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Personal care


Elenco delle migliori vendite personal care

Italia (Tutte le città)
Il candidato selezionato avrà le seguenti responsabilità:Definire, sviluppare e implementare la strategia Marketing, con particolare riferimento alla Brand Awareness e alla Brand PropositionDefinire le strategie di comunicazione su tutti i canali distributiviEffettuare analisi di mercato al fine di individuare i trend di mercati e i gap di offertaSupportare i team marketing locali, e i distributori per i piani marketing sui singoli mercatiAnalizzare il ROI delle attività implementateGestire il team MarketingSupportare le attività di PR e comunicazione su tutti i canaliMarketing Manager FMCGRealtà multinazionale del settore Consumer HealthcareIl candidato ideale soddisfa i seguenti requisiti:Almeno 6 anni di esperienza in ambito marketing, nel ruolo di Brand ManagerEsperienza nella definizione e implementazione di un piano marketing strategico a livello internazionaleEsperienza nei settori FMCG o RetailLaurea, preferibilmente in EconomiaInglese fluenteEsperienza marketing multicanale (online e offline)Ottime capacità analiticheEsperienza nella gestione di un team di risorseProattività e disponibilitàil nostro cliente è un'importante multinazionale del settore FMCG - Consumer Healthcare.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 55.000 €/anno
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Italia
The One Aldwych is London’s Contemporary English Luxury Hotel. For over a century it has welcomed Heads of State, Presidents, World Leaders and Royalty. We aim to set ourselves apart from others with a level of service and attention to detail that is second to none and an atmosphere that can only be described as a home-from-home. We put the guest at the heart of everything we do. One Aldwych Hotel is currently looking to recruit qualified staffs to join a well-established and award winning team at the One AldwychHotel . Job Position: Receptionist Receiving and registering guests as they arrive. Control advance booking and reservations. Receive mails and direct them to the guests in the hotel. Receive the payment for accommodation. Allocation of rooms. Compilation of guest bills. Storage of records. Handling of client taxi requests. Safe keeping of client valuables. Handle guest requests like providing extra beddings or offering a certain kind of food. If you have a passion for challenge and achievement, and a desire to make your career with a company that embraces excellence, then consider what One Aldwych has to offer. Since opening in 1841, One Aldwychis renowned for its service, style and elegance. We provide our guests with a truly memorable experience through personal care and attention to detail. Attracting a dedicated and diverse workforce is one of the keys to our success. We are proud to offer a competitive compensation and benefit plan which includes: Benefits Meals on Duty Childcare vouchers On the job training Discounted gym rates Uniform and uniform care Excellent employee recognition programme Preferential room rates for yourself and family Opportunities for promotion and transfer within the Company If you would like to join the One Aldwychteam, we would love to hear from you! Send in your CV.
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Catania (Sicilia)
Si ricercano collaboratori 3 part-time (200/500€) e 2 full-time (600/1000€) per un'attività nel settore del benessere (integrazione, personal care, sport)su Catania e provincia. I requisiti richiesti sono: - maggiore età - voglia di lavorare Si offre: - flessibilità negli orari di lavoro - formazione e affiancamento - possibilità di carriera - premi e bonus produttività No porta a porta. Possibilità di lavorare anche da casa. Per partecipare a colloquio informativo, scrivere per mezzo email fornendo le seguenti informazioni: - nome e cognome - città di residenza - età - contatto telefonico - email - curriculum vitae Verrete contattati per email per informazioni su orari e luogo del colloquio informativo. NB: Astenersi perditempo.
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Italia (Tutte le città)
Il profilo, inserito a potenziamento dell'attuale struttura commerciale, avrà le seguenti responsabilità: - analisi del mercato di riferimento con riguardo all'individuazione di nuove opportunità di business - gestione dell'attività di sviluppo commerciale dal primo contatto alla visita presso il cliente, terminando con la chiusura e gestione dell'ordine - consulenza al cliente su prodotti custom grazie ad una ottima conoscenza delle loro caratteristiche tecniche - gestione di un portafoglio clienti consolidato con l'obiettivo di attività di up e cross-selling sul territorio italiano ed estero - reportizzazione delle attività commerciali e organizzazione dell'agenda - partecipazione a fiere di settoreAzienda leader nel settore macchine per il packagingOpportunità per export manager con esperienza Il candidato ideale è un profilo commerciale con almeno 3 anni di esperienza in ruoli di Area Manager Estero sviluppati in aziende del settore macchine automatiche, automazione industriale, gomma-plastica e rivolti a clienti del settore pharma sul territorio estero (CEE ed extra-CEE). Possiede un background di tipo tecnico (diploma o laurea) e un approccio commerciale di tipo consulenzialecon riferimento a prodotti custom. E' una figura autonoma nell'organizzazione delle proprie attività e orientata al raggiungimento dell'obiettivo. Completa il profilo la conoscenza fluente della lingua inglese e francese e la disponibilità a frequenti trasferte.Il nostro cliente è azienda leader nel settore delle macchine automatiche per il packaging e del packaging ed si rivolge ai settori food&beverage, household&personal care e pharma. Per la sua divisione Pharma Machinery è alla ricerca di una figura di Sales Manager estero con esperienza.Ottima opportunità di carriera.
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Italia (Tutte le città)
Il profilo, inserito a potenziamento dell'attuale struttura commerciale, avrà le seguenti responsabilità: - analisi del mercato di riferimento con riguardo all'individuazione di nuove opportunità di business - gestione dell'attività di sviluppo commerciale dal primo contatto alla visita presso il cliente, terminando con la chiusura e gestione dell'ordine - consulenza al cliente su prodotti custom grazie ad una ottima conoscenza delle loro caratteristiche tecniche - gestione di un portafoglio clienti consolidato con l'obiettivo di attività di up e cross-selling sul territorio italiano ed estero - reportizzazione delle attività commerciali e organizzazione dell'agenda - partecipazione a fiere di settoreAzienda leader nel settore macchine per il packagingOpportunità per junior export manager con esperienzaIl candidato ideale è un profilo commerciale con almeno 3 anni di esperienza in ruoli di Area Manager Estero sviluppati in aziende del settore macchine automatiche, automazione industriale, gomma-plastica e rivolti a clienti del settore pharma sul territorio estero (CEE ed extra-CEE). Possiede un background di tipo tecnico (diploma o laurea) e un approccio commerciale di tipo consulenzialecon riferimento a prodotti custom. E' una figura autonoma nell'organizzazione delle proprie attività e orientata al raggiungimento dell'obiettivo. Completa il profilo la conoscenza fluente della lingua inglese e francese e la disponibilità a frequenti trasferte.Il nostro cliente è azienda leader nel settore delle macchine automatiche per il packaging e del packaging ed si rivolge ai settori food&beverage, household&personal care e pharma. Per la sua divisione Pharma Machinery è alla ricerca di una figura di Sales Manager estero con esperienza.Ottima opportunità di carriera.
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Italia (Tutte le città)
Monitoraggio ed analisi rotture di stock, mancate consegne, resi, situazioni stock (attività giornaliera) Gestione dei rapporti con i corrieri, verifica prese e monitoraggio rispetto tempistiche di consegna (attività giornaliera) Inserimento ordini a gestionale e verifica tempistiche di spedizione (attività giornaliera) Inserimento a gestionale dei forecast e revisione periodica degli stessi Verifica periodica delle coperture di stock ed eventualmente procedere con il riordino delle stesse Monitoraggio performance trasportatori, analisi dei costi e delle fattureSolida realtà operante nell'indotto del settore FMCGContesto dinamico e stimolanteDiploma/LaureaBuona conoscenza della linguaEsperienza di almeno due/tre anni nel ruolo in aziende produttiveBuona conoscenza dei sistemi informatici (preferibilmente AS400)Solida realtà produttiva nel settore FMCG/Personal Care ricerca, nell'ottica di un ampliamento del proprio organico, un back office logistico.Inserimento diretto in azienda, RAL competitiva e commisurata all'esperienzaSalario da 22.000 €/anno a 25.000 €/anno
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Caserta (Campania)
Azienda specializzata in Import & Export di prodotti Home and Personal Care, con sede in Carinaro (CE), ricerca per ampliamento organico una figura ambo i sessi. Requisiti richiesti: 1. Buona conoscenza dellâ€â„¢Informatica di base. 2. Buona conoscenza dei Social Network. 3. Buona conoscenza del pacchetto Office. 4. Buoni requisiti in pubbliche relazioni. 5. Competenza nellâ€â„¢ambito amministrativo e ragionieristico. 6. Titolo preferenziale buona conoscenza della lingua inglese. (non obbligatorio) 7. Motivazione, entusiasmo e serietà. Si offre: 1. Formazione mirata e continua. 2. Ambiente giovane, dinamico e all'avanguardia I candidati interessati possono inoltrare la propria candidatura. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Verona (Veneto)
Azienda multinazionale, attiva nel settore impiantistico, ci ha incaricati di selezionare un Project Manager. Il candidato seguirà i clienti e controllerà le varie di produzione degli impianti ed avrà l'incarico di seguire i fornitori. Tra le mansioni di sua responsabilità citiamo: gestione dei rapporti con i clienti; partecipazione alle trattative con i clienti; gestione del gruppo di persone affidategli; gestione di fornitori e delle trattative, elaborazione e controllo dei budget. Si richiedono: esperienza nella posizione; conoscenze tecniche inerenti il beverage ed il personal care; capacità di gestire le persone; buona conoscenza della lingua inglese e, possibilmente, del Tedesco. Sede di lavoro: Prov. Mantova Pari opportunità: E' garantita parità di trattamento per uomini e donne, età, nazionalità, opinioni e quanto altro previsto dalle normative vigenti in tema di pari opportunità - Informazioni privacy: Il trattamento dei dati personali pervenuti si svolgerà in conformità alla legge 196/03 - Autorizzazione ministeriale: AUT MIN 1236-SG 2004 sez 1
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Caserta (Campania)
Azienda specializzata in Import & Export di prodotti Home and Personal Care, con sede in Carinaro (CE), ricerca per ampliamento organico una figura ambo i sessi. Requisiti richiesti: 1. Buona conoscenza dell’Informatica di base. 2. Buona conoscenza dei Social Network. 3. Buona conoscenza del pacchetto Office. 4. Buoni requisiti in pubbliche relazioni. 5. Competenza nell’ambito amministrativo e ragionieristico. 6. Titolo preferenziale buona conoscenza della lingua inglese. (non obbligatorio) 7. Motivazione, entusiasmo e serietà. Si offre: 1. Formazione mirata e continua. 2. Ambiente giovane, dinamico e all'avanguardia I candidati interessati possono inoltrare la propria candidatura al seguente indirizzo. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia (Tutte le città)
Fourteen TEC è una società di consulenza informatica che si occupa di PLM e Industry 4.0 su piattaforma SAP. Qualche informazione in più su chi siamo: ? -Partner SAP nell'area BUILD (offers solution providers and independent software vendors (ISVs) the ability to rapidly design, develop, integrate and commercialize their applications under a single, partner program) -Consolidate best practices per l'implementazione di progetti -Attività in ambito S4/HANA -Portfolio di clienti: Brand globali nell'ambito Fashion, Machinery e Personal Care. -Realtà solida e leader nel settore -Percorso di crescita altamente individualizzato -Lavorerai in un ambiente collaborativo e con molta attenzione per l'individuo Potrai migliorare le tue competenze e abilità tramite training con piani di crescita delineati e chiari creati per le tue esigenze. -Realtà in forte crescita con possibilità di avanzamento in ruoli chiave aziendali POSIZIONE: Ricerchiamo 1 figura da inserire come Sviluppatore Junior in apprendistato. Il candidato sarà inserito all'interno del team tecnico e si occuperà di contribuire alla realizzazione soluzioni per i clienti. Il candidato dovrà conoscere il linguaggio di programmazione SAP ABAP oppure avere esperienze con il framework SAPUI5. Inoltre verranno prese in considerazione candidature di programmatori junior in altri ambiti ma fortemente motivati. Quali sono i requisiti richiesti? -Diploma Perito Informatico / Laurea in Informatica o discipline scientifiche -Massimo 1 anno di esperienza nella stessa posizione -Domicilio su Treviso (o disponibilità ad un trasferimento) -Buona conoscenza lingua inglese -Passione e determinazione OFFRIAMO: -Ambiente e clima di lavoro giovane e dinamico (età media 30 anni) -Organizzazione aziendale circolare e non gerarchica -Attività di team building extra lavorative -Formazione -Posto di lavoro stimolante in un'azienda internazionale in espansione -Convenzioni e Benefit -Possibilità di smart working
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Italia (Tutte le città)
Fourteen TEC è una società di consulenza informatica che si occupa di PLM e Industry 4.0 su piattaforma SAP. Qualche informazione in più su chi siamo: ? -Partner SAP nell'area BUILD (offers solution providers and independent software vendors (ISVs) the ability to rapidly design, develop, integrate and commercialize their applications under a single, partner program) -Consolidate best practices per l'implementazione di progetti -Attività in ambito S4/HANA -Portfolio di clienti: Brand globali nell'ambito Fashion, Machinery e Personal Care -Realtà solida e leader nel settore -Percorso di crescita altamente individualizzato -Lavorerai in un ambiente collaborativo e con molta attenzione per l'individuo -Potrai migliorare le tue competenze e abilità tramite training con piani di crescita delineati e chiari creati per le tue esigenze -Realtà in forte crescita con possibilità di avanzamento in ruoli chiave aziendali. POSIZIONE: Ricerchiamo 1 figura da inserire come Sviluppatore in Stage. Il candidato sarà inserito all'interno del team tecnico e si occuperà di contribuire alla realizzazione soluzioni software. Il candidato dovrà conoscere i concetti di programmazione ed avere una conoscenza base del linguaggio SQL. Quali sono i requisiti richiesti? -Diploma Perito Informatico / Laurea in Informatica o discipline scientifiche -Preferibilmente minimo 3 mesi di esperienza nella stessa posizione -Domicilio su Treviso -Buona conoscenza lingua inglese -Passione e determinazione OFFRIAMO: -Ambiente e clima di lavoro giovane e dinamico (età media 30 anni) -Organizzazione aziendale circolare e non gerarchica -Attività di team building extra lavorative -Formazione -Posto di lavoro stimolante in un'azienda internazionale in espansione.
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Roma (Lazio)
Sono un volontario di Protezione Civile offro assistenza persone anziane, aiuto spesa, piccole pulizie, accompagnamento ho lavorato come personal care giver per Ugo sono automunito disponibile anche come dog Sitter o cat Sitter ano gli animali.
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Milano (Lombardia)
Ricerchiamoaddetto commercialesettore cosmetica e chimica sostenibilericerchiamo un addetto e/o impiegato commerciale con comprovata esperienza di vendita verso le aziende (btob) o verso i privati (btoc), per affermata azienda con lunga esperienza nello sviluppo e commercializzazione di prodotti e tecnologie avanzate nel campo della chimica sostenibile, cosmetica e dispositivi medici, in costante e forte crescita.sin dal 1993 l'azienda ha sviluppato numerose applicazioni nel campo della detergenza, dei principi chimici ad uso cosmetico e dei dispositivi medici, attualmente commercializzate a livello internazionale da prominenti società italiane e straniere. dal 2015 ha esteso la distribuzione dei prodotti personal care al mercato mondiale. questa figura commerciale non si occuperà solo di distribuire i prodotti principe dell'azienda (quali materie prime per aziende di produzione) ma tratterà anche la presentazione e distribuzione di prodotti finiti e device, destinati, per esempio, alla medicina estetica.mansioni:fare offerte commerciali ai clienti esistenti o a nuovi clienti acquisiti.gestire gli ordini ricevuti dai clienti esistenti o nuovi clienti ed assicurarsi che siano gestiti adeguatamente, mantenendo un contatto stretto con la produzione ed il magazzino.gestire il riordino dei clienti nuovi affinché si fidelizzino.gestire i leads provenienti dalle attività di marketing del sito e convertirli in clienti.partecipare a fiere di settore per fare attività di sviluppo clienti e visitare clienti esistenti.gestire i distributori assegnati dall'azienda e sviluppare nuovi distributori.gestire le domande e le problematiche da parte di clienti e distributori.aggiornarsi internamente con eventuali novità in relazione alle normative, per quanto necessario in relazione alla vendita o alla fidelizzazione dei clienti.visitare i clienti / potenziali clienti per fidelizzarli e fare sviluppo commerciale.sviluppare contatti con i vari gruppi di acquisto e/o consorzi di farmacie con e-commerce, per commercializzare dei prodotti.una volta acquisito il necessario controllo sull'area, potrebbe gestire una piccola rete commerciale. requisiti:formazione accademica in ambito chimica cosmetica, biologia o farmacia o equivalenti.concreta e comprovata esperienza di vendita in ambito btob e b to c (farmacie e medici).ama stare a contatto con clienti, doti commerciali, orientamento al cliente.gradito background tecnico in uno dei settori sopra indicatidisponibile a trasferte necessarie sul territorio per sviluppo attivitàpadronanza lingua ingleseottimo utente pc, uso office, excel, sw su base file maker.sa usare strumenti internet, digital, ricerche per sviluppo commerciale.disponibilità nel breve, automunito, risiede a rozzano e dintorni, entro circa 15 k dalla sede.l'azienda offre:azienda affermata, innovativa ed in crescita, con enorme potenziale.formazione continua, inserimento scopo indeterminato.possibilità concreta di crescita all'interno dell'azienda.l'offerta è rivolta ad ambosessi (l.903/77).candidati da pc, cellulare o tablet e completa il tuo profilo.grazie per la tua collaborazione clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
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Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​team, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Cagliari (Sardegna)
The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
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Cosenza (Calabria)
Abramo Customer Care è una società Italiana leader nella gestione di servizi contact center outbound ed Inbound, con una forte focalizzazione di servizi e prodotti per i mercati telecomunicazioni, energia ed assicurativo e vanta tra i propri clienti prestigiosi marchi, leader di mercato. Per ampliamento della sede di Montalto Uffugo- CS seleziona: 15 Stagisti per attività inbound - Settore Telefonia da inserire nel proprio organico Si richiede: Diploma di maturità/laurea Risultare inoccupati/disoccupati presso il centro per l’impiego di riferimento Non aver avuto già esperienze di addetto di call center inbound Abilità dialettiche e buona dizione Capacità comunicative e relazionali Capacità di utilizzo del personal computer e dei principali applicativi Determinazione nel raggiungimento degli obiettivi Predisposizione a lavorare in team Disponibilità a lavorare su turni (Lun-Sab orario 10.00-18.30) Si offre: Un lavoro coinvolgente e dinamico Tipo di Assunzione stage formativo 6 mesi Retribuzione rimborso spese Intenso programma formativo di ingresso e percorsi di perfezionamento. Luogo di lavoro: via Aristide de Napoli 9 contrada Pianette 87046 Montalto Uffugo CS Per candidarsi invia qui il tuo Cv oppure all’indirizzo mail, con autorizzazione al trattamento dei dati personali. Sarai ricontattato per fissare colloquio. Tutte le candidature non munite di cv non saranno prese in considerazione.
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Catanzaro (Calabria)
Abramo Customer Care è una società Italiana leader nella gestione di servizi contact center outbound ed Inbound, con una forte focalizzazione di servizi e prodotti per i mercati telecomunicazioni, energia ed assicurativo e vanta tra i propri clienti prestigiosi marchi, leader di mercato. Per ampliamento della sede di Settingiano - CZ seleziona: 15 Stagisti attività inbound - Settore Assicurativo da inserire nel proprio organico Si richiede: Diploma di maturità/laurea Risultare inoccupati/disoccupati presso il centro per l’impiego di riferimento Non aver avuto già esperienze di addetto di call center inbound Abilità dialettiche e buona dizione Capacità comunicative e relazionali Capacità di utilizzo del personal computer e dei principali applicativi Determinazione nel raggiungimento degli obiettivi Predisposizione a lavorare in team Disponibilità a lavorare su turni (Lun-Ven 08:00- 21:00 Sab 09:00 -18:00) Si offre: Un lavoro coinvolgente e dinamico Tipo di Assunzione stage formativo 6 mesi Retribuzione rimborso spese Intenso programma formativo di ingresso e percorsi di perfezionamento. Luogo di lavoro: Via delle Betulle, 11, 88040 Settingiano CZ Per candidarsi invia qui il tuo Cv oppure all’indirizzo mail, con autorizzazione al trattamento dei dati personali. Sarai ricontattato per fissare colloquio. Tutte le candidature non munite di cv non saranno prese in considerazione.
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Milano (Lombardia)
Are you: passionate about managing teams? Leading people within a growing project and company? Excited to provide exceptional customer service by motivating your team? If your answer is Yes, then Apply now! For our business in Milan we are currently looking for a Team Manager (male/female), for our e-commerce partner. You’ll join a well-established and high performing project looking to achieve success on our long term strategy. As a Team Manager you’ll be responsible for leading your team to deliver exceptional support to the clients. You will do this by motivating and leading from the front, developing effective measures of coaching, supervision and training regarding the development of your staff. Ensuring optimal compliance with agreements while always putting people first and performing the necessary day to day tasks. Requirements: • Excellent language skills in Italian (C2) and English (C1) • Work experience in team management, ability to motivate and coach team members • Knowledge and experience in customer service (preferably in Outsourcing companies) • Strong administration and organization skills • Very good PC skills - proficiency in the use of Microsoft Office (especially Excel) • Very good analytical skills, productivity with a keen eye for detail • Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction • Availability to work on shifts, 5 days a week, Monday to Sunday, 8 a.m. to 10 p.m. Offer: • Excellent reputation as responsible employer; • Modern working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection; • A welcoming and inclusive environment; • A team ready to help you develop and grow; • A multinational environment, different nationalities and cultures to work every day. Join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore your career possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with highly prestigious brands! At Majorel, we guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking. This job opportunity is addressed to both sexes, in accordance with Laws 903/77 and 125/91.
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Job description For an important partner in the cosmetics industry, L’Oréal Group, we are looking for brilliant resources to be included as Customer Service employees. The ideal candidate has a strong orientation towards the achievement of objectives, excellent interpersonal skills and shows a propensity to manage telephone contact. Responsibilities Main activities: Management of consumer requests relating to Information and Complaints through different channels (i.e. live chat, phone, emails, webforms, Social 1:1) by providing excellent solution, service, product and beauty advice in a professional, precise and timely manner. Requirements Must have • Excellent communication skills, empathy & high focus on customer satisfaction • Customer orientation, problem solving skills, teamwork • Native language skills in English or at least C1 level knowledge • Italian knowledge at least B2 (written, spoken and read) • Good IT skills - required competence and speed in the use of tools to report interactions • Availability to work on shifts Nice to have • Prior experience in Cosmetics and Luxury sector is preferential • Knowledge and experience with digital and social media • Previous experience in Customer Service What we offer Our offer: • Competitive salary and benefits • Flexible shift system • Stable multinational company with interaction between different nationalities and cultures and the possibility of internal growth • Modern and positive work environment • Excellent public transport connections • An international environment employing people from different nationalities and cultures If you like to be part of this great journey and growing opportunities, please join us in a vibrant, multi-cultural city center environment. Explore you careers possibilities and work on your Personal Development. Above all, enjoy the experience of working with this highly prestigious brand L’Oréal Group! Welcome to Majorel! We are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe. Our diverse #OneTeam designs and delivers flexible solutions in 70 different languages that make a difference to the customers of many of the world’s most respected brands. Creativity, Excellence and Respect, our fundamental values, drive everything we do. Whether you are an experienced professional or just starting out, we can offer you the right support to help you achieve your goals. Are you also #DrivenToGoFurther? Join us now! Equal opportunities At Majorel we are committed to equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions can be developed by people with disabilities. We guarantee compliance with preventive regulations to ensure the care for the safety and health of workers in our facilities or in teleworking
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Hosco Job purpose As a Reservation Officer at our exclusive member club, your role is vital in providing exceptional service to our esteemed members through efficient handling of reservations, enquiries, and requests. Working closely with the reception team, you will ensure seamless communication and uphold the highest standards of hospitality. Main Activities and Responsibilities: ? Respond swiftly to email enquiries (within 20 minutes) and telephone calls (within 3 rings), providing courteous and helpful assistance. ? Make reservations, communicate changes or cancellations to the FOH team, and allocate tables for special requests according to club rules and operations. ? Confirm reservations and log cancellations and no-shows, following up with the Director of Membership as necessary. ? Study member profiles to brief the FOH team and other relevant departments, ensuring personalized service delivery. ? Maintain accurate records of member preferences and requests to enhance future visits, updating contact details as needed. ? Answer general enquiries about club facilities, services, and policies, demonstrating comprehensive knowledge and professionalism. ? Support reception Reception staff and actively promote club products, events, and spaces to drive revenue and enhance member satisfaction. ? Program out-of-hours telephone messages and auto-response emails to ensure timely communication with members. ? Perform general departmental administration tasks to support smooth operations. ? Manage other activities relating to or resulting from what is indicated in the previous points. Key Competencies: Required Education and Experience: ? Minimum of 3 years experience in a similar role within the luxury hospitality industry. ? Fluent written and spoken English. ? Proficiency in database management tools such as SevenRooms. ? Comfortable using Microsoft Excel, Word, and PowerPoint. ? Excellent communication skills, both verbal and written, with a proactive approach to guest service. ? Friendly demeanor with a genuine desire to support colleagues and create positive interactions. ? Willingness to work flexible hours, including evenings, weekends, and during special events. ? Discretion, empathy, and confidentiality in handling sensitive information. ? Knowledge of one or more foreign languages (min. fluent in Italian and English). General Knowledge and Technical Skills: ? Comprehensive understanding of luxury hospitality standards and guest service protocols. ? Familiarity with reservation management systems and Microsoft Office suite. ? Ability to anticipate guest needs and provide personalized service in a fast-paced environment. ? Methodical and meticulous approach to maintaining databases and records. Personal and Interpersonal Skills: ? Exceptional interpersonal skills: Engage effectively with members and guests in a friendly and charming manner. ? Proactive attitude: Anticipate member needs and provide personalized assistance with genuine care and attention to detail. ? Collaborative team player: Work well with colleagues across departments to ensure seamless service. ? Strong problem-solving skills: Handle inquiries and resolve issues promptly and professionally. ? Positive attitude and resilience: Maintain composure and grace under pressure, committed to delivering outstanding service. The Wilde Settore: Altro Ruolo: Altro
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