-
loading
Solo con l'immagine

Executive personal


Elenco delle migliori vendite executive personal

PERSONAL TRAINER REGALO ALLENAMENTO REGALO FITNESS REGALO PERSONAL TRAINER APPREZZAMENTO REGALO PALESTRA REGALO ALLENATORE FITNESS COACH REGALO E METALLO, COD. PERSONALTRAINER BR
  • Regalo personale per allenatore: un buon allenatore personale è come una perla rara, preziosa e difficile da trovare. È il regalo perfetto per tutti i fantastici personal trainer là fuori, che motivano, ispirano e lavorano davvero duramente per aiutare le persone a raggiungere i loro obiettivi di fitness
  • ?Misura: diametro del braccialetto: 6,5 cm (2,56") di diametro. Questo braccialetto regolabile in filo si adatta a polsi da 17,8 cm a 21,6 cm. SUGGERIMENTI: errore di misurazione manuale consentito.
  • ?Mostra il tuo apprezzamento al tuo allenatore personale. Regalo perfetto per il tuo personal trainer, o il tuo amico o familiare che lavora come personal trainer.
  • I prodotti internazionali hanno termini separati, sono venduti dall'estero e possono differire dai prodotti locali, tra cui adattabilità, classificazione dell'età, lingua del prodotto, etichettatura o istruzioni.
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
PERSONAL TRAINER, ISTRUTTORE DI FITNESS DELLE DONNE DIVERTENTE PALESTRA TRAINER MAGLIETTA
  • Personal Trainer. Grande design per allenamento fitness per uomini e donne. Se siete alla ricerca di personal trainer o fitness allenatore regali abbigliamento o disegni questo è per voi.
  • Grande grafica per allenatore di fitness. Design per personal trainer certificato e istruttore di fitness. Ti piace allenarti e allenarti in palestra. Sei un fitness trainer per esercizi di sollevamento pesi o pesi.
  • Leggera, taglio classico, maniche con doppia cucitura e orlo inferiore
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
PERSONAL TRAINER, ISTRUTTORE DI FITNESS FUNNY MEN GYM TRAINER MAGLIETTA
  • Personal Trainer. Grande design per allenamento fitness per uomini e donne. Se siete alla ricerca di personal trainer o fitness allenatore regali abbigliamento o disegni questo è per voi.
  • Grande grafica per allenatore di fitness. Design per personal trainer certificato e istruttore di fitness. Ti piace allenarti e allenarti in palestra. Sei un fitness trainer per esercizi di sollevamento pesi o pesi.
  • Leggera, taglio classico, maniche con doppia cucitura e orlo inferiore
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
Italia (Tutte le città)
La Risorsa inserita come Personal Assistant al Senior Partner svolgerà le seguenti mansioni: - Gestione dell'Agenda business - Organizzazione viaggi, spostamenti e trasferte - Preparazione documentale (presentazioni PPT, word, reportistica) - Supporto operativo alle attività di Business del proprio responsabile Azienda internazionale operante nel settore Executive Search Personal Assistant al Senior Partner, immediatamente disponibileIl/La Candidato/a ideale possiede le seguenti caratteristiche: - Laurea, preferibilmente in materie giuridiche e/o economiche; - Conoscenza fluente sia orale che scritta della lingua Inglese, interfaccia quotidiana e costante con clienti e colleghi internazionali; - Ottimo utilizzo degli strumenti IT; plus la conoscenza del gestionale Orchestra; - Standing professionale; - Passione per il ruolo di Personal Assistant; - Esperienza pregressa di almeno 3 anni in ruoli di supporto al team di colleghi o professionisti diretti; - Resilienza, precisione, proattività, dinamicità, affidabilità e flessibilità - Spiccate doti organizzative e Problem-solving - Gestione delle priorità nelle tempistiche condivise - Professionale, doti di team w disponibilitàAzienda nostra Cliente, realtà internazionale, di standing e dinamica operante nel settore Executive SearchSi offre contratto a tempo indeterminato full time. Ottima opportunità di carriera. Orario di lavoro: 9:00-18:00 flessibile. RAL 26.000-35.000 € da commisurare in base all'esperienza.Salario da 26.000 €/anno a 35.000 €/anno
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
La persona ricercata verrà inserita in un pool segretariale. Dovrà occuparsi di: - gestione agende complesse - organizzazione viaggi e trasferte - gestione documenti - filtro chiamate e posta in entrata e in uscita - attività anche di family officerPersonal/Executive Assistant in zona San DonatoPrestigiosa società leader del proprio settoreLa persona ricercata dovà aver maturato esperienza come Assistete di Alta Direzione e aver supportato dei dirigenti aziendali in qualità di Personal Assistant. Deve essere estremamente organizzata, saper lavorare sotto stress, essere in grado di collabore con le sue colleghe. Richieste doti di problem solving. Necessaria la conoscenza della lingua inglese e saper utilizzare il pacchetto office. Richiesta la disponibilità a fare straordinari quando necessario. Prestigiosa società leader del proprio settoreSi offre un contratto a tempo indeterminato. Oario di lavoro 9-18 (richiesti straordinari) Zona di lavoro: San Donato (raggiungibile con la linea M3) RAL: da valutarsi in base all'esperienza (massimo 35.000€) La ricerca ha carattere d'urgenza, disponibilità a sostenere colloqui nei prossimi giorni.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
L'Executive Assistant riporterà al Direttore dell'ufficio e seguirà il suo Team composto da 2 persone.Per un Family Office in centro a Milano Executive & Personal AssistantLa persona prescelta dovrà avere i seguenti requisiti: - Laurea in Lingue o in discipline umanistiche; - conoscenza Fluente della Lingua Inglese; - Pluriennale esperienza nel ruolo, preferibilmente in contesti di società di consulenza. La persona dovrà avere una conoscenza approfondita del pacchetto Office.Family Office in centro a MilanoL'azienda offre un contratto a Tempo Indeterminato RAL compresa tra € 35.000 e € 45.000 a secondo dell'esperienza del candidato. Tempistiche di inserimento: Immediate Orario: Full Time 9-18 Salario da 35.000 €/anno a 45.000 €/anno
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
We are hiring! A company working in the touristic field is searching a manager assistant expert in the hotelleriè or touristic field. The selected candidate should have: Administration abilities, contability skills, high sense of responsability, and expertise in the managment of all the problems and issues that run around a hotel or a hotel like structure. Management of all 360° issues of the vacation home world. Know the world of airbnb, booking, expedia, trivago and all the main booking international portals. Have a high quality of problem solving. Have ability to manage problems related to a customer, or a reservation. Great organizational skills, a strong sense of teamwork. Must be a precise, dynamic and highly flexible person. Must know how to manage collaborators, be familiar with his job and be of assistance to the manager in the bureaucratic sections of the portals, and of customer bookings. Must know the world of hospitality, billing and all the administrative sections that revolve around the tourist activity. Must have a great spirit of flexibility. Sunny personality and positive approach to life and to a personal and professional growth. English language is fundamental be of high level. We are active in the National territory, with main activity in Milan. We are opening a new office in Milan center, Brera area. Age preferred: between 27 and 35 yo. Previous experience in the hotellerie management is required. Please send us your Cv updated with foto and a letter of presentation.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
We are looking for an experienced sales leader to manage the growth in Italy. As Italy Sales Manager, you will act as an entrepreneur to acquire many new clients and lead a team to achieve your objectives. Your main responsibilities will be: Identify target accounts and proactively acquire new clients in the Italy (from hunting plan setting & execution to deals closing & new clients on boarding). Exceed sales and revenue targets by effectively managing quarterly sales goals. Accountable for client retention and new profitable revenue growth. Recruit, manage, and develop a highly driven team of sales, customer sucess managers and Marketing Manager. Lead by example: as an individual contributor, by hitting your own sales quota; as a manager by helping your team progress and reach their targets. Develop and maintain a personal network with clients and partners, predominantly at senior executive level. As a member of the sales management team, participate in the implementation of the global strategic sales objectives and contribute in identifying and implementing continual process and practice improvements. Ensure accurate sales reporting, metric analysis, sales recognition, and other ad-hoc sales operations support activitiesSales Manager Italy - Multinazionale settore HRMultinazionale settore HR - Talent5+ years experience in new business acquisition sales, including 2+ years of management roles HR industry experience & personal network in HR Previous experience of selling B2B SaaS solutions is a plus Strong operational leader with demonstrated success in driving growth, getting tangible results, and improving sales KPI Positive and creative, with strong willingness to win despite all challenges, thrives in a fast paced entrepreneurial and competitive environment Familiar with CRM systems (Salesforce.com ideally) Outstanding communication, negotiation, persuasion, and interpersonal skills with a natural ability to build relationships Data-driven, results-oriented, and accurate Italian native speaker, Fluent EnglishOur Partner is an international company who helps HR professionals provide a unique candidate and employee experience while liberating them from low added-value tasks. Their Talent Experience Platform, delivering a chatbot, interview scheduler, AI-driven video interviewing, language assessments and career management solution, allows their customers to optimize and digitalize their hiring, internal mobility and employee career development.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 70.000 €/anno
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Buon pomeriggio! Voglio condividere informazioni su Maksims Murnieks (Belousovs) è nato il 22/03/1986, Lettonia. Numero personale: 220386-10718. Voglio informarvi che Maksims Murnieks (Belousovs) è: 1). Dal 5 dicembre 2008 al 15 giugno 2011 è stato direttore di INTELLIGENT TRADING LIMITED (Inghilterra) (TIN-06766820), indirizzo - Kemp House, 160 City Road, Londra, Inghilterra, EC1V 2NX. 2). Membro del Consiglio Direttivo di Novatech SIA (Lettonia) (TIN- 40203296639), Dzirnavu iela 57A - 4, Riga, LV-1010. Maksims Murnieks (Belousovs) è sospettato di riciclaggio di denaro, di cui esistono prove rilevanti! In Serbia è stato avviato un procedimento penale su questi fatti! Chiedo alle forze dell'ordine di prestare attenzione! Good afternoon! I want to share information about Maksims Murnieks (Belousovs) he was born on 03/22/1986, Latvia. Personal number: 220386-10718. I want to inform you that Maksims Murnieks (Belousovs) is: 1). He was a director from December 5, 2008 - to June 15, 2011 of INTELLIGENT TRADING LIMITED (England) (TIN-06766820), address - Kemp House, 160 City Road, London, England, EC1V 2NX. 2). Member of the Management Board of the Executive Council of Novatech SIA (Latvia) (TIN- 40203296639), Dzirnavu iela 57A - 4, Riga, LV-1010. Maksims Murnieks (Belousovs) is suspected of money laundering, about which there is relevant evidence! In Serbia, a criminal case has been initiated on these facts! I ask law enforcement to pay attention! ¡Buenas tardes! Quiero compartir información sobre Maksims Murnieks (Belousovs) nació el 22/03/1986, Letonia. Número personal: 220386-10718. Quiero informarles que Maksims Murnieks (Belousovs) es: 1). Fue director del 5 de diciembre de 2008 al 15 de junio de 2011 de INTELLIGENT TRADING LIMITED (Inglaterra) (TIN-06766820), domicilio - Kemp House, 160 City Road, Londres, Inglaterra, EC1V 2NX. 2). Miembro de la Junta del Consejo Ejecutivo de Novatech SIA (Letonia) (TIN- 40203296639), Dzirnavu iela 57A - 4, Riga, LV-1010. Maksims Murnieks (Belousovs) es sospechoso de lavado de dinero, ¡sobre el cual hay evidencia relevante! ¡En Serbia, se ha iniciado un caso penal por estos hechos! ¡Le pido a la policía que preste atención! Bon après-midi! Je souhaite partager des informations sur Maksims Murnieks (Belousovs), il est né le 22/03/1986, en Lettonie. Numéro personnel : 220386-10718. Je tiens à vous informer que Maksims Murnieks (Belousovs) est : 1). Il a été administrateur du 5 décembre 2008 au 15 juin 2011 d'INTELLIGENT TRADING LIMITED (Angleterre) (TIN-06766820), adresse - Kemp House, 160 City Road, Londres, Angleterre, EC1V 2NX. 2). Membre du conseil d'administration du conseil exécutif de Novatech SIA (Lettonie) (TIN- 40203296639), Dzirnavu iela 57A - 4, Riga, LV-1010. Maksims Murnieks (Belousovs) est soupçonné de blanchiment d'argent, dont il existe des preuves pertinentes ! En Serbie, une affaire pénale a été ouverte sur ces faits ! Je demande aux forces de l'ordre de faire attention !
Gratuito
Vista prodotto
Genova (Liguria)
Buongiorno, mi chiamo Sonia e sono un'assistente virtuale. Offro supporto da remoto a PMI, lavoratori autonomi, liberi professionisti e start-up su tutto il territorio nazionale. Questi sono i servizi che metto a disposizione: - Executive Assistant/Personal Assistant: gestione delle mail e/o dell'agenda; prenotazione viaggi; organizzazione logistica di riunioni, eventi, ecc; archiviazione dati/data entry; ricerche su internet; gestione contatti; invio di reminder; attività di customer care; creazione di documenti di varia natura; creazione di report; gestione fatture e prima nota cassa; reclamo fatture; sondaggi/interviste; -Web Marketing Assistant: creazione e gestione di siti web/blog, SEO Specialist e Social Media Marketing. In base alle necessità viene definito un contratto con la formula "a tempo" (un'ora, due ore o più al giorno o a settimana) o "a progetto" (più servizi per più ore al giorno o a settimana). Per maggiori informazioni contattatemi.
Vista prodotto
Genova (Liguria)
Buongiorno, mi chiamo Sonia e sono una libera professionista con regolare P.IVA a regime forfettario (non applico l'IVA nelle fatture). Offro supporto da remoto a PMI, lavoratori autonomi, liberi professionisti e start-up su tutto il territorio nazionale. Di seguito i principali servizi che offro: - Executive Assistant/Personal Assistant: gestione delle mail e/o dell'agenda; prenotazione viaggi; organizzazione logistica di riunioni, eventi, ecc; archiviazione dati/data entry; ricerche su internet; gestione contatti; invio di reminder; attività di customer care; creazione di documenti di varia natura; creazione di report; gestione fatture e prima nota cassa; reclamo fatture; sondaggi/interviste; -Web Marketing Assistant: creazione e gestione di siti web e blog; Social Media Marketing/Manager; SEO Specialist. In base alle necessità viene definito un contratto con la formula "a tempo" (un'ora, due ore o più al giorno o a settimana) o "a progetto" (più servizi per più ore al giorno o a settimana). Per maggiori informazioni contattatemi.
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Future Manager Alliance, born global HR group, is focused on the executive search of future managers. The company project considers work placements of young graduates, which wish to develop their professional skills in the HR world through our Future Manager Academy. The training plan, at the heart of our Academy, allows participants to have a 360° vision of our expertise in the human resources sector, and to be prepared at best for the role they will assume at the end of the Academy. Training and constant mentoring from a dedicated “buddy” for each participant make the strength of our Academy program in Future Manager. These are the reasons why you will develop skills in more than a department. The candidate, working in a dynamic and evolving environment, must be enthusiastic, curious and proactive. It is highly appreciated an entrepreneurial spirit and willing to challenge itself. Specifically, we are looking for a native- speaking Chinese graduate that will work for our chinese branch, from Italy. The candidate should be eager to gain experience in the Sales & Marketing and Recruitment Department, at an International level. Work Place: Milan Contract: 6 month Internship (aim to be hired). Requirements: - Graduating, or newly graduated in Economics, Management, Languages, Law, Political Sciences or similar; - Native-Speaking Chinese - Fluent in English (mandatory); - Knowledge of a Italian language is a bonus; - Enthusiasm, curiosity and proactivity; - Team spirit, flexibility and problem solving; - Entrepreneurship, bravery, open mindness for change The research is aimed at both genders. Send your detailed cv authorised for the processing of personal data (Reg.UE 679/2016) at the following email: fmacademy@futuremanager.it or at the following link: https://www.futuremanager.it/future-manager-academy/
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
The Asset Management Director will:Assist the dedicated Project Management team and the external consultants (master planner, local architects, town planning lawyers, etc.) for the strategic review of the existing masterplan and the implementation of a revised town planning agreement and remediation plan Manage the relationship with the current land owner during the pre-development phase in order to ensure the feasibility of the envisaged business plan and maximize the expected returns for further lots to be potentially developed Finalize the onboarding of the institutional investor, already scouted for the development of the first lot, through the signing of investment agreements, joint venture agreements, advisory mandates, etc. Manage, in coordination with the dedicated Project Management team, the relationship with the asset management company, monitor its team activity in order to ensure the implementation of the business plan Support the dedicated Project Management team in defining the strategical design of each asset to maximize efficiency, attractivity for prospect tenants and target highest revenues and returns Successfully lease up the assets, coordinating third party brokers for offices, retail and hospitality buildings Keeping the ownership of the business plan with the goal to maximize the returns of the business plan coordinating the disposal process Manage the preparation of Teasers (portfolios presentations) to investors Develop the dedicated team through personal development planning and coaching Advise as in further lots development and roll ups with investors Manage relationship with investors and European Top Management Asset Management DirectorImportant global real estate investment firmIn terms of skills this function requires in-depth knowledge of real estate asset management activities, including legislation and licensing of assets. It also entails a having a strong commercial focus and strong expertise in keeping institutional relationship. Above all, this is a management function requiring ability to manage teams and people, keeping them focused and oriented to work by objectives. Must:Have 10+ years experience in the real estate sector, especially in the asset management field Have a Master Degree in Economics or technical degree Achievement & Drive - tenacity and focus as well as flexibility in executing ideas Self-Starter - ability to organise own workload and identify what needs to be done Communication - strong verbal and written skills both in Italian and English, capable of liaising with multiple levels within an organization Excellent relationship management skills - working with the Executive/ Management Team, internal and external stakeholders and clients Team management - ability to manage matrix team structure and get all relevant people involved in generating ideas and decision-making Prioritisation - able to meet deadlines under multiple competing priorities Working Together - Flexibility - engaging with people and gaining their buy in to the changing plans Judgement - consider a range of complex, interrelated variables that underlie superficial problems Creativity - interpret/evaluate information critically, challenging suggestions and assumptions The client will act as a Development Advisor, for the overall strategic design and the review of current town planning and environmental scheme, and as Principle through co-investment in the lots to be developed. Ottima opportunità di carriera.
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.