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Quality assurance m f


Elenco delle migliori vendite quality assurance m f

Italia (Tutte le città)
Il Group Quality Manager (M/F) - Automotive, riportando alla Direzione aziendale, sarà responsabile della Qualità a livello di Gruppo e si occuperà principalmente delle seguenti attività:Coordinare e dirigere i referenti delle varie Divisioni Qualità; Gestire la Qualità nelle aree: fornitori, incoming, processo, prodotto e after-market;Implementare e supervisionare processi di miglioramento continuo;Integrare e mantenere il Sistema Qualità, con logica multi-sito:Supportare le varie divisioni aziendali nella creazione di analisi statistiche e metriche di misurazione (KPI);Supervisionare e supportare le strategie legate alle certificazioni per agevolare il raggiungimento degli obiettivi aziendali;Sviluppare periodicamente audit interni e supervisionare audit esterni. Progetto sfidante nell'area Qualità - Realtà multi-plantFondamentale la provenienza dal settore AutomotiveDesidero entrare in contatto con Professionisti che:hanno COMPROVATA esperienza nel settore AUTOMOTIVE, che svolgono ruoli di PLANT QUALITY MANAGER o QUALITY MANAGER con controllo di più Plant.desiderano far parte di uno sfidante e ambizioso progetto nell'area Qualità in un contesto Internazionale;hanno un background in Ingegneria. La provenienza dal Settore Automotive e la conoscenza delle certificazioni, normative e metodologie di riferimento sono considerate requisito fondamentale. La conoscenza della lingua Inglese è considerata requisito fondamentale. Sono gradite conoscenze nei processi di Auditing (VDA 6.3), Six Sigma Green o Black Belt. NON verrano prese in considerazione le candidature di Professionisti che non rispettano i requisiti sopra riportati.L'Azienda nostra Cliente è un fornitore Tier 1 per il settore Automotive, con plant in Italia e all'estero. La sede principale è in provincia di Vicenza.Ottima opportunità di carriera.
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Italia (Tutte le città)
Il Supplier Quality Manager avrà le seguenti responsabilità:gestione qualità fornitori: non conformità e implementazione azioni correttive;audit presso fornitori;controllo qualità in ingresso;analisi fornitori e implementazione KPI;formazione e informazione sulle politiche di Qualità aziendali.Ruolo tecnico di responsabilità nell'area Qualità FornitoriAzienda storica di VeronaIl Candidato ideale per il ruolo di Supplier Quality Manager è in possesso dei seguenti requisiti:esperienza in ruoli simili in aziende del settore metalmeccanico e/o automotive;comporvata esperienza nell'area qualità;conoscenza delle tecniche di auditing e delle principali metodologie e normative della qualità di prodotto e sistema;background tecnico/ingegneristico;buona conoscenza della lingua inglese;problem solving. L'Azienda nostra Cliente è una storica reatà operante nel settore metalmeccanico, situata in provincia di Verona.Ottima opportunità di carriera.
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Italia (Tutte le città)
Reporting to the Head of Software Quality, this position will join a team of talented Engineers that build and maintain the company's cloud platform by helping them with quality assurance, test automation, test-driven development. The primary responsibilities are:Own, maintain, and evolve existing test automation tools, scripts, and suites; review and analyze requirements, specifications, technical design documents, and technical documentation to define test automation strategies and provide timely feedback; develop detailed, comprehensive, and well-structured test plans and test cases; develop an automation strategy including effort, scope, and timeline; identify and report issues found, then verify that issues are resolved and perform constant regression testing and code quality verifications002. International Hi Tech OrganisationModenaThe Ideal Candidate:Proven work experience in software quality assurance. Excellence in at least one test automation tool is highly desirable;knowledge of a range of testing methodologies, tools, and processes: functional, regression and integration testing using automated approaches;strong understanding of the Software Development Life Cycle. Experience in testing cloud products is highly desirable; Our client is International Leading Organization in customer communication management (CCM) solutions. They support the customer experience with innovative technologies to ensure the best client engagement.Ottima opportunità di carriera.
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Italia (Tutte le città)
Il candidato che andrà a ricoprire il ruolo di Responsabile Produzione - Alimentare (M/F) avrà le seguenti responsabilità: - Gestire la pianificazione operativa delle risorse per garantire il rispetto dei requisiti di qualità e dei tempi di consegna. - Garantire il rispetto delle procedure di Qualità in accordo al sistema di gestione vigente, collaborando con il Quality Manager nella gestione dei reclami e/o non conformità. - Avviare i nuovi impianti produttivi, monitorare lo stato di funzionamento degli impianti richiedendo interventi di ripristino al verificarsi di problemi o malfunzionamenti. - Proporre soluzioni di miglioramento di processo e di impianto in ottica lean; - Sviluppare KPI di produzione e sistemi di contabilità per garantire che vengano fornite informazioni accurate su quantità di produzione, inventari e trasferimenti.Azienda in crescita di processoProgetto di riorganizzazione Il candidato ideale per ricoprire il ruolo di Responsabile Produzione - Alimentare (M/F) deve avere: - Laurea preferibilmente in Ingegneria; - Esperienza di almeno 5 anni in ruoli analoghi in aziende di processo (preferibilmente del settore alimentare); - Capacità di gestione, organizzative, lavoro in team; - Doti di analisi e pianificazione - Conoscere la lingua inglese.Il nostro cliente è una realtà del settore alimentare in provincia di Treviso. Ad oggi sta vivendo una riorganizzazione organizzativa che vede l'inserimento di nuove figure manageriali e nuovi investimenti che vedranno l'avviamento di nuovi impianti produttivi.Ottima opportunità di carriera in ambito Engineering.
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Italia (Tutte le città)
Il Coordinatore di Produzione (M/F), lavorando a stretto contatto con la proprietà, avrà le seguenti responsabilità:Supervisionerà e coordinerà il lavoro del responsabile di produzione, del quality manager e del responsabile della logistica.Dovrà assicurare gli obbiettivi di produzione in termini di efficienza, qualità e costo del prodottoElaborerà la reportistica industrialeGarantirà una buona comunicazione tra le varie funzioni, veicolando strategie e obbiettivi, sviluppando sensibili margini di miglioramento nell'ottica del continuous improvementAzienda storica sul territorio operante nella lavorazione della lamieraCoordinatore della produzione con riporto gerarchico alla proprietàIl Coordinatore di Produzione (M/F) ideale ha:Maturato esperienza di circa 10 anni in ambito produttivo in aziende metalmeccaniche nella gestione di reparti produttiviProject ManagementLean manufacturingOttime abilità ed attitudine al lavoro in Team e relativo coordinamento Il nostro cliente, una storica azienda sul territorio di Verona e provincia operante nel settore del Manufacturing and Production specializzati nella lavorazione delle lamiere, ricerca un coordinatore del plant produttivo con riporto gerarchico al titolare.Contratto a tempo indeterminato, pacchetto retributivo commisurato al percorso professionale svolto.Salario da 45.000 €/anno a 55.000 €/anno
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Milano (Lombardia)
WE ARE LOOKING FOR YOU - STARTING IN JULY! ABOUT US roadsurfer is Europe's largest outdoor travel expert currently focusing on campervan rentals, abo & sales. We are an international, ambitious and rapidly growing team including more than 250 roadsurfers with great team spirit! We hold together while combining high quality standards with having fun at work! For our #roadsurferfamily we are looking for motivated and highly dedicated roadsurfers who want to join us on our journey! OUR MISSION Preparation and handing over the vans to our customers, which includes a proper introduction and briefing of the vehicles Coordinate the vehicle take-back as well as check-up for any damage and ensure its documentation Full preparation of the vehicles for the next costumer which includes cleaning/washing them Support the station manager with the consultation of our customers concerning every matter (including the vehicle itself and recommendations for roadtrips/campgrounds for example) If necessary you will act as a substitute for our station manager in his/her absence YOUR PROFILE You have a friendly and professional appearance as well as an service-oriented nature Work experience within branch structures / rental business is a plus You are absolutely hands-on and communicative You are a reliable problem solver and enjoy new challenges Italian and English fluent, German and French knowledge of advantage Driving license class B WHY US? We have great team spirit, flat hierarchies and we are motivated and open-minded We think employee appreciation is one of the most important things to do! We offer individual development opportunities and continuous support - professionally and personally We have regular team events You have a big advantage renting our Vans CONTACT You are made for the job? Then we are looking forward to your application! If you have any questions, please contact our recruiter Louisa at any time: (+49) 89 21093386 Arbeitsstunden: 20 pro Woche Job Types: Part-time, Temporary, Contract
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Vicenza (Veneto)
Azienda metalmeccanica di grandi dimensioni, con prodotti altamente customizzati destinati ad un mercato sia italiano che estero. Un’importanza rilevante è attribuita alla qualità dei prodotti. Sede di lavoro: provincia nord di Vicenza. Cerchiamo questa figura per un potenziamento dell’area Supply Chain. La persona dovrà verificare e assicurare la qualità dei prodotti/lavorazioni realizzati dai fornitori della supply chain. Nello specifico dovrà: •visitare i fornitori per monitorare gli standard di qualità dei prodotti realizzati, al fine di garantire i livelli di qualità aziendali richiesti; •assistere i fornitori nel processo di continuous improvement delle loro prestazioni, fornendo informazioni e suggerimenti, in collaborazione con la funzione Quality, nell’analisi delle cause di non conformità e nella risoluzione delle problematiche produttive; •effettuare verifiche ispettive presso i siti produttivi dei fornitori, controllando ove necessario la corretta esecuzione delle lavorazioni e lo stato di avanzamento della produzione; •supportare la funzione Supply Chain nella ricerca, identificazione e qualifica di nuovi fornitori/prodotti; •promuovere e implementare attività di training/sviluppo rivolta ai fornitori; •partecipare alle attività di audit presso i fornitori; •redigere reportistica sulla valutazione delle performances dei fornitori; Cerchiamo un candidato (M/F) che abbia: diploma o laurea ad indirizzo tecnico (indirizzo meccanico, meccatronico…); precedente esperienza nel ruolo all’interno di aziende del settore metalmeccanico; conoscenza del disegno tecnico. E’ importante una conoscenza almeno buona della lingua inglese, una ottima conoscenza del pacchetto Office e preferibilmente del gestionale SAP. Il candidato (M/F) dovrà essere dotato di: spirito d’iniziativa, positività ed energia nella gestione delle relazioni, flessibilità e spiccate doti di problem solving.
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Roma (Lazio)
Sei un professionista esperto nella gestione di un team di risorse in ambito Customer Service? Un Leader nato con la missione di guidare e motivare gli altri nel percorso di crescita? Hai a cuore la qualità del servizio offerto dal tuo team e punti al miglioramento continuo? Stai cercando l’opportunità di far parte di una realtà giovane e dinamica, in un ambiente sereno e in costante ampliamento? Se la risposta è sì: APPLICA SUBITO! Chi Siamo: Majorel. Creiamo obiettivi e promesse che raggiungiamo, facendo la differenza nella Customer Experience, al fianco degli altri brand e partner mondiali. Abbiamo alle spalle l’esperienza delle nostre case madri, Bertelsmann e Saham, che grazie al loro prezioso contributo e partnership di lungo termine, siamo diventati un nuovo leader globale e un player fidato per i nostri clienti. Siamo implacabili, resilienti e rapidi. È l'unico modo per fornire una totale affidabilità e seguire il trend della digital transformation, in un mondo in costante evoluzione. Siamo al servizio dei clienti di tutto il mondo, in 36 lingue, grazie ai nostri 48.000 dipendenti e alle sedi presenti in 26 paesi tra Europa, Medio Oriente, Africa, America e Asia. Parliamo la loro lingua ovunque si trovino e qualunque sia la loro cultura. La nostra Mission: Creare esperienze incredibili per i nostri clienti Valorizzare le persone e renderle fiere di far parte della nostra Realtà Combinare Talento, Informazioni e Tecnologia Siamo portati per andare oltre: We are driven to go further. Descrizione: Per la nostra sede di Roma, stiamo cercando un Team Manager (m/f) Customer Service, per il settore Banking/Finance, che verrà inserito in un contesto fortemente dinamico e altamente qualificato. La figura sarà responsabile di guidare un team di 15/20 risorse e contribuirà al raggiungimento degli obiettivi condivisi in azienda e, in particolare, della nostra Vision di fornire un eccellente servizio di supporto ai clienti. Le parole chiave sono motivazione, guida, coaching, supervisione, monitoraggio e formazione continua. Principali attività: • Team Leadership e Coaching e quality activities • Implementazione, analisi e sviluppo di Action Plans • Motivare il Team nell’ottica di raggiungere obiettivi condivisi • Organizzazione delle attività quotidiane del team (turni, etc.) • Partecipazione attiva nella creazione e realizzazione di piani di formazione per lo sviluppo dei Talenti; • Supporto nella realizzazione del monitoraggio degli Agenti, al fine di assicurare la compliance con i criteri di qualità del servizio prestabiliti; • Reportistica relativi ai dati quantitativi di monitoraggio degli agenti, al fine di espletare le opportune analisi. Requisiti • Esperienza di almeno 2 anni nel ruolo preferibilmente in aziende di Outsourcing • Esperienza nella gestione dei Team e competenze strutturate in ambito organizzativo • Buone competenze di comunicazione verbale e scritta • Padronanza della lingua italiana • Conoscenza della lingua inglese (almeno livello B2) • Buona abilità in ambito informatico (pacchetto Office, applicativi di posta elettronica e browser Internet) • Disponibilità a lavorare su turni • La conoscenza di sistemi di monitoraggio qualità strutturati costituisce titolo preferenziale Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91. In Majorel garantiamo il rispetto delle normative di prevenzione al fine di garantire la sicurezza e la salute dei lavoratori nelle nostre strutture o durante lo smart-working.
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Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​team, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia (Tutte le città)
The ideal Candidate (M/F), will be the owner of those activities:To organize and manage all the agrarian activities: plantation, pre seed actions, fertilization, seed, treatment of the vegetation, fight and prevention of bacteria, harvest;Managing of the agricultural workers activities;Check of the delivery of raw material;Being part of new projects.Research for the Bulgarian plant of an important Italian CompanyAgronomist/ Degree in AgronomyThe ideal Candidate (M/F) has preferably those traits:Bachelor degree in Agronomy;Excellent knowledge of English;Availability of a relocation in Bulgaria;Knowledge of the basis in business and finance;Knowledge of Biological sector.Important Italian Company of the food sector, with an high attention to the Biologic agricultur innovation. Our Client is the leader in his sector because of the high quality of the raw material and the high potential of his coworkers.Interesting and challenging opportunity to be part of an international Company. Annuncio valido per: Stato: [Italia]
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Italia (Tutte le città)
EKG101T EKG101T Smart handheld three channel ECG with interpretation, Color&Touch screen, Digital isolation technology and signal processing solution, digital filter, Patient management, Name:____ . Age:____ . ID:_____ . Sex: M/F with touch keyboard. Storage more than 450 exam, Built-in lithium rechargeable battery, Auto-measurement, auto-analysis and auto-interpretation. USB and LAN socket CoHigh resolution thermal-array output system (8 dots/mm) 150Hz. Large Screen shows 12/6/3/1 Lead(s) and remark real-time and continuously. ECG101T Display Keyboard The remark includes: lead sign sensitivity paper speed filter state etc. Touch TFT screen shows the working status Safety Class: Class I Type CF applied part with defibrillation protection. AC and DC. Power Supply and built-in lithium polymer rechargeable battery Record 450 pieces of ECG and review the stored cases and patient information anytime. Print & store different time length of case to convenient for doctor's case review and statistics. Selectable print mode print length gain paper speed and report print selection. And for 4 hours continually under the best DC state. Exterior SD card convenient for use. With SD card the device can store 100 case most. USB2.0 port working mode can be selected freely between store and synchronization. Digital signal processing to obtain the ECG of higher quality by AC DFT and EMG filter. Auto-measurement interpretation and auto-diagnosis of regular ECG parameter Small in Size 1.20 Size: 207mm (L) ×96mm (W) ×62mm (H) and light in weight 0.6 kg mes with PC Software and USB Connector
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Italia (Tutte le città)
Our Client is a start up company (founded in 2018) that offers solutions in the field of automatic optical inspection with exceptional programming standards using software based on artificial intelligence. We are looking for a new senior software developer (M/F) with 3 - 5 years experience in software development (Java). Skills required: - Bachelor’s Degree in computer science or related technical field - 3 - 5 years of experience in software development - Proven track record of writing clean, efficient and testable code - Experience with Image or Signal Processing and/or Machine Learning - Hands-on mentality and enthusiasm to collaborate in projects in multinational working environment - In-depth knowledge of object-oriented programming, multi-threading and client-server applications - Experience in writing high quality code in Java or C++ - Knowledge of OpenCV will be considered a plus - Good business English proficiency
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Como (Lombardia)
Our Client is a start up company (founded in 2018) that offers solutions in the field of automatic optical inspection with exceptional programming standards using software based on artificial intelligence. We are looking for a new software developer (M/F) with experience in software development (Java). Skills required: - Bachelor’s Degree in computer science - experience in software development - In-depth knowledge of object-oriented programming, multi-threading and client-server applications - Experience in writing high quality code in Java or C++ - Knowledge of OpenCV will be considered a plus - Good business English proficiency Key tasks and responsibilities: The candidate will participate in the ongoing development of company products including development of application software and hardware interfaces. Daily tasks will include maintaining the existing software and specifying and implementing new platforms. He/She will report to the Research and Development Manager. Job location: Mendrisio Additional information: Swiss permanent job contract. Full Time, 100%. Flexitime
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