-
loading
Solo con l'immagine

Packaging development


Elenco delle migliori vendite packaging development

DEVELOPMENT SOSPENSIONE ANTERIORE SOSPENSIONE ARIA POLVERE DI AVVIO ADATTA FOR LAND ROVER RANGE ROVER SPORT LR4 LR3 DISCOVERY III RNB501250 RNB501580 RNB501620 (COLOR : 4 PIECES)
  • Per Land Rover Rover Discovery III (L319)2.7 TD 4x4 27.6DT 2720 140 6 Veicolo off-road chiuso 2004-2009
  • per Land Rover Rover Discovery III (L319)4.0 4x4 3999 160 6 Veicolo off-road chiuso 2005-2009
  • per Land Rover Rover Discovery III (L319)4.0 4x4 40.6pn 4009 161 6 Veicolo off-road chiuso 2005-2009
  • per Land Rover Rover Discovery III (L319)4.0 V6 4x4 40.6pn 4009 160 6 Veicolo off-road chiuso 2004-2009
  • per Land Rover Rover Discovery III (L319)4.0 V6 4x4 40.6pn 4009 161 6 Veicolo off-road chiuso 2004-2007
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
DEVELOPMENT AUTOMOBILES MOTORE ALBERO MOTORE A MANO DESTRA CASO A MANOVELLA ADATTA FOR YINXIANG 14. ALBERO MOTORE FOR AVVIAMENTO A KICK ORIZZONTALE 0CC 56MM
  • Tipo dell'articolo: Cassa della manovella destra del motore
  • Materiale: lega di alluminio
  • Adatto per Yinxiang 14. Motore di avviamento di kick orizzontale da 0cc 59 mm 1P56FMJ W063)
  • Adatto per Kayo BSE. Bosuer Xmotos Apollo Rusi SSR SDG GPX GMX Pitsterpro Mobster Thumpstar YX 140cc a fossa di sporcizia
  • Automobiles Motore albero motore a mano destra Caso a manovella adatta per Yinxiang 14. Albero motore per avviamento a kick orizzontale 0CC 56mm
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
DEVELOPMENT AMMORTIZZATORE DELL'AMMORTIZZATORE DELL'AMMORTIZZATORE DELL'AMMORTIZZATORE DELLA POLVERE POSTERIORE DELLA POLVERE POSTERIORE CHE SI ADATTA PERFETTAMENTE FOR TOYOTA COROLLA GEELY VISION ENG
  • Tipo:coperchio della polvere
  • Caratteristiche speciali:avvio di polvere della copertura della polvere
  • Certificazione di test esterna:ISO9001.
  • Tipo di materiale:gomma
  • Ammortizzatore dell'ammortizzatore dell'ammortizzatore dell'ammortizzatore della polvere posteriore della polvere posteriore che si adatta perfettamente per Toyota Corolla Geely Vision Engloncar Emgrand
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
Bergamo (Lombardia)
ALFAPARF GROUP,  Multinazionale Italiana Leader nel settore del canale professionale per acconciatori e per l'estetica professionale con marchi di prestigio quali Alfaparf Milano, YELLOW, BECOS, DIBI, al fine di ampliare il proprio organico ricerca un: PACKAGING DEVELOPMENT INNOVATION SPECIALIST: Attività e Responsabilità della risorsa: La risorsa  dovrà garantire la scelta e l'utilizzo del packaging migliore, assicurando: l'ascolto dei bisogni dei clienti interni ed esterni, la progettazione delle soluzioni in ottica di sostenibilità/innovazione/efficienza, per tutte le aree di business (pack primario/secondario/terziario). La risorsa, diretto riporto del Global Packaging Development Manager, avrà funzione di supportare i Project Manager nella progettazione e definizione delle soluzioni di Packaging in conformità con il capitolato tecnico e qualitativo del cliente.  Requisiti e competenze richieste:  Preferibilmente Laurea Triennale o Magistrale in Design del prodotto Industriale (o affini), o Ingegneria chimica/dei materiali (o affini), o Scienza dei Materiali (o affini)  Esperienza nel medesimo ruolo di almeno 3/5 anni Buone competenze tecniche di sviluppo packaging (indispensabili per supportare i Project Manager) Ottima conoscenza della lingua inglese Ottima capacità di processi di controllo Dinamicità, problem solving e proattività Capacità organizzative, precisione e puntualità Forte propensione alla comunicazione e alla relazione con il cliente Motivazione al raggiungimento dei risultati e forte orientamento all'obiettivo Team working & ottima conoscenza del pacchetto Office Plus conoscenza dei gestionali SAP & LIMS  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.
Vista prodotto
Vicenza (Veneto)
SPRING PROFESSIONAL offre unâ€(TM)interessante opportunità per entrare in unâ€(TM)importante realtà industriale operante nel settore cartotecnico con un focus importante sul packaging di alta gamma. Responsabilità La risorsa sarà inserita allâ€(TM)interno dellâ€(TM)ufficio commerciale e rispondendo direttamente al Direttore Vendite si occuperà di: • Monitorare lâ€(TM)andamento del mercato e individuare nuove opportunità di business in tutta Europa con un focus particolare sull'Est Europa; • Elaborare statistiche di vendita funzionali alla definizione di forecast e business plan; • Individuare nuove strategie commerciali; • Sviluppare la presenza, la positiva reputazione e il network aziendale nei suddetti territori; • Sviluppare i rapporti commerciali B2B con puntuali visite tecnico/commerciali ed offerte ad hoc; • Registrare puntualmente le attività di visita effettuate presso i clienti; • Monitorare il flusso di inserimento e avanzamento conferme dâ€(TM)ordine; • Recepire e gestire le richieste dei clienti; • Collaborare con la Direzione Vendite alla rielaborazione dei listini prezzi. Requisiti • Ottima padronanza della lingua Inglese e gradita la conoscenza di una seconda lingua; • Pluriennale esperienza maturata nel ruolo in aziende produttive e strutturate (es: mondo farmaceutico, automotive, packaging di prodotto); • Preferibile laurea in discipline tecnico e/o economiche; • Conoscenza dei territori di riferimento; • Disponibilità a frequenti trasferte (dal 40 al 50% del tempo) Completano il profilo un forte orientamento allo sviluppo commerciale e ad un lavoro basato su obiettivi di vendita sfidanti e kpi commerciali. Sede di lavoro: Vicenza Nord
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Responsible for the installation, service and maintenance of GPI machinery in constumer facilities. The incumbent is a key member of the Technical Service team and oartners with our converting and sales teams to meet the needs of the customers. Key Responsibilities: Conducts top-level troubleshooting, diagnosis and repair of electrical, mechanical and controls related problems on machines installed at customer locations, including overhauls and field upgrades as necessaryParticipates in the development, processing and follow up of specifications during machinery tests, debugging and start up, as well as, during the development and field testing of new carton designsDevelops and maintains productive working relationships with customers and acts professionally and proactively to resolve equipment, cartons or service-related issuesAs the technical expert, partners with sales and converting manufacturing individuals and teams to resolve customer issues, as well as, support new business opportunities and product development projectsApplies continuous improvement concepts and techniques to increase equipment productivity. Participates in process improvement and cost reduction initiatives.Effectively utilizes IT systems (in-house and standard applications)Maintains skill base necessary and consistent with machinery and carton technologyProvides instruction and training to customers' staff on safety, operations, machinery maintenance and proper carton handling proceduresPrepares service reports, modified schematics, standard operating procedures and carton specification updates to support field initiatives and changesReports on progress of projects / assignments to all internal and external stakeholdersConducts audits, evaluations and assessment of machine systems / performance resultsLiaises with other companies / OEM's working on common projects This is a summary of the key responsibilities of this position. The Company reserves the right to require the role-holder to undertake such additional tasks or duties as may be within their capabilities and abide by all reasonable rules and instruction given by the Company. Qualifications and Experience Important Graphic Packaging Holding Company Good career opportunityMain Skills:Higher level of English reading, writing and speaking skills4 or more years of related experience and/or formal training in equipment maintenance, repair and troubleshooting. Knowledge of packaging or similar equipment is advantageousTechnical training with graduation or education of industrial or mechanical engineeringDemonstrated ability to ready electrical, mechanical engineering PLC and operator interface knowledgeWorking knowledge of continuous improvement methods, i.e. Six Sigma methodologyMust be prepared to travel if required on short notice. Working hours are flexible to meet Customer demands. Some shift / out of hours working will be required as necessary.Full clean driving license Key CompetenciesEffective communicator, both orally and written, with internal and external customersSuccessfully identifies root causes and resolves problems and issuesDevelops positive customer relationships through customer-focused mindset, build trustIs a team player, works well with others inside and outside the organizationIs a self-starter, has initiative, can effectively work independently with minimal direct supervisionEffectively manages time, plans, projects and related tasksFlexible approach to ensure timely and professional service to support customer and the internal manufacturing processContinuously meet targets and objectives, accountable for results Important Graphic Packaging Holding Company.Ottima opportunità di carriera.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Our Client is a Multinational Company, a Worldwide leader in the production of strategic components for a wide range of Customers, Dealers and B2B in the Automotive, Construction and Agricultural Industry. Well recognised for ongoing and intensive R&D activities, the Company offers a wide range of products and Services in line with the high level requirements of the Automotive Industry, and not only. For the International Marketing Team, a unit playing a strategic role within the organisation we are selecting a young and dynamic MARKETING PRODUCT MANAGER English Fluent Outbound & Inbound Marketing The Product Manager has a proactive role within the Team reporting directly to the Marketing Director, he/she will play an active roll in developing strategies regarding Product The Product Manager must be an authority on respective products. Long and short term strategies covering market trends, business cycles, segmentation, competitors, pricing, packaging, advertising and promotion, and distribution must be developed. Intangibles such as customer service and company image are also critical. There must be a commitment to the total product mix, and strategies will cover individual product addition, maintenance, or deletion as appropriate. Market There must be intimate knowledge of the market. Current information must be developed to judge market reaction to product, price, promotion, and distribution. Specific target markets will be singled out. Detailed sales plans must be developed to penetrate the target markets. It should be clearly indicated to the sales area what is wanted, why, and when. Coordinate Consumer Research activities where necessary. Price Based upon financial and market data, establish and publish pricing. Identify areas for margin improvement through specification consolidation, costs savings initiatives, and price adjustments. The Product Manager has profit responsibilities for respective product lines and will work with Finance to monitor profits and results. Promotion The Product Manager must initiate all efforts and coordinate development of presentation materials, literature, website initiatives, trade show activities, PR efforts, and other advertising initiatives to promote products. Coordination with Corporate Communications is critical. The position has the responsability coordinating all information and activities to be presented to the different functional area in the company maximising team effectiveness. Other responsabilities include: Monitoring Financial Results Forecasting Planning Activities with detailed product specifications The Product Manager is the link between the International Product Management Teams providing updates and product specification, changes and strategies. The Product Manager will play an important role supporting the Sales Team as well as all functional areas, he/she will have frequent contacts with the Distributors and OEM Clients. Although we are talking about a technical product, we are first of all talking about marketing and all the marketing activities that can at best support Sales Activities allowing Distributors and OEM Customers to fully understand the value and benefits of the product. The ideal candidate has a strong marketing culture and excellent communication attitudes with confidence in presentation tools (Powerpoint) and know how in effective use of the Social Media. The right candidate fully knows how to collect and analyse the up front Market inputs but surely also understands the hidden decision making factors that motivate the market to choose this Company and their products. This means knowing the tools allowing for effective Inbound Marketing. The candidate we are looking for will ideally have: Requires a Bachelor's Degree, preferably in Business Administration or Marketing. 3-5 years of experience in the same role. A varied background in marketing, economics, product marketing management as well as data processing. The candidate we like to meet has a keen analytical mind, has a structured approach with attention for details and accuracy, all combined with a creative mind. Substantial communication skills, in Italian and English are a must. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory,. Job Location: Reggio Emilia INFORMAZIONI - Offerta di lavoro area Reggio Emilia Per eventuali ulteriori informazioni, siamo disponibili al Tel. 0522 512067. Inviare curriculum Aggiornato a risorse@kpconsulting.it, indicando nell'oggetto Riferimento 100/18 MPM. E' necessario indicare attuale RAL e inquadramento. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Our Client is a Multinational Company, a Worldwide leader in the production of strategic components for a wide range of Customers, Dealers and B2B in the Automotive, Construction and Agricultural Industry. Well recognised for ongoing and intensive R&D activities, the Company offers a wide range of products and Services in line with the high level requirements of the Automotive Industry, and not only. For the International Marketing Team, a unit playing a strategic role within the organisation we are selecting a young and dynamic MARKETING PRODUCT MANAGER English Fluent Outbound & Inbound Marketing The Marketing Product Manager has a proactive role within the Team reporting directly to the Marketing Director, he/she will play an active roll in developing strategies regarding • Product The Product Manager must be an authority on respective products. Long and short term strategies covering market trends, business cycles, segmentation, competitors, pricing, packaging, advertising and promotion, and distribution must be developed. Intangibles such as customer service and company image are also critical. There must be a commitment to the total product mix, and strategies will cover individual product addition, maintenance, or deletion as appropriate. • Market There must be intimate knowledge of the market. Current information must be developed to judge market reaction to product, price, promotion, and distribution. Specific target markets will be singled out. Detailed sales plans must be developed to penetrate the target markets. It should be clearly indicated to the sales area what is wanted, why, and when. Coordinate Consumer Research activities where necessary. • Price Based upon financial and market data, establish and publish pricing. Identify areas for margin improvement through specification consolidation, costs savings initiatives, and price adjustments. The Product Manager has profit responsibilities for respective product lines and will work with Finance to monitor profits and results. • Promotion The Product Manager must initiate all efforts and coordinate development of presentation materials, literature, website initiatives, trade show activities, PR efforts, and other advertising initiatives to promote products. Coordination with Corporate Communications is critical. The position has the responsability coordinating all information and activities to be presented to the different functional area in the company maximising team effectiveness. Other responsabilities include: • Monitoring Financial Results • Forecasting • Planning Activities with detailed product specifications The Product Manager is the link between the International Product Management Teams providing updates and product specification, changes and strategies. The Product Manager will play an important role supporting the Sales Team as well as all functional areas, he/she will have frequent contacts with the Distributors and OEM Clients. Although we are talking about a technical product, we are first of all talking about marketing and all the marketing activities that can at best support Sales Activities allowing Distributors and OEM Customers to fully understand the value and benefits of the product. The ideal candidate has a strong marketing culture and excellent communication attitudes with confidence in presentation tools (Powerpoint) and know how in effective use of the Social Media. The right candidate fully knows how to collect and analyse the up front Market inputs but surely also understands the hidden decision making factors that motivate the market to choose this Company and their products. This means knowing the tools allowing for effective Inbound Marketing. The candidate we are looking for will ideally have: • Requires a Bachelor's Degree, preferably in Business Administration or Marketing. • 3-5 years of experience in the same role. • A varied background in marketing, economics, product marketing management as well as data processing. The candidate we like to meet has a keen analytical mind, has a structured approach with attention for details and accuracy, all combined with a creative mind. Substantial communication skills, in Italian and English are a must. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory,. Job Location: Reggio Emilia INFORMAZIONI - Offerta di lavoro area Reggio Emilia Per eventuali ulteriori informazioni, siamo disponibili al Tel. 0522 512067. Inviare curriculum Aggiornato a risorse@kpconsulting.it, indicando nell'oggetto Riferimento 100/18 MPM. E' necessario indicare attuale RAL e inquadramento. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
Vista prodotto
Piacenza (Emilia Romagna)
Rolleri Cultura d’Impresa Ricerca e selezione VM1194 – SOFTWARE DEVELOPER Per importante filiale commerciale di una multinazionale del settore packaging con sede in provincia di Piacenza. REQUISITI RICHIESTI: -Diploma o laurea ad indirizzo informatico; -Esperienza lavorativa pregressa nel ruolo di almeno 3-4 anni; -Conoscenza approfondita dei paradigmi della programmazione ad oggetti; -Esperienza nello sviluppo e progettazione di applicativi utilizzando ambiente di sviluppo C/SIDE e linguaggi programmazione C/AL, AL; -Competenza nell’utilizzo di metodologia TDD (Test Driven Development); -Buona padronanza della lingua inglese, sia in forma orale che scritta; -Residenza in provincia di Piacenza, o zone limitrofe; ATTIVITA’ ASSEGNATE: Il candidato scelto sarà inserito nel reparto IT e, rispondendo all’IT Manager, assumerà il ruolo di Developer dedicato allo sviluppo del gestionale di produzione Microsoft Business Central 365, occupandosi di: -Analisi, progettazione e sviluppo di funzionalità e personalizzazioni del software principale; -Redazione di analisi tecniche e preliminari e della valutazione dell’effort di realizzazione in cooperazione con l'intero team; -Redazione di documentazione tecnica e procedure operative per gli utenti interni; -Organizzazione e gestione delle sessioni di formazione interna. Si offrono inserimento diretto in azienda e retribuzione allineata alle effettive competenze. Prego inviare candidature solo se in possesso dei requisiti necessari. I candidati ambosessi sono invitati a leggere l'informativa sulla privacy sul sito di Rolleri Cultura d'Impresa.
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Rolleri Cultura d’Impresa ricerca e seleziona VM1229 - IT SPECIALIST Per importante filiale commerciale di una multinazionale del settore packaging con sede in provincia di Piacenza REQUISITI RICHIESTI -Diploma informatico o Laurea in Informatica o equivalente; -Esperienza pregressa nel ruolo di almeno 3/4 anni; -Conoscenza approfondita dei paradigmi della programmazione ad oggetti; -Esperienza nello sviluppo e progettazione di applicativi utilizzando le seguenti tecnologie: Ambienti e linguaggi di programmazione Microsoft e Microsoft SQL Server; -Competenza nell’utilizzo di metodologia TDD (Test Driven Development); -Buona padronanza della lingua inglese, sia in forma orale che scritta; -Forte motivazione e predisposizione al lavoro in team; -Curiosità nei confronti delle nuove tecnologie e dei processi di digitalizzazione aziendale; -Residenza in provincia di Piacenza, o zone limitrofe; ATTIVITÀ ASSEGNATE Il candidato scelto sarà inserito nel reparto IT e, rispondendo all’IT Manager, si occuperà: -Gestione dell’infrastruttura Datacenter; -Supporto agli utenti in particolare per i diversi applicativi aziendali; -Gestione degli sviluppi dell’ERP aziendale gestendo le seguenti fasi: -Analisi e, progettazione di funzionalità e personalizzazioni -Redazione di analisi tecniche e preliminari e della valutazione dell’effort di realizzazione in cooperazione con l'intero team -Redazione di documentazione tecnica e procedure operative per gli utenti interni; -Organizzazione e gestione delle sessioni di formazione interna. Si offrono inquadramento economico e tipologia contrattuale in linea con le competenze espresse. Prego inviare candidature solo se in possesso dei requisiti necessari. I candidati ambosessi sono invitati a leggere l’informativa sulla privacy sul sito di Rolleri Cultura d’Impresa Srl.
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.