-
loading
Solo con l'immagine

Project manager ic design


Elenco delle migliori vendite project manager ic design

ESCI DAL BLOCCO DEL PROJECT MANAGER DEL PERCORSO CRITICO MAGLIETTA
  • I prodotti Smettere di bloccare The Critical Path Project Manager per uomini e donne sono uno sguardo divertente al mondo a volte frustrante di Project Management. Membri del team di progetto, stakeholder, sponser impegnativi - tutti fanno cose per bloccare il percorso critico!
  • Attività scadute, modifiche all'ambito, carenze di risorse. Tutti hanno messo ostacoli alla consegna puntuale e tentano di bloccare parth critica. Un ottimo prodotto per Project Manager. Dare per un lavoro ben fatto, successo, compleanno, anniversario sul posto di lavoro.
  • Leggera, taglio classico, maniche con doppia cucitura e orlo inferiore
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
PROJECT MANAGEMENT TEMPLATE. MODELLI GESTIONALI STANDARD E GUIDA PRATICA PER IL PROJECT MANAGER E PER IL PMO AZIENDALE, IN LINEA CON IL PMBOK 174 GUIDE
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    BSS PROJECT MANAGER GURU NOTEBOOK: CUSTOMIZED 100 PAGE LINED NOTEBOOK JOURNAL GIFT FOR A BUSY BSS PROJECT MANAGER
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      Treviglio (Lombardia)
      Project Manager (progetti sia nazionali che internazionali) con INGLESE FLUENTE (Disponibilità Estero), Eccellente ingegneria & impiantistica di ogni genere, Eccellenti conoscenze edili pluriventennali, Geometra con voto 86/100, Commercial & Procurement Manager, Esperienze in gestioni di vari tipi di appalti, commesse con documentazioni & contratti sia inglesi che italiani, Costruzioni sia civili che industriali, Eccellente Direzione Lavori (sia edilizia che Impiantistica), stesura POS, PSC e ulteriore documentazione di cantiere o anche contrattuale legata sia al personale che sicurezza, Eccellente meccanica/termica, idraulica, informatica, elettronica ed elettromeccanica (Tecnico del suono & Fonico per hobby), Predisposizione ai rapporti interpersonali, Dinamicità, Disponibilità trasferte ovunque e in possesso di passaporto (per vari lavori in UK, Engineering & Tendering sectors), Eccellente uso computer(Windows & MAC: Full MS Office, AutoCAD, PlanSwift Pro 9, Esti-Mate Software, PDF-XChange, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Photoshop(autodidact graphic designer), Gantt Project, Brava!-Reader e molti altri - Rimozione virus; Configurazione e istallazione di Hardwares, Softwares e sistemi operativi). Spiccate capacità relazionali e di organizzazione; Brillanti doti di problem solving; Forte tolleranza allo stress. Disponibile per offerte lavorative considerabili con retribuzione in linea alle presenti qualità offerte. Per qualsiasi ulteriore info per favore chiamare al:_320_22.88.327_Grazie! Si assicura Massima serietà e affidabilità. - English ad as below: Technical Project Manager (Commercial & Procurement Manager) available. Project Manager, Commercial & Procurement Manager, Estimator/QS, available for Job. M&E skills. Excellent knowledge in construction techniques & complete refurbishments, complete estimating, managing, design and maintenance of: Electrical systems (domestic and industrial systems.....
      Vista prodotto
      Treviglio (Lombardia)
      Project Manager (progetti sia nazionali che internazionali) con INGLESE FLUENTE (Disponibilità Estero), Eccellente ingegneria b'&' impiantistica di ogni genere, Eccellenti conoscenze edili pluriventennali, Geometra con voto 86/100, Commercial b'&' Procurement Manager, Esperienze in gestioni di vari tipi di appalti, commesse con documentazioni b'&' contratti sia inglesi che italiani, Costruzioni sia civili che industriali, Eccellente Direzione Lavori (sia edilizia che Impiantistica), stesura POS, PSC e ulteriore documentazione di cantiere o anche contrattuale legata sia al personale che sicurezza, Eccellente meccanica/termica, idraulica, informatica, elettronica ed elettromeccanica (Tecnico del suono b'&' Fonico per hobby), Predisposizione ai rapporti interpersonali, Dinamicità, Disponibilità trasferte ovunque e in possesso di passaporto (per vari lavori in UK, Engineering b'&' Tendering sectors), Eccellente uso computer(Windows b'&' MAC: Full MS Office, AutoCAD, PlanSwift Pro 9, Esti-Mate Software, PDF-XChange, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Photoshop(autodidact graphic designer), Gantt Project, Brava!-Reader e molti altri - Rimozione virus; Configurazione e istallazione di Hardwares, Softwares e sistemi operativi). Spiccate capacità relazionali e di organizzazione; Brillanti doti di problem solving; Forte tolleranza allo stress. Disponibile per offerte lavorative considerabili con retribuzione in linea alle presenti qualità offerte. Per qualsiasi ulteriore info per favore chiamare al:_320_22.88.327_Grazie! Si assicura Massima serietà e affidabilità. - English ad as below: Technical Project Manager (Commercial b'&' Procurement Manager) available. Project Manager, Commercial b'&' Procurement Manager, Estimator/QS, available for Job. Mb'&'E skills. Excellent knowledge in construction techniques b'&' complete refurbishments, complete estimating, managing, design and maintenance of: Electrical systems (domestic and industrial systems.....
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Our client, part of an international group, leader in delivering sustainable treatment and reuse solutions, commissioned us to search a: PROJECT MANAGER – Water treatment plant Main responsibilities • Assuring all aspects of a project are being executed efficiently and cohesively, both on budget and on schedule • Planning & coordinating all engineering & procurement functions of projects • Coordinating site service and subcontractors • Managing erection team with the support of site manager • Maintaining schedules and budgets including prioritizing schedules, monitoring expenditures and implementing customer change orders • Developing & managing scopes of work for field installation of projects • Evaluating equipment, proposals, and internal designs for reliability and integrity • Delegating project tasks to other engineers as needed for successful completion of the project • Providing detailed civil, mechanical & electrical design review and review & approval of shop drawings • Estimating civil, structural and mechanical costs for design build (DB) projects • Assessing risks related to design and implementation and determine contingency plans • Preparing construction installation specifications and evaluating contractor proposals • Coordinating and/or personally inspecting equipment and installation Requirements • A Bachelor’s degree in an Engineering discipline • Minimum of five (5) years’ experience in Project Engineering/ Project Management • Experience in water treatment plant and/or anaerobic digestion • Fluent in written and spoken Italian and English. Spanish knowledge preferred • Experience in international groups • Availability to travel internationally for short periods • Preferred Project Management certification Location: Padua, Italy.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Would you like to work for a progressive and ambitious company which is also one of the most successful within the UK construction and infrastructure industry? Broadhaven Construction Ltd. is an innovative and dynamic construction company based in Edgware, Greater London. We carry out design, engineering, property builds/maintenance and installation works across London, southern England and throughout the UK. Job brief: We are seeking to hire a Project Manager, who will be responsible for ensuring all site targets are met and for weekly reporting on site progress. This role will lead on Safety, Health & Environment matters on site and will ensure that site teams adhere to H&S legislation in full. The project manager will be accountable for the delivery of overall product quality, for monitoring and controlling all site costs and ultimately accountable for handover of completed projects to our customers. Job Description: Your responsibilities will include but not be limited to: *Liaise with the customer, clients and design team. *Work closely with the company’s Project Quantity Surveyor, providing the necessary input to allow the Quantity Surveyor to report on the current and projected financial status of the project. *Develop the main logic of the works program and to monitor progress of the same weekly. *Ensure that no work commences on site until health and safety policy and the relevant construction phase plan is in place. *Day to day planning of operations and problem solving. *Check and correct time sheets and allocation sheets. *Comply with the requirements of the company’s Quality Procedure and Manual. *Supervise the quality of the works and hand over a snag free project. Qualifications: *A Construction or Engineering related degree *Previous management experience in the construction or house building sector *Competent in Health and Safety practice *A proven track record of delivery as a Project Manager with experience across multiple large scale construction programs. *The ability to grasp problems and issues by breaking them down into their component parts, to solve problems, process information, assesses risks, form judgements and develop solutions. *The ability to think long-term to develop visions and concepts and the capability to take responsibility for implementation. *The capability to build strong working relationships and share common goals with colleagues to help achieve team and business success. There is an attractive remuneration package on offer for the right candidate not forgetting to mention outstanding career progression. If you share our value of doing what you say you will, to the best of your ability, every time, we want to hear from you.
      Vista prodotto
      Cagliari (Sardegna)
      The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Professionista Project Manager, disponibilità internazionale cerca offerte lavorative. Tecnico Geometra, Eccellente mpiantistica di ogni genere, ingegneria civile, Inglese fluente, Eccellenti conoscenze edili pluriventennali, Esperienze in gestioni di vari tipi di appalti, commesse con documentazioni & contratti sia inglesi che italiani, Costruzioni sia civili che industriali, eccellente meccanica/termica, idraulica, informatica, elettronica ed elettromeccanica (Tecnico del suono & Fonico per hobby), Predisposizione ai rapporti interpersonali, Dinamicità, Disponibilità trasferte ovunque e in possesso di passaporto, (per vari lavori in UK, Engineering & Tendering sectors), Eccellente uso computer(Windows & MAC: Full MS Office, AutoCAD, PlanSwift Pro 9, Esti-Mate Software, PDF-XChange, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Photoshop(autodidact graphic designer), Gantt Project, Brava!-Reader e molti altri - Rimozione virus; Configurazione e istallazione di Hardwares, Softwares e sistemi operativi). Spiccate capacità relazionali e di organizzazione; Brillanti doti di problem solving; Forte tolleranza allo stress disponibile per collaborazioni ovunque. Per qualsiasi ulteriore info per favore chiamare: +39.392.76.70.381. Grazie! Massima serietà e affidabilità. - English ad as below: Freelance Technical Project Manager (QS/Estimator) available for Services & cooperations. Quantity Surveyor graduated, Freelance Project Manager, Commercial Manager, Estimator/QS, available. M&E skills. Excellent knowledge in construction techniques & complete refurbishments, complete estimating, managing, design and maintenance of: Electrical systems (domestic and industrial systems; however able to perform a complete electrical systems), Good Mechanical / Heating systems, Hydraulic knowledges, Computer science, Electronics and Electromechanical (Professional knowledge in construction techniques and complete refurbishments)....
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Professionista Project Manager, disponibilità internazionale cerca offerte lavorative. Tecnico Geometra, Eccellente mpiantistica di ogni genere, ingegneria civile, Inglese fluente, Eccellenti conoscenze edili pluriventennali, Esperienze in gestioni di vari tipi di appalti, commesse con documentazioni b'&' contratti sia inglesi che italiani, Costruzioni sia civili che industriali, eccellente meccanica/termica, idraulica, informatica, elettronica ed elettromeccanica (Tecnico del suono b'&' Fonico per hobby), Predisposizione ai rapporti interpersonali, Dinamicità, Disponibilità trasferte ovunque e in possesso di passaporto, (per vari lavori in UK, Engineering b'&' Tendering sectors), Eccellente uso computer(Windows b'&' MAC: Full MS Office, AutoCAD, PlanSwift Pro 9, Esti-Mate Software, PDF-XChange, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Photoshop(autodidact graphic designer), Gantt Project, Brava!-Reader e molti altri - Rimozione virus; Configurazione e istallazione di Hardwares, Softwares e sistemi operativi). Spiccate capacità relazionali e di organizzazione; Brillanti doti di problem solving; Forte tolleranza allo stress disponibile per collaborazioni ovunque. Per qualsiasi ulteriore info per favore chiamare: +39.392.76.70.381. Grazie! Massima serietà e affidabilità. - English ad as below: Freelance Technical Project Manager (QS/Estimator) available for Services b'&' cooperations. Quantity Surveyor graduated, Freelance Project Manager, Commercial Manager, Estimator/QS, available. Mb'&'E skills. Excellent knowledge in construction techniques b'&' complete refurbishments, complete estimating, managing, design and maintenance of: Electrical systems (domestic and industrial systems; however able to perform a complete electrical systems), Good Mechanical / Heating systems, Hydraulic knowledges, Computer science, Electronics and Electromechanical (Professional knowledge in construction techniques and complete refurbishments)....
      Vista prodotto
      Torino (Piemonte)
      Company Overview: From Silicon Gears we are shaping the vehicle of the future. A future where advanced software and electronics systems are the enablers of safe and secure automated driving systems. As part of the TTTech Auto Group, we specialize in safe software and hardware platforms for automated driving and beyond, applicable in series production programs. With our leading technology solutions, we ensure safety and electronic robustness for a more automated world. TTTech Auto’s MotionWise is a vital part of the Audi A8 computer architecture, the first series-production car capable of automated driving level 3. Location: Center of Barcelona Your Role: As Project Manager, you will be responsible for delivering the project, leading and managing, together with the team lead, the project team to run the project on a day-to-day basis. Main Responsibilities: - Design, communicate, and implement a plan for completing the project; monitor progress and performance against the project plan; take action to resolve problems and minimize delays. - Identify, develop, and gather the economic resources necessary to complete the project. This may include preparing complex engineering standards, designs, and work specifications; developing project schedules, budgets and forecasts; and selecting materials, equipment, number of FTEs, etc - Conduct project meetings and prepare regular reports to communicate the status of the project within and beyond the project team. - Set priorities, allocate tasks, and coordinate project staff to meet project targets and milestones. - Coach and mentor project staff and assist them to solve problems together with the corresponding Team Lead. - Customer Window contact - Provide an Overview and report the status of development projects to Team Leader /Management. Skills to Create the Difference: - Minimum 3 years of experience in project management field in software environment - Nice to have experience in automotive sector - Degree in Engineering (Computer Science, Telecommunications,...). - Ability to think analytically, quantitatively, and creatively. - Ability to work as part of a team. - Experience working directly with clients. - Good communication skills. - A strong interest in finding practical solutions to complex business problems. - Ability to plan and manage the deployment of physical and financial resources to meet project milestones - Fluent English What will you find: - Working with Innovative Technology - Professional Development - Flexible Hours and Vacation Time - Daily Challenges - Training in Different Disciplines (Autosar, POSIX, languages, etc.) - Working with an Experienced, International Team - Teambuilding - New Offices with the most up-to-date Technology and Equipment - Flexible Remuneration Plan (choose how you want to be paid and increase the net salary)
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Per un Gruppo Bancario e Assicurativo italiano stiamo ricercando uno Project Manager - Organizzazione. La risorsa, inserita nella Divisione Project Design & Management, all'interno della Direzione Portafoglio Progetti & Sviluppo Organizzativo, si occuperà delle seguenti attività: Project design delle iniziative progettuali definite prioritarie e in fase di analisi, coerentemente alle priorità del piano strategico aziendale; Prime valutazioni di fattibilità tecnica ed economica in collaborazione con le strutture preposte; Allineamento delle priorità delle iniziative rispetto al mandato della Direzione Aziendale; Capacity Planning preliminare e macro-pianificazione iniziative; Supporto alla predisposizione del Capital Budget a stretto contatto con la Divisione Pianificazione e Controllo; Supporto ai responsabili delle strutture organizzative nella definizione, valutazione e approvazione delle iniziative e dei progetti; Conduzione di progetti legati ad iniziative di business e allo sviluppo di nuovi prodotti e servizi – in special modo per le iniziative interfunzionali che richiedano presidio e coordinamento dei collegamenti tra le diverse unità organizzative e degli impatti complessivi su tutte le aree aziendali; Monitoraggio e gestione del budget dei progetti, in collaborazione con le altre funzioni aziendali di volta in volta coinvolte per gli ambiti di competenza. Profilo competenze Il candidato ideale è laureato in Ingegneria Gestionale o Economia e vanta un’ottima conoscenza delle tecniche di Project management (PMP). Ha maturato una pluriennale esperienza nel ruolo nell’ambito della direzione Organizzazione di importanti realtà del settore bancario o in primarie società di consulenza. Possiede buone capacità di problem solving ed attitudine a lavorare per obiettivi. Completano il profilo ottime doti relazionali e una buona conoscenza della lingua inglese. La sede di lavoro è Milano Sud
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Cercasi Project Manager Assitant a Firenze settore Alta Formazione Fashion Design. Assiste il Project Manager e i responsabili di attività nel coordinamento di attività di un progetto educativo al fine di garantire il rispetto dei costi, della pianificazione, del controllo dei documenti e gli standard di qualità. Laureato/a, parla e scrive correttamente in Lingua inglese, ha preferibilmente una esperienza nel settore in scuole/istituzioni di Moda, sa gestire la Segreteria Organizzativa e sa impostare il piano di controllo dei ricavi/costi di una attività, oltre a seguire i processi esecutivi dei corsi di formazione da realizzare in Italia e all'estero. Contratto di lavoro: Part-time Esperienza: project manager assistant fashion education o simili: 1 anno (Opzionale) Livello di istruzione: Laurea triennale (Opzionale) Lingua: Inglese minimo: Livello B2 certificato (Obbligatorio)
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      L3 Ricerca & Selezione cerca per importante gruppo metalmeccanico operante nel settore automotive un/a PROJECT MANAGER. La risorsa inserita, riportando direttamente al Responsabile Ufficio Sviluppo Prodotto, sarà responsabile delle seguenti attività: analisi delle richieste di offerta nuovo prodotto, elaborazione delle stime di costo nuovo prodotto, gestione rapporti con il cliente per risolvere situazioni di non fattibilità del prodotto, progettazione del prodotto e del processo, definizione del ciclo e distinta base di progetto; responsabile per Design FMEA e condivisione con altre aree aziendali e team di progetto, creazione anagrafiche Prodotto Finito e Materia Prima nel sistema informativo aziendale, definizione delle specifiche d’imballo, supporto alla gestione di audit da parte del cliente stesso; gestione innovazione di prodotto e miglioramento continuo, gestione della documentazione APQP del cliente. ​ Saranno considerati fondamentali i seguenti requisiti: esperienza di almeno 2 anni nella gestione di progetti in contesto industriale; dimestichezza con tolleranze dimensionali e geometriche su disegni meccanici; buona conoscenza delle tecniche di progettazione di elementi elastici e di componenti meccanici; visione strategica; buona capacità relazionale verso il team di progetto e il cliente; conoscenza della lingua inglese (livello minimo B2 o equivalente); conoscenza del Pacchetto Office; esperienza di disegno meccanico 2D e 3D. Titolo di studio: Laurea o diploma ad indirizzo tecnico (preferibilmente in ambito meccanico) Sede di lavoro: Bassano del Grappa (VI). La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi (L. 903/77). L3 Studio Associato delegato Fondazione Consulenti per il Lavoro VI02408FL - Aut. Min. Lav. 19009 del 23/07/2007.
      Vista prodotto
      Italia
      Milano e provincia Permanent Pubblicato il 29/11/17 Bullet points Esperienza nell'ambito dello stampaggio materiale plastico Inglese fluente Il nostro cliente Il nostro cliente è una società che opera nel settore biomedicale La figura ricercata PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES: - Coordinate Product Quality activities, from design input approval to product phase out - Establish project quality plans, V&V strategies, KPIs and metrics for both new and existing products - Review and approve design control documentation - Relations with all parties involved in products life-cycle, especially R&D and V&V - Internal & Suppliers quali...
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Job Description Antal International è la multinazionale leader nel settore dell’headhunting con più di 129 uffici in 32 paesi. Operations Division è il team specializzato nella ricerca e selezione di profili con background tecnico-ingegneristico in ambito Produzione, SCM, Research and Development, Costruzioni, Qualità, Design e Tecnico-Commerciale. LA SOCIETA’ Il cliente è una società specializzata nella realizzazione di interventi di efficienza energetica e di impianti di generazione di energia da fonti rinnovabili, nello specifico nel fotovoltaico. Siamo alla ricerca di: PROJECT MANAGEMENT Prov. MB Principali Responsabilità: Per Azienda che opera nel settore fotovoltaic...
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      INTERIOR DESIGN 4U LTD è l’agenzia specializzata nell'arredo degli spazi residenziali e commerciali. Noi lavoriamo con i dettagli, che ne esaltano il fascino, facciamo i progetti funzionali. Ora stiamo in ricerca della persona, per la posizione aperta di un Assistente Project Manager. Noi stiamo creando una rete di partner per lavoro con i nostri progetti e i clienti in Italia. Competenze richieste: • Ottime capacità di comunicazione e organizzazione per raggiungere gli obiettivi dell'azienda • Buone competenze digitali • Interesse per le conoscenze tecniche e competenze del design, arredamento, decorazione degli interni e conoscenza dei materiali; • Persona dinamica, motivata, determinata e autonoma; Offriamo: • Lavoro completamente da remoto (smart working), con il contratto a tempo indeterminato dopo il completamento del periodo di prova • La formazione con un tutor nel periodo di prova che viene retribuito Compiti che avrai da svolgere: • Ricerca i fornitori dei mobili e degli accessori • Analisi del mercato di design e le tendenze d'arredo • Identificazione dei nuovi possibili aziende clienti (anche attraverso l'analisi dei competitor e del mercato) • Redazione distinte base • Coordinamento l'implementazione del progetto commissionato dal cliente, interagendo correttamente con le altre funzioni aziendali coinvolte • Preparazione presentazioni Tempo di lavoro: Tempo pieno/part time da lunedì a venerdì. Compensa: €700,00 - €1.400,00 al mese netti.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      INTERIOR DESIGN 4U LTD è l’agenzia specializzata nell'arredo degli spazi residenziali e commerciali. Noi lavoriamo con i dettagli, che ne esaltano il fascino, facciamo i progetti funzionali. Ora stiamo in ricerca della persona, per la posizione aperta di un Assistente Project Manager. Noi stiamo creando una rete di partner per lavoro con i nostri progetti e i clienti in Italia. Competenze richieste: • Ottime capacità di comunicazione e organizzazione per raggiungere gli obiettivi dell'azienda • Buone competenze digitali • Interesse per le conoscenze tecniche e competenze del design, arredamento, decorazione degli interni e conoscenza dei materiali; • Persona dinamica, motivata, determinata e autonoma; Offriamo: • Lavoro completamente da remoto (smart working), con il contratto a tempo indeterminato dopo il completamento del periodo di prova • La formazione con un tutor nel periodo di prova che viene retribuito Compiti che avrai da svolgere: • Ricerca i fornitori dei mobili e degli accessori • Analisi del mercato di design e le tendenze d'arredo • Identificazione dei nuovi possibili aziende clienti (anche attraverso l'analisi dei competitor e del mercato) • Redazione distinte base • Coordinamento l'implementazione del progetto commissionato dal cliente, interagendo correttamente con le altre funzioni aziendali coinvolte • Preparazione presentazioni Tempo di lavoro: Tempo pieno/tempo parziale da lunedì a venerdì. Compensa: €700,00 - €1.400,00 al mese netti.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Alfa Academy, Agenzia per il lavoro accreditata dalla Regione Campania, ricerca e seleziona per azienda cliente leader nel settore dell’Informatica un SENIOR IT ENGINEER – TECHNICAL PROJECT MANAGER Per la gestione ed il supporto del reparto assistenza tecnica clienti. Il Candidato ideale ha maturato almeno 2 anni di esperienza in ruolo analogo e si occuperà, su indicazioni del Direttore Amministrativo, di: - Amministrazione e configurazione degli apparati di rete e delle soluzioni di connettività (VPN): - Amministrazione data center con Hypervisors Vmware/XenServer; - Amministrazione di Active Directory e Server Windows, DBMS MsSQL PostgreSQL - Responsabile Disaster Recovery, Business Continuity - Responsabile tecnico progetti interni ed esterni; - Responsabile infrastruttura IT dell'azienda; - Responsabile reparto assistenza tecnica clienti; - Ricerca e sviluppo CyberSecurity, Networking e Virtualizzazione. Requisiti essenziali: - Laurea ingegneria Informatica; - Ottima conoscenza Microsoft Windows Server 2019-2016 - 2012 R2 – 2008 R2: domain implementation, installation,configuration, patching, Active Directory, DNS, DHCP, Certification Authority, Group Policy Object, Network Load Balancing, WSUS, Print Server, File Server, DFS, Failover Cluster, Powershell, troubleshooting; - Microsoft System Center Configuration Manager: design and implementation, patching, software updates, automatic deployment rules, software deployment/ inventory, hardware inventory, reporting, query local user, deploy system image, task sequence, operating system deploy - VMware vSphere (ESXi 6- vCenter Server): installazione, configurazione, patching, virtual machine,virtual switch, cluster (HA - DRS); - Microsoft Office 365: gestione dei servizi; - Veeam: virtual machine backup policy, restore; - Checkpoint / Fortinet o PaloAlto: firewall rule; - Cisco switch; - Citrix: XenServer 7.2 o superiore; - Ottima conoscenza Network e Security: Firewall,Routing, VPN,
      Vista prodotto
      Padova (Veneto)
      Link Innovation, business network italiano, specializzato nei servizi allâ€(TM)innovazione e nella finanza agevolata, ricerca per la propria sede di Padova il Web & CRM Project Manager. Il/la candidato/a ideale è preferibilmente in possesso di diploma o laurea in discipline informatiche e ha maturato unâ€(TM)esperienza professionale di almeno 5 anni presso società di consulenza operanti in ambito web e/o CRM, dove ha svolto attività quali: Definizione linee guida e priorità Definizione di requisiti di business, funzionali e non funzionali Definizione tecnologie e strumenti Sviluppo di soluzioni Web e CRM Coordinamento di team di sviluppo interni o in outsourcing Competenze richieste Ottima conoscenza architettura L.A.M.P. Ottima conoscenza di Wordpress Ottima conoscenza di SugarCRM e SuiteCRM Buona conoscenza di HTML5, CSS3 e Responsive Web Design Buona conoscenza di Photoshop e Illustrator Gradita conoscenza strumenti di versionamento del codice Gradita conoscenza di metodologie Agile Buona conoscenza lingua inglese Requisiti Cerchiamo una persona motivata, curiosa, creativa, con buone capacità di analisi e sintesi, gestione delle priorità, abilità multitasking, buone doti relazionali e di lavoro in gruppo, attitudine al problem solving e passione per il mondo digitale e dell'innovazione. Offriamo un programma continuo di crescita professionale allâ€(TM)interno di una struttura innovativa ed una retribuzione di sicuro interesse per le candidature più qualificate. Inviare il curriculum vitae indicando come oggetto il Rif. PD_WPM La ricerca è diretta a persone di entrambi i sessi L 903/77. Indicare lâ€(TM)autorizzazione al trattamento dei dati personali ai sensi del D. Lgs. 196/03
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Monitoraggio delle commesse in ufficio e presso cantieri;Interfaccia con clienti e fornitori;Customizzazione con Autocad 2D ed applicativi;Assistenza al Project Manager Senior nello svolgimento delle attività.. Inserimento in azienda in espansione, con finalità assuntivaOttima opportunità di crescita professionale e di carriera Laurea in Architettura, Ingegneria Civile o cultura equipollente;Conoscenza dei principali software di progettazione;Disponibilità a trasferte giornaliere in cantieri della zona di Milano città;Gradita disponibilità immediata. Uno spirito dinamico e proattivo fanno da contorno al profilo.Azienda italiana in forte crescita, specializzata nel settore dell'Interior Design, consociata di Gruppo Multinazionale con sedi a livello internazionale, con sede nella zona di Milano.Ottima opportunità di carriera.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Would you like to work for a progressive and ambitious company which is also one of the most successful within the UK construction and infrastructure industry? Broadhaven Construction Ltd. is an innovative and dynamic construction company based in Edgware, Greater London. We carry out design, engineering, property builds/maintenance and installation works across London, southern England and throughout the UK. Job brief: Broadhaven Construction is looking to hire an experienced Design and Technical professional, one who fully appreciates the importance of such role in the overall design and delivery process of any project. A professional who recognizes the fact that his/her work and leadership will directly impact the success of a project and who's ultimately willing do all that is necessary to exceed a client's expectations. Job Description: *Lead the engineering team and collaborate with other departmental heads to ensure the risks below ground are identified and managed. *Develop and maintain working relationships with consultants and get 'buy-in' to the business objective *Manage the technical design process to ensure the best possible drainage, levels and foundation solutions are delivered in terms of best practice and value. *Value engineer designs where possible to help the business maintain a competitive edge. *Liaise with business development and estimating teams to discuss new tender information and formulate a win strategy. *Review tender information, carry out feasibility studies and highlight key constraints on potential new sites. *Help Produce detailed technical viability reports on potential new sites that cover areas such as drainage, foundations, services, ground conditions (geotechnical) and land negotiations *Assist in land acquisition by reviewing planning decisions, planning reports, legal agreements and providing feedback/collated information accordingly. *Review initial scheme design compliance to site specific constraints, opportunities and outline approved planning information. *Promote and act in accordance with Group values, systems, policies and procedures. Qualifications: *Experience within a Technical department of either a housing developer or contractor. *You will have experience of dealing with stakeholders from within Commercial, Operations and Land. *You will also demonstrate good management skills with consultants. *You will be able to demonstrate a mix of both Architectural and Engineering experience. * Have experience in a similar role, or as an Architectural Technician within Building and Construction * Have exposure to residential house building projects * Be able to review plans/housing layouts and pull out potential issues and costing *Strong IT skills in the use of CAD, Excel, Word, Photoshop *Strong written report writing skills *Strong communication skills with the ability to build effective working relationships both internally and externally. There is an attractive remuneration package on offer for the right candidate not forgetting to mention outstanding career progression. If you share our value of doing what you say you will, to the best of your ability, every time, we want to hear from you.
      Vista prodotto
      Italia
      MUST - ONE YEAR AS PROJECT MANAGER EXCELLENT opportunity to be mentored by Expert for a year - someone with a strong desire to go into a Project Manager role - plastics as it relates to medical products, global firm. Knowledge of Injection Molded micro components is helpful. is responsible for planning and driving each project to its successful conclusion by ensuring that its scope is well defined, and resource estimates and project schedules are specified and appropriate to the project. The Program Manager organizes and leads activities to ensure completion of the projects on schedule, within budget constraints, and quality that exceeds customers expectations. Requirements: Education, Experience 4 year Engineering Degree or equivalent experience. Experience in the areas of project management, preferably in the medical device field working with minimally invasive, single use medical devices in the endoscopy, cardiovascular, neurovascular, and urology markets. Ideally project management experience in the product or process development of plastic components. Ability to apply engineering principles to an idea or set of user requirements -- and then convert this into design requirements, considering manufacturability, cost of goods, and the regulatory requirements for a device or combination product. Good understanding of Design for Manufacturability principals. Knowledge of product development process according to FDA regulations Proficient with Microsoft Project and very proficient in Microsoft Office products. Experience in building complex schedules utilizing sub-schedule integration structure and logic Experienced with and efficient at capturing and recording technical details and commitments Experienced with and effective in communicating program challenges to appropriate team members Experienced with communicating resource conflicts and effective conflict resolutions Experienced utilizing resource management tools Experienced with complex multi-tasking in leading projects and programs Ability to communicate vertically and horizontally through multiple channels, leverage customer contact network to motivate diverse teams, and enable cross-functional collaboration. Preferably have completed a professional program management training program. Experienced with process verification and validation Authoritative command of complexity and ambiguity, ability to see the big picture, ability to collect, digest and assemble information to enable relevant business analyses and influence decision-making. Continuous improvement methodologies (e.g. Six Sigma, lean manufacturing, etc.) and change management methodologies. Experienced with managing programs with annual budgets of $10K - $5M. Responsibilities: Roles, Tasks Perform Project and program management at a high level of professionalism. This role will be responsible to lead high-profile projects and programs that utilize internal and external personnel, contract firms, and partners. Negotiate and resolve project conflicts and drive consensus among team/functional members to accomplish project and business goals. Manage program resources to meet business objectives. Manages external contractors and suppliers to ensure completion of projects on time and on budget. Manages resource allocations from all areas for project support. Documents labor resources and billing hours. Identifies and manages the resolution of any deviations to contract, Project Master, or project documents. Communicates to clients as required on project updates. Communicates regularly to company management on project schedule, budget and any issues that may affect the completion on projects on schedule and on budget. Negotiates any necessary changes with Customers/Clients. Ensure that Customer/Client issues are resolved and documented to their satisfaction. Support new business activities by evaluating new opportunities, assisting on developing quotes and providing product prototypes if requested.
      Vista prodotto
      Venezia (Veneto)
      Attività e Responsabilità: - La persona ha la responsabilità delle lavorazioni a bordo in termini di qualità, rispetto delle tempistiche e dei costi; - Collabora a stretto contatto con i Project Manager di commessa e si rapporta con il design project leader di commessa al fine di realizzare quanto previsto da progetto; - È il rappresentante della ditta presso lo stabilimento di costruzione, è il responsabile del coordinamento delle squadre di bordo e delle ditte in subappalto; - Gestisce l’itero sviluppo delle attività a bordo assicurandone la realizzazione secondo obiettivi di standard qualitativi, del rispetto dei tempi e di soddisfazione dei clienti prefissati; - Ricerca e propone al PM ditte presenti in loco per attività da svolgere a bordo, si interfaccia con il PM e il responsabile ufficio tecnico per definire la modalità/tempi di spedizione di items e la data di consegna entro la quale devono essere imbarcati; - Compila il modulo SAL con le % delle attività aggiornate secondo la frequenza richiesta dal PM; - Si coordina con il logistic site manager per una corretta sequenza di imbarco; - Partecipa alle riunioni periodiche di produzione, di sicurezza e di qualità effettuate nel cantiere del committente; - Partecipa alle visite ispettive, supervisiona la qualità del lavoro effettuato dalle ditte esterne, rapporta per iscritto al PM eventuali non conformità riscontrate a bordo proponendo soluzioni. Requisiti: • Esperienza di almeno 5 anni nel ruolo di Capo Cantiere / Site Manager in aziende strutturate; • Preferibile precedente esperienza nel settore navale; • Conoscenza nel settore delle commesse. Note Disponibilità a lunghe trasferte in Italia e all'estero.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Work on new cloud solutions with IT team and other departments Articulate the benefits of the cloud based architecture to IT team as they move to transform their business Work to balance various aspects of the project, from safety to design Research advanced technology regarding best practices in the field and seek to find cost-effective solutions Responsible for designing systems with company-wide impact Work closely with the IT team to drive projects, design and ensure best practices are applied Improvement/Robustification/Architecture Design of the onboard solutions Development of test protocols and analysis of system results Implementing potential new features Interessante realtà leader nel suo settoreProgetto internazionaleEssential - Degree or bachelor qualified preferably in IT sciences Preferred experience in Retail/GDO Market or in consultancy industry used to work with retail Market Be passionate and proficient in digital cloud Knowledge of applications for the Enterprise Market Experiences in Digital, e-commerce and traditional Market Knowledge of Cloud applications and solutions Ability to think strategically and evaluate options in the short, medium and long term Good technical knowledges Analytical thinking Strategic thinking Communication at all levels Location: Nord MilanoOur client is an important multinational company active in Retail/GDO Market. For an important international project, we are looking for a: Solution Engineer - Temporary Contract Manager Ottima opportunità di carriera.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      ZURU TECH, the engineering division of the multinational ZURU Company, specialized in the development of innovative software in the architectural and manufacturing field, researches for its own marketing department the figure of a Marketing & Community Manager. The profile will be responsible for digital marketing, online communication, and promotion of the company’s product: Dreamcatcher, the first app that crafts real buildings! The role includes the marketing management about the project mainly through social channels, discussion groups / online forums, blogs and video channels. In particular, the expert will compete for the creation of a new community and the management of the same around the Zuru Tech brand, the development of the digital advertising strategy with a view to millennial-marketing, as well as the management of all customer relations. The searched figure has the following requirements: - Degree in Marketing with specialization in Web Marketing or Master or, alternatively, Specialization in Digital marketing / Social media marketing / Digital communication and interactive technologies. - Experience of 2 years at least inside marketing departments of B2C companies specialized in services or design (better if in international technology companies) - solid knowledge in the professional use of the most widespread social media platforms including Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, Youtube, Linkedin - editing and copywriting skills suitable for each platform, (from writing blog articles - corporate or not - by a SEO perspective to a successful tweet, up to the use of effective storytelling techniques) and targeting through Google Analytics, with processing of reports. - ability to manage the online Community and customer service, both oriented to stimulate direct discussion with potential or real clients, and influencers / experts in the world of architecture and design - ability to conduct debates and interviews in video broadcasts - ability to organize promotional events and meetups - appreciated ability to use multimedia tools for creating graphic content (images, gifs, videos) such as Photoshop Illustrator, Adobe Premier for editing, After Effects for video. - passion for research and continuous study of sources, news and ideas in the field of communication and marketing related to the world of construction and design with a strong focus on innovation and new technologies. - good level of general culture about gaming or technology - strong creative vein and dialectical skills too - Fluent English knowledge, both written and spoken Optional requirements: - Degree in Architecture or Interior Design He/she will have the following responsibilities: - develop a social media-marketing strategy inspired by the so-called millennial-marketing in order to increase the popularity and diffusion of the company's product and brand - activate and manage social media channels such as Facebook, Instagram, Twitter, Reddit, Pinterest, Google+, Youtube and Linkedin - research and manage key relationships and plan collaborations with experts and influencers in the world of architecture and design, both nationals and internationals - plan and create innovative and engaging editorial, web and multimedia content and to spread it effectively - collaborate with the graphic team for the creation of marketing, advertising and promotional materials - participate in person as a host / moderator in debates and interviews for video broadcasts - manage the social communities in person, taking care to respond adequately to the online customer and to develop discussions - organize meetups and promotional events - monitor and report on the performance of social media platforms through the use of Google Analytics or similar. We offer: level and contract period commensurate with the experience, employment purpose WORKING CENTER: MODENA For more information, visit https://zuru.tech/ The research is addressed to both sexes (Legislative Decree No. 198/2006) and to people of all ages and all nationalities, pursuant to legislative decrees 215/03 and 216/03. Candidates interested and in possession of the required requirements are invited to send their curriculum vitae, including the authorization to process personal data, pursuant to Legislative Decree 196/03 and art. 13 GDPR 679/16
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Would you like to work for a progressive and ambitious company which is also one of the most successful within the UK construction and infrastructure industry? Broadhaven Construction Ltd. is an innovative and dynamic construction company based in Edgware, Greater London. We carry out design, engineering, property builds/maintenance and installation works across London, southern England and throughout the UK. Job brief: Broadhaven Construction is looking for an experienced Customer Service Manager to provide excellent customer service and to promote this idea throughout the organization. The goal is to keep the department running in an efficient and profitable manner, to increase customer satisfaction, loyalty and retention and to meet their expectations. Job Description: *Ensure accuracy of all customer details and all communication is correctly recorded *Manage escalations effectively and promptly *Engage the customer from when contracts are exchanged *Provide administrative support for the Department Responding to all customer communication *Gather site/sales paperwork *Liaise between sub-contractors and the division to ensure maintenance requests are carried out *Check invoices and forward for payment. *Arrange contract charges where necessary. *Be responsible for the final quality inspection of the project before it is handed over to the customer putting into place prior to the handover any remedial action that is required *Taking ownership of customers issues and following problems through to resolution Qualifications: *Proficiency in English *Strong client-facing and communication skills *It is essential that you come from a Construction background whether it be main build or homes. *You will have to be engaged with both internal and external customers. *Excellent knowledge of management methods and techniques *Working knowledge of customer service software, databases and tools *Awareness of industry’s latest technology trends and applications *Ability to think strategically and to lead *Advanced troubleshooting and multi-tasking skills *Customer service orientation There is an attractive remuneration package on offer for the right candidate not forgetting to mention outstanding career progression. If you share our value of doing what you say you will, to the best of your ability, every time, we want to hear from you.
      Vista prodotto
      Roma (Lazio)
      Ti sei laureato da poco o ti stai laureando? Hai un grande interesse per il mondo dell’Informatica, del Digitale e più in generale dell’Innovazione? Il Cyber Risk e la Data Protection sono tematiche che ti incuriosiscono? Stai cercando un’azienda centralizzata sul valore della persona e del suo potenziale?...allora DGS Consulting è l’ambiente che fa per te! Siamo un giovane gruppo di Management Consulting che opera a supporto di grandi aziende italiane ed internazionali nei mercati delle Telco, Digital, Energy & Utilities e Manifacturing. Al nostro interno incubiamo un accelerator farm per giovani talenti dove design thinking e hacking dei modelli standard del management consulting, abbinati ad esperienza e competenza di persone senior sono alla base del nostro approccio. Per espandere il nostro team stiamo cercando Persone che presentino un approccio propositivo e una forte attitudine verso l’innovazione, spirito critico, propensione al pensiero laterale e in grado di affrontare nuove sfide con la collaborazione di colleghi più esperti, senza mai perdere di vista il valore della persona. Hey, it’s you? Età compresa tra i 23 e i 28 anni Laurea specialistica in Ingegneria (preferibilmente Gestionale, Informatica, Telecomunicazioni, Elettronica ecc.), Informatica, Matematica, Fisica, Economia ecc. Forte motivazione a svolgere attività di consulenza direzionale Buona conoscenza della lingua inglese (scritta e parlata) Padronanza del pacchetto Office (Word, Power Point, Excel, Visio, Project …) Buone capacità di analisi e attitudine a lavorare per obiettivi Capacità relazionali e di team work Disponibilità a viaggiare in Italia ed all'estero “Why join the crowd when you can be the difference?” Ti abbiamo incuriosito? Rispondi a questa mail inviandoci il tuo CV! Ai fini della selezione verranno prese in considerazione solo le candidature più qualificate. La ricerca è rivolta a donne e uomini (L. 903/77). I candidati possono inviare il proprio Curriculum Vitae con autorizzazione ai sensi del GDRP e del D.lgs 196/03.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Project Manager internazionale FREELANCE offresi. Geometra con Inglese fluente, Eccellente ingegneria & impiantistica di ogni genere, Eccellenti conoscenze edili pluriventennali, Esperienze in gestioni di vari tipi di appalti, commesse con documentazioni & contratti sia inglesi che italiani, Costruzioni sia civili che industriali, eccellente meccanica/termica, idraulica, informatica, elettronica ed elettromeccanica (Tecnico del suono & Fonico per hobby), Predisposizione ai rapporti interpersonali, Dinamicità, Disponibilità trasferte ovunque e in possesso di passaporto, (per vari lavori in UK, Engineering & Tendering sectors), Eccellente uso computer(Windows & MAC: Full MS Office, AutoCAD, PlanSwift Pro 9, Esti-Mate Software, PDF-XChange, Microsoft Project, Adobe Acrobat Professional, Photoshop(autodidact graphic designer), Gantt Project, Brava!-Reader e molti altri - Rimozione virus; Configurazione e istallazione di Hardwares, Softwares e sistemi operativi). Spiccate capacità relazionali e di organizzazione; Brillanti doti di problem solving; Forte tolleranza allo stress disponibile per collaborazioni ovunque. Per qualsiasi ulteriore info per favore chiamare al numero nell’immagine dell’annuncio. Grazie! Massima serietà e affidabilità. - English ad as below: Freelance Technical Project Manager (QS/Estimator) available for Services & cooperations. Quantity Surveyor graduated, Freelance Project Manager, Commercial Manager, Estimator/QS, available. M&E skills. Excellent knowledge in construction techniques & complete refurbishments, complete estimating, managing, design and maintenance of: Electrical systems (domestic and industrial systems; however able to perform a complete electrical systems), Good Mechanical / Heating systems, Hydraulic knowledges, Computer science, Electronics and Electromechanical (Professional knowledge in construction techniques and complete refurbishments) - Professional skills with sound systems and strong technical capabilities to build, design and arrange professional sound devices for events, concerts, conferences. Excellent knowledge in UK Tender Process & complete estimating & Valuations; UK Tendering such as: Preparation of tender returns and quotation enquiries; Analysing tender information such as drawings & specification, Reviewing contract conditions, Completing of quantities including cost build ups, Reving / preparing programme, Reviewing / preparing HSEQ). STRONG COMPUTER SKILLS: Excellent practicality in installations, uninstallations and changes of applications, hardware, operating systems, network connections, CAD Technician 2D, Excellent Computer skills: PlanSwift Professional Metric Take-Off, Full MS Office, Gantt Project, Microsoft Project, Esti-MateSoftware, PDF-XChangeViewer, Brava!-Reader, AUTOCAD, Adobe Acrobat Professional, Photoshop, Corel DRAW-Paint e many others. Strong problem solving capabilities; Flexible and adaptable to different cultures and work environments. Outstanding analytical and conceptual technical skills. Capable of working under pressure and stress resistant. Good learning abilities and strong organisational and interpersonal skills. For any further queries please do not hesitate to contact me. Please, find my number on this ad pic. Thanks! Utmost seriousness and reliability.
      Vista prodotto
      Bergamo (Lombardia)
      ALFAPARF GROUP,  Multinazionale Italiana Leader nel settore del canale professionale per acconciatori e per l'estetica professionale con marchi di prestigio quali Alfaparf Milano, YELLOW, BECOS, DIBI, al fine di ampliare il proprio organico ricerca un: PACKAGING DEVELOPMENT INNOVATION SPECIALIST: Attività e Responsabilità della risorsa: La risorsa  dovrà garantire la scelta e l'utilizzo del packaging migliore, assicurando: l'ascolto dei bisogni dei clienti interni ed esterni, la progettazione delle soluzioni in ottica di sostenibilità/innovazione/efficienza, per tutte le aree di business (pack primario/secondario/terziario). La risorsa, diretto riporto del Global Packaging Development Manager, avrà funzione di supportare i Project Manager nella progettazione e definizione delle soluzioni di Packaging in conformità con il capitolato tecnico e qualitativo del cliente.  Requisiti e competenze richieste:  Preferibilmente Laurea Triennale o Magistrale in Design del prodotto Industriale (o affini), o Ingegneria chimica/dei materiali (o affini), o Scienza dei Materiali (o affini)  Esperienza nel medesimo ruolo di almeno 3/5 anni Buone competenze tecniche di sviluppo packaging (indispensabili per supportare i Project Manager) Ottima conoscenza della lingua inglese Ottima capacità di processi di controllo Dinamicità, problem solving e proattività Capacità organizzative, precisione e puntualità Forte propensione alla comunicazione e alla relazione con il cliente Motivazione al raggiungimento dei risultati e forte orientamento all'obiettivo Team working & ottima conoscenza del pacchetto Office Plus conoscenza dei gestionali SAP & LIMS  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.  L'Azienda offre l'opportunità di inserimento in un ambiente dinamico ed in continuo  sviluppo, l'inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate.  I candidati in possesso dei requisiti richiesti, prima di inviare il proprio cv, sono tenuti a leggere sul sito: alfaparfgroup.com   l'Informativa "Privacy Candidati" (Regolamento UE 2016/679 e D.lgs. 30 giugno 2003 n. 96) e, solo successivamente allegare il proprio CV.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Agenzia di marketing specializzata nel settore dentale e leader in Italia, sta cercando un profilo per la creazione di siti web da inserire presso la propria sede di Napoli. La figura opererà all’interno di un team giovane e dinamico, in una azienda solida ed in forte espansione e potrà misurarsi quotidianamente attraverso confronti con Project Manager, Web Marketing Specialist e Marketing Strategist. Competenze tecniche base richieste: Capacità dei principali CMS (WordPress, Prestashop, Magento) Conoscenza dei principali pannelli di controllo FTP e DB + gestione dominio Conoscenza principi di Web Design e UX Design Buona conoscenza di Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Hotjar Conoscenze delle dinamiche di base della SEO e problematiche legate alla visibilità nei principali motori di ricerca Utilizzo Illustrator o Photoshop Plus: Ottima conoscenza dei più comuni linguaggi di programmazione Esperienza nella gestione di siti web Ecommerce Di che cosa ti occuperai: Creazione totale di siti web Ottimizzazione e implementazione dei siti web Monitoraggio dello status dei progetti, proporre e attuare interventi per un continuo miglioramento
      Vista prodotto
      Lucca (Toscana)
      Together Digital (togetherdigital.ie), agenzia Irlandese è alla ricerca di uno Sviluppatore Front End. Lavorerai a Viareggio con altri sviluppatori e fari parte di un team più grande con sede a Dublino, Irlanda. Devi avere un buon livello di inglese per conversare con altri membri del team riguardo ai progetti. La posizione offerta e' a tempo indeterminato e full time. Se sei appassionato di HTML5, CSS3 e JavaScript e vorresti imparare e lavorare usando la tecnologia Headless, consulta l'annuncio integrale qua sotto (le candidature devono essere effettuate tramite una pagina web che verra' inviato a chi risponde all'annuncio): Work for an Irish Agency from Italy! We are looking for an experienced front end web developer to join the Together Digital Agency in Viareggio, Italy. The ideal candidate will have at least 3 years' experience developing websites and integrating with Content Management Systems. This role will focus on languages such HTML5, CSS3 and JavaScript. You will be assisting with the coding, layout, testing, maintenance and support of our clients' websites. You will be responsible for creating a finished product while working with a project manager, designers, other developers and testers. Although this is a developer position, a keen eye for design is desired where you can work with designers to produce beautiful looking and pixel perfect web pages. Because of our broad range of services and variety of projects types, no two days are the same in Together Digital. We instil a culture of respect, continuous improvement, fun and passion. It's important to us that our team is happy with the work that they do. We always work collaboratively and we pride ourselves in always innovating and being at the forefront of new technologies. You will be joining a team of 32 talented back-end, front-end and UX designers and project managers as well as a digital marketing and videography team. Most of the team are based in Dublin but we are hoping to grow our Italian workforce and open an Italian office over the coming months. The successful candidate will need to be available to come to Dublin twice a year to Head Office. Skills We would like the successful applicant to have as many of the following skills as possible but we are open to meeting people who are eager to learn and can grow into some of these skill sets quite quickly. HTML5/CSS3 Responsive Coding Techniques Frontend JS - jQuery, Ajax Google Maps JavaScript API Content Management Systems - Expression Engine, Headless CMS Version Control in Git Knowledge of UX & UI An excellent portfolio, showcasing previous development experience Bonus Skills Any of the following skills would be considered a distinct advantage: PHP, MySQL Experience using Amazon Web Services Server support & providing sys admin support Apply Now If you like the sound of this position and up for the challenge of working on exciting projects that will develop your skills, we want to hear from you. Salary is dependent on experience. Please outline which skills and bonus skills you already have in your application.
      Vista prodotto

      Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.