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After sales technical service


Elenco delle migliori vendite after sales technical service

IMAC 27-INCH RETINA 5K, 2017 TECHNICAL SERVICE GUIDE: THE COMPLETE STEP BY STEP INSTRUCTION : HOW TO REPAIR YOUR IMAC 27-INCH, 2017 MODEL (ENGLISH EDITION)
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    WALLADORN WILLYS JEEP SALES AND SERVICE ADESIVO IN FERRO DIPINTO TARGA IN METALLO DECORO DA PARETE VINTAGE PER CAFE BAR PUB HOME ARTIGIANATO DI DECORAZIONE PER BIRRA
    • ? Dimensioni approssimative (in pollici): 12 "x8". Peso dell'articolo: 0,15 kg. Il pacchetto include: 1 * segno di metallo.
    • ? Tempo di trasporto: la spedizione standard richiede in genere 7-15 giorni lavorativi. Forse più veloce! Ignora l'orario di arrivo consigliato Amazon.
    • ? Facile da usare: i quattro angoli di ciascun segno hanno dei piccoli fori che ne facilitano l'aggancio. Realizzato in metallo resistente per esterni con una splendida finitura satinata antiabbagliamento. I segni di metallo possono essere usati per molti anni.
    • ? Utilità: una pittura per la decorazione della parete perfetta per soggiorno, camera da letto, cucina, ufficio, hotel, sala da pranzo, ufficio, bar ecc. E un grande regalo per i tuoi amici, famiglie e parenti.
    • ? Nota: la nostra pittura a stagno è progettata per avere l'effetto di ruggine che in realtà non è arrugginito. A causa della luce, il colore potrebbe sembrare un po 'diverso.
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    AFTER SHAVE BALM DI AUSTRALIAN BODYCARE 100 ML PER UOMINI CON TEA TREE OIL | SOLLIEVO IMMEDIATO DOPO LA RASATURA | CALMA LE IRRITAZIONI ED ELIMINA BRUCIATURE DA RASOIO E PELI INCARNITI
    • ? RISULTATI: Quali risultati posso aspettarmi ed in quanto tempo? Noterai immediatamente gli effetti di After Shave, molto efficace contro peli incarniti, irritazioni cutanee ed ustioni post rasatura, specialmente se usato in combinazione con il nostro Shave Gel per uomini. La crema After Shave è pensata per alleviare le irritazioni dopo la rasatura. Se non hai notato alcun miglioramento dopo 1 settimana, inviaci un’e-mail e riceverai un RIMBORSO COMPLETO!
    • ? MODALITÀ D'USO: Con quale frequenza devo usare la lozione After Shave? Per ottenere i migliori risultati usa After Shave ogni volta che ti rasi. La lozione After Shave ad assorbimento rapido penetra velocemente nella pelle. È una lozione da lasciare agire, ciò significa che non devi lavare le parti intime dopo l’applicazione.
    • ? INFORMAZIONI SUL PRODOTTO: After Shave è un prodotto dermatologicamente testato e contiene olio dell’albero del tè australiano di qualità farmaceutica e naturale al 100%. Ogni singolo ingrediente attivo è stato selezionato con cura per ogni prodotto. After Shave è 100% vegano.
    • ? AFFIDABILITÀ: After Shave è stato approvato dal nostro team di esperti in scienze cosmetiche. Da oltre 30 anni sviluppiamo prodotti risolutivi per la cura della pelle di qualità superiore, utilizzando ingredienti di prima qualità. Quando si tratta di qualità, non scendiamo mai a compromessi. I nostri prodotti sono 100% vegani e contengono ingredienti attivi naturali al 100%.
    • ? GARANZIA SODDISFATTI O RIMBORSATI AL 100%: Vogliamo che i nostri clienti ottengano risultati visibili e siano completamente soddisfatti dei nostri prodotti. Se così non fosse, devi solo inviarci una mail e ti rimborseremo l'INTERO prezzo di acquisto. CONSEGNA: L'imballaggio è discreto? Sì, il prodotto verrà consegnato in una semplice scatola marrone.
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    Italia (Tutte le città)
    Responsible for the installation, service and maintenance of GPI machinery in constumer facilities. The incumbent is a key member of the Technical Service team and oartners with our converting and sales teams to meet the needs of the customers. Key Responsibilities: Conducts top-level troubleshooting, diagnosis and repair of electrical, mechanical and controls related problems on machines installed at customer locations, including overhauls and field upgrades as necessaryParticipates in the development, processing and follow up of specifications during machinery tests, debugging and start up, as well as, during the development and field testing of new carton designsDevelops and maintains productive working relationships with customers and acts professionally and proactively to resolve equipment, cartons or service-related issuesAs the technical expert, partners with sales and converting manufacturing individuals and teams to resolve customer issues, as well as, support new business opportunities and product development projectsApplies continuous improvement concepts and techniques to increase equipment productivity. Participates in process improvement and cost reduction initiatives.Effectively utilizes IT systems (in-house and standard applications)Maintains skill base necessary and consistent with machinery and carton technologyProvides instruction and training to customers' staff on safety, operations, machinery maintenance and proper carton handling proceduresPrepares service reports, modified schematics, standard operating procedures and carton specification updates to support field initiatives and changesReports on progress of projects / assignments to all internal and external stakeholdersConducts audits, evaluations and assessment of machine systems / performance resultsLiaises with other companies / OEM's working on common projects This is a summary of the key responsibilities of this position. The Company reserves the right to require the role-holder to undertake such additional tasks or duties as may be within their capabilities and abide by all reasonable rules and instruction given by the Company. Qualifications and Experience Important Graphic Packaging Holding Company Good career opportunityMain Skills:Higher level of English reading, writing and speaking skills4 or more years of related experience and/or formal training in equipment maintenance, repair and troubleshooting. Knowledge of packaging or similar equipment is advantageousTechnical training with graduation or education of industrial or mechanical engineeringDemonstrated ability to ready electrical, mechanical engineering PLC and operator interface knowledgeWorking knowledge of continuous improvement methods, i.e. Six Sigma methodologyMust be prepared to travel if required on short notice. Working hours are flexible to meet Customer demands. Some shift / out of hours working will be required as necessary.Full clean driving license Key CompetenciesEffective communicator, both orally and written, with internal and external customersSuccessfully identifies root causes and resolves problems and issuesDevelops positive customer relationships through customer-focused mindset, build trustIs a team player, works well with others inside and outside the organizationIs a self-starter, has initiative, can effectively work independently with minimal direct supervisionEffectively manages time, plans, projects and related tasksFlexible approach to ensure timely and professional service to support customer and the internal manufacturing processContinuously meet targets and objectives, accountable for results Important Graphic Packaging Holding Company.Ottima opportunità di carriera.
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    Treviso (Veneto)
    Per azienda in forte crescita nei mercati internazionali operante nel settore di forni professionali per il canale HORECA, storicamente contraddistinta da un approccio creativo al prodotto ricerchiamo: AFTER SALES MANAGER - PROFESSIONAL EQUIPMENT - TREVISO L’azienda a seguito di una costante crescita nei volumi e con il desiderio di integrarsi maggiormente con il mercato, intende inserire una risorsa professionalmente strutturata da dedicare al POST VENDITA. In particolare la personale, a riporto diretto del Responsabile Tecnico, dovrà assistere la rete dei distributori e dei clienti finali a livello globale in tutte quelle problematiche connesse a logiche di PRE e POST VENDITA: documentazione tecnica di prodotto e di installazione, note tecniche di progetto, training per l’installazione e l’eventuale personalizzazione delle impostazioni di base, assistenza nel caso di guasti e malfunzionamenti, individuazione e fornitura dei ricambi, gestione delle garanzie. Sarà sempre compito del candidato strutturare il sistema di assistenza tecnica con i CAT nei mercati a maggior penetrazione identificando al contempo la relativa contrattualistica connessa al Service Level Agreement. Si richiede ottima conoscenza della lingua inglese. SEDE DI LAVORO: Treviso COSA OFFRIAMO: contratto a tempo indeterminato – RAL 40/50 K PER CANDIDARSI: https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_AFTER_SALES_MANAGER_PROFESSIONAL_EQUIPMENT_TREVISO_167667112.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003 
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    Milano (Lombardia)
    VmotoSoco Limited, proprietaria del marchio Super Soco, è un’azienda globale specializzata nella produzione di veicoli elettrici a due ruote di alta qualità, che produce 300mila pezzi l’anno ed è quotato alla borsa Australiana VSX (Australian Securities Exchange). Il gruppo produce un’ampia gamma di scooter e moto elettriche dal design occidentale nel suo stabilimento di 30,000 metri quadrati a Nanjing, in Cina. VmotoSoco Group opera attraverso due brand principali: Super Soco, volto ai mercati internazionali B2C ed E-max, esclusivo per il mercato B2B, dedicato al delivery. Vmoto Soco Italy fa parte del gruppo e commercializza in esclusiva su tutto il territorio nazionale i prodotti di Vmoto Soco Group. Ricerca per la sede distaccata di SESTO SAN GIOVANNI una figura con almeno 5 anni di esperienza nell'assistenza tecnica e che abbia lavorato nell'ambito dell' After Sales Service e nel mondo delle 2 ruote Richiesto il diploma da perito in ambito tecnico. I compiti che dovrà svolgere sono i seguenti: Interventi tecnici di manutenzione sui mezzi elettrici; Assistenza cliente; Assistenza (anche in remoto) alle varie officine sparse sul territorio italiano; Formazione ai tecnici esterni. Le skill richieste per il ruolo sono le seguenti: Buona capacità di interfacciarsi con i clienti; Organizzazione ottimale del lavoro e dei rapporti interni; Buon uso del computer; Capacità nel lavoro d'ufficio collegato all'assistenza. Gradita conoscenza lingua inglese
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    Milano (Lombardia)
    A career at our company is an ongoing journey of discovery: our around 56,000 people are shaping how the world lives, works and plays through next generation advancements in healthcare, life science and performance materials. For more than 350 years and across the world we have passionately pursued our curiosity to find novel and vibrant ways of enhancing the lives of others. Your role: Don’t miss this opportunity to join a leader in the LifeScience business, benefit from our training program and broad career possibilities. Technical support represents a key feature of the Merck offering to our customers. As a Technical Service Scientist in Life Science within our multidisciplinary Team, you will help unpuzzling scientific challenges and answer highly technical product and application questions for our products. You will support our customers and sales on technical inquiries, protocol optimization and complaints on our product range for research and industry labs. As a contribution to our growing business you will qualify leads and cross-selling opportunities from incoming customers' calls and/or promotional activities. Who you are: - Master's Degree Chemistry or Biology with a proven laboratory experience or PhD - Fluent in Italian and Spanish plus a good level of English are mandatory. - Customer oriented with high listening and communication skills as well as strong ability to identify customer needs. - Enthusiastic to build-up expertise in new technologies. - Creative, solutions oriented and good at doing product analysis and technical comparison for optimal customer experience. - Enjoys working with other people within an international Team and in a dynamic environment What we offer: With us, there are always opportunities to break new ground. We empower you to fulfil your ambitions, and our diverse businesses offer various career moves to seek new horizons. We trust you with responsibility early on and support you to draw your own career map that is responsive to your aspirations and priorities in life. Join us and bring your curiosity to life! https://www.merckgroup.com/en/careers/jobs/204044.html
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    Italia (Tutte le città)
    IMPIEGATOA RESPONSABILE SERVICE - AFTER SALES Ricerchiamo per importante azienda Metalmeccanica con sede in zona Lago Trasimeno un/una Responsabile Service - After Sales La risorsa, diretto riporto del Direttore di Stabilimento, avrà la responsabilità di: •Interfacciarsi con ufficio tecnico e commerciale per problematiche tecniche relative ai ricambi e garanzie •Coordinare le richieste dei clienti, distributori e delle attività dei centri assistenza •Gestire le problematiche che possono insorgere nel post vendita •Dare supporto tecnico ai trasfertisti da remoto o in affiancamento •Effettuare Training a centri di assistenza e a clienti •Redigere Report relativi alle varie attività del post vendita •Coordinare la vendita di ricambi con il supporto dell'ufficio tecnico ricambi, acquisti e supply chain. •Fornire alla rete assistenza le informazioni e la consulenza tecnica per l'installazione e la manutenzione dei prodotti •Gestire i piani di formazione sia per la rete di servizi assistenza che per gli installatori e clienti •Proporre azioni correttive e azioni preventive per migliorare il livello di qualità servizio in base alle modalità del sistema qualità •Gestire le segnalazioni di reclami e resi Si richiede: •Laurea o diploma ad indirizzo meccanico •Esperienza di almeno 5 anni nella mansione presso azienda del settore metalmeccanico automotive •Buona lettura dei disegni tecnici, schemi elettrici, schemi pneumatici e oleodinamico •Buona conoscenza della lingua Inglese e preferibilmente di altra lingua •Disponibilità a trasferte in Italia e Estero Si offre contratto Full Time a Tempo Indeterminato con RAL commisurata all'esperienza del candidatoa Luogo di Lavoro: Zona Lago Trasimeno - Provincia di Perugia
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    Italia (Tutte le città)
    LA RISORSA UMANA.IT SRL Divisione Recruitment ricerca per Strutturato cliente dell'Automazione Industriale di Parma COMMERCIALE AFTER SALES La risorsa si occuperà della parte commerciale ed operativa della divisione After Sales/Customer. Nello specifico dovrà: - gestire la trattativa di vendita ricambi, attrezzature e upgrade macchinari/impianti dell’area di competenza assegnata - gestire la relazione con i clienti/agenti per tutte le attività di Customer Care durante il ciclo di vendita - predisporre Offerte Commerciali e i successivi Ordini di Vendita fino a progetto completato - gestire gli Ordini di Servizio per l’organizzazione degli interventi dei Tecnici - curare la gestione documentale della reportistica di fine progetto. Si richiede: - Diploma di Maturità/Laurea in Lingue - Conoscenza fluente della lingua Inglese e preferibile anche quella dello Spagnolo - Conoscenza delle problematiche connesse alla vendita B2B di prodotti su commessa - Conoscenze di contrattualistica e dimestichezza con le condizioni contrattuali di vendita - Conoscenza delle dinamiche di After Sales e di gestione dei relativi processi (Garanzie, reclami, interventi di service, etc.). Il ruolo è stanziale in sede, ma all’occorrenza si richiede disponibilità a brevi trasferte. Si offre inserimento diretto a tempo indeterminato. Sede di Lavoro Parma Autorizzazione Min. e Iscrizione Albo Agenzie per il Lavoro Prot. 0090 del 17/07/2020-Sez.1 Somministrazione di tipo generalista. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03. I candidati sono invitati ad Inviare il proprio CV e a leggere sul sito www.larisorsaumana.it l’informativa sulla Privacy (GDPR 679/2016).
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    Italia
    Dear friends, here is the Job Offer for you with the great career perspectives in Greece. Our Customer is looking for the Customer/Technical Service Advisor; you will be working in a call center of International Company (responding to phone calls, chats, emails). Not sales, support only. It might be technical helpdesk or customer service, depending on your skills. EU citizens only Requirements: Native or fluent Arabic, Czech, Danish, Dutch, English, French, German, Hebrew, Italian, Polish, Spanish, Japanese or Turkish Speaker and your English level is min. B1-B2. Conditions: • Paid relocation (flight and 2 weeks of accommodation + support in finding a flat and full administrative support); • Long-term contract 12 month with prolongation; • Health insurance; • Possibilities of professional development and career growth. The salary in Athens is 1100 gross Euro/month in 14 payments (12 months x1100 + 2 extra payments full salaries = 15400/year) + up to 200-250 Euro/month performance bonus + additional extra payments on monthly basis or single payments (around 250Euro/month depending on the project), additional extra payments for working on weekends or extra hours + health insurance. Taxes to be deducted: 23-24% The salary is above the average for this country. Small studio flat may cost 200-300 e/month, shared flat 150-250 Euro/month. 3-4 weeks paid training provided, in Athens. Starting dates: ongoing, let me know when you are available. All interviews held via phone and Skype. If you are interested please send me your CV in English and MS Word indicating -your date of birth - your citizenship (EU citizens only) - your skype ID (please create one) - studies and work experience (especially in customer service if you have any) - your languages level - please put in email subject "Greece/ Language / your name". At TalentsSpace1@gmail.com
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    Italia (Tutte le città)
    S&you, nuovo brand del gruppo Synergie dedicato alla ricerca e selezione di Middle Management, seleziona per importante azienda leader nel proprio settore, un/a: ELECTRICAL AFTER SALES ENGINEER Il/la candidato/a all'interno del reparto Post-Vendita, lavorando in stretta collaborazione con l'Area Manager ed il Customer Service si occuperà della corretta gestione e risoluzione delle problematiche legate agli impianti presso le realtà clienti. Nello specifico svolgerà le seguenti principali attivtà: Fornire al cliente un primo supporto tecnico stabilendo le priorità e le modalità di intervento e agendo come punto di contatto tra il cliente e il team di sviluppo Effettuare diagnosi elettriche/elettroniche al fine di pianificare gli interventi adeguati o dalla sede o in loco Monitorare la qualità dei servizi garantendo la massima soddisfazione dei clienti e collaborare con i colleghi dell'Ufficio R&D e l'Ufficio Qualità per migliorare la qualità dei prodotti e dei servizi Il/la candidato/a ideale è in possesso dei seguenti requisiti: -Formazione in ambito tecnico-elettronico -Pregressa esperienza nel ruolo presso aziende operanti su commessa -Disponibilità a brevi trasferte in Italia e all'estero Si offre: _Contratto a tempo Indeterminato _Inquadramento commisurato all'effettiva esperienza maturata Luogo di lavoro: Valsamoggia
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    Cuneo (Piemonte)
    Future Drive Selection, per importante concessionaria auto sita a Cuneo, ricerca: 1 RESPONSABILE AFTERSALES La risorsa, inserita all'interno della sede storica di Cuneo, dovrà coordinare tutte le attività inerenti all'assistenza tecnica post vendita, garantendo il massimo tasso di fedeltà dei clienti attraverso il mantenimento di eccellenti standard qualitativi, soddisfacendo le esigenze dei clienti e massimizzando al tempo stesso i profitti attraverso il pieno sfruttamento del mercato delle parti di ricambio e degli accessori. Il Responsabile Aftersales, come principale interfaccia dell'azienda nei confronti della clientela, dovrà: Gestire le attività di officina e di magazzino, massimizzando la produttività e l'efficienza dei tecnici e garantendo un elevato livello di servizio; Monitorare costantemente l'andamento delle vendite attraverso attività di analisi e di rendicontazione mediante redazione di apposita reportistica. Requisiti: Comprovata esperienza pluriennale in mansioni analoghe ed in contesti strutturati maturata all'interno del SETTORE AUTOMOTIVE (area service); Diploma di laurea in discipline economiche sarà considerato come requisito preferenziale; Ottime capacità relazionali ed organizzative; Ottima predisposizione al team-working. Completano il profilo una personalità orientata agli obiettivi, affidabilità, dinamismo, una provata esperienza tecnica e nel campo della relazione con i clienti di una azienda automobilistica. Sede di lavoro: Cuneo Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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    Parma (Emilia Romagna)
    Multinazionale, produttrice di impianti automatizzati, ci ha incaricati di selezionare un Service Coordinator. Il candidato, dall'ufficio after sales, si occuperà di dare supporto tecnico ai trasfertisti. Egli svolgerà le seguenti mansioni: identificazione del problema sulle macchine o sull'impianto; coordinamento dei trasfertisti; organizzazione degli interventi; preparazione delle liste dei ricambi; promozione, presso i clienti, del business di riferimento. Si richiedono: diploma o laurea in elettronica o in meccanica; conoscenza del plc Simens; buona conoscenza degli impianti automatizzati; buone capacità organizzative; buona conoscenza dell'Inglese e, possibilmente, dello Spagnolo; disponibilità a viaggiare per, circa, 80 gg annui. Sede di lavoro: Parma Pari opportunità: E' garantita parità di trattamento per uomini e donne, età, nazionalità, opinioni e quanto altro previsto dalle normative vigenti in tema di pari opportunità - Informazioni privacy: Il trattamento dei dati personali pervenuti si svolgerà in conformità alla legge 196/03 - Autorizzazione ministeriale: AUT MIN 1236-SG 2004 sez 1
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    Palermo (Sicilia)
    SALES ASSISTANT APPARTENENTE ALLE CATEGORIE PROTETTE MAGICMOTORSPORT is an Italian company built on a long-standing passion for motorsport. Our products have been designed to meet any performance challenge and offer solutions to mechatronics looking to outfit their automotive workshops with the latest innovations in the field. WHY MAGICMOTORSPORT? We are a passionate, brave, and innovative team. We strongly believe in our work and we always tackle it while motivated by the enthusiasm, curiosity, and determination of those who want to leave a mark in the future, with the certainty of those who know, in their hearts, that they can do it. Passion and courage guide Magicmotorsport's activities, alongside respect, efficiency, innovation: the company's three core values! We assume that everyone has a talent and our mission is to be able to intercept those that fit together with MMS in synergy and give you the opportunity to win, because your Victory is our Victory! THE OPPORTUNITY We are looking for an enthusiastic Sales Assistant with a can-do attitude to join our team. Your role will be to assist our customers, collecting their requests by chat, phone, email and ticket system to satisfy our customer needs and build customer loyalty.  Responsabilities: Collect and process requests by email, ticket, chat and phone; Ensure high levels of customer satisfaction through excellent sales service; Provide product information and offering advice on products that'll best meet set requirements; Up-sell and cross-sell products; Provide proper and competitive quotes; Issue invoices (if needed); Requirements: Proficient knowledge of English (MANDATORY); Good IT technical skills; Excellent customer orientation and communication skills; Outstanding multitasking skills; Excellent problem-solving and stress tolerance skills; Strong can-do attitude; Team player; Willingness to adapt to flexible working hours; High school diploma; Preferred skills: Prior experience in Sales; Passionate of electronics and computer science; Good math skills; What we offer: An innovative, young and dynamic environment; The chance to work in a team where people are passionate about their work. Don't miss this opportunity, send us your CV!
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    Italia (Tutte le città)
    Continua e candidati Siemens is looking for a Service Sales Specialist - Industrial Automation, to be hired with a permanent contract, for its premises in Rome. He/she will be responsible for the sales of services for Industrial Automation, Machine tools and production machines for the Centre-South Italian Market. The Service Sales Specialist has to manage the services’ portfolio of the relative business segment through strategic planning and market analysis, ensuring the achievement of sales targets. He/she will be responsible for the sale of new digital portfolio services related to the following factory automation products: CNC, PLC, Industrial PC, motors and drives. As a world leader in developing and producing the most advanced engineering technologies, we improve lives and further human achievements worldwide. Working with us, you get the perfect conditions to develop both personally and professionally. What will you manage in the short term? Propose consulting services for digitalization of machines or plants and for improving the energy efficiency, with the aim of increasing services of assistance, maintenance, sale of spare parts packages and updates; Cooperate with the marketing and business development teams, providing a wide view of current offers and opportunities; Develop tools, reports / dashboards in order to evaluate sales trends in comparison with budget, thus allowing the Management to define the annual forecast; Influence the main stakeholders and the Customer’s “Decision makers”; Deep knowledge of the market and the competitors’ offer; Responsible for the annual target of the digital portfolio within Customer Service. Who are we looking for? A candidate with the following features: Passionate and prepared to manage issues related to technological innovation in Industry 4.0: IoT and Industrial Clouds; At least 5 years experience in sales of technical services within industrial automation, with a products’ portfolio made of machine control and control devices, electric motors and drives; Bachelor's / Three Years Master's Degree in Electrical Engineering, Computer Science, Mechatronics, Automation or Technical High School Diploma; General knowledge of drive techniques, electric motors, motion control, PLC; Available to frequent business trips on national level, and sometimes also international; Good knowledge of English and Italian, both written and spoken; Strong orientation to reach the targets and to customer service, initiative, autonomy and propensity to work in team What can we further offer? A flexible way of working: Smartworking; Activities’ organization guided by performance, where the achievement of objectives and the entrepreneurial spirit are rewarded; An environment where curiosity is highly appreciated and where we guarantee a continuous training; Flexible Welfare programs that can be extended to your family; Shareholding plans for the employee; Health insurance that can be extended to your family; Professional and extraprofessional accident insurance; Meal totally paid by the company; Company’ s car, Personal Computer and Smartphone. What else do you have to know? Siemens pays much attention to Diversity, thus welcoming applications which reflects this value, and guarantees equal opportunities. We look forward to receiving an online application in response to this job offer. Only applications sent via the system and in English will be considered. Please upload your CV in English and an accompanying letter would be appreciated.
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    Italia (Tutte le città)
    Leader in hydraulic screw and high pressure pumps with innovative proprietary technology. Established in 1978, Settima has a long-standing tradition as manufacturer of hydraulic screw pumps for industrial applications. With 15 international patents, Settima is also the inventor of the no noise high pressure Continuum® helical rotor pump, a proprietary technology which is a game changer both in industrial and mobile applications. The market segments where Settima operates are: industrial equipment, power generation, marine, oil & gas and mobile. The company is situated in the northern part of Italy, with HQ and 3 Production Sites in the Piacenza Area, operations in Asia & USA as well. For the European Sales team we are selecting a young SALES ENGINEER EUROPE – DACH Area German and English Speaking The Candidate will be reporting hierarchically to the Sales Manager Europe. He/She will also have frequent functional interactions with the following functions: • Customer Service team for quotations and orders processing • Sales Support Engineers for the development of specific projects • R&D for new products and applications. The candidate will be part of Settima’s international Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other DACH industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the sales of the Company • deal with and manage customers like system producers / integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • scout new application opportunities and Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with commercial experience within the field of industrial equipment and installations, preferably hydraulic market; a technical education as engineer. Very fluent German language and English spoken/written at professional proficiency level. Track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet is experienced and conclusive in negotiations, motivated by success and good results, which she/he achieves through strong team spirit, targeted and committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and time manager. Company Head Quarter: Piacenza Area Italy INFORMAZIONI PER SEGNALARE LA SUA CANDIDATURA Si prega di creare o aggiornare il Suo Profilo K&P allegando CV aggiornato (possibilmente con foto) e breve Lettera di Presentazione indicando il riferimento “Rif. 181/18 SEE”. Il Profilo K&P è il documento che ci autorizza alla gestione dei dati oltre a permettere una conoscenza piu completa della candidatura. In una prima fase è possibile inviare mail a risorse@kpconsulting.it, successivamente è obbligatorio, completare i dati on line sul sito www.kpconsulting.it. La selezione ha carattere di urgenza, le candidature maggiormente in linea con il profilo ideale saranno contattate entro 2 settimane. Per eventuali ulteriori informazioni, siamo disponibili al Tel. 0522 512067. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
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    Italia (Tutte le città)
    Leader in hydraulic screw and high pressure pumps with innovative proprietary technology. Established in 1978, Settima has a long-standing tradition as manufacturer of hydraulic screw pumps for industrial applications. With 15 international patents, Settima is also the inventor of the no noise high pressure Continuum® helical rotor pump, a proprietary technology which is a game changer both in industrial and mobile applications. The market segments where Settima operates are: industrial equipment, power generation, marine, oil & gas and mobile. The company is situated in the northern part of Italy, with HQ and 3 Production Sites in the Piacenza Area, operations in Asia & USA as well. For the European Sales team we are selecting a SALES ENGINEER EUROPE – DACH Area The Candidate will be reporting hierarchically to the Sales Manager Europe. He/She will also have frequent functional interactions with the following functions: • Customer Service team for quotations and orders processing • Sales Support Engineers for the development of specific projects • R&D for new products and applications. The candidate will be part of Settima’s international Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other DACH industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the sales of the Company • deal with and manage customers like system producers / integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • scout new application opportunities and Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with commercial experience within the field of industrial equipment and installations, preferably hydraulic market; a technical education as engineer. Fluent in English and possibly German, spoken/written at professional level. Track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet is experienced and conclusive in negotiations, motivated by success and good results, which she/he achieves through strong team spirit, targeted and committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and time manager. Company Head Quarter: Piacenza Area Italy INFORMAZIONI PER SEGNALARE LA SUA CANDIDATURA Importante** In una prima fase si prega di inviare mail direttamente a risorse@kpconsulting.it, successivamente è obbligatorio, completare i dati on line sul sito www.kpconsulting.it, creando il Suo Profilo K&P allegando CV aggiornato (possibilmente con foto) e breve Lettera di Presentazione indicando il riferimento “Rif. 181/18 SEE”. Il Profilo K&P è il documento che ci autorizza alla gestione dei dati oltre a permettere una conoscenza più completa della candidatura. La selezione ha carattere di urgenza, le candidature maggiormente in linea con il profilo ideale saranno contattate entro 2 settimane. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
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