-
loading
Solo con l'immagine

Quality health safety


Elenco delle migliori vendite quality health safety

Bari (Puglia)
BFP GROUP is looking for a Free Lance Health & Safety Engineer with experience of at least 2 years as HSE Supervisor on Solar and Wind Plants Requirements: – Master’s Degree in Engineering (preferably Civil/Environmental) – Experience in HSE supervisions and inspections of Solar and Wind Plants (at least 2 years) - Knowledge of Italian Health & Safety rules, procedures and national regulations – The knowledge of English language is considered a preferential requirement - Full availability for national travels to work on site during construction and/or operation - Proven possession of the following certifications: Health and Safety Training, Fire Prevention Course, Safety Coordinator for the Design and Execution of Works (CSP/CSE), PES and PAV Course. Main activities: - On Site inspections and supervisions to ensure that health and safety requirements and governmental legislation are respected - On site assistance to the HSEQ Manager - HSE training courses to ensure that workers are trained to perform their roles in complete safety and quality - Monitoring of equipment, ensuring that health and safety measures have been respected -Identification of potentially hazardous situations and measures to correct them - Development of programs and strategies that protect employees from workplace hazards - Verification of the regularity of site workers (regular employment contract, safety training, health suitability for the job, etc.); - If required, back-office support that oversees all administrative duties for a project construction site and technical support for checking the safety conditions of the works and the application of the provisions and requirements of the safety and coordination plan - Drafting and/or verification of the operational safety plan - Verification and support in the preparation of any missing documents; - Document Management, ensuring accuracy of data on documents and certificates. Job duration: full time Contract: free-lance Availabili
Vista prodotto
Venezia (Veneto)
HEALTH AND SAFETY MANAGER per importante Azienda operante nel settore dei beni industriali, appartenente ad un grande Gruppo Multinazionale. La posizione ha la responsabilità di sviluppare e gestire le policy di Salute e Sicurezza aziendali, in linea con la legislazione vigente e assicurare la prevenzione dei rischi ambientali, infortuni sul lavoro e il rispetto della sicurezza dei lavoratori e di tutto l’ambiente lavorativo. Gestisce le autorizzazioni necessarie per lo svolgimento delle attività produttive sia ambientali che relative alla sicurezza degli impianti e la salute dei lavoratori. Assicura che le attrezzature produttive siano appropriate e correttamente funzionanti, collaborando nell’attività di manutenzione dello stabilimento per il rispetto delle normative sulla sicurezza. Organizza attività di training in materia di sicurezza per il personale e tiene i rapporti con le società di consulenza esterne in materia di sicurezza e con gli enti pubblici istituzionali di Controllo preposti. Gestisce tutta la reportistica relativa all’ambito della salute e sicurezza. Il candidato ideale ha un’età indicativa tra i 35 e i 45 anni, una laurea preferibilmente in Ingegneria Ambientale e ha maturato un’esperienza significativa pluriennale in posizione analoga in aziende industriali strutturate. Autonomia operativa, predisposizione al team work e proattività completano il profilo. E’ richiesta una buona conoscenza della lingua inglese. Sede di lavoro: Zona est Provincia di Venezia (H&SL/20)
Vista prodotto
Udine (Friuli Venezia Giulia)
TOP QUALITY GROUP, azienda certificata italiana che sviluppa Medical Devices, seleziona per la divisione HEALTH & MEDICAL, un INFORMATORE con Partita Iva per l' area FRIULI, per il canale dentisti, ginecologi e urologi. Questa figura deve aver maturato un'esperienza pregressa in un ruolo analogo nel settore medico-sanitario. Completano il profilo: spiccate doti comunicative orientamento ai risultati capacità di lavorare per obiettivi autonomia. L' attività é finalizzata alla promozione e vendita di metodiche dedicate alla riabilitazione del pavimento pelvico, alle patologie dell’apparato uro-genitale maschile e al trattamento delle disfunzioni delle articolazioni temporo-mandibolari. Offriamo formazione tecnico commerciale, affiancamento in zona, contratto di Agenzia, rimborso km e provvigioni
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Ti piacerebbe far parte di un'azienda che sappia coltivare il tuo potenziale, che investa sulla tua formazione e il tuo sviluppo' Tu sei il talento, noi l'opportunità! Chi siamo'  Randstad. Leader di mercato che offre consulenza e servizi HR ad aziende e candidati. Siamo una multinazionale olandese presente in 39 countries e in Italia contiamo oltre 270 filiali su tutto il territorio nazionale. Human forward spiega al mondo chi siamo: un partner di fiducia che, in un mondo del lavoro guidato dalla tecnologia, valorizza lo human touch. Making work meaningful esprime l'anima di questo impegno: ogni giorno infatti, attraverso il nostro lavoro, generiamo un impatto positivo per poter costruire una società migliore. stage health & safety - salute esicurezza: Per il nostro dipartimento Health & Safety siamo alla ricerca di una risorsa da inserire in stage. Di cosa ti occuperai' In affiancamento al tutor, supporterai il team nella gestione delle seguenti attività: SGS 45001 per audit di mantenimento delle certificazioni Gestione e redazione documentale: informative, DVR, Duvri, prescrizioni legali, PEI, ecc. Pianificazione e organizzazione della sorveglianza sanitaria Mappatura e organizzazione della formazione obbligatoria Quali caratteristiche cerchiamo' Titolo di studio in ambito tecnico-scientifico o giuridico Buone capacità analitiche, precisione e problem solving Buone capacità organizzative e di gestione del tempo  Buona conoscenza di Excel Lo stage prevede un impegno full time e si svolgerà presso la nostra sede centrale di Milano (zona Stazione Centrale). È previsto un rimborso spese mensile.
Vista prodotto
Venezia (Veneto)
ENVIRONMENT & SAFETY SPECIALIST per importante azienda che produce beni industriali, appartenente a un grande Gruppo Multinazionale La posizione, riporta all’Health & Safety & Facilities Manager e partecipa allo sviluppo e gestione delle politiche in tema di ambiente e sicurezza sul lavoro in linea con la legislazione vigente. Assicura la corretta gestione del sistema di smaltimento dei rifiuti, provvedendo alla tenuta della documentazione richiesta in materia e alla gestione delle relazioni con gli enti esterni preposti. Segue i rinnovi di autorizzazioni ambientali, con particolare focus sulle emissioni in atmosfera e definisce le procedure e istruzioni di sistema, relativi allo smaltimento rifiuti. Gestisce la valutazione del rischio e dell’elaborazione di istruzioni operative per la Salute e Sicurezza sul lavoro. Fornisce supporto alla formazione ed addestramento del personale, implementa gli standard di certificazione ambientale di salute e sicurezza sui luoghi di lavoro. Costruisce, implementa e mantiene i sistemi di gestione Salute, Sicurezza e Ambiente ai sensi delle norme ISO 14001 e ISO 45001. Fornisce supporto operativo alla manutenzione delle infrastrutture degli impianti e alla gestione della sicurezza dello stabilimento. Il/la candidato/a ideale ha una Laurea preferibilmente in Scienze o Ingegneria Ambientale o in materie scientifiche e/o chimiche ed ha maturato una precedente esperienza di circa 2/3 anni in posizione analoga in aziende industriali strutturate. E’ richiesta una buona conoscenza degli strumenti informatici e della lingua inglese. Gestione organizzativa, capacità di lavorare in team e pro-attività completano il profilo. Sede di lavoro: provincia di Venezia zona est (ESL/21)
Vista prodotto
Parma (Emilia Romagna)
Health & Safety Srl è alla ricerca di un tecnico della prevenzione da inserire all'interno del proprio organico. La risorsa, supportato dal responsabile, dovrà occuparsi di consulenza e della gestione della documentazione dei clienti tramite sopralluoghi presso le sedi, analisi dei rischi, produzione delle valutazioni inerenti, dal DVR a tutte quelle specifiche (rumore, vibrazioni, chimico, ecc.). Richiesta predisposizione all'erogazione di corsi di formazione sulla sicurezza sul lavoro. Esperienza minima: non richiesta Requisiti: laurea in tecniche della prevenzione negli ambienti e nei luoghi di lavoro. La ricerca è rivolta ad ambo i sessi secondo la normativa sulla parità dei soggetti (Legge 903/77).
Vista prodotto
Italia
Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel belonging to Marriott International, is currently recruiting for an Engineer. The Engineer will report to the Chief Engineering and she/he will be part of an Engineering Department. The maintenance worker will work shifts, including night shift. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in more than 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service and uniform The impact youll make First impressions are everything. And youll set the tone for every guests stay. With a genuinely warm welcome, youll be ready with answers to any questions and happy to offer information about hotel services, facilities and the local area. Anything to help make their visit that bit more special. And, creating the smoothest check-out experience, youll make sure they leave us happy too. Your competencies Extensive Technical Knowledge: Proficient in the maintenance and repair of electrical, plumbing, HVAC, and carpentry systems. Preventive Maintenance Expertise: Capable of implementing and adhering to preventive maintenance schedules to ensure operational efficiency. Attention to Detail: Committed to maintaining immaculate standards in safety, appearance, and functionality throughout the property. Analytical and Problem-Solving Skills: Ability to diagnose issues accurately and perform effective repairs in a timely manner. Proficiency with Building Management Systems (BMS): Familiarity with the latest smart hotel technologies and automated building systems. Compliance with Health and Safety Standards: In-depth knowledge of health, safety, and environmental regulations applicable to hospitality environments. Guest-Centric Approach: Discretion and professionalism in all guest interactions, ensuring minimal disruption and maximum satisfaction. Organizational Skills: Efficiently manages multiple priorities, including urgent service requests and long-term projects. Effective Communication: Collaborates closely with all hotel departments, external contractors, and suppliers to ensure seamless service. Flexibility and Availability: Willingness to work flexible shifts, including weekends and public holidays, to support with the team the 24/7 hotel operations. Commitment to Sustainability: Awareness and application of energy-efficient practices and eco-friendly initiatives. Team Player: Works effectively within a multidisciplinary team environment, contributing positively to hotel operations. Emergency Response Competency: Trained and prepared to react to emergency situations such as fire, flood, or system failures. Equipment Operation and Maintenance: Skilled in the safe and effective use of maintenance tools, machinery, and specialized equipment. Accurate Reporting and Documentation: Maintains detailed records of maintenance activities, inspections, and compliance checks. Appearance: Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. What youll do - Respond and attend to guest repair requests. - Communicate with guests to resolve maintenance issues. - Perform preventive maintenance on tools, kitchen and mechanical room equipment. - Visually inspect tools, equipment, or machines. - Identify, locate, and operate all shut-off valves for equipment and all utility shut-offs for buildings. Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed. - Communicate each days activities and problems that occur to the other shifts using approved communication programs and standards. - Display basic knowledge or ability to acquire knowledge in the following categories: air conditioning and refrigeration, electrical, mechanical, plumbing, pneumatic/electronic systems and controls, carpentry and finish skills, kitchen equipment, energy conservation, and/or general building. - Perform all surface preparation, painting, minor drywall and wood trim repair, light bulb and A/C filter replacement and the complete and thorough cleanup of the painting or repair area. - Test, troubleshoot and perform basic repair on all types of equipment, plumbing, electrical components including lamps, cosmetic items, extension cords, vacuum cleaners, internet devices, replace electrical switches and outlets, and other guestroom items. - Program TVs and perform general housekeeping and engineering-related inventory duties. - Perform repairs on interior and exterior landscaping as well as external landscaping sprinklers. - Display basic computer skills including inputting air handler schedules and making temperature changes. - Follow all company and safety and security policies and procedures. - Report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries. - Complete safety training and certifications; and properly store flammable materials. - Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. - Adhere to quality expectations and standards. - Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. - Speak with others using clear and professional language. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and heavier lifting or movement tasks with assistance. - Move up and down stairs, service ramps, and/or ladders. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. - Enter and locate work-related information using computers. - Perform other reasonable job duties as requested. What were looking for - Regular permit to work in Italy - Languages: Italian and English - Previous experience in Maintenance, in Hotel - Understanding of rooms operations and hospitality - A warm, people-oriented demeanor and a team-first attitude - Flexibility, problem-solving skills and multi-tasking ability - The ability to stand, sit or walk for extended periods of time across a work shift Explore our very big world As a world-class leader in the travel industry, theres no better place than Marriott International to make your mark. Joining us, youll get to entertain and meet people from all over the world as you build your experience. Youll find a place where your personality and ideas are appreciated just as much as the work you do. And youll grow through opportunities to explore the business, opening yourself to various career options. If you have the natural ability to communicate and enjoy working with others, we welcome you to join our global family. Youre welcomed here Our highest priority is making you feel as welcome as our guests. We want you to know youre important to us and that youll make an impact in your role, and for that, youll be appreciated and valued. Marriott International is an equal opportunity employer committed to hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive culture. Marriott International does not discriminate on the basis of disability, veteran status or any other basis protected under federal, state or local laws. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
Descrizione Cerchiamo una risorsa da inserire nell'ufficio di Procurement per una sostituzione di maternità nella nostra sede di Torino. Ruolo relativamente junior, quindi un’ opportunità per qualcuno che ha già un minimo di esperienza e desidera apprendere in un’azienda internazionale in crescita come www.planetsmartcity.com o un profilo in transito di carriera che potrebbe comunque aggiungere valore al CV. Contratto a tempo determinato di ~8 mesi da marzo 2022. Responsibilities: • Purchase goods, materials, components, or services in line with specified cost, quality, and delivery targets • Act as an interface between suppliers and other relevant departments on Procurement processes and new projects and activities • Monitor and advise on any issues which present risk or opportunity to the organisation • Monitor market trends, competitor strategies and market suppliers. • Provide analysis on costs, new and existing, and review cost reduction activities • Prepare reports and updates as and when required • Work closely with others in the procurement function and review opportunities for continuous improvement and business improvements • Adhere to any health, safety and environmental policies and procedures to ensure the safety and wellbeing of self, staff, and visitors • Negotiate contracts, improve prices and terms of business with suppliers and review opportunities to make business savings utilising negotiation and procurement best practice tools and methods • Prepare and raise purchase orders and order schedules • Build, maintain and manage supplier relationships and keep up good communications • Ensure that a professional and consistent approach is taken in relation to all supplier relationships • Ensure compliance to company guidelines, procurement policies and procedures and guidance during supplier negotiations and contracts award process • Conduct research for new components, services and suppliers • Compile data relating to supplier performance to enable evaluation • Assess and evaluate suppliers and contribute to performance reviews to ensure contract compliance • Claims management skills • Improvement of green, ethic and impact friendly procurement strategies Skills/competencies: • Able to build and maintain effective and productive relationships with staff, stakeholders, and suppliers • Good communication, negotiation, interpersonal and influencing skills • Analytical, numerically astute with strong demonstrated problem-solving abilities • Able to manage time effectively, prioritise tasks and achieve set targets • Commercial and financial awareness with a full understanding of how failure impacts the production, manufacture, and customer order fulfilment • Able to work well under pressure and handle emergency and stressful situations • Keen attention to detail and accuracy • Demonstrated abilities in ERP based systems such as ORACLE, SAP etc. • Demonstrated abilities in e-procurement tool
Vista prodotto
Italia
Hosco What will be your mission? As a Pastry Chef, you will report to the F&B Manager and will be responsible for ensuring the pastry service, from preparation to confection and coordination of the service with room teams, complying with internal standards and procedures in order to guarantee a quality service and excellence, exceeding customer expectations. What will you do? - Recipe development, staff management, quality control and innovation in the creation of new pastry products. - Must be aware of industry trends and customer preferences to develop new and unique products that appeal to customers and differentiate the restaurant from its competitors. - Check the stock of bakery ingredients, the quality of materials and the condition of equipment. - Maintain a clean and tidy workplace and comply with quality and safety standards. - Maintain a professional, positive and friendly attitude towards team members at all times.What are we looking for? - Professional experience in similar roles. - Minimum 12. year of schooling and/or Professional Course adapted to the role (preferred) - Knowledge of Hazard analysis and critical control points (HACCP), hygiene and safety standards. - Genuine smile - Customer orientation - Passion for service - Professional attitude - Teamwork - Leadership - Creativity and ability to innovate - Time flexibilityWhy choose us? At Minor Hotels Europe & Americas we are committed to shaping exciting careers worldwide and cross-cultural experiences. Our journey is fuelled by the passion and dedication of our incredible teams, who also enjoy inspiring and exclusive benefits such as: - Worldwide experience ? diversity of 150 different nationalities. - Career development opportunities full of national and international challenges. - Wide range of training programmes to enhance your skills. - Wellbeing initiatives, including flexible working conditions. - Team member recognition programmes, including Memorable Dates. - Ability to make a difference through our sustainability programme and volunteering initiatives. - Team member rates and promotions, offering discounted rates in our hotels around the world and exclusive benefits through our corporate loyalty programme. Minor Hotels - Southern Europe Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Istruttore Sala Attrezzi - Milano Vittorio Emanuele: Vuoi metterti alla prova in un ambiente giovane, dinamico e divertente' Il percorso di Istruttore sala attrezzi è il trampolino di lancio per entrare a far parte della nostra squadra! Virgin Active Italia offre l'opportunità di effettuare uno stage o un'attività lavorativa  presso le sue strutture a studenti e neolaureati in Scienze Motorie o corsi di laurea affini. In qualità di Istruttore di Sala Attrezzi, la risorsa avrà la possibilità di acquisire conoscenza diretta del mondo del lavoro in strutture operanti nel campo del fitness; alternerà momenti di formazione all'attività pratica da svolgere in sala, durante la quale lavorerà a stretto contatto con i soci del Club, aiutandoli nel loro allenamento quotidiano. In particolare gli obiettivi dello stage comprendono: 1) Attività di osservazione, documentazione, discussione con il tutor e operatori coinvolti (Direttore Tecnico, Club Manager;  specialisti di altri settori coinvolti nell'operativa del Club) in merito all'organizzazione aziendale, alla formazione Health & Safety, al ruolo di Istruttore e all'iter di gestione del cliente; 2) Apprendimento dell'utilizzo delle attrezzature cardio e isotoniche e delle tecniche di allenamento; 3) Possibilità di partecipare a formazioni periodiche e a corsi di aggiornamento delle novità introdotte nel mondo del fitness; 4) Workshop con i Personal Trainer e Istruttori dei corsi musicali. Cerchiamo giovani  brillanti, grintosi con tanta voglia di imparare, buone capacità comunicative e una naturale predisposizione a rapporti interpersonali. La conoscenza della lingua Inglese e la predisposizione all'utilizzo di strumenti digitali e social, completano il nostro profilo ideale.
Vista prodotto
Napoli (Campania)
Istruttore Sala Attrezzi - Napoli Centro: Vuoi metterti alla prova in un ambiente giovane, dinamico e divertente' Il percorso di Istruttore sala attrezzi è il trampolino di lancio per entrare a far parte della nostra squadra! Virgin Active Italia offre l'opportunità di effettuare uno stage o un'attività lavorativa  presso le sue strutture a studenti e neolaureati in Scienze Motorie o corsi di laurea affini. In qualità di Istruttore di Sala Attrezzi, la risorsa avrà la possibilità di acquisire conoscenza diretta del mondo del lavoro in strutture operanti nel campo del fitness; alternerà momenti di formazione all'attività pratica da svolgere in sala, durante la quale lavorerà a stretto contatto con i soci del Club, aiutandoli nel loro allenamento quotidiano. In particolare gli obiettivi dello stage comprendono: 1) Attività di osservazione, documentazione, discussione con il tutor e operatori coinvolti (Direttore Tecnico, Club Manager;  specialisti di altri settori coinvolti nell'operativa del Club) in merito all'organizzazione aziendale, alla formazione Health & Safety, al ruolo di Istruttore e all'iter di gestione del cliente; 2) Apprendimento dell'utilizzo delle attrezzature cardio e isotoniche e delle tecniche di allenamento; 3) Possibilità di partecipare a formazioni periodiche e a corsi di aggiornamento delle novità introdotte nel mondo del fitness; 4) Workshop con i Personal Trainer e Istruttori dei corsi musicali. Cerchiamo giovani  brillanti, grintosi con tanta voglia di imparare, buone capacità comunicative e una naturale predisposizione a rapporti interpersonali. La conoscenza della lingua Inglese e la predisposizione all'utilizzo di strumenti digitali e social, completano il nostro profilo ideale.
Vista prodotto
Brescia (Lombardia)
Lo studio HS (Health & Safety Srl), società di Consulenza e Formazione in materia di Sicurezza sul Lavoro, HACCP e Privacy, per ampliamento parco docenti ricerca professionisti, esperti in materia di "Sicurezza e Salute sui luoghi di lavoro", per attività di formazione qualificata in ambito Aziendale per i seguenti corsi di formazione: - Carrello Elevatore Semovente - PLE - Macchine Movimento Terra - Gru - Trattori Si richiede: - Ottime capacità relazionali e di gestione d’aula - Rispondenza ai requisiti individuati dal D.I. 06/03/2016, fermi restando eventuali ulteriori requisiti previsti, in casi specifici, dalla normativa vigente. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03. Gli interessati possono inviare il CV con l'autorizzazione al trattamento dei dati personali secondo il D.Lgs. 196/03 e il Regolamento UE n. 2016/679, con firma e data in calce
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
CPA srl, studio di consulenza aziendale (Accred. Ministero del Lavoro n. 2933), per azienda cliente con sede nei pressi di Bonate Sotto (BG) ricerca un /una ADDETTO/A HSE – Salute, Sicurezza, Ambiente Requisiti richiesti: Laurea o diploma e attestati modulo A e B (macro settore Ateco 4) in ambito di sicurezza Ottima conoscenza della lingua inglese Ottima padronanza del pacchetto Office e capacità di elaborazione dati Ottima conoscenza del D. Lgs. 81/2008, metodologie e strumenti di valutazione dei rischi, delle misure di prevenzione e protezione necessarie Ottime capacità analitiche, di problem solving e gestione di progetti interfunzionali, determinazione, proattività, autonomia, teamwork. Informazioni: Si offre contratto diretto con l’azienda a tempo indeterminato o iniziale determinato scopo indeterminato. Inquadramento, benefit e retribuzione saranno concordati tra azienda e candidato durante l’iter durante l’iter di selezione. Verranno prese in considerazione candidature sia con diversi anni di esperienza nella mansione sia risorse junior. I candidati di ambo i sessi (D.Lgs 198/2006), in possesso dei requisiti richiesti, possono inviare il proprio CV aggiornato, comprensivo di autorizzazione al trattamento dati (Regolamento UE 2016/679) a [email protected] Categoria: Health Safety & Environment (HSE) Tipo di offerta di lavoro: Contratto a Tempo Indeterminato Luogo di lavoro: Bonate Sotto
Vista prodotto
Italia
Hosco Location: Florence, Italy Type: Full-time Start date: As soon as possible About the Role: As our Operations Manager, you will oversee the day-to-day running of our cafés and bakeries, ensuring consistency, efficiency, and exceptional customer experience across all locations. This is a hands-on role for someone who thrives in a dynamic, fast-paced environment and has a passion for hospitality and high-quality food. Key Responsibilities: - Manage and support front-of-house and back-of-house teams across multiple locations - Monitor performance, implement systems, and optimize workflow - Lead recruitment, onboarding, and staff training - Work closely with the founders on strategy, menus, and new openings - Oversee inventory, supplier relationships, and cost control - Ensure compliance with health & safety and local regulations - Maintain and elevate our customer service standardsYou Bring: - Proven experience in hospitality management or multi-site operations - Strong leadership and communication skills - An organized and solution-oriented mindset - Fluent in Italian (English is a strong plus) - Passion for artisanal food, coffee, and community - A valid work permit to work in Italy Ready to grow with us? Send your CV and a short cover letter to jobs@melaleucaflorence.it Were reviewing applications on a rolling basis ? apply early! Melaleuca bakery + bistrot Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto
Firenze (Toscana)
TOP QUALITY HEALTH, azienda italiana opera nel settore della MEDICINA FUNZIONALE, seleziona un Agente per il canale dentisti, fisioterapisti, ginecologi e urologi. Questa figura deve aver maturato un'esperienza pregressa in un ruolo analogo nel settore medico-sanitario. Completano il profilo: spiccate doti comunicative orientamento ai risultati capacità di lavorare per obiettivi autonomia. L' attività é finalizzata alla promozione e vendita di metodiche dedicate alla riabilitazione del pavimento pelvico, allariabilitazione fisioterapica, alle patologie dell’apparato uro-genitale maschile e al trattamento delle disfunzioni delle articolazioni temporo-mandibolari. Offriamo formazione tecnico commerciale, affiancamento in zona, contratto di Agenzia, rimborso km e provvigioni
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2025 www.clasf.it.