Quality control manager pharma
Elenco delle migliori vendite quality control manager pharma

Italia (Tutte le città)
La risorsa, riportando al Quality Director, dovrà gestire le attività del ruolo al fine di garantire che le materie prime, i materiali di confezionamento, gli intermedi, gli API siano analizzati nel rispetto degli standard di Qualità e delle tempistiche stabiliti per il prodotto. Di seguito un elenco, non esaustivo, delle attività:Gestire l'organizzazione delle attività di campionamento ed analisi nel rispetto delle procedure, degli standard di qualità e dei tempi;Rivedere ed approvare le analisi eseguite dagli analisti del laboratorio, gestendo sia la parte documentale cartacea che quella informatica sui sistemi di gestione ERP aziendali;Pianificare e gestire le attività di sviluppo, convalida e trasferimento dei metodi analitici e di qualifica degli strumenti;Eseguire/collaborare alla attività di training in relazione alla qualifica del personale di laboratorio;Fornire informazioni e dati necessari a soddisfare le richieste di clienti esterni ed interni all'azienda;Gestire la definizione e la stesura di procedure operative standard, protocolli e report riguardanti le varie attività di laboratorio e nell'elaborazione statistica dei dati analitici;Gestire la definizione delle specifiche delle materie prime, degli intermedi e dei prodotti finiti, per quanto di propria competenza, nonché nell'assicurare l'esistenza, l'aggiornamento e la realizzazione dei piani di controllo necessari;Partecipare e collaborare con le altre funzioni aziendali alle attività di convalida di processo, di qualifica di ambienti, equipment ed utilities e di qualifica nuovi fornitori;Condure investigazioni sugli OOS e/o OOT.Multinazionale farmaceutica - LatinaFDA - Riorganizzazione strutturaIl candidato ideale possiede i seguenti requisiti: Laurea in Chimica, CTF, Farmacia, Biologia Capacità di lavorare in Team e di coordinare altre risorse in attività e tempistiche multiple ed elevata attitudine al Problem Solving; Esperienza pluriennale in ambito analitico chimico nel settore Chimico/Farmaceutico; Esperienza nella gestione notevole di risorse; Esperienza pregressa con FDA ed altri entri regolatori. Importante Multinazionale CMO produzione Farmaceutica su LatinaOttima opportunità di carriera.
Vista prodotto

Italia (Tutte le città)
Cerchiamo per strutturata azienda cliente operante nel settore automotive una figura da inserire come QUALITY PLANT MANAGER. La figura, riportando al Managing Director, si occuperà di: •gestire e coordinare il Sistema Qualità (in collaborazione con l'Uff. Gestione Sistemi) al fine di un’efficace gestione per la qualità nella logica del miglioramento continuo; •collaborare alla verifica costante del Sistema Qualità per mezzo di audit interni (di responsabilità dell’Uff. Gestione Sistemi che potrà comunque avvalersi di personale qualificato di Plant); •mantenere il controllo della pianificazione delle conseguenti azioni correttive / di miglioramento; •collaborare con l’Uff. Gestione Sistemi per soddisfare alle richieste informative dei clienti sul Sistema Qualità; •definire e gestire il sistema di raccolta dati funzionale sia per esigenze specifiche di Plant sia per realizzare il monitoraggio di indicatori definiti a livello di gruppo; •elaborare statistiche e report sulle attività della funzione; •definire e gestire il sistema di raccolta dati funzionale ai riesami di sistema; •preparare e gestire visite valutative esterne (da parte di Clienti ed Enti di Valutazione) concordando l'eventuale supporto del R.G.S. e dell’Uff. Gestione Sistemi; •presiedere (anche tramite la collaborazione dell’Operatore del Quality Control) le attività produttive dal punto di vista della qualità del prodotto e del processo interagendo con tecnologo ed operation per un’ottimizzazione della gestione dei reparti; •promuovere, concordare ed attuare piani di miglioramento per perseguire gli obiettivi di qualità dei reparti di competenza; •partecipare alla validazione di attrezzature per i reparti di competenza; •coordinare l’attività del Quality Wall; •gestire situazioni di non conformità (interne / resi / in accettazione per il proprio sito) anche nella risposta al cliente, assicurando corretta registrazione nella base dati aziendale ed a
Vista prodotto

Monza (Lombardia)
Quality manager Sede di lavoro: provincia nord ovest di Milano Rif. 4013 PRD16 Il nostro cliente è una nota multinazionale specializzata in manufatti e sistemi (prevalentemente in Poliuretano Termoplastico) che trovano applicazione in molti settori industriali. Per il potenziamento della propria Direzione Qualità ci ha incaricato di selezionare un valido QUALITY MANAGER IL PROFILO: pensiamo a un diplomato/laureato in discipline tecniche, con alle spalle almeno 5 anni d’esperienza nel ruolo in aziende manufatturiere che operano nel settore del Poliuretano (meglio Termoplastico), nella calandratura, estrusione, accoppiamenti gomma tessuto o nel tessuto, stampaggio o spalmatura. La più che buona conoscenza del pacchetto Office (in particolare Excel e PPT), della normativa ISO 9001: 2015, della documentazione PPAP (control plan, fmea, flow chart, isir, etc.) e della lingua inglese saranno requisiti imprescindibili. LA PERSONA: vogliamo entrare in contatto con un valido professionista con grandi capacità organizzative e gestionali sia nei processi che con le persone, determinato, che ami tenersi aggiornato in termini di normative, leggi, argomenti e novità relative alla Qualità, capace a interagire con tutte le funzioni aziendali interne (in particolare con la Produzione) e con i clienti e i fornitori. IL RUOLO: a riporto diretto del General Manager, gestirà la Direzione Qualità in totale autonomia e in particolare: sarà responsabile dell’implementazione, mantenimento e aggiornamento della documentazione, collaborerà con la Produzione nel monitoraggio e nella misurazione dei processi interni che impattano la qualità del prodotto. Effettuerà analisi ed elaborerà dati statistici di Qualità (scarti interni, claims, cost of poor quality, etc.) al fine di evidenziare le necessità di miglioramento. Si occuperà infine della tempestiva gestione dei reclami cliente mediante specifici tools di Qualità (8D, ISCHIKAWA, etc), interfacciandosi con i colleghi per la risoluzione di problematiche interne, con i fornitori per la risoluzione di problematiche derivanti dai processi esterni e con i clienti quando necessario. (collaborando anche allo sviluppo e definizione dei requisiti del prodotto nell’ambito della fattibilità di produzione). I candidati interessati a questa posizione lavorativa possono inviare il loro curriculum vitae, cliccando nell’apposita area dedicata sottostante e seguendo la procedura di registrazione guidata. Andrea Poletti & Associati informa che le selezioni sono svolte nel rispetto della parità tra donne e uomini, come sancito dalle leggi 903/77 e 125/91 e che i dati ricevuti sono trattati solo ed esclusivamente ai fini di ricerca e selezione del personale, garantendo il rispetto della Privacy individuale in adempimento al Regolamento UE 2016/679, consultabile online su www.andreapoletti.it. Per problematiche relative alle modalità di iscrizione è possibile contattare il n. Tel.: 02.45 71 24 78 o inviare una mail all’indirizzo ****@****.**;. Inserzionista: ANDREA POLETTI & ASSOCIATI SRL
Vista prodotto

Cuneo (Piemonte)
Manpower seleziona per il plant di Michelin di Cuneo un/a Quality Process Control Specialist Ti occuperai di: Assicurare l'ottenimento e la performance di Progresso della qualità nella propria area di responsabilità; Supportare nella realizzazione del piano progresso ed il follow-up dei risultati, contribuendo alla messa a terra dei progetti di investimento per il miglioramento dei processi dell'attività del sito; Monitorare e applicare le buone pratiche MMW nella propria area di responsabilità. Proporre strumenti metodologici, formare il personale implicato in questo processo e supportare i reparti nella realizzazione di studi specifici; Assicurare il collegamento con il Gruppo per l'aggiornamento dei documenti; Partecipare alle attività di network con il Gruppo ed in locale. Competenze Richieste: Età inferiore ai 30 anni (Contratto in Alto Apprendistato). Laurea Specialistica in Ingegneria o altre discipline tecniche (chimica, materiali) Disponibilità alla mobilità nazionale ed internazionale Ottima conoscenza lingua inglese Desideriamo entrare in contatto con candidati organizzati, precisi, innovativi, con spiccate doti di problem solving e con un forte orientamento al lavoro in team. Sede di lavoro: Cuneo. La selezione prevede: Il processo di selezione è rivolto a candidati di entrambi i sessi con specifiche qualifiche di base e caratteristiche desiderate e prevede le seguenti fasi: Pre-screening CV finalizzato alla valutazione della coerenza con i requisiti richiesti Colloquio Test / Assessment online Intervista con Line Manager Michelin On boarding Michelin I candidati interessati dovranno inviare il loro CV, comprensivo di classe di Laurea e titolo della Tesi
Vista prodotto

Italia
Orienta Agenzia per il lavoro, filiale di Bari, ricerca per azienda cliente operante nel settore della progettazione, produzione e installazione di pareti mobili e complementi a alto contenuto tecnologico un SITE MANAGER TRASFERTISTA Luogo di lavoro: Odense - Danimarca Sede legale azienda: Putignano, BA Rispondendo al responsabile di commessa, il site manager dovrà occuparsi di: - programmare l'avanzamento dei lavori di installazione - interagire con il capo squadra degli installatori e con i singoli installatori - verificare l'avanzamento dei lavori di installazione - comunicare all'azienda l'avanzamento dei lavori di installazione e le problematiche rilevate proponendo soluzioni tecniche sostenibili - interagire con l'azienda per la soluzione delle citate problematiche - interagire con il cliente per la gestione delle citate problematiche - predisporre e compilare i QCP (Quality Control Plans) ed eseguire i relativi controlli - organizzare, partecipare e formalizzare i passaggi di consegna (handover) con il cliente - gestire la contabilità mensile verso il cliente e verso gli installatori - gestire la fase documentale finale (as-built) Requisiti richiesti: - Formazione tecnica, settore arredo o serramenti - Esperienza nella gestione di cantieri in Italia e/o all'estero - Lingua italiana ed inglese - Disponibilità a soggiornare all'estero per lunghi periodi (durata cantiere prevista 12 mesi) - Disponibilità immediata Si offre contratto a tempo indeterminato - inquadramento da valutare in base alla seniority del candidato Settore: Architettura/Design degli interni Ruolo: Ingegneria/Progettazione Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto

Italia
Orienta Orienta Agenzia per il lavoro, filiale di Bari, ricerca per azienda cliente operante nel settore della progettazione, produzione e installazione di pareti mobili e complementi a alto contenuto tecnologico un SITE MANAGER TRASFERTISTA Luogo di lavoro: Odense - Danimarca Sede legale azienda: Putignano, BA Rispondendo al responsabile di commessa, il site manager dovrà occuparsi di: - programmare l'avanzamento dei lavori di installazione - interagire con il capo squadra degli installatori e con i singoli installatori - verificare l'avanzamento dei lavori di installazione - comunicare all'azienda l'avanzamento dei lavori di installazione e le problematiche rilevate proponendo soluzioni tecniche sostenibili - interagire con l'azienda per la soluzione delle citate problematiche - interagire con il cliente per la gestione delle citate problematiche - predisporre e compilare i QCP (Quality Control Plans) ed eseguire i relativi controlli - organizzare, partecipare e formalizzare i passaggi di consegna (handover) con il cliente - gestire la contabilità mensile verso il cliente e verso gli installatori - gestire la fase documentale finale (as-built) Requisiti richiesti: - Formazione tecnica, settore arredo o serramenti - Esperienza nella gestione di cantieri in Italia e/o all'estero - Lingua italiana ed inglese - Disponibilità a soggiornare all'estero per lunghi periodi (durata cantiere prevista 12 mesi) - Disponibilità immediata Si offre contratto a tempo indeterminato - inquadramento da valutare in base alla seniority del candidato Settore: Architettura/Design degli interni Ruolo: Ingegneria/Progettazione Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto

Cagliari (Sardegna)
The Role: We are currently seeking a Project Manager to join our team based in Paris. This is an exciting opportunity for someone who is looking to become part of a hardworking, forward thinking and growing business. With the opportunity to develop your career. JOB RESPONSIBILITIES Client Management 1. Build and sustain strong relationships with all company’s department. 1. Work as a liaison between the client’s design agencies and other client’s representatives, build a relationship with leading contacts. 2. Establish and maintain a strong client relationship. Act as a point of contact for client personnel assigned to project within your control. 3. Keep abreast of trends in the retail market and how they may affect the client. Be commercially aware and responsive to client needs. 4. Attend client and supplier tours as required. Assist the Account Director with mock-up and bid phases for all technical aspect. 5. Be able to troubleshoot issues and keep the client updated on any corrective action. Project Management 1. Own and be responsible for ensuring that all projects are managed in a professional manner. 2. Work directly with clients to develop and define projects from the beginning through to project end, taking responsibility for their successful delivery. 3. Manage the delivery of projects, producing the required deliverables including budget, time constraints and quality requirements. Manage critical paths according to the clients’ launch schedule and knowledge of the internal production and the construction site 4. Implement and maintain Project Reports focusing on TIME/COST/QUALITY, Provide status report to Company / Client / Suppliers on a weekly basis, either 1:1 or via conference call. 5. Manage design for projects within your control, manage the approval process. 6. Advise and implement service supply appointments including tender selection and documentation etc. 7. Arrange and attend pre-production meetings with suppliers, client and production technician. Ensure any concerns are discussed. 8. Work with on-site site manager to ensure site production Information Management 1. Successfully communicate production issues to/from the company and work effectively with the on-site and production department. 2. Raise any issues whether client, production or team related, to the Account Director. Team Management 1. Be positive and calming influence in the team and ensure that team members maintain a professional attitude. 2. Assist the Director to mentor and train new team members. 3. Build a strong relationship with the extended team. 4. Buddy team members for holiday and sickness. QUALIFICATIONS / REQUIREMENTS Degree educated in an appropriate field of study Have up to 3+ years of experience Experience of Retail and Residential industry sectors are desirable Knowledge and experience of using Microsoft Office suite, AutoCAD and MS Project Ability to work flexibly with strong organisational skills to manage workload Innovative and adaptable to change with a professional and dedicated attitude Possess strong communication skills and can consistently offer an excellent standard of customer care Strong organisational skills along with ability to multi-task Good attention to detail A team player, with an efficient and proactive approach. TRAINING AND BENEFITS We believe in professional and personal growth and support this through training, sponsorships and apprenticeships at all stages of your career, with access to; 1. Cross-sector experience 2. Professional development training 3. Flexible but structured career path 4. Friendly working environment 5. Open communication with Senior Management
Vista prodotto

Italia
Hosco What will be your mission? Reporting to the Direction of the Projects and Construction area of Southern Europe and MH Headquarters, the Project Manager is responsible for the reposition within the existing portfolio as well as new openings. This role is responsible for managing the projects within key milestones, budget and quality. Analyze cost, risk assessment, forecasts, create and maintain transparent reporting, savings. What will you do? - You undertake the control and approval of the global budget - You are responsible for the repositioning and the realization of new openings - You take responsibility for the feasibility reporting and ensure the refurbishment SoW according to BP for repositioning and new openings - Regarding the construction management, you take over the PMO, cost, scope, quality, planning control, compliance of standard - The regular legal inspections and permit management are just as much part of your work as ensuring the regulation compliance and preventive and corrective actions - Coordinate and manage all project stakeholders such as design teams, consultants, generalcontractors, internal/external clients, direct suppliers, to ensure achieving project goals. - Ensuring assets and expansion support for negotiation proposals and new hotels - Tendering, with analysis of the tender, technical and financial review and recommendation forprojects and CAPEX - Contracting, coordination and supervision, together with other departments and external resourcesWhat are we looking for? - You have a completed degree in architecture or construction management with a minimum of 5 years of experience - Experience in construction project management at both the technical and strategic level - Experience in facility management, current industry and market practices and standards - Relevant experience in the hotel industry is beneficial - Very good knowledge in the construction industry as well as of construction costs in the localmarket - Very good knowledge in construction law, legislation, procedures, best practices, etc. - Proficient use of Microsoft Office suite, incl. MS Project, and AutoCAD - You have an innovative and creative mindset - You are a team player and have good communication skills - You have a proactive way of working and bring along a service vocation - Strong organization skills and pragmatism characterize you - You are able to prioritize and anticipate issues, able to handle multiple tasks - High analytical capacity - You are able to keep an eye on the big picture, along with attention to detail - Comfortable with collaborating with various internal and external partners at different levels. - You stand for self-sufficiency, and a strong sense of responsibility - Decision making and leadership skills - You bring a high degree of willingness to travel - Excellent in Italian and English, Spanish is a plusWhy choose us? At Minor Hotels Europe & Americas we are committed to shaping exciting careers worldwide and cross-cultural experiences. Our journey is fuelled by the passion and dedication of our incredible teams, who also enjoy inspiring and exclusive benefits such as: - Worldwide experience ? diversity of 150 different nationalities. - Career development opportunities full of national and international challenges. - Wide range of training programmes to enhance your skills. - Wellbeing initiatives, including flexible working conditions. - Team member recognition programmes, including Memorable Dates. - Ability to make a difference through our sustainability programme and volunteering initiatives. - Team member rates and promotions, offering discounted rates in our hotels around the world and exclusive benefits through our corporate loyalty programme. Minor Hotels - Southern Europe Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto

Roma (Lazio)
In un contesto dinamico e internazionale, per implementazione dell’organico di un nostro cliente con sede a Roma, stiamo cercando un Tester Software Engineer con competenze sia di front end che di back end. Il candidato selezionato si occuperà di revisione dei requisiti software e preparazione degli scenari di test, esecuzione dei test stessi, progettazione e scrittura di test automatici, e contribuirà alle attività di progettazione e definizione dei requisiti del software. Il candidato ideale ha maturato almeno tre anni di esperienza in ruoli analoghi ed è in possesso dei seguenti requisiti: -Definizione di casi di test da inserire nei piani di test (in affiancamento al Quality Control Manager); -Realizzazioni dei piani di test; -Studio delle specifiche delle nuove release di prodotto e delle tematiche trattate da questi; -Esecuzione dei test sui prodotti software; -Verifica aderenze del software rispetto ai requisiti; -Segnalazione e tracciamento delle anomalie. Competenze richieste: -Conoscenza dei sistemi operativi Microsoft con particolare riguardo per le piattaforme server sia in ambito Microsoft che Linux; -Preferibilmente conoscenza linguaggi di programmazione (Java, VB.NET, C#, Javascript) database Oracle, SQL Server; -Preferibilmente conoscenza linguaggi SQL per interrogazione database. -Buona conoscenza della lingua Inglese. In considerazione del particolare periodo che stiamo vivendo, ed in conformità degli attuali decreti, l’attività lavorativa si svolgerà inizialmente da remoto. Sono quindi gradite pregresse esperienze di smart-working e forte autonomia nel gestire le proprie attività. Cosa offriamo: -Contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) -Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) -Collaborazione su progetti internazionali ed innovativi -Accesso ad Academy on site e on line con rilascio di certificati. L’inquadramento contrattuale verrà valutato sulla base dell’effettiva espe
Vista prodotto

Roma (Lazio)
Siamo alla ricerca di un Tester Software Engineer su Roma, con competenze sia di front end che di back end. Il candidato selezionato si occuperà di revisione dei requisiti software e preparazione degli scenari di test, esecuzione dei test stessi, progettazione e scrittura di test automatici, e contribuirà alle attività di progettazione e definizione dei requisiti del software. Il candidato ideale ha maturato almeno tre anni di esperienza in ruoli analoghi ed è in possesso dei seguenti requisiti: -Definizione di casi di test da inserire nei piani di test (in affiancamento al Quality Control Manager); -Realizzazioni dei piani di test; -Studio delle specifiche delle nuove release di prodotto e delle tematiche trattate da questi; -Esecuzione dei test sui prodotti software; -Verifica aderenze del software rispetto ai requisiti; -Segnalazione e tracciamento delle anomalie. Competenze richieste: -Conoscenza dei sistemi operativi Microsoft con particolare riguardo per le piattaforme server sia in ambito Microsoft che Linux; -Preferibilmente conoscenza linguaggi di programmazione (Java, VB.NET, C#, Javascript) database Oracle, SQL Server; -Preferibilmente conoscenza linguaggi SQL per interrogazione database. Completano il profilo: -Condivisione dei valori aziendali quali passione, spirito innovativo, dinamismo, capacità di assumersi responsabilità, capacità organizzativa e strutturazione e condivisione del proprio lavoro -Buona conoscenza della lingua Inglese. In considerazione del particolare periodo che stiamo vivendo, ed in conformità degli attuali decreti, l’attività lavorativa si svolgerà inizialmente da remoto. Sono quindi gradite pregresse esperienze di smart-working e forte autonomia nel gestire le proprie attività. Cosa offriamo: -Contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) -Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) -Collaborazione su progetti internazionali ed innovativi
Vista prodotto

Italia
Hosco What will be your mission? As a Pastry Chef, you will report to the F&B Manager and will be responsible for ensuring the pastry service, from preparation to confection and coordination of the service with room teams, complying with internal standards and procedures in order to guarantee a quality service and excellence, exceeding customer expectations. What will you do? - Recipe development, staff management, quality control and innovation in the creation of new pastry products. - Must be aware of industry trends and customer preferences to develop new and unique products that appeal to customers and differentiate the restaurant from its competitors. - Check the stock of bakery ingredients, the quality of materials and the condition of equipment. - Maintain a clean and tidy workplace and comply with quality and safety standards. - Maintain a professional, positive and friendly attitude towards team members at all times.What are we looking for? - Professional experience in similar roles. - Minimum 12. year of schooling and/or Professional Course adapted to the role (preferred) - Knowledge of Hazard analysis and critical control points (HACCP), hygiene and safety standards. - Genuine smile - Customer orientation - Passion for service - Professional attitude - Teamwork - Leadership - Creativity and ability to innovate - Time flexibilityWhy choose us? At Minor Hotels Europe & Americas we are committed to shaping exciting careers worldwide and cross-cultural experiences. Our journey is fuelled by the passion and dedication of our incredible teams, who also enjoy inspiring and exclusive benefits such as: - Worldwide experience ? diversity of 150 different nationalities. - Career development opportunities full of national and international challenges. - Wide range of training programmes to enhance your skills. - Wellbeing initiatives, including flexible working conditions. - Team member recognition programmes, including Memorable Dates. - Ability to make a difference through our sustainability programme and volunteering initiatives. - Team member rates and promotions, offering discounted rates in our hotels around the world and exclusive benefits through our corporate loyalty programme. Minor Hotels - Southern Europe Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto

Italia
Hosco Responsabilità principali Supervisione delle operazioni quotidiane del ristorante: - Coordinare e motivare il team, garantendo un servizio eccellente; - Gestire turni, orari, giorni liberi e assicurare una formazione continua del personale; - Controllare i livelli di stock e garantire il rispetto degli standard igienici e qualitativi; - Assicurare la soddisfazione del cliente e gestire eventuali reclami in modo efficace; - Supportare la direzione con report operativi e proposte di miglioramento. Requisiti - Almeno 5 anni di esperienza in un ruolo di supervisione nel settore della ristorazione; - Esperienza nella gestione di team, nella risoluzione di conflitti e nelle operazioni quotidiane; - Solida conoscenza delle norme di sicurezza alimentare e controllo qualità; - Profilo dinamico, comunicativo e orientato ai risultati; - Formazione in Gestione della Ristorazione, Ospitalità o settori affini costituisce un plus; - È considerato un forte vantaggio aver ricoperto ruoli di responsabilità in contesti strutturati di ristorazione veloce o organizzata; - Ottima conoscenza della lingua inglese. Offriamo - Retribuzione competitiva, commisurata allesperienza e alle responsabilità; - Ambiente di lavoro dinamico e multiculturale; - Opportunità di crescita professionale. Tipo di contratto: Tempo pieno Orario di lavoro: Turni giornalieri Main Responsibilities Oversee daily restaurant operations: - Coordinate and motivate the team, ensuring excellent service; - Manage schedules, shifts, days off, and ensure ongoing team training; - Monitor stock levels and ensure compliance with hygiene and quality standards; - Ensure customer satisfaction and handle complaints efficiently; - Support management with operational reports and improvement suggestions. Requirements - Minimum 5 years of supervisory experience in the restaurant industry; - Experience in team leadership, conflict management, and daily operations; - Strong knowledge of food safety and quality control; - Dynamic, communicative, and results-oriented profile; - Education in Restaurant Management, Hospitality, or related fields is a plus; - Previous experience as a store manager in a structured fast food or quick service restaurant chain is a strong advantage; - Fluency in English. We Offer - Attractive salary, commensurate with experience and responsibilities; - Dynamic and multicultural work environment; - Professional development opportunities. Job Type: Full-time Work Schedule: Daily shifts Street food group Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto

Mantova (Lombardia)
For our Client, an important Company, operating in the Welding Industry, working with international customers from Agricultural, Construction, Paving and Lifting sector, we are selecting the Welding Coordinator ISO 3834 Welding Quality Assurance The position reports to the Quality and Development Manager and will be part of a strategic project referring to the achievement of ISO 3834. The Welding Coordinator will be responsible for the internal welding processes qualification and welding operators training, he will: • Approve the feasibility studies of new products and the preliminary welding process design • Co-develop quality strategic plan and execution on products and manufacturing processes • Collaborate with the Quality Manager in the definition of the quality KPI • Supervise the activities of the quality team ensuring their correct execution • Share the related results and information with the Quality Manager producing analytical reports • Cooperate with Suppliers in order to coach and improve their quality culture The ideal candidate has: • An IWE (International Welding Engineer) or IWT (International Welding Technologist) or IWS (International Welding Specialist) documented certification as per the IIW (International Institute of Welding) or EWF (European Welding Federation) • Technical background developed in manufacturing industries • Good knowledge of ISO 9001:2015 quality system, writing and control of quality system documentation • Good knowledge of ISO 3834, Welding Quality Assurance • Significant experience within Quality Management system preferably as Supplier Quality Specialist • Ability to use technical tools and equipment for quality assurance • Knowledge of Quality Methodologies (DFMEA, PFMEA, APQP) • Knowledge of Problem Solving tools (8D, Ishikawa, 5why’s, Defect Pareto, X-Y matrix) • Strong analytical and communication skills, trainer skills • Good communication skills in English, both written and spoken – knowledge of German will be considered a plus. • Strong analytical and communication skill The position requires availability to travel across Europe. The Company offers: • A challenging and strategic job in a dynamic and growing organization. The candidate will be a member of the team dedicated to develop the Quality Culture • Permanent contract • Salary commensurate with previous experience Work Location: Provincia di Reggio Emillia INFORMAZIONI PER SEGNALARE LA SUA CANDIDATURA Si prega di creare, o aggiornare, il Suo Profilo K&P allegando CV aggiornato e breve Lettera di Presentazione, indicando il riferimento “Rif. 270/19 IWC" Il Profilo K&P è il documento che ci autorizza alla gestione dei dati oltre a permettere una conoscenza piu completa della candidatura. In una prima fase è possibile inviare mail a risorse@kpconsulting.it, indicando il riferimento successivamente è obbligatorio, completare i dati on line sul sito www.kpconsulting.it. Per eventuali ulteriori informazioni, siamo disponibili al Tel. 0522 512067. Si chiede di esplicitare l'autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs196/03). K&P Consulting Srl, iscritta all'Albo delle Agenzie per il Lavoro, Prot. n° 39/0002041, invita i candidati ambosessi (L. 903/77) a leggere l'Infomativa sulla Privacy (art. 13 D.Lgs. 196/2003) sul sito www.kpconsulting.it
Vista prodotto

Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto

Italia
Hosco POSITION SUMMARY Prepare ingredients for cooking, including portioning, chopping, and storing food. Wash and peel fresh fruits and vegetables. Weigh, measure, and mix ingredients. Prepare and cook food according to recipes, quality standards, presentation standards, and food preparation checklist. Prepare cold foods. Operate ovens, stoves, grills, microwaves, and fryers. Test foods to determine if they have been cooked sufficiently. Monitor food quality while preparing food. Set-up and break down work station. Serve food in proper portions onto proper receptacles. Wash and disinfect kitchen area, tables, tools, knives, and equipment. Check and ensure the correctness of the temperature of appliances and food. Follow all company and safety and security policies and procedures; report maintenance needs, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Speak with others using clear and professional language. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. PREFERRED QUALIFICATION Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. St. Regis Florence Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto