-
loading
Solo con l'immagine

Adobe experience manager developer


Elenco delle migliori vendite adobe experience manager developer

ADOBE ACROBAT DC | PRO | 1 ANNO | PC/MAC | CODICE D'ATTIVAZIONE VIA EMAIL
  • Accurato e professionale: è questa l'impressione che darai, se userai Adobe Acrobat Pro DC, la soluzione completa per il mondo mobile e connesso di oggi. Con un abbonamento annuale, avrai a disposizione l’ultima versione del software Acrobat sempre aggiornata, insieme ai servizi Adobe Document Cloud.
  • Continuare a lavorare, anche in viaggio - Crea, converti, organizza e firma i PDF in ufficio o dal tuo dispositivo mobile. Puoi anche modificare facilmente i file PDF su iPad. Con i servizi Adobe Document Cloud puoi accedere all'istante agli strumenti PDF su desktop, browser, tablet e smartphone e iniziare subito a lavorare o riprendere attività interrotte ovunque ti trovi.
  • Modifica immediata di documenti scansionati - Fotografa un documento cartaceo con l’app mobile Adobe Scan e convertilo automaticamente in un PDF modificabile, con font che corrispondono automaticamente all'originale. In questo modo le modifiche apportate si integreranno perfettamente con il resto.
  • Modifica di testo e immagini in PDF - Grazie a un'intuitiva interfaccia punta e clicca è facile modificare i documenti PDF direttamente all'interno di Acrobat dal tuo desktop o iPad.
  • Strumenti Acrobat sempre aggiornati - Abbonandoti avrai la possibilità di accedere continuamente alle funzionalità più recenti, agli aggiornamenti di sicurezza e agli upgrade rilasciati dall’azienda che ha inventato il PDF, senza alcun costo aggiuntivo.
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
ADOBE ACROBAT DC | STANDARD | 1 ANNO | PC | CODICE D'ATTIVAZIONE PER PC VIA EMAIL
  • Brillante e organizzato. È così che ti sentirai, in ufficio o nei tuoi spostamenti, con un abbonamento annuale ad Adobe Acrobat Standard DC con i servizi Adobe Document Cloud. Potrai creare, modificare e firmare i documenti di lavoro della tua azienda sfruttando l’ultima versione del software Acrobat sempre aggiornata.
  • Continuare a lavorare, anche in viaggio - Crea, converti, organizza e firma i PDF in ufficio o dal tuo dispositivo mobile. Con i servizi Adobe Document Cloud puoi accedere all'istante agli strumenti PDF su desktop, browser, tablet e smartphone e iniziare subito a lavorare o riprendere attività interrotte ovunque ti trovi.
  • Modifica di testo e immagini in PDF - Grazie a un'intuitiva interfaccia punta e clicca è facile modificare i documenti PDF direttamente all'interno di Acrobat.
  • Esportazione di PDF in Office - Converti i PDF nei formati Word, Excel o PowerPoint, mantenendo intatti font, formattazione e layout.
  • Strumenti Acrobat sempre aggiornati - Abbonandoti avrai la possibilità di accedere continuamente alle funzionalità più recenti, agli aggiornamenti di sicurezza e agli upgrade rilasciati dall’azienda che ha inventato il PDF, senza alcun costo aggiuntivo.
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
ADOBE CREATIVE CLOUD ALL-INCLUSIVE SELF-ASSESSMENT - MORE THAN 620 SUCCESS CRITERIA, INSTANT VISUAL INSIGHTS, COMPREHENSIVE SPREADSHEET DASHBOARD, AUTO-PRIORITIZED FOR QUICK RESULTS
  • Adobe Creative Cloud Self-Assessment ensures you don't miss anything: More than 620 critical Adobe Creative Cloud success criteria in 7 RDMAICS (Recognize, Define, Measure, Analyze, Improve, Control and Sustain) steps with easy and quick navigating and answering for one or multiple participants
  • Shows your organization instant insight in areas for improvement: Auto generates reports, radar chart for maturity assessment, insights per process and participant and bespoke, ready to use, RACI Matrix
  • Gives you a professional Dashboard to guide and perform a thorough Adobe Creative Cloud Self-Assessment. Versatile; no requirement to apply all the criteria to get results
  • Dynamically auto-prioritized projects-ready RACI Matrix shows your organization exactly what to do next
  • This CD-ROM shipped product Ensures Private, Offline Secure Data Protection of your Sensitive Self-Assessment results
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
Milano (Lombardia)
Per ampliamento del nostro organico, per inserimento presso la nostra factory interna o presso nostri primari clienti, ricerchiamo urgentemente: Developer / Adobe Experience Manager (AEM) Il candidato ideale è in possesso di una Laurea ad indirizzo informatico o scientifico (triennale e/o specialistica) o cultura equivalente, con almeno 1/2 anni di esperienza nel ruolo, aventi le le seguenti competenze / conoscenze: - Adobe Experience Manager â€" CQ5 - J2EE / JSP / EJB / Java Development - GIT, JIRA, JIVE e Source Tree - SQL (SQL Server, Oracle) - HTML/HTML5 - Javascript con esperienza specifica sui framework: Terrific, Handlebars ed Angular - CSS - REST / SOAP / SOA / XML / JSON - Esperienza in sviluppi Agile / Scrum - Debugging su Web Server (Apache, IIS) e su Application Server J2EE (WebSphere, WebLogic, JBoss) Il candidato ideale è brillante e disposto ad apprendere nuove tecnologie. Dinamismo, passione, voglia di fare ed intraprendenza sono doti necessarie per entrare nel nostro team. Completano il profilo buone capacità comunicative, relazionali ed orientamento al raggiungimento degli obiettivi, volontà di inserirsi in un contesto stimolante ed innovativo ed una buona conoscenza della Lingua Inglese Ai sensi della normativa vigente offerta di lavoro si intende estesa ad entrambi i sessi. (L 903/77). SI OFFRE Assunzione a tempo Indeterminato (CCNL Metalmeccanici PMI - CONFAPI) + buoni pasto e assistenza sanitaria integrativa. o P. Iva con retribuzione commisurata all'effettiva esperienza. Disponibilità Full Time Sede di lavoro: Milano (raggiungibile con i mezzi pubblici). COMUNICAZIONI Si richiede, CV aggiornato e dettagliato delle tecnologie utilizzate ed indicazioni sulle attuali condizioni contrattuali e i tempi di disponibilità (preavviso).
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
WHO Senior Java Developer WHAT La risorsa sarà coinvolta in ambito Telco Il candidato ideale possiede un diploma di Tecnico Informatico o una Laurea in Ingegneria Informatica o in Scienze dell’Informazione ed ha maturato almeno due anni di esperienza nella mansione richiesta. E’ in possesso di solide competenze specifiche, quali Sviluppo JEE, Framework Spring, conoscenza servizi REST web services, ejb3, utilizzo di SVN, GIT, Eclipse, Hudson, Jenkins, Ant. Conoscenza del sistema operativo Linux. E’ altresì richiesta buona conoscenza di Adobe Experience Manager, e Javascript (Angular). Approccio multidisciplinare, forti capacità di problem solving ed orientamento al risultato unitamente a doti personali di serietà, affidabilità, autonomia, flessibilità, buone attitudini relazionali e di team work completano il profilo. WHERE Per un nostro importante cliente di Milano WHEN La selezione termina il 30/10/2018. WHY Selezioniamo Persone ma Assumiamo Idee, le Vostre!! Search Smart People è un metodo di selezione di talenti ideato da TAAL, società di consulenza IT e sviluppo Software attiva dal 2012 e partner di SI quali NTT Data, Reply, Engineering. La sede di lavoro è Milano e il contratto che ti offriamo è a tempo indeterminato. Inoltre le condizioni economiche saranno proporzionate all’esperienza maturata. I candidati ambosessi (L.903/77) sono invitati a leggere l’informativa sulla privacy (art.13, D.Lgs. 196/03). Rif. MI09
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Per un progetto di lunga visibilità siamo alla ricerca, per la sede di Napoli, di uno Sviluppatore Adobe AEM con comprovata esperienza nella progettazione, realizzazione e configurazione di soluzioni web utilizzando nello specifico tale sistema client-server. Il progetto prevede uno start immediato, ed un primo periodo di svolgimento dell'attività in modalità Smart Working! Queste le competenze che cerchiamo: -Esperienza sulla Piattaforma AEM (Adobe Experience Manager) -SQL (SQL Server, Oracle) -AWS Nice to have: -Html5, Css3, Javascript -Angular -Java/J2EE -Rest/Soap -GIT, Jira Perché i nostri colleghi ci scelgono: In Itconsulting sono sempre coinvolti in processi di condivisione delle conoscenze e formazione continua su nuove metodologie e tecnologie, lavorando in team con diverse seniority e professionalità e mettendo le mani su più progetti. Il nostro processo di selezione è tempestivo e prevede: -Un colloquio conoscitivo con HR -Un colloquio tecnico con i responsabili di progetto per apprendere le tue capacità e i tuoi interessi -Se possiedi le caratteristiche giuste il nostro Responsabile HR sarà lieto di darti il benvenuto presentandoti la nostra offerta di collaborazione. Ti offriamo: -Da subito, contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) -Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) -Possibilità di puntare sulla formazione continua del tuo Set Skill mediante l’accesso ad Academy on line e on site, che prevedono il rilascio di certificati. Sei ancora interessato? Cerchiamo il tuo talento! Inviaci il tuo CV aggiornato e dettagliato con autorizzazione al trattamento dei dati personali ai sensi della Legge 196/03 e art.13 GDPR 679/13. Al resto ci pensiamo noi!
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Ecommerce Marketing Manager Responsibilities -Develop a department-wide online marketing strategy; -Supervise E commerce Marketing Team; -Collaborate with IT department to establish site analytics; -Creates graph in the system to track product sales; -Lead development of tailored marketing campaigns; -Maintain contact with IT department to ensure system security; -Identify and reaches out to potential affiliates; -Research and formulates ways to optimize user experience; -Use data to create strategic plan; -Maintain working knowledge of best practices in marketing; Ecommerce Marketing Manager Requirements and Qualifications -Bachelor’s or Master’s degree required; -2+ years of experience of web development or digital management; -Previous supervisory experience required; -Experience with Google Analytics, UX or Adobe;
Vista prodotto
Brindisi (Puglia)
Duty station: Valencia, Spain Application Deadline: 21 May 2020 * THIS IS A LOCAL POSITION FOR WHICH ONLY APPLICANTS WHO ARE SPANISH OR EUROPEAN UNION CITIZENS OR APPLICANTS WHO POSSESS A VALID RESIDENCE AND WORK PERMIT IN SPAIN ARE ELIGIBLE FOR CONSIDERATION * This is a position in UNOPS for supporting projects carried out for the United Nations Secretariat. The incumbent of this position will be a staff member of UNOPS under its full responsibility. Within the Enterprise Application Center (EAC)/ America programme, this post will report to the Information Systems Officer or his designate in the Web Services Development Group in architecting and developing Drupal websites. S/he will assist with customization or development, as well as maintainance of Drupal 7 and Drupal 8 modules and libraries; will assist with the requirements gathering and review; assist with the migration of existing websites from a variety of WCMS platforms to UN standards based Drupal 7 and 8 websites; will assist with incident and problem resolution with Drupal websites. FUNCTIONAL RESPONSIBILITIES Under the overall supervision of UNOPS Senior Programme Manager, the incumbent will directly work under the Information Systems Officer or his designate in New York and will be responsible for the following duties: Assist with the development and the maintenance of full-life cycle implementations of Drupal-based solutions providing support to a focus on maintainability, reliability, scalability, security, and performance. Assist the Manager with the performance of site-building activities, including assistance with creating and modifying views, contexts and blocks to match functionality specified in wireframes and designs. Provide assistance to the theme of responsive websites using Drupal version 7 and 8, and applications as per UN branding, accessibility, and multi-lingual standards. Help the Information Associate with the work related to the evaluation of user requirements, designs, and wireframes during the design and user experience phase. Support the preparation of technical documentation. Perform other duties as may be reasonably required and in line with the incumbent’s scope of services above. Impact of Results This initiative will help support the development of a continuously maintained and enhanced Drupal UN platform with a common core. It will also support the rapid delivery of new low cost features and enrich departmental websites in an Enterprise hosted environment. The initiative will also track UN website standards compliance KPI’s as part of the ICT strategy and the website governance project. Education/Experience/Language requirements Education: Completion of secondary education (High School diploma); University Degree (Bachelor's or Master's) is desirable and may substitute for some of the required number of years of experience. Required: A minimum of five years of experience in providing assistance in the design, development, implementation and maintenance of Drupal websites with a high school degree. A minimum of two years of experience in providing assistance with the development and support of Drupal 8 websites. Experience in assisting with the development of responsive websites using frameworks such as Bootstrap. Proficiency coding in PHP/HTML/CSS/JavaScript and other web development tools. Desirable: Proficiency in using Git for source control management. Experience with Agile project development and product delivery. Experience with REST API integrations Experience with MySQL and MariaDB databases. Ability to use wire-frame and modelling tools like Visio and UML. Knowledge in automated testing, automated deployment processes, and continuous integration. Knowledge of Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Knowledge of project management methodologies such as PRINCE2. Language: Fluency in English is required for this post. Knowledge of one or more official UN languages will be considered an asset. Contract type: Staff Contract level: G5 Contract duration: One year initially, renewable subject to satisfactory performance and funding availability'
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
ZURU TECH, the engineering division of the multinational ZURU Company, specialized in the development of innovative software in the architectural and manufacturing field, researches for its own marketing department the figure of a Marketing & Community Manager. The profile will be responsible for digital marketing, online communication, and promotion of the company’s product: Dreamcatcher, the first app that crafts real buildings! The role includes the marketing management about the project mainly through social channels, discussion groups / online forums, blogs and video channels. In particular, the expert will compete for the creation of a new community and the management of the same around the Zuru Tech brand, the development of the digital advertising strategy with a view to millennial-marketing, as well as the management of all customer relations. The searched figure has the following requirements: - Degree in Marketing with specialization in Web Marketing or Master or, alternatively, Specialization in Digital marketing / Social media marketing / Digital communication and interactive technologies. - Experience of 2 years at least inside marketing departments of B2C companies specialized in services or design (better if in international technology companies) - solid knowledge in the professional use of the most widespread social media platforms including Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, Youtube, Linkedin - editing and copywriting skills suitable for each platform, (from writing blog articles - corporate or not - by a SEO perspective to a successful tweet, up to the use of effective storytelling techniques) and targeting through Google Analytics, with processing of reports. - ability to manage the online Community and customer service, both oriented to stimulate direct discussion with potential or real clients, and influencers / experts in the world of architecture and design - ability to conduct debates and interviews in video broadcasts - ability to organize promotional events and meetups - appreciated ability to use multimedia tools for creating graphic content (images, gifs, videos) such as Photoshop Illustrator, Adobe Premier for editing, After Effects for video. - passion for research and continuous study of sources, news and ideas in the field of communication and marketing related to the world of construction and design with a strong focus on innovation and new technologies. - good level of general culture about gaming or technology - strong creative vein and dialectical skills too - Fluent English knowledge, both written and spoken Optional requirements: - Degree in Architecture or Interior Design He/she will have the following responsibilities: - develop a social media-marketing strategy inspired by the so-called millennial-marketing in order to increase the popularity and diffusion of the company's product and brand - activate and manage social media channels such as Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, Pinterest, Google+, Youtube and Linkedin - research and manage key relationships and plan collaborations with experts and influencers in the world of architecture and design, both nationals and internationals - plan and create innovative and engaging editorial, web and multimedia content and to spread it effectively - collaborate with the graphic team for the creation of marketing, advertising and promotional materials - participate in person as a host / moderator in debates and interviews for video broadcasts - manage the social communities in person, taking care to respond adequately to the online customer and to develop discussions - organize meetups and promotional events - monitor and report on the performance of social media platforms through the use of Google Analytics or similar. We offer: level and contract period commensurate with the experience, employment purpose WORKING CENTER: MODENA For more information, visit https://zuru.tech/ The research is addressed to both sexes (Legislative Decree No. 198/2006) and to people of all ages and all nationalities, pursuant to legislative decrees 215/03 and 216/03. Candidates interested and in possession of the required requirements are invited to send their curriculum vitae, including the authorization to process personal data, pursuant to Legislative Decree 196/03 and art. 13 GDPR 679/16
Vista prodotto
Como (Lombardia)
Our Client is a start up company (founded in 2018) that offers solutions in the field of automatic optical inspection with exceptional programming standards using software based on artificial intelligence. We are looking for a new software developer (M/F) with experience in software development (Java). Skills required: - Bachelor’s Degree in computer science - experience in software development - In-depth knowledge of object-oriented programming, multi-threading and client-server applications - Experience in writing high quality code in Java or C++ - Knowledge of OpenCV will be considered a plus - Good business English proficiency Key tasks and responsibilities: The candidate will participate in the ongoing development of company products including development of application software and hardware interfaces. Daily tasks will include maintaining the existing software and specifying and implementing new platforms. He/She will report to the Research and Development Manager. Job location: Mendrisio Additional information: Swiss permanent job contract. Full Time, 100%. Flexitime
Vista prodotto
Torino (Piemonte)
Job purpose Software development in C# for MS Windows Desktop App Key Tasks & Responsibilities His/Her main task is to develop software for Ceast Instron material testing software products. Capability in operarting in all layers of the software is required, from Ul to business logic to low level communication with the instruments. He/She will comply to the coding standards and software architecture and will give contribution to their enhancements. He/She will perform integration and testing of the software with instruments and devices whenever required. He/She will be resposbile for writing and maintaining unit test for the code implemented. He/She will provide support for Escalation and ESR whenever required by the manager. Key Competencies (includes skills) He/She has at least 1-year experience in software development and Object Oriented Progamming in C# (.NET Framework or.NET Core) or Java. Experience with Task Asynchronous Programming, Microservices or inter-process communications technologies, such as gRPC, is a plus. Experience with Microsoft Azure DevOps and CI/CD Pipelines is a plus, and experience with Git is welcome. He/She is familiar with some design patters OR depency injection framework OR asynchronous programming. Test Driven Developent is a plus; Agile methodologies and Team working experience are a plus; experience in UI design in any technology (such as Android o IOS) is a plus. He/She is a skilled PC user and in capabile of maintain his/her own workstation, configuring and installing the tool chain. He/She has a basic knowledge of physics, electronic devices, and communication technologies (such as TCP-IP sockets). He/She is fluent in English and is capable of iteracting with English-speaking team members and colleagues. Qualifications He/She has at least a bachelor degree in Software Engineering (or equivalent) or Physics or Computer Science and at least 3 years experience as a software engineer. Key Experiences None required.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Would you like to work for a progressive and ambitious company which is also one of the most successful within the UK construction and infrastructure industry? Broadhaven Construction Ltd. is an innovative and dynamic construction company based in Edgware, Greater London. We carry out design, engineering, property builds/maintenance and installation works across London, southern England and throughout the UK. Job brief: Broadhaven Construction is looking to hire an experienced Design and Technical professional, one who fully appreciates the importance of such role in the overall design and delivery process of any project. A professional who recognizes the fact that his/her work and leadership will directly impact the success of a project and who's ultimately willing do all that is necessary to exceed a client's expectations. Job Description: *Lead the engineering team and collaborate with other departmental heads to ensure the risks below ground are identified and managed. *Develop and maintain working relationships with consultants and get 'buy-in' to the business objective *Manage the technical design process to ensure the best possible drainage, levels and foundation solutions are delivered in terms of best practice and value. *Value engineer designs where possible to help the business maintain a competitive edge. *Liaise with business development and estimating teams to discuss new tender information and formulate a win strategy. *Review tender information, carry out feasibility studies and highlight key constraints on potential new sites. *Help Produce detailed technical viability reports on potential new sites that cover areas such as drainage, foundations, services, ground conditions (geotechnical) and land negotiations *Assist in land acquisition by reviewing planning decisions, planning reports, legal agreements and providing feedback/collated information accordingly. *Review initial scheme design compliance to site specific constraints, opportunities and outline approved planning information. *Promote and act in accordance with Group values, systems, policies and procedures. Qualifications: *Experience within a Technical department of either a housing developer or contractor. *You will have experience of dealing with stakeholders from within Commercial, Operations and Land. *You will also demonstrate good management skills with consultants. *You will be able to demonstrate a mix of both Architectural and Engineering experience. * Have experience in a similar role, or as an Architectural Technician within Building and Construction * Have exposure to residential house building projects * Be able to review plans/housing layouts and pull out potential issues and costing *Strong IT skills in the use of CAD, Excel, Word, Photoshop *Strong written report writing skills *Strong communication skills with the ability to build effective working relationships both internally and externally. There is an attractive remuneration package on offer for the right candidate not forgetting to mention outstanding career progression. If you share our value of doing what you say you will, to the best of your ability, every time, we want to hear from you.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Working closely with the other members of the international team, the candidate, reporting to the IT Project Manager, will be responsible for the execution of the software development activities and tasks defined in the IT operational plan. The candidate will furtherly help for the deployment and adoption of the new company technology platform, currently under development. 3 years' experience in a similar position with a clear track record in programming Good functional analysis experience; Excellent Knowledge ofVue.js (preferable, but also Angular or React experience can be considered)TypescriptNode.jsBootstrapCSS3Java 8Spring Boot Business Services Industry - International CompanyMilano/CentraleExcellent mastery of written and spoken English; Ability to solve problems effectively and efficiently; Structured approach, process oriented, multi-tasking and ability to prioritize Exceptional interpersonal skills including the ability to interact professionally in a multi-cultural environment and great team work attitude; Advanced to expert user of Excel and good grasp of data analysis One of the world's largest networks of retail centers operating in the Business Services Industry which provides value by helping people and businesses - more precisely small- and medium-sized enterprises - to improve mainly logistics, printing and marketing-related business processes. Headquartered in Milan, Italy 2.500 franchised locations under three brands 47 countries I'm looking for a Full Stack Software Development:International EnvironmentBusiness Service Industry - NO consultancy firmFull Stack Dev + Career ProgressionRAL + MBOSalario da 35.000 €/anno a 45.000 €/anno
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Stiamo ricercando uno Web Designer developer per lo sviluppo di siti web, e-commerce e/o web App, da inserire nella nostra azienda con le seguenti competenze: •spiccate capacità creative e grafiche; •Esperienza nell’utilizzo dei linguaggi PHP, HTML, CSS, Javascript e Jquery MYSQL •Buona esperienza di di WordPress •Conoscenza di Woocommerce, Elementor, Symfony, Git • Conoscenza del mondo e-commerce (Feed xml, sviluppo API, ecc.) e delle logiche necessarie al setting di Google Tag Manager e Google Analytics •conoscenza di programmi Suite Adobe: Illustrator, InDesign e Photoshop •conoscenza della lingua inglese Offriamo: • Ambiente lavorativo dinamico • Crescita professionale • Clientela di prestigio internazionale • Retribuzione commisurata alla professionalità • Inquadramento di legge Sede lavorativa Savona, Liguria. Se hai sviluppato dei progetti personali inviaceli, potranno aiutarci per una migliore valutazione del tuo profilo. Il presente annuncio è rivolto a candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006)
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
La risorsa dovrà occuparsi di analisi, progettazione, sviluppo e testing di applicazioni Web frontend in ambiente LAMP. Requisiti Il candidato ideale ha già avuto esperienze in progettazione e sviluppo di applicazioni Web in PHP, conosce i linguaggi più utilizzati in programmazione frontend e possiede buone conoscenze in SEO. Il processo di selezione valuterà i seguenti requisiti: - laurea in Ingegneria Informatica, Informatica o equivalente - 2+ anni di esperienza in sviluppo di applicazioni frontend - buona conoscenza dell'ambiente LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) - buona conoscenza di HTML5, CSS3, Javascript, JQuery e Ajax - buona conoscenza delle SEO Best Practices - conoscenza base di framework Javascript (ad es. React, Redux, Angular) - conoscenza base di framework UI (ad es. Ant Design, Material UI, Bootstrap) - conoscenza dei principi basilari riguardanti user experience, usabilità, accessibilità, layout responsive e cross-browser - conoscenza della suite Adobe per la grafica Web, design vettoriale e photo editing - conoscenza di GIT per il controllo di versione e la condivisione del codice sorgente - buona conoscenza della lingua inglese - forte orientamento al risultato - capacità di lavorare in squadra Informazioni aggiuntive La ricerca è orientata all'integrazione di una risorsa solida e stabile nell'organico aziendale, in grado di poter garantire disponibilità full-time in sede (no telelavoro, no part-time). La risorsa sarà collocata mediante regolare contratto CCNL Meltameccanica Industria con retribuzione commisurata all’esperienza, ticket restaurant e fondo salute integrativo. Si considerano preferenziali i seguenti requisiti: - conoscenza di framework PHP Laravel e/o Symfony 3 - partecipazione attiva in community di social coding e code sharing (ad es. github, stackoverflow) Le ricerche si intendono riferite a persone di entrambi i sessi (L. 903/77). Non saranno prese in considerazione candidature prive di autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs 196/2003). E' fortemente consigliato allegare al Curriculum Vitae una lettera di presentazione.
Vista prodotto
Bari (Puglia)
La risorsa dovrà occuparsi di analisi, progettazione, sviluppo e testing di applicazioni Web frontend in ambiente LAMP. Requisiti Il candidato ideale ha già avuto esperienze in progettazione e sviluppo di applicazioni Web in PHP, conosce i linguaggi più utilizzati in programmazione frontend e possiede buone conoscenze in SEO. Il processo di selezione valuterà i seguenti requisiti: - laurea in Ingegneria Informatica, Informatica o equivalente - 2+ anni di esperienza in sviluppo di applicazioni frontend - buona conoscenza dell'ambiente LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) - buona conoscenza di HTML5, CSS3, Javascript, JQuery e Ajax - buona conoscenza delle SEO Best Practices - conoscenza base di framework Javascript (ad es. React, Redux, Angular) - conoscenza base di framework UI (ad es. Ant Design, Material UI, Bootstrap) - conoscenza dei principi basilari riguardanti user experience, usabilità, accessibilità, layout responsive e cross-browser - conoscenza della suite Adobe per la grafica Web, design vettoriale e photo editing - conoscenza di GIT per il controllo di versione e la condivisione del codice sorgente - buona conoscenza della lingua inglese - forte orientamento al risultato - capacità di lavorare in squadra
Vista prodotto
Italia
ENIGEN è una realtà aziendale in forte crescita, dal respiro internazionale, che oggi figura tra le prime 10 Consulting leader in ambito Digital Customer Experience, con sedi in Italia, Regno Unito e Brasile. Il gruppo, che ha sede centrale a Londra, nasce più di 10 anni fa e vanta tra i propri clienti alcune tra le principali aziende al mondo nel settore dell’aerospaziale, energia e industria manifatturiera. Per un importante progetto area Finance, stiamo ricercando uno sviluppatore Web con almeno 2 anni di esperienza in HTML e Javascript. La risorsa, all’interno del team, riporterà direttamente al project manager e verrà formata in itinere sull’applicazione Oracle UPK per svolgere attività di implementazione, customizzazione e migrazione dati. Inizio attività immediato. Inquadramento, tipologia contrattuale offerta e remunerazione saranno commisurati all'effettiva esperienza ed alle competenze maturate. Verranno accolte positivamente anche collaborazioni con partita IVA.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Il lavoro consisterà nel: lavorare con i fornitori alla definizione dell’architettura applicativa Interfacciarsi con le diverse funzioni aziendali per raccogliere le esigenze e trasformarle in requisiti tecnici Coordinare e supervisionare i fornitori nello svolgimento delle attività Definire dei KPI di efficienza/efficacia nell’ottica di presidio e monitoraggio dei risultati previsti dalle soluzioni messe in essere I requisiti richiesti sono: Almeno 8 anni di esperienza su progetti in ambito Digital Almeno 5 anni di esperienza su progetti complessi presso aziende enterprise Esperienze in ambito di sviluppo software, in particolare in ambito web e mobile (client e server) Esperienze come architetto applicativo Ottime competenze relazionali unite ad una eccellente capacità di comunicazione scritta e orale; Impeccabile attenzione ai dettagli e ottime capacità organizzative; Eccellente abilità di problem solving e di gestione delle crisi; Ottima conoscenza delle dinamiche organizzative e forte propensione al lavoro in team; Inglese fluente Laurea magistrale, preferibilmente in discipline tecnico scientifiche TITOLI PREFERENZIALI Esperienze in ambito E-Commerce Esperienza su Adobe Experience Manager e suite Adobe in generale Inoltre il candidato dovrà avere alle spalle una esperienza in ambito sviluppo Web (Java, Adobe, Mobile), CMS ed essere in grado di interfacciarsi con tutti i livelli aziendali in particolare Business e Sviluppatori. Dovrà avere il concetto di Performance di un sito, definizione di flussi, interfacciamento con sistemi legacy. Gradito invio di CV
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.