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Front office manager shift


Elenco delle migliori vendite front office manager shift

Viterbo (Lazio)
Azienda commerciale cerca un candidato da inserire nel proprio organico.Principali attività e responsabilitàaccoglienza clientiricezione delle telefonate in arrivo interne/esterne e smistamento delle stessegestione della postasupporto nelle attività di gestione dello stabile (apertura e chiusura, spedizioni, rifornimento cancelleria e simili)piccole attività amministrative e di segreteriagestione delle sale riunioni e preparazione delle stesseprenotazione e gestione trasferteRequisiti richiestipregressa esperienza, anche di breve durata, nel ruolo o in ruolo similarebuona conoscenza della lingua inglesebuone doti comunicative e relazionaliflessibilità e proattivitàbuone capacità organizzativebuona conoscenza del pacchetto officeDettagli offerta di lavoroSede di lavoro: ViterboTipo di contratto: full timeContratto di lavoro: Tempo determinatoEsperienza:front office manager o simili: 1 anno (Opzionale)Livello di istruzione:Scuola Secondaria di II livello (Superiori) (Obbligatorio) Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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Napoli (Campania)
Per boutique hotel sito in via Chiaia Napoli, cerchiamo un Responsabile di struttura / Front office manager, che si occuperà di: - Gestione dell'accoglienza - Effettuare operazioni di check-in / check-out - Coordinare e controllare il lavoro del personale di servizio Si richiedono: - Buona conoscenza della lingua inglese - Flessibilità oraria e disponibilità su turni festivi e fine settimana - Competenze informatiche - Ottime capacità relazionali e organizzative - Forte motivazione ed intraprendenza Inviare cv a selezione@cellamaresuitespa.it
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Italia
Hosco If you are driven, adaptable, and thrive in a fast-paced environment, we want you to be part of our dedicated team. As a Front Office Agent, you will work closely with guests to understand their preferences, create tailored recommendations, and enhance their overall experience at our renowned property. The role reports directly to the Front Office Manager. Romazzino, a Belmond Hotel, Costa Smeralda Settore: Altro Ruolo: Altro
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Pavia (Lombardia)
Hotel cerca la figura di Front Office Manager per struttura alberghiera 4 stelle. Il/la Front Office Manager dovrà occuparsi della gestione del reparto ricevimento e quindi dovrà supervisionare e coordinare il team del Front Office, dovrà pianificare le attività per turno, definire i turni di lavoro e verificare la corretta applicazione delle procedure aziendali. Requisiti richiesti: – Ottime capacità organizzative e gestionali, – Ottime competenze relazionali, cortesia, flessibilità e predisposizione al lavoro in team, – Professionalità, attenzione al dettaglio e capacità di adeguarsi agli standard di servizio, – Orientamento all’Ospite, capacità di gestione e risposta ad eventuali reclami, – Spiccata propensione al problem solving. Offriamo contratto determinato, orario full-time. Per candidarsi all’annuncio mandare il proprio curriculum vitae alla email.
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Italia
Hosco Il Gruppo Nicolaus, leader nel settore turistico e hospitality, ricerca una figura di Addetto/a Front Office da inserire nel team del Nicolaus Club Il Bagamoyo per la stagione estiva 2025 Descrizione del Ruolo Front Office Il/La candidato/a si occuperà di tutte le attività legate allaccoglienza e gestione degli ospiti in reception, dal check-in al check-out, attività di supporto alle richieste degli ospiti, lassistenza nelle informazioni turistiche e la collaborazione diretta con il team della struttura e dei reparti interni. Responsabilità Principali Addetto/a Front Office - Gestire le operazioni di accoglienza ospiti, check-in, check-out e assistenza durante il soggiorno. - Rispondere a telefonate, e-mail e comunicazioni, garantendo professionalità e tempestività. - Supportare la clientela fornendo informazioni, consigli e soluzioni per le diverse esigenze. - Gestire eventuali reclami o richieste particolari, assicurando sempre la soddisfazione del cliente. - Coordinare con gli altri reparti per garantire un servizio fluido e di alto livello. - Monitorare e garantire il rispetto delle procedure e degli standard di accoglienza. Requisiti Richiesti per la posizione Front Office - Esperienza pregressa nel ruolo di receptionist - Conoscenza avanzata dei principali software gestionali alberghieri (PMS, channel manager, booking engine). - Capacità organizzative, precisione e attenzione al dettaglio. - Attitudine al problem solving e ottime competenze relazionali. Soft Skills per Addetto/a Reception - Eccellenti capacità di ascolto e comunicazione interpersonale. - Autonomia nella gestione delle priorità e forte senso di responsabilità. - Empatia, discrezione e cortesia in tutte le interazioni con ospiti e colleghi. - Propensione naturale al lavoro di squadra e alla collaborazione tra reparti. - Condividere i valori aziendali di rispetto, inclusione, valorizzazione della diversità, trasparenza. Come candidarsi Se desideri entrare a far parte di un team orientato alleccellenza dellospitalità e allattenzione personalizzata per il cliente, inviaci la tua candidatura tramite il nostro portale online con un CV aggiornato. Il Gruppo Nicolaus valorizza il talento senza distinzione di genere, età, nazionalità o background. Nicolaus Settore: Altro Ruolo: Altro
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Milano (Lombardia)
Società di Ingegneria in Impianti ed Energie Alternative, ricerca una figura da Segretaria F.O., da immettere nella propria organizzazione. Il profilo ideale deve avere: - Possibile esperienza pregressa nel ruolo; - Buona padronanza del pacchetto Office e pc in generale; - Ottimo Standing; - Livello inglese: A2. Il candidato dovrà occuparsi di: - Gestione appuntamenti e agenda del manager, prenotazione viaggi e hotel; - Apertura pratiche e adempimenti di cancelleria presso gli uffici clienti; - Preparazione delle fatture clienti dello studio; - Gestione telefonate; - Front office accoglienza; - Data entry e gestione archivio. Sono richieste flessibilità, autonomia e soprattutto disponibilità. Il tipo di contratto prefissato è del tipo "tempo determinato". Retribuzione ed altri dettagli, sono da valutare in base all’esperienza. Disponibilità della figura appena possibile Inviare CV con foto per una prima valutazione.
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Castelnuovo del Garda (Veneto)
Prestigioso villaggio 5 stelle a Zanzibar cerca la seguente figura con disponibilità immediata: Front Office Manager. Requisiti richiesti: competenze in Marketing e Commerciale, Web Marketing, Controllo di gestione, E-Distribution (ossia la gestione dei vari sistemi Ids e Gds ), ottima conoscenza di almeno due lingue straniere preferibilmente Inglese e Tedesco, con provata e certificata esperienza. Completano il profilo: doti relazionali, propensione al contatto con il pubblico, problem solving e tolleranza allo stress. Gli interessati in possesso dei suddetti requisiti possono inviare la propria candidatura, completa di autorizzazione al trattamento dei dati personali, indicando il riferimento: “FRONT OFFICE MANAGER ” al seguente indirizzo e-mail: admin@resort-zanzibar.com
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Italia
Hosco Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their entire stay. They are empowered to move about their space and do what needs to be done. Whether processing operational needs, addressing guest requests, completing reports, or sharing the highlights of the local area, the Guest Experience Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, maintaining confidentiality, protecting company assets, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Experience Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. CRITICAL TASKS Guest Relations § Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific St. Regis process to resolve issues, delight, and build trust. § Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. § Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. § Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. § Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings, including social media where appropriate. § Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. § Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. § Stay up-to-date on the local area so that you are prepared to provide specific recommendations for guests. § Communicate recommendations in a way that builds excitement and interest among guests and associates. § Perform other reasonable duties as requested. Check-in/Check-out § Keep track of changes in room status (e.g., early check-out, late check-out, room transfer, unexpected stay over) for Housekeeping. § Organize and coordinate check-in/pre-registration procedures for arriving groups. § Process all check-outs including express check-outs, resolving any late and disputed charges, settling account, retrieving room key, and requesting comments on guests stay. § Process all guest check-ins by confirming reservations in computer system (e.g., Fidelio, PMS, FOSSE, OPERA), verifying guest identity, requesting form of payment, assigning room, and issuing room key in accordance with property policies and procedures. § Secure valid form of payment (e.g., credit card, cash) prior to issuing room key. § Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. § Verify and adjust billing for guests. Cash Handling § Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. § Process adjustment vouchers, paid-outs, correction vouchers, and miscellaneous charges. § Count bank at end of shift and secure bank. § Balance and drop receipts according to Accounting specifications. § Obtain manual authorizations and follow all Accounting procedures when computer system is down. § Count bank at the beginning of shift to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. § Follow the requirements and tasks as defined in EMEA Front Desk Cashiering SOP. § Comply with the requirements of the Marriott Cashiering Responsibilities/Petty Cash Fund and Cashier Overage/Shortage SOPs. Reports/Recordkeeping § Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. § Run credit card authorization report and check for discrepancies. § Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks in the absence of a departmental Supervisor. § Print contingency lists to have a record of all guests in case of emergency. Communications § Provides assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. § Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. § Instruct guests on how to access the internet (e.g., dial-up, broadband, wireless). § Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in ones voice, using the callers name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call. Working with Others § Support all co-workers and treat them with dignity and respect. § Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. § Handle sensitive issues with guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality. Policies and Procedures § Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic and professional. § Follow company and department policies and procedures. § Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. § Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. § Protect the privacy and security of guests and coworkers. Quality Assurance/Quality Improvement § Comply with quality assurance expectations and standards. Safety and Security § Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). § Maintain awareness of undesirable persons on property premises. § Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. § Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. CRITICAL COMPETENCIES § Fluent English § Analytical Skills § Learning § Decision-Making § Problem Solving § Computer Skills § Basic Mathematics Interpersonal Skills § Customer Service Orientation § Interpersonal Skills § Team Work § Diversity Relations Communications § English Language Proficiency § Communication § Listening § Applied Reading § Writing Personal Attributes § Integrity § Dependability § Positive Demeanor § Presentation § Adaptability/Flexibility § Stress Tolerance § Initiative Organization § Multi-Tasking Time Management PREFERRED QUALIFICATIONS Education Higher Education, Diploma or equivalent Related work experience is required No supervisory experience is required At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​ team, and become the best version of you. The St. Regis Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia (Tutte le città)
L’Hotel Mioni Pezzato, 4 stelle S ad Abano Terme cerca un Restaurant Manager Operativo. L’hotel è aperto tutto l’anno – non è stagionale. La figura che stiamo cercando è operativa. L’orario di lavoro del Restaurant Manager è intenso, poiché di norma è richiesta la presenza in sala durante il servizio come coordinatore / accoglienza. Nello specifico dovrà occuparsi di: Ottimizzare i ricavi & costi degli outlet (ristorante e bar) Coordinare le mansioni, i turni di lavoro, gli orari e le ferie delle brigate di ristorante e bar composte in totale da 25 persone Formare il personale del ristorante Ottimizzare il mansionario e le procedure di servizio esistenti / ottimizzare la produttività e il servizio Assicurare un ottimo servizio clienti e gestire feedback e lamentele della clientela Verificare che vengano rispettate le norme igienico-sanitarie / norme di sicurezza. Garantire la perfetta manutenzione e sanificazione degli outlet. Garantire un’ottima relazione comunicativa tra sala e cucina Essere di riferimento per lo Chef di cucina, il Front Office Manager e la Direzione Caratteristiche: 2 Outlet / ristoranti così organizzati 1 Ristorante “à la carte” tipo “Bistrot” aperto a pranzo. 1 ristorante principale di pensione che serve da 70 a 150 persone a pranzo e da 150 a 330 persone a cena Cosa offriamo: Ambiente stimolante, dinamico e giovane Lavoro intensivo in un team motivato Ricerca continua di miglioramento Struttura aperta tutto l’anno 13° e 14° mensilità Orari fissi con massimo 45 ore di lavoro settimanale – turni possibilmente spezzati Straordinario forfettizzato (20 ore al mese) 1 giorno di riposo a settimana Divisa professionale Alloggio ristrutturato a nuovo con WIFI e TV disponibile Mensa aziendale per colazione, pranzo e cena Cosa cerchiamo: Conoscenza della lingua tedesca (buono) / inglese (buono) + francese preferibile Esperienza in hotel con menù di pensione preferibile Ottime capacità organizzative e capacità di implementare standard operativi Passione per il mestiere Orientamento alla performance e al lavoro fatto bene Spirito di iniziativa e capacità decisionali Capacità relazionali Problem solving Resistenza allo stress Se interessati mandare il proprio CV con foto e requisiti minimi includendo autorizzazione per il trattamento dei dati personali ai sensi del GDPR (Regolamento UE n. 2016/679) e del Decreto Legislativo 30 giugno 2003, n. 196 “Codice in materia di protezione dei dati personali” per i fini di ricerca e selezione personale. Non verranno accettati CV precompilati da Indeed.
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Italia
Hosco Caratteristiche della mansione: - Supervisionare, coordinare e supportare lo staff di front office nellambito accoglienza - Coordinare lattività di room division e prendersi cura delle necessità degli ospiti - Monitorare la soddisfazione del cliente e gestire gli eventuali complain - Studiare la strategia commerciale del comparto per attivare le vendite in maniera diretta e attraverso le piattaforme dedicare - Stilare report periodici e definire azioni di gestione e di vendita - Supervisionare e implementare i processi quotidiani del front office e dei reparti ad esso connessi Villa Porta Settore: Altro Ruolo: Altro
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Bari (Puglia)
Azienda di bari, ricerca per azienda un addetto/a al back office anche alla prima esperienza lavorativa.la risorsa. affiancata dal team amministrativo, si occuperà di gestire le attività di segreteria aziendali, attività di back/front office, avendo cura di supportare i manager nell'organizzazione e gestione di meeting, trasferte, agende, ecc.. di curare aspetti organizzativi, piccola amministrazione e di archiviazione.requisiti richiesti:conoscenza e padronanza dei principali strumenti informatici (pacchetto office: word, excel)diploma/laureaautonomia, proattività ed affidabilità.inquadramento: regolate contratto cnl a tempo determinato con obiettivo assunzionesede di lavoro: bari prendiamo in considerazione anche residenti in provinciaallegare cv clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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Novara (Piemonte)
Chi è l'azienda Azienda italiana, leader nel settore dell'innovazione per il Packaging metallico e plastico da oltre 50 anni, sviluppa il suo mercato di riferimento nel mondo della tecnologia e delle soluzioni per l'imballaggio. Il Gruppo, con sede legale in Italia, possiede 5 stabilimenti di produzione in Europa. Chi cerchiamo Cerchiamo una figura giovane da inserire nell'organico aziendale con un ruolo di Front Office Commerciale per un percorso di crescita in affiancamento al Responsabile della zona Piemonte. La figura ideale è un giovante di talento con alcune, anche brevi, esperienze commerciali nel mondo tecnico per una futura crescita nella mansione. Il profilo ideale ha: - Residenza in Piemonte - Età non oltre i 29 anni - Diploma o una Laurea in scienze economiche - Una, anche breve, esperienza in ambito commerciale - Buona conoscenza della lingua inglese - Patente B Il candidato ricercato ha ottime doti di comunicazione e forte propensione ai risultati. Si richiede disponibilità a trasferte e viaggi nella regione Piemonte - l'azienda offre auto aziendale. Cosa offriamo L'azienda offre un'opportunità di carriera in area commerciale con un importante progetto di crescita per la figura ricercata. - Contratto di apprendistato - Progetto di crescita professionale all'interno dell'azienda con forti prospettive di carriera - Supporto formativo tecnico con iniziale costante affiancamento al Responsabile di area - Auto aziendale di prestigio - Benefit aziendali Luogo di lavoro Area Piemonte Contatti Connettiva sostiene l'azienda nella ricerca di figure professionali. Per candidarsi all'offerta e avere maggiori informazioni, puoi inviare il tuo cv a: selezione@connettiva.org
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Milano (Lombardia)
Are you: passionate about managing teams? Leading people within a growing project and company? Excited to provide exceptional customer service by motivating your team? If your answer is Yes, then Apply now! For our business in Milan we are currently looking for a Team Manager (male/female), for our e-commerce partner. You’ll join a well-established and high performing project looking to achieve success on our long term strategy. As a Team Manager you’ll be responsible for leading your team to deliver exceptional support to the clients. You will do this by motivating and leading from the front, developing effective measures of coaching, supervision and training regarding the development of your staff. Ensuring optimal compliance with agreements while always putting people first and performing the necessary day to day tasks. Requirements: • Excellent language skills in Italian (C2) and English (C1) • Work experience in team management, ability to motivate and coach team members • Knowledge and experience in customer service (preferably in Outsourcing companies) • Strong administration and organization skills • Very good PC skills - proficiency in the use of Microsoft Office (especially Excel) • Very good analytical skills, productivity with a keen eye for detail • Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction • Availability to work on shifts, 5 days a week, Monday to Sunday, 8 a.m. to 10 p.m. Offer: • Excellent reputation as responsible employer; • Modern working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection; • A welcoming and inclusive environment; • A team ready to help you develop and grow; • A multinational environment, different nationalities and cultures to work every day. Join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore your career possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with highly prestigious brands! At Majorel, we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking. This job opportunity is addressed to both sexes, in accordance with Laws 903/77 and 125/91.
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Italia
Hosco A Receptionist provides reception services for Guests to contribute to an overall exceptional experience from check-in through check-out and complete audits, as required. What will I be doing? As Receptionist, you will provide reception services for Guests to contribute to an overall exceptional experience from check-in through check-out and complete audits, as required. A Receptionist contributes to the first impressions of our Guests and, therefore, must perform the following tasks to the highest standards: - Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner - Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures, as required - Ensure that both the Front Office Manager and Reception Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from guests and, or, other departments - Demonstrate a high level of customer service at all times - Attend appropriate training courses, when required, and assist with the Night Teams training and development efforts - Demonstrate a knowledge of hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties - Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities - Use the correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policy - Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation - Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems - Follow company brand standards - Assist other departments, as necessary What are we looking for? Receptionists serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow: - Previous experience in a customer-focused industry - Completed high school certificate or equivalent - Positive attitude and good communication skills - Commitment to delivering a high level of customer service - Excellent grooming standards - Ability to work on your own and as part of a team - Competent level of IT proficiency It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions: - Previous experience in cash handling What will it be like to work for Hilton? Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its. Our vision ?to fill the earth with the light and warmth of hospitality? unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all! Hilton Molino Stucky Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Milano (Lombardia)
Barista,cuoco,camerieri, pizzaiolo lavoro e turismo Assumiamo persone motivate e forniamo un ambiente sicuro e protetto in cui il personale è incoraggiato ad acquisire competenze ed eccellere nella carriera scelta. Posizioni disponibili panettieri / baristi / chef / chef de partie / sous chef, account manager, barman, assistente front office manager, receptionist, assistente relazioni con gli ospiti, assistente di sala, interprete di lingue straniere / internazionali, pulizie. Noi offriamo Giorno di riposo settimanale Vitto + alloggio buona paga Il candidato dovr gentilmente inviare il proprio CV. Il presente annuncio è rivolto ad i sessi, ai sensi delle leggi 903 / 77 e 125 / 91, e a persone di tutte le et e tutte le nazionalit, ai sensi dei decreti legislativi 215 / 03 e 216 / 03.
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