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Local account beverage


Elenco delle migliori vendite local account beverage

MICROSOFT ACCOUNT VS LOCAL ACCOUNT (JAPANESE EDITION)
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    ACCOUNT DRAFTED
    • Help our little dude surpass all expectations! Don’t let it touch anything or he’ll suffer the consequences. Flap up and down to get in to the right moment through the right obstacle. Account Drafted is really easy to play, but really hard to overcome. Flap your way around, put your game-face on and start flapping up and down through the arcade action!
    • Brand new flappy game with the best graphics and sounds. Amaze yourself with what you can get for free in the App Store. Never again get bored with Account Drafted in your device. Own this side-scrolling action game and enjoy every second you get. Highly addicting. Play for 10 second straight and you’ll start to sweat!
    • Get the dude to fly by tapping exactly on time. Miss one tap and it gets harder to go on. Test your memory and reflexes, increase your finger speed and boost up your skills! Rapid moves and attention are the key to your success and the dude’s freedom. Help it fly forever. Don’t smash into any obstacles, their sudden and sharp movements can destroy this little dude.
    • Try it today and keep it forever! It will hook you up permanently. Dare your friends and watch them go wild for hours! Get it now while it's free!
    • Make the dude fly without smashing against all obstacles. Get sharp and wisely tap to flap exactly on time. Get this unique side-scrolling 2D platformer in your mobile! You’ll get addicted really fast and you probably won’t stop playing. Share with friends and show everyone who can get the highest score!
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    LOCAL HERO
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    Italia
    Per lo sviluppo commerciale del nostro servizio unico e innovativo, selezioniamo ambosessi nelle provincie del Lazio. E' il primo servizio a mezzo APP nel campo Pubblicitario dove il cliente prima ottiene risultati in termini di vendite e incremento di fatturato e solo dopo paga il servizio stesso. Richiediamo tassativamente predisposizione ai rapporti interpersonali, buona dialettica, capacità di lavorare per obiettivi ed in team. E' necessaria la familiarità con lo smartphone. E titolo preferenziale, ma non indispensabile, laver maturato precedente esperienza nel campo della vendita di beni o servizi. Offriamo, ambiente professionale e dinamico, formazione continua ed affiancamenti, esclusiva di zona. Compenso minimo, provvigioni molto interessanti e supporto telemarketing
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    Italia
    Per lo sviluppo commerciale del nostro servizio unico e innovativo, selezioniamo ambosessi nelle provincie della Lombardia. E' il primo servizio a mezzo APP nel campo Pubblicitario dove il cliente prima ottiene risultati in termini di vendite e incremento di fatturato e solo dopo paga il servizio stesso. Richiediamo tassativamente predisposizione ai rapporti interpersonali, buona dialettica, capacità di lavorare per obiettivi ed in team. E' necessaria la familiarità con lo smartphone. E titolo preferenziale, ma non indispensabile, laver maturato precedente esperienza nel campo della vendita di beni o servizi. Offriamo, ambiente professionale e dinamico, formazione continua ed affiancamenti, esclusiva di zona. Compenso minimo, provvigioni molto interessanti e supporto telemarketing
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    Italia
    Per lo sviluppo commerciale del nostro servizio unico e innovativo, selezioniamo ambosessi nelle provincie Piemonte. E' il primo servizio a mezzo APP nel campo pubblicitario dove il cliente prima ottiene risultati in termini di vendite e incremento di fatturato e solo dopo paga il servizio stesso. Richiediamo tassativamente predisposizione ai rapporti interpersonali, buona dialettica, capacità di lavorare per obiettivi ed in team. E' necessaria la familiarità con lo smartphone. E’ titolo preferenziale, ma non indispensabile, l’aver maturato precedente esperienza nel campo della vendita di beni o servizi. Offriamo, ambiente professionale e dinamico, formazione continua ed affiancamenti, esclusiva di zona. Compenso minimo, provvigioni e supporto telemarketing
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    Italia
    Per lo sviluppo commerciale del nostro servizio unico e innovativo, selezioniamo ambosessi nelle provincie del Piemonte. E' il primo servizio a mezzo APP nel campo pubblicitario dove il cliente prima ottiene risultati in termini di vendite e incremento di fatturato e solo dopo paga il servizio stesso. Richiediamo tassativamente predisposizione ai rapporti interpersonali, buona dialettica, capacità di lavorare per obiettivi ed in team. E' necessaria la familiarità con lo smartphone. E’ titolo preferenziale, ma non indispensabile, l’aver maturato precedente esperienza nel campo della vendita di beni o servizi. Offriamo, ambiente professionale e dinamico, formazione continua ed affiancamenti, esclusiva di zona. Compenso minimo, provvigioni e supporto telemarketing
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    Italia (Tutte le città)
    Atmen è una società di Consulenza Aziendale in ambito risorse umane – ricerca e selezione, formazione, coaching – che segue e promuove la filosofia del Good Work: eccellenza etica ed engagement sul lavoro. ACCOUNT JUNIOR - Agenzia di Comunicazione BTL Per conto di rinomata agenzia di comunicazione Below The Line, ricerchiamo un/a: ACCOUNT JUNIOR - CONTATTO CLIENTI che sarà inserito in un team di contatto con clienti nei settori snack, food and beverage, fast moving consumer goods, che lavora su progetti di respiro internazionale Competenze richieste: •Titolo di studio universitario (preferibilmente in economia, marketing e comunicazione) •Conoscenza fluente della lingua inglese (scritta e parlata) •Ottimo uso del pacchetto office, in particolare power point ed excel •Esperienza anche breve maturata presso multinazionali o agenzie di comunicazione •Conoscenza di base di processi e termini del marketing e della comunicazione Completano il profilo: •Passione per il lavoro in agenzia di comunicazione, proattività e voglia di imparare •Interesse per il settore delle manifestazioni a premio e del trade marketing •Aspirazione a lavorare su progetti internazionali e crescere in responsabilità Contratto a tempo determinato di 6 mesi, al termine dei quali la risorsa verrà inserita in apprendistato. Sede di lavoro: Roma La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi. Si prega di leggere l’informativa sulla privacy prima di rispondere al presente annuncio inviando il proprio CV. Atmen S.r.l. Viale dell’Umanesimo 315 – 00144 Roma, Aut. Def. Min. Lav. Prot. 13/I/0016361 del 9/12/2009
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    Italia (Tutte le città)
    Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of €5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 68.000 €/anno
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    Italia (Tutte le città)
    Per Multinazionale leader mondiale settore Automazione Industriale, in un’ottica di potenziamento della struttura Sales, ricerchiamo un Key Account Manager Food Automation Food and Beverage Il/la candidato/a si occuperà di sviluppare e gestire, con un team di colleghi, il business di automazione industriale rivolto al settore Food and Beverage in Italia. Il ruolo prevede inoltre un interfacciamento con i colleghi europei su account target cross countries. L’attività comporterà lo sviluppo del mercato attuale e quello potenziale attraverso azioni di partnership e tramite l’offerta di soluzioni di automazione di fabbrica, specifiche per le esigenze dei clienti, costruttori e end user sett...
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    Milano (Lombardia)
    Ricercamy.com,the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING Our client is a multinational company in the automation sector and ask us to search a KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING. Job description: ▪ Experience in Key Account Management and Business/Market Development. Ideally some background in Product Management and Marketing for technical products; ▪ Several years in the Italian banking industry with a network to some of the major Italian banks, ideally in the ATM Business. ▪ Sales & Relationship Management to Key Prospects/Customers in the Italian banking industry (Key Account Management). ▪ Develop and establish KEBA as a solution provider at this Prospects/Customers ▪ Enhance and execute the Go-To-Market Strategy and the Business Plan together with the Italian and Austrian Team ▪ Managing the Business relationship to Key Partners in Italy (IT-Centers, SW and local HW Development Companies, …) Skills: ▪ Very good communicative and social skills. ▪ Analytic and strategic thinking / (ideally technical background) ▪ Willingness to travel ▪ English – business fluent Place of work:Milan “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
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    Italia
    Per importante multinazionale operante nel settore beverage ricerchiamo: NATIONAL ACCOUNT MANAGER La risorsa, a riporto del Head of National Key Account, avrà principalmente le seguenti responsabilità: Preparazione e negoziazione degli accordi nazionali e periferici, assicurandone l’implementazione. Sviluppo della politica commerciale per costruire un joint-business plan per le insegne di propria competenza. Pianificazione dei Piani promozionali nazionali, coordinamento e verifica della loro esecuzione. Sviluppo ed implementazione degli accordi internazionali, con preparazione di report per HQ. Definizione del forecast annuale. Definizione dei budget di vendita per raggiunger...
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    Italia (Tutte le città)
    Azienda leader nel settore alimentare beverage, ci ha affidato la ricerca di un brillante Key Account da inserire nell’organico della propria rete commerciale. Il candidato sarà responsabile dello sviluppo commerciale di un target di clienti assegnati, della gestione e consolidamento del portafoglio clienti attivi, e della soddisfazione del servizio offerto. Nello specifico, per quanto riguarda lo sviluppo, il key account ingaggerà prospect di medio/grandi dimensioni cercando di suggerire i prodotti e le modalità operative migliori partendo dalle esigenze del cliente. Si occuperà, inoltre, di gestire eventuali problematiche o criticità che possano accadere nell’espletamento del servizio al fine di garantire sempre la massima soddisfazione del cliente. Il candidato ideale, diplomato/laureato, proviene da una precedente esperienza di vendita nel settore B2B, è abile nell’utilizzo dei sistemi informatici e dei social, e soprattutto è alla ricerca di un’azienda solida e giovane che possa valorizzare le sue competenze. Se ti contraddistingui, perché hai spirito d’iniziativa, orientamento al risultato, empatia, ottime doti relazionali e di negoziazione, questa è l’azienda giusta. Offriamo inserimento a tempo determinato finalizzato all’assunzione,auto aziendale, telefono, formazione continua, sistema premiante. CCNL applicato Commercio; orario di lavoro full-time 40 ore settimanali Sede di lavoro Cesena. La zona da coprire si estende da Ravenna ad Ancona.
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    Italia (Tutte le città)
    SALES ACCOUNT OUT OF HOME AREA NIELSEN 2 A diretto riporto del Direttore Vendite Canale Clienti Speciali, la persona inserita sarà responsabile del raggiungimento dei target di vendita quali e quantitativi nella propria area attraverso l’implementazione delle linee guida commerciali e la gestione territoriale dei clienti speciali (distribuzione automatica, catene alberghiere, ecc.) nel rispetto delle condizioni contrattuali stabilite. Attività principali: - Gestione e sviluppo portafoglio clienti esistente - Gestione nuovi clienti dal primo contatto fino alla formalizzazione dell’accordo e relativo follow up - Presidio dei clienti contrattualizzati centralmente e dislocati nell’area di riferimento - Cooperazione continuativa con gli agenti di commercio attivi nel territorio di competenza, al fine di esplorare ogni opportunità e fornire le giuste indicazioni di intervento Percorso: - Esperienza pregressa di 2/3 anni presso aziende strutturate - Esperienza nel settore food&beverage Conoscenze - Ottima conoscenza Pacchetto Office – in particolare Power Point, Excel, Outlook - Conoscenza del mercato di riferimento, in particolare Area Nielsen 2 Competenze: - Orientamento al cliente - Ottime capacità organizzative - Problem-solving - Proattività e positività - Orientamento al risultato - Spirito di squadra - Resistenza allo stress AREA DI LAVORO: AREA NIELSEN 2
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    Milano (Lombardia)
    Essenza srl, azienda manifatturiera con esperienza trentennale nel settore Beverage nazionale ed internazionale, ricerca figure professionali serie e fortemente motivate nel raggiungimento di obiettivi prefissati, da inserire nel ruolo di selezionatori di punti vendita all'interno del canale Ho.re.ca. Si offre formazione interna costante con inserimento immediato in un ambiente lavorativo stimolante, veloce ed estremamente meritocratico, non utilizziamo sistema provigionale, ma stipendio fisso con rimborso spese. Retribuzione base: 1200 euro netti + rimborso spese + incentii. No Provvigioni. Se interessanti inviare C.V. a: [*vedi modalità di candidatura*] Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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    Italia (Tutte le città)
    Our client is a Multinational Company with an $8.3 Bn turnover, a reputation for excellence and operations in 36 countries, world leader in the supply of beverage packaging to some of the biggest FMCG brands. For a new plant based in Parma, we are looking for a Plant Controller directly reporting to the Plant Manager and functionally to the Finance Director – EMEA. Main Responsibilities: • Monitor the financial key performance indicators (KPIs) of the plant, according to the Group accounting rules, USGAAP and local statutory requirements • Ensure strong internal controls framework and compliance to internal policies • Manage the finance department • Prepare and analyze budget and rolling fo...
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    Milano (Lombardia)
    For an ICT multinational company we are looking for the Head of Accounting. Reports to CFO - Manage and oversee the daily operations of the accounting department including: IFRS accounting, local statutory accounting, tax and regulatory filings, month and end year process, accounts payable/receivable, cash receipts, general ledger, treasury, trust account statement reconciliations according to the IFRS, supply chain management and VAT. - Monitor and analyse accounting data and produce financial reports or statements managing the reporting according to headquarter processes/procedures. - Oversee the administrative processes outsourced through the Share Service Centre. - Plays a lead specialist role of senior team of subject matter experts (relative to financial responsibility). - Leads the budgetary and financial control activities for a defined financial area within a business unit to meet needs of all stakeholders Corporate, Government and statutory bodies. - Owns relationship with and influences at DR to LOB CFO level. - Resource management responsibility. - Subject matter expert within a defined specialist area and have specialist advanced qualification. KEY RESPONSIBILITIES Functional Knowledge - Knowledge of industry skills to make an impact, including non-financial skills (e.g. process, telecommunications, contracts). - Drives financial performance and gives financial guidance to senior leadership teams and guides more junior roles. - Advises and coaches on financial policy and practices that support company long term goals. - Expert in a number of finance work areas - Specialist roles at this level should be recognised internally for expertise. Complexity of Role - Manages transformation complexity with ownership for delivery of key business unit specific organisation-wide finance programmes. - Ownership and delivery of planning, facilitation and completion of finance programmes - Drives judicious use of resources to maximise productivity and drive cost
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    Italia (Tutte le città)
    Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
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