-
loading
Solo con l'immagine

Multiple network monitoring


Elenco delle migliori vendite multiple network monitoring

ZABBIX 4 NETWORK MONITORING: MONITOR THE PERFORMANCE OF YOUR NETWORK DEVICES AND APPLICATIONS USING THE ALL-NEW ZABBIX 4.0, 3RD EDITION [LINGUA INGLESE]
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    NETWORK SPEEDTEST
    • Discover your download, upload and ping
    • Real-time graphs show connection consistency
    • Test with a single connection to simulate downloading a file or multiple connections to understand max speed
    • Troubleshoot or verify the speed you were promised
    • Track past tests with detailed reporting
    • Easily share your results
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    NETWORK BROWSER
    • An SMB local network browser
    • Browse and transfer files from your computer to your device
    • Works with Windows and Mac networking
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    Italia
    Società della sicurezza informatica ricerca candidati con esperienza di almeno due anni nel computer networking in ambienti IT enterprise per assunzione immediata a tempo determinato e successivo passaggio a tempo indeterminato. L'incarico riguarda l'attività il moniotoraggio di reti entreprise con l'appicativo open source Nagios. I candidati possono inviare il proprio CV per fini di selezione pro-assunzione immediata.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Dinamica società operante nei servizi di Telecomunicazione, Cloud e provider di Telefonia per aziende nel territorio del Triveneto, formata da una ventina di dipendenti, con sede a Sandrigo (Vicenza), ricerca per ulteriore ampliamento del proprio organico un/una NETWORK ENGINEER Requisiti: • Laurea in Ingegneria Triennale/Magistrale (Telecomunicazioni o Informatica e Networking) o una combinazione equivalente di istruzione ed esperienza in ambito TLC • Esperienza nella progettazione ed implementazione delle reti di telecomunicazioni con una approfondita conoscenza dell’architettura hardware e software delle reti IP e MPLS Conoscenze richieste in ambito Routing & Switching: • Configurazione, analisi e troubleshooting di Network IP L2/L3 Cisco (preferenza certificazioni Cisco CCNA/CCNP/CCIE). • Gestione di Cluster VRRP, HSRP e protocolli di Routing BGP, OSPF; • Configurazione, analisi e troubleshooting di Firewall Cisco ASA e Fortinet Protocolli: BGP, OSPF, HSRP, VRRP, EIGRP, VLAN SWITCHING, MPLS, VRF Completano il profilo: • Ottime capacità comunicative • Attenzione ai dettagli • Orientamento alla risoluzione di problemi logici, anche complessi • Capacità di lavorare in autonomia • Capacità organizzative • Conoscenza della lingua Inglese scritta e parlata Il titolare della posizione verrà inserito nel team di Ingegneria che presidia il Network Operation Center (NOC) e si occuperà di progettazione, implementazione, monitoring e troubleshooting della rete MAN proprietaria. Contratto a tempo indeterminato. Retribuzione lorda di € 40.000. Autovettura aziendale in comodato. Laptop, SIM e cellulare aziendale.
    Vista prodotto
    Milano (Lombardia)
    Sorint.Lab, company with more than thirty years of experience as a 360 ° IT consultant for national and international customers, is looking for a network system engineer expert to hire in Milan, with a permanent contract. The ideal candidate (Network expert profile with experience on the technologies listed below), must be able to perform both configuration operations, ordinary maintenance and upgrades. The candidate will have to be able to manage the following technologies: • Switching: o Cisco Catalist Access Layer (2960, 3650, 3850); o Cisco Catalyst Core (4500, 6500.6800) o Cisco Nexus • Wifi: o Cisco WLC • Router o Cisco Router • Security: o Palo Alto Firewall, o Cisco ISE Required technical skills: • Skills Layer2 (very good) • Dynamic routing protocols (good) • Wifi - Experience on centralized, preferred Cisco WLC systems • Access Control (Radius / Tacas / ACS / ISE) (good) • Stateful Firewalling (very good) • Application Firewalling - Next Generation (good) • Incident management & Monitoring Appreciated certifications: • CCNA R&D or proven equivalent certificate; • CCNA Security (appreciated); • CCNP (welcome); softskills: The ideal candidate is a graduate or has a degree in Technical Disciplines, has a good knowledge of English and has some years of experience in the mentioned role. Good relational and teamwork skills, autonomy and flexibility are fundamental requirements. The contractual hiring form, remuneration and any benefits will be discussed during the interview and will be commensurate with the actual skills of the candidate. We evaluate both, direct hiring or freelance cooperation. Our company guarantees a continuous path of professional growth through its own internal academy.
    Vista prodotto
    Italia
    Il Gruppo Grimaldi ricerca per la propria Sede di Napoli: NETWORK AND SECURITY SYSTEM ADMINISTRATOR La risorsa ricercata è una persona dinamica, capace di lavorare in gruppo e orientata al raggiungimento di obiettivi con spiccate capacità organizzative e relazionali. Ai fini dell'accesso alle selezioni sono considerati: REQUISITI OBBLIGATORI: - Laurea triennale o quinquennale in Ingegneria Informatica/Informatica. - Solido background nell'amministrazione e nell'architettura di rete. - Esperienza nell'utilizzo di Sistemi di network & system monitoring and management. - Conoscenze delle Tecnologie di switching, routing e firewalling. - Conoscenza del networking degli switch ArubaOS e di strutture di file quali VLAN, accesso sicuro, tecnologie di ridondanza e Virtual Switching Framework (VSF) di Aruba. - Capacità di progettare e implementare soluzioni di autenticazione, nonché all'applicazione delle policy, tramite la linea di prodotti ClearPass. - Conoscenze dei sistemi operativi Linux e Microsoft Windows. - Capacità di lavorare in modo autonomo e/o di cooperare all'interno di un team. - Ottima conoscenza della lingua inglese, scritta e parlata REQUISITI PREFERENZIALI: - Iscrizione nelle liste delle Categorie Protette così come disciplinato dalla legge n. 68/1999; SEDE DI LAVORO: Napoli CONTRATTO: a Tempo Indeterminato
    Vista prodotto
    Milano (Lombardia)
    Sistemista Network AC&D Technologies, società di consulenza informatica, è alla ricerca di un Sistemista Network. La risorsa sarà inserita in una Business Unit che eroga servizi di consulenza specialistica e di gestione centralizzata (Managed Services) di: - Apparati di rete L2 e L3 dei Vendor Cisco, Hp, Huawei - Cisco DNA - Wi-Fi Aruba - DWDM Huawei - Piattaforme di Network monitoring, visibilità and management E’ preferibile una buona conoscenza della lingua inglese. Sede delle attività: Cinisello Balsamo Gli interessati, in possesso delle caratteristiche richieste, possono inviare il proprio cv in. Doc e in formato europeo inserendo nell’oggetto: Sistemista Network e specificando la propria situazione contrattuale e retributiva. Inserzionista: Ac&d Technologies
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    AC&D Technologies, società di consulenza informatica, è alla ricerca di un Sistemista Network. La risorsa sarà inserita in una Business Unit che eroga servizi di consulenza specialistica e di gestione centralizzata (Managed Services) di: -Apparati di rete L2 e L3 dei Vendor Cisco, Hp, Huawei -Cisco DNA -Wi-Fi Aruba -DWDM Huawei -Piattaforme di Network monitoring, visibilità and management E’ preferibile una buona conoscenza della lingua inglese. Sede delle attività: Cinisello Balsamo Gli interessati, in possesso delle caratteristiche richieste, possono inviare il proprio cv in.doc e in formato europeo inserendo nell’oggetto: Sistemista Network e specificando la propria situazione contrattuale e retributiva.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
      Job Description - Travel Retail Market Intelligence coordinator (000JHA) Job Description  Travel Retail Market Intelligence coordinator ROLE MISSION Reporting to the Kering Travel Retail Manager, the Market Intelligence coordinator will have the primary role to consolidate knowledge of the brands, the market, the locations and the competitors, supporting the travel retail channel (department itself and brands) in the business development and continuous improvement activities. He / she will also be in charge of the Kering TR network monitoring, collecting internal data from brands and developing monthly and ad hoc analysis. KEY ACCOUNTABILITIES M...
    Vista prodotto
    Italia
    Viralbeat sta selezionando un/una analista nella sua sede di Salerno, con esperienza in analisi di brand reputation negli ambienti digitali, da inserire nel suo team Il candidato, con formazione in ambito di sociologia, marketing o discipline affini, si occuperà di condurre ricerche di mercato in ottica quali-quantitativa facendo ricorso ai metodi digitali (Netnografia, Social Media Monitoring, Web Reputation, ecc). Cerchiamo una persona curiosa, proattiva, appassionata al web e al mondo dei social network. Di seguito i requisiti richiesti: – Esperienza nell’Identificazione di keywords e queries efficaci per la ricerca di specifici item sui social media – Esperienza comprovata nel settore, anche in ambito di ricerche di mercato tradizionali (non digital) – Esperienza di ricerca tramite l’utilizzo di tecniche come Content Analysis, Sentiment Analysis, Discourse Analysis e Network Analysis – Conoscenza degli strumenti di base di Web Analytics e Web Monitoring Sono considerate un plus per la selezione del candidato le seguenti conoscenze: – Conoscenza di Python o altri linguaggi di programmazione – Conoscenza e utilizzo di strumenti per elaborazione dati, come Network Analysis (es. Gephi) Text Analysis (es. T-Lab) PERSONAL & PROFESSIONAL SKILLS – Conoscenza teorica e pratica delle tecniche e degli strumenti propri delle ricerche di mercato – Capacità di condurre ricerche di tipo sia qualitativo che quantitativo – Ottima capacità di interpretazione e generazione di insight strategici – Conoscenza dell’ambiente web e delle dinamiche dei principali social media – Ottima capacità di scrittura e produzione di contenuti – Ottima conoscenza della suite Office (in particolare Powerpoint, Excel) – Ottima capacità di presentation design, che si traduce in capacità di utilizzo di Powerpoint e Keynote – Buona conoscenza della lingua inglese – Capacità di comprensione ed elaborazione (anche visuale) di dati – Laurea magistrale o titolo superiore Il tipo di collaborazione, la durata e il compenso saranno da concordare in base alle competenze e all’esperienza del candidato selezionato. Invia la tua candidatura all’indirizzo di posta elettronica: job[@]viralbeat.com (specifica nell’oggetto “Candidatura: Reputation Analyst”). Il nostro ambiente di lavoro è giovane e informale, se vuoi farne parte inviaci la tua candidatura, saremo felici di conoscerti.
    Vista prodotto
    Salerno (Campania)
    Viralbeat sta selezionando un/una analista nella sua sede di Salerno, con esperienza in analisi di brand reputation negli ambienti digitali, da inserire nel suo team Il candidato, con formazione in ambito di sociologia, marketing o discipline affini, si occuperà di condurre ricerche di mercato in ottica quali-quantitativa facendo ricorso ai metodi digitali (Netnografia, Social Media Monitoring, Web Reputation, ecc). Cerchiamo una persona curiosa, proattiva, appassionata al web e al mondo dei social network. Di seguito i requisiti richiesti: â€" Esperienza nellâ€(TM)Identificazione di keywords e queries efficaci per la ricerca di specifici item sui social media â€" Esperienza comprovata nel settore, anche in ambito di ricerche di mercato tradizionali (non digital) â€" Esperienza di ricerca tramite lâ€(TM)utilizzo di tecniche come Content Analysis, Sentiment Analysis, Discourse Analysis e Network Analysis â€" Conoscenza degli strumenti di base di Web Analytics e Web Monitoring Sono considerate un plus per la selezione del candidato le seguenti conoscenze: â€" Conoscenza di Python o altri linguaggi di programmazione â€" Conoscenza e utilizzo di strumenti per elaborazione dati, come Network Analysis (es. Gephi) Text Analysis (es. T-Lab) PERSONAL & PROFESSIONAL SKILLS â€" Conoscenza teorica e pratica delle tecniche e degli strumenti propri delle ricerche di mercato â€" Capacità di condurre ricerche di tipo sia qualitativo che quantitativo â€" Ottima capacità di interpretazione e generazione di insight strategici â€" Conoscenza dellâ€(TM)ambiente web e delle dinamiche dei principali social media â€" Ottima capacità di scrittura e produzione di contenuti â€" Ottima conoscenza della suite Office (in particolare Powerpoint, Excel) â€" Ottima capacità di presentation design, che si traduce in capacità di utilizzo di Powerpoint e Keynote â€" Buona conoscenza della lingua inglese â€" Capacità di comprensione ed elaborazione (anche visuale) di dati â€" Laurea magistrale o titolo superiore Il tipo di collaborazione, la durata e il compenso saranno da concordare in base alle competenze e allâ€(TM)esperienza del candidato selezionato. Specifica nellâ€(TM)oggetto della tua candidatura “Candidatura: Reputation Analyst”. Il nostro ambiente di lavoro è giovane e informale, se vuoi farne parte inviaci la tua candidatura, saremo felici di conoscerti.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    We are looking for a young, brilliant and hard working person with passion in digital marketing. (students are welcome!) We provide a training course about advertising media networks (managing and monitoring campaign budgets and performance, implementing optimizations and improving results). Your mission will be to deliver the best performance results posible to our clients: optimizing any advertising budget, in order to get the highest ROI for any advertising goal, in an strictly performance way. We help clients to achive their goals creating, optimizing and scaling online advertising campaigns. You should be excited about: — metrics — scaling up — generating impact — getting things done You should have the following qualities: — You are obsessed with metrics & KPIs — You’re a multitasker. You’re comfortable juggling multiple projects and priorities — You are an organized & detail-oriented person — You have Strong interest in learning and sharing knowledge with others and you are excited in advancements in developments tools and techniques Great candidates are fluent in Italian & English, Spanish is a plus. If you are ready to have a great experience, send your CV to agencymobby@gmail.com
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    We are looking for a young, brilliant and hard working person with passion in digital marketing. (engineering students are welcome!) We provide a training course about advertising media networks (managing and monitoring campaign budgets and performance, implementing optimizations and improving results). Your mission will be to deliver the best performance results posible to our clients: optimizing any advertising budget, in order to get the highest ROI for any advertising goal, in an strictly performance way. We help clients to achive their goals creating, optimizing and scaling online advertising campaigns. You should be excited about: — metrics — scaling up — generating impact — getting things done You should have the following qualities: — You are obsessed with metrics & KPIs — You’re a multitasker. You’re comfortable juggling multiple projects and priorities — You are an organized & detail-oriented person — You have Strong interest in learning and sharing knowledge with others and you are excited in advancements in developments tools and techniques Great candidates are fluent in Italian & English, Spanish is a plus. If you are ready to have a great experience, send your CV to agencymobby@gmail.com
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Would you like to work for a progressive and ambitious company which is also one of the most successful within the UK construction and infrastructure industry? Broadhaven Construction Ltd. is an innovative and dynamic construction company based in Edgware, Greater London. We carry out design, engineering, property builds/maintenance and installation works across London, southern England and throughout the UK. Job brief: We are seeking to hire a Project Manager, who will be responsible for ensuring all site targets are met and for weekly reporting on site progress. This role will lead on Safety, Health & Environment matters on site and will ensure that site teams adhere to H&S legislation in full. The project manager will be accountable for the delivery of overall product quality, for monitoring and controlling all site costs and ultimately accountable for handover of completed projects to our customers. Job Description: Your responsibilities will include but not be limited to: *Liaise with the customer, clients and design team. *Work closely with the company’s Project Quantity Surveyor, providing the necessary input to allow the Quantity Surveyor to report on the current and projected financial status of the project. *Develop the main logic of the works program and to monitor progress of the same weekly. *Ensure that no work commences on site until health and safety policy and the relevant construction phase plan is in place. *Day to day planning of operations and problem solving. *Check and correct time sheets and allocation sheets. *Comply with the requirements of the company’s Quality Procedure and Manual. *Supervise the quality of the works and hand over a snag free project. Qualifications: *A Construction or Engineering related degree *Previous management experience in the construction or house building sector *Competent in Health and Safety practice *A proven track record of delivery as a Project Manager with experience across multiple large scale construction programs. *The ability to grasp problems and issues by breaking them down into their component parts, to solve problems, process information, assesses risks, form judgements and develop solutions. *The ability to think long-term to develop visions and concepts and the capability to take responsibility for implementation. *The capability to build strong working relationships and share common goals with colleagues to help achieve team and business success. There is an attractive remuneration package on offer for the right candidate not forgetting to mention outstanding career progression. If you share our value of doing what you say you will, to the best of your ability, every time, we want to hear from you.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Manage a portfolio of key strategic clientsDevelop and lead initiatives to significantly grow clients' business on e-marketplacesDrive project delivery, analyzing key metrics, implementing appropriate actions, monitoring results, and ensuring timely delivery and achievement of business targetsEffectively articulate insights and knowledge in the form of client deliverables.Utilize the most innovative e-marketplace tools and solutions to scale activities across the client base Fast-Growing StartupOpportunity to make an impact1-2 years of relevant Consulting, eCommerce or Trade Marketing experienceStrong problem-solving skills and analytical mindset with a test-measure-iterate approachExperience working across multiple teams and projects to deliver significant impact on the businessAbility to lead senior client discussionsAbility to manage and prioritize well across competing requirements; project management skills and experience is valuedExcellent communication skills (Italian and English); other European languages (German, French, Spanish) are preferredIT Literacy: high. Proven use of web and associated technologies in driving traffic and sales in an online environment is preferredStrong Excel and Access skills and working knowledge of SQL and JavaScript is preferredBachelor's degree Outstanding scale-up focused on e-commerce servicesExcellent career opportunityFast-growing environment
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Typical work includes: * Customer requirements analysis * Design and development of software modules from driver layer to application layer * Dealing with sensors and modems * Dealing with different communications protocols * Testing developed software, ensuring that it adheres to the standards and to the customer requirements * Integrating existing software modules to work together * Preparation of reports, manuals and other documentation on the status, operation and maintenance of software * Maintaining systems by monitoring and correcting software defects * Assist in the collection and documentation of system and software requirements, timeline estimations and working plans * Working on multiple projects at one time multinational companyFIRMWARE ENGINEER Software engineer need to have: *Experience in SW development for embedded applications, in industrial or automotive markets *Problem solving skills *Autonomy *Attention to detail *Ability to work in a team and individually *Capability of working towards tight deadlines *Fluent English language, spoken and written *Ability to communicate with customers, colleagues and management to explain complex issues clearly and concisely Software engineer must have: *Experience in programming and debugging of embedded systems in C language *Knowledge of Embedded Operative Systems (free RTOS) *Knowledge of most common standard coding rules, such as MISRA rules *Knowledge of common communication interfaces like I2C, UART, SPI, ecc... *Understand electronic schematics and components datasheets *Knowledge of common lab equipment (oscilloscope, multimeter, …) *Experience with software configuration management tools and defect tracking tools *Knowledge of C++/C# for Windows-based applications (preferred) *Knowledge of NI test environments (preferred) Multinationalcompanyspecialized in the R&D, Manufacturingand Sales ofelectronicsystemsanddevicesdirecthiringSalario da 28.000 €/anno a 45.000 €/anno
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Smartercom Italy seeks specialists in Tuscany for its imortant client, telecommunications equipment vendor. For the technological update of the new Wind3 network, we are looking for a specialist in permits. Below is a description of the job and the skills required. Responsibilities: 1. Management of mobile network permit, including project Permit planning covering all aspects for MW, LTE and SWAP installation, commissioning and integration, E2E progress control of Permit filing and Permit obtaining, quality assurance 2. Knowledge of the legislation that regulates the presentation of a permit package at PP.AA (Municipality and ARPA) 3. Knowledge of Safety Relations (AIE) and the authorization procedures for a new base stations or their upgrades (LTE) 4. Monitoring of the progress of the practices for obtaining permits 5. Management of any refusal by the Public Administrations and the new presentations in order to obtain permission to install 6. Coordinate between local partner's project organizations (Suppliers) and the customer 7. Provide regular internal and external progress reports and presentation 8. Perform other activities, accordingly to professional competences, on direct manager request Qualification & Requirements: 1. Degree/diploma in telecommunications or business related discipline 2. A minimum of 3 years experience in Permit obtaining and delivering a mass deployment of Mobile network 3. Technical background covering the installation, commissioning and integration tasks for mobile products 4. Demonstrated subcontractor management experience 5. Ability to work in an intercultural environment 6. Fluent English (verbal and written) 7. Willingness to travel frequently The place of work is Florence Candidates of both sexes interested in this job can send their CV to selezioni@smartercom.it indicating in the object the code PRM-0319F.
    Vista prodotto

    Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.