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Service design business


Elenco delle migliori vendite service design business

Italia (Tutte le città)
AC&D Technologies è alla ricerca di un Business Analyst Senior (Piattaforma Salesforce) che lavorerà da remoto. Ambienti tecnici • Salesforce service cloud • Soluzioni funzionali Salesforce E2E Ambienti funzionali Il perfetto candidato possiede: • 3 anni di comprovata esperienza nel ruolo di BA sulla piattaforma Salesforce • Comprovata esperienza lavorativa nel guidare tavoli funzionali composti da personale funzionale di business cliente • Comprovata esperienza lavorativa nel definire soluzioni funzionali cross sulla piattaforma Salesforce • Gradita conoscenza processi di vendita e post vendita su Energy & Utilities • Forte dinamicità ed adattamento a contesti con molteplici stakeholders e gestire team di almeno 3 persone • Gradita la esperienza nel gestire team di almeno 3 persone • Capacità ed esperienza nell'identificare requisiti di business e sintetizzarli in documenti funzionali, organizzare attività e interfacciarsi con team tecnico • Abilità di relazionarsi con personale di Business Cliente e in un contesto di elevato stress e parallelismo • Disponibilità ad operare in orari flessibili (extra time e week end) anche prolungati e dipendenti dai piani e le esigenze del cliente • Conoscenza approfondita delle piattaforme Sales Cloud e Service Cloud Gli interessati, in possesso delle caratteristiche richieste, possono inviare il proprio cv in.doc/.docx e in formato europeo all’indirizzo: [email protected] specificando nell’oggetto “PC” ed indicando la propria situazione contrattuale e retributiva.
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Italia (Tutte le città)
In this role, you will report to the Business Development Manager and work closely with all internal and external business stakeholders to define all those factors that should develop the business of the company both with the Industry but also on Retail side. The knowledge of pharmaceutical industry, capturing key needs of actual and future clients and transformation of needs in value added solutions and products will be your main goal. In our multifunctional team you will serve also as an expert for delivering business insight to our clients. You will be involved in the following activities:capture unmet market needs that can be translated in business opportunities for the company understand clients' business priorities and information needs partecipate in developing and managing new projects, new projects from the idea to the realization, inclusive of product strategy, go to market strategy, risks, business opportunities estimation presentations of new projects and analysis to business stakeholders be a story teller using data to explain what is happening with clients' market and brands and make recommendations work closely with other company divisions by identifying unmet client business needs and opportunities for new business follow pharmaceutical and market research conferencesService Innovation Specialist (Business Development)Market Research industry Min. 4 years of experience in Consultancy, Research, Marketing University degree Fluency in EnglishHas mindset on innovationOpen to new ideasProject management skillsStrong numerical skills and ability to translate numbers into clear insights and recommendationsExcellent written and verbal communication skillsExcellent presentation skillsAn aptitude & desire to build relationships with internal and external stakeholdersAbility to multi-taskAccurateCollaborative approach to problem solvingResult driven with the ability to respect tight deadlinesMicrosoft Office computer skills (Word, PowerPoint, Excel)Knowledge of Pharmaceutical industry is a plus Fast growing Market Research companyOttima opportunità di carriera.Salario da 36.000 €/anno a 45.000 €/anno
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Italia
MOM CONSULTING HR PERSONAL RECRUITMENT società in ambito HR, per il proprio sviluppo commerciale a livello nazionale ricerca un/una BUSINESS BROKER mansione dedicata allo sviluppo commerciale business-to-business dei nostri servizi in full smart working CHI SIAMO - Siamo Head Hunter, professionisti specializzati nel reclutamento di personale qualificato. Utilizziamo strategie e metodi mirati per identificare ed attrarre i talenti più adatti alle esigenze specifiche delle aziende su tutto il territorio nazionale. - La nostra società di occupa del Servizio Permanent e quindi tratta candidature utili al committente per il suo inserimento diretto di personale qualificato. - I nostri processi di analisi, conoscenza e comprensione del fabbisogno dei singoli dipartimenti sono i fattori chiave che ci rendono consapevoli delle reali necessità del settore e delle singole competenze richieste. CHI CERCHIAMO - Ricerchiamo un/una CONSULENTE BUSINESS BROKER in full smart working. - Il Business Broker è un professionista che svolge la sua funzione a supporto dell'attività commerciale tramite profilazione di potenziali clienti sul territorio nazionale. COMPETENZE RICHIESTE - Capacità di negoziazione - Empatia e capacità di ascolto attivo - Conoscenza di strumenti CRM e gestione database e mailing - Orientamento ai risultati COSA OFFRIAMO - orario di collaborazione flessibile - attività da svolgersi in full smart working - formazione continua in video call con coaching dedicato - affiancamento costante per il raggiungimento dei risultati personali - accesso gratuito all'interno della nostra APP aziendale di MOM Consulting per conoscere in tempo reale l'andamento delle segnalazioni e i guadagni personali - accesso alla mail aziendale dedicata all'attività - video tutorial formativi - contratto di procacciatore d'affari COME FUNZIONA - Il sistema è pensato per valorizzare le relazioni e creare una rete di contatti strategici commerciali che possa beneficiare tutte le parti coinvolte. Il piano provigionale amplio nelle caratteristiche sarà evidenziato durante il colloquio in video call. COME SI SVOLGE L'ATTIVITA - La MOM ha la sua APP dedicata e che puoi scaricare gratuitamente sul tuo pc o smartphone. Attraverso l'APP oppure tramite il nostro Referral Director il consulente Business Broker potrà inviare le segnalazioni in modo semplice e veloce. - Se verrà concluso un contratto commerciale il consulente sarà automaticamente avvisato tramite APP e potrà accedere al suo piano provigionale immediatamente. MI OCCUPA MOLTO TEMPO? - Il tempo dedicato è flessibile. Sceglie il consulente quanto tempo dedicare all'attività. L'obiettivo è individuare potenziali clienti interessati ad avere assieme alla nostra direzione commerciale un incontro in Video Call la cui finalità è presentare il nostro servizio di reclutamento del personale e valutare con il potenziale cliente un preventivo sull'attività da svolgersi. L'intero processo di vendita viene riportato attraverso la nostra APP in pochi minuti. Il consulente Business Broker sarà sempre al corrente dell'andamento della sua segnalazione. HO GIA' UN LAVORO POSSO comunque diventare BUSINESS BROKER di MOM? - Non è un problema. Molti dei nostri consulenti hanno già un lavoro a tempo pieno. La nostra rete di consulenti è pensata per essere flessibile. Puoi gestire il tuo tempo, scegliendo l'orario a te più adatto. RICEVO ASSISTENZA? - Sì, offriamo assistenza e formazione continua. Avrai accesso a un tutor che ti guiderà attraverso i primi passi e ti supporterà nel processo di segnalazione e di consulenza, oltre a essere disponibile per rispondere a qualsiasi domanda lungo il percorso. RICONOSCIMENTO ECONOMICO - Ogni BUSINESS BROKER sarà inserito nella nostra APP aziendale di Segnalazione Vincente di MOM Consulting. Questo permetterà di monitorare in tempo reale lo stato delle segnalazioni durante il loro stato di avanzamento. Scaricare la APP è gratuito ed avrete un Referral Director (una persona a voi dedicata) H24 e 7 giorni su 7 - Ad ogni Segnalazione andata a buon fine verranno riconosciuti immediatamente 100,00 € e successivamente saranno riconosciute provvigioni importanti per ogni attivazione del nostro servizio di reclutamento di personale presso l'azienda segnalata dal Consulente Segnalatore o Segnalatrice - Per venire a conoscenza dei possibili ricavi lasciando il tuo CV per essere ricontattato per una Video Call insieme alla nostra Referral Director Silvia OFFERTA - In libera professione in P.IVA ordinaria o forfettaria - per chi NON È in possesso di P.IVA fino ad un massimo di 5.000 euro - tipologia di contratto: procacciatore d'affari - la retribuzione è basata su commissioni specifiche senza "fisso" mensile - saranno, in fase di colloquio video call, indicati gli accordi economici di provigione specifici per la funzione indicata Il candidato/a (m/f/x) Autorizza il trattamento dei dati personali contenuti nel curriculum vitae in base all'art. 13 GDPR 679/16. 4 – Autorizza il trattamento dei dati personali ai sensi del Dlgs 196 del 30 giugno 2003 e dell'art. 13 GDPR (Regolamento UE 2016/679) ai fini della ricerca e selezione del personale Nome dell'azienda: MOM CONSULTING HR PERMANENT RECRUITMENT Settore: Agenzie per il lavoro/Società di selezione Ruolo: Customer Service Gestisce altre persone: No Tipo di occupazione: Contratto di collaborazione visita il nostro sito aziendale clicca sul link qui: https://www.mom-consulting.it/
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MOM CONSULTING HR PERSONAL RECRUITMENT società in ambito HR, per il proprio sviluppo commerciale a livello nazionale ricerca un/una BUSINESS BROKER mansione dedicata allo sviluppo commerciale business-to-business dei nostri servizi in full smart working CHI SIAMO - Siamo Head Hunter, professionisti specializzati nel reclutamento di personale qualificato. Utilizziamo strategie e metodi mirati per identificare ed attrarre i talenti più adatti alle esigenze specifiche delle aziende su tutto il territorio nazionale. - La nostra società di occupa del Servizio Permanent e quindi tratta candidature utili al committente per il suo inserimento diretto di personale qualificato. - I nostri processi di analisi, conoscenza e comprensione del fabbisogno dei singoli dipartimenti sono i fattori chiave che ci rendono consapevoli delle reali necessità del settore e delle singole competenze richieste. CHI CERCHIAMO - Ricerchiamo un/una CONSULENTE BUSINESS BROKER in full smart working. - Il Business Broker è un professionista che svolge la sua funzione a supporto dell'attività commerciale tramite profilazione di potenziali clienti e chiamate in uscita (outbound calls). Queste attività vengono effettuate verso potenziali clienti, lead, o contatti già esistenti o da ricercarsi con lo SCOPO di FISSARE APPUNTAMENTI PROFILATI in Video Call tra la direzione commerciale ed il potenziale contatto. - Le attività possono essere sviluppate sia a freddo (cold calls), ossia verso nuovi clienti che non hanno mai interagito con l'azienda, sia a caldo (warm calls), ossia verso clienti già conosciuti o che hanno mostrato interesse in precedenza. COMPETENZE RICHIESTE - Capacità di negoziazione - Empatia e capacità di ascolto attivo - Conoscenza di strumenti CRM e gestione database e mailing - Orientamento ai risultati COSA OFFRIAMO - orario di collaborazione flessibile - attività da svolgersi in full smart working - formazione continua - affiancamento costante per il raggiungimento dei risultati personali - accesso gratuito all'interno della nostra APP aziendale di MOM Consulting per conoscere in tempo reale l'andamento delle segnalazioni e i guadagni personali COME FUNZIONA - Il ruolo consente di diventare parte di un sistema basato sull'Ingegneria Relazionale, dove segnali potenziali clienti alla MOM Consulting. Il sistema di segnalazione basa la sua attività sull'Ingegneria Relazionale Automatica A.I.R.A© un marchio registrato di Segnalazione Vincente. Quando la tua segnalazione porta a un affare concluso, ricevi una ricompensa immediata. Il sistema è pensato per valorizzare le relazioni e creare una rete di contatti strategici che possa beneficiare tutte le parti coinvolte. - Il tutto è automatico ed il ricavo del consulente sarà così slegato dal tempo. Più aziende il consulente segnala che accetteranno le offerte commerciali più il consulente riceverà le sue provigioni per l'attività svolta. COME SI SVOLGE L'ATTIVITA - La MOM ha la sua APP dedicata e che puoi scaricare gratuitamente sul tuo pc o smartphone. Attraverso l'APP oppure tramite il nostro Referral Director il consulente potrà inviare le segnalazioni in modo semplice e veloce. - Se verrà concluso un contratto commerciale il consulente sarà automaticamente avvisato e potrà accedere al tuo compenso immediatamente. MI OCCUPA MOLTO TEMPO? - Il tempo dedicato è flessibile. Sceglie il consulente quanto tempo dedicare all'attività. L'obiettivo è individuare potenziali clienti interessati ad avere assieme alla nostra direzione commerciale un incontro in Video Call la cui finalità è presentare il nostro servizio di reclutamento del personale e valutare con il potenziale cliente un preventivo sull'attività da svolgersi. L'intero processo di vendita viene riportato attraverso la nostra APP in pochi minuti. Il consulente sarà sempre al corrente dell'andamento della sua segnalazione. HO GIA' UN LAVORO POSSO comunque diventare BUSINESS BROKER di MOM? - Non è un problema. Molti dei nostri consulenti hanno già un lavoro a tempo pieno. La nostra rete di consulenti è pensata per essere flessibile. Puoi gestire il tuo tempo, scegliendo l'orario a te più adatto. RICEVO ASSISTENZA? - Sì, offriamo assistenza e formazione continua. Avrai accesso a un tutor che ti guiderà attraverso i primi passi e ti supporterà nel processo di segnalazione e di consulenza, oltre a essere disponibile per rispondere a qualsiasi domanda lungo il percorso. RICONOSCIMENTO ECONOMICO - Ogni BUSINESS BROKER sarà inserito nella nostra APP aziendale di Segnalazione Vincente di MOM Consulting. Questo permetterà di monitorare in tempo reale lo stato delle segnalazioni durante il loro stato di avanzamento. Scaricare la APP è gratuito ed avrete un Referral Director (una persona a voi dedicata) H24 e 7 giorni su 7 - Ad ogni Segnalazione andata a buon fine verranno riconosciuti immediatamente 100,00 € e successivamente saranno riconosciute provvigioni importanti per ogni attivazione del nostro servizio di reclutamento di personale presso l'azienda segnalata dal Consulente Segnalatore o Segnalatrice - Per venire a conoscenza dei possibili ricavi lasciando il tuo CV per essere ricontattato per una Video Call insieme alla nostra Referral Director Silvia - Inoltre, il nuovo cliente acquisito grazie all'intervento del Consulente Segnalatore o Segnalatrice resterà collegato nel tempo, indipendentemente dal suo intervento. Ciò vuol dire che se il cliente si rivolgerà direttamente alla MOM per ulteriori servizi al Segnalatore o Segnalatrice verrà riconosciuta comunque la sua provvigione. OFFERTA - In libera professione in P.IVA ordinaria o forfettaria - per chi NON È in possesso di P.IVA fino ad un massimo di 5.000 euro - tipologia di contratto: procacciatore d'affari - la retribuzione è basata su commissioni specifiche senza "fisso" mensile - saranno, in fase di colloquio video call, indicati gli accordi economici di provigione specifici per la funzione indicata Il candidato/a (m/f/x) Autorizza il trattamento dei dati personali contenuti nel curriculum vitae in base all'art. 13 GDPR 679/16. 4 – Autorizza il trattamento dei dati personali ai sensi del Dlgs 196 del 30 giugno 2003 e dell'art. 13 GDPR (Regolamento UE 2016/679) ai fini della ricerca e selezione del personale Nome dell'azienda: MOM CONSULTING HR PERMANENT RECRUITMENT Settore: Agenzie per il lavoro/Società di selezione Ruolo: Customer Service Gestisce altre persone: No Tipo di occupazione: Contratto di collaborazione visita il nostro sito aziendale clicca sul link qui: https://www.mom-consulting.it/
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Italia
MOM Consulting MOM CONSULTING HR PERSONAL RECRUITMENT società in ambito HR, per il proprio sviluppo commerciale a livello nazionale ricerca un/una BUSINESS BROKER mansione dedicata allo sviluppo commerciale business-to-business dei nostri servizi in full smart working CHI SIAMO - Siamo Head Hunter, professionisti specializzati nel reclutamento di personale qualificato. Utilizziamo strategie e metodi mirati per identificare ed attrarre i talenti più adatti alle esigenze specifiche delle aziende su tutto il territorio nazionale. - La nostra società di occupa del Servizio Permanent e quindi tratta candidature utili al committente per il suo inserimento diretto di personale qualificato. - I nostri processi di analisi, conoscenza e comprensione del fabbisogno dei singoli dipartimenti sono i fattori chiave che ci rendono consapevoli delle reali necessità del settore e delle singole competenze richieste. CHI CERCHIAMO - Ricerchiamo un/una CONSULENTE BUSINESS BROKER in full smart working. - Il Business Broker è un professionista che svolge la sua funzione a supporto dell'attività commerciale tramite profilazione di potenziali clienti e chiamate in uscita (outbound calls). Queste attività vengono effettuate verso potenziali clienti, lead, o contatti già esistenti o da ricercarsi con lo SCOPO di FISSARE APPUNTAMENTI PROFILATI in Video Call tra la direzione commerciale ed il potenziale contatto. - Le attività possono essere sviluppate sia a freddo (cold calls), ossia verso nuovi clienti che non hanno mai interagito con l'azienda, sia a caldo (warm calls), ossia verso clienti già conosciuti o che hanno mostrato interesse in precedenza. COMPETENZE RICHIESTE - Capacità di negoziazione - Empatia e capacità di ascolto attivo - Conoscenza di strumenti CRM e gestione database e mailing - Orientamento ai risultati COSA OFFRIAMO - orario di collaborazione flessibile - attività da svolgersi in full smart working - formazione continua - affiancamento costante per il raggiungimento dei risultati personali - accesso gratuito all'interno della nostra APP aziendale di MOM Consulting per conoscere in tempo reale l'andamento delle segnalazioni e i guadagni personali COME FUNZIONA - Il ruolo consente di diventare parte di un sistema basato sull'Ingegneria Relazionale, dove segnali potenziali clienti alla MOM Consulting. Il sistema di segnalazione basa la sua attività sull'Ingegneria Relazionale Automatica A.I.R.A© un marchio registrato di Segnalazione Vincente. Quando la tua segnalazione porta a un affare concluso, ricevi una ricompensa immediata. Il sistema è pensato per valorizzare le relazioni e creare una rete di contatti strategici che possa beneficiare tutte le parti coinvolte. - Il tutto è automatico ed il ricavo del consulente sarà così slegato dal tempo. Più aziende il consulente segnala che accetteranno le offerte commerciali più il consulente riceverà le sue provigioni per l'attività svolta. COME SI SVOLGE L'ATTIVITA - La MOM ha la sua APP dedicata e che puoi scaricare gratuitamente sul tuo pc o smartphone. Attraverso l'APP oppure tramite il nostro Referral Director il consulente potrà inviare le segnalazioni in modo semplice e veloce. - Se verrà concluso un contratto commerciale il consulente sarà automaticamente avvisato e potrà accedere al tuo compenso immediatamente. MI OCCUPA MOLTO TEMPO? - Il tempo dedicato è flessibile. Sceglie il consulente quanto tempo dedicare all'attività. L'obiettivo è individuare potenziali clienti interessati ad avere assieme alla nostra direzione commerciale un incontro in Video Call la cui finalità è presentare il nostro servizio di reclutamento del personale e valutare con il potenziale cliente un preventivo sull'attività da svolgersi. L'intero processo di vendita viene riportato attraverso la nostra APP in pochi minuti. Il consulente sarà sempre al corrente dell'andamento della sua segnalazione. HO GIA' UN LAVORO POSSO comunque diventare BUSINESS BROKER di MOM? - Non è un problema. Molti dei nostri consulenti hanno già un lavoro a tempo pieno. La nostra rete di consulenti è pensata per essere flessibile. Puoi gestire il tuo tempo, scegliendo l'orario a te più adatto. RICEVO ASSISTENZA? - Sì, offriamo assistenza e formazione continua. Avrai accesso a un tutor che ti guiderà attraverso i primi passi e ti supporterà nel processo di segnalazione e di consulenza, oltre a essere disponibile per rispondere a qualsiasi domanda lungo il percorso. RICONOSCIMENTO ECONOMICO - Ogni BUSINESS BROKER sarà inserito nella nostra APP aziendale di Segnalazione Vincente di MOM Consulting. Questo permetterà di monitorare in tempo reale lo stato delle segnalazioni durante il loro stato di avanzamento. Scaricare la APP è gratuito ed avrete un Referral Director (una persona a voi dedicata) H24 e 7 giorni su 7 - Ad ogni Segnalazione andata a buon fine verranno riconosciuti immediatamente 100,00 € e successivamente saranno riconosciute provvigioni importanti per ogni attivazione del nostro servizio di reclutamento di personale presso l'azienda segnalata dal Consulente Segnalatore o Segnalatrice - Per venire a conoscenza dei possibili ricavi lasciando il tuo CV per essere ricontattato per una Video Call insieme alla nostra Referral Director Silvia - Inoltre, il nuovo cliente acquisito grazie all'intervento del Consulente Segnalatore o Segnalatrice resterà collegato nel tempo, indipendentemente dal suo intervento. Ciò vuol dire che se il cliente si rivolgerà direttamente alla MOM per ulteriori servizi al Segnalatore o Segnalatrice verrà riconosciuta comunque la sua provvigione. OFFERTA - In libera professione in P.IVA ordinaria o forfettaria - per chi NON È in possesso di P.IVA fino ad un massimo di 5.000 euro - tipologia di contratto: procacciatore d'affari - la retribuzione è basata su commissioni specifiche senza "fisso" mensile - saranno, in fase di colloquio video call, indicati gli accordi economici di provigione specifici per la funzione indicata Il candidato/a (m/f/x) Autorizza il trattamento dei dati personali contenuti nel curriculum vitae in base all'art. 13 GDPR 679/16. 4 – Autorizza il trattamento dei dati personali ai sensi del Dlgs 196 del 30 giugno 2003 e dell'art. 13 GDPR (Regolamento UE 2016/679) ai fini della ricerca e selezione del personale Settore: Agenzie per il lavoro/Società di selezione Ruolo: Customer Service Gestisce altre persone: No Tipo di occupazione: Contratto di collaborazione visita il nostro sito aziendale clicca sul link qui: https://www.mom-consulting.it/
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Roma (Lazio)
CONVERGER è un'azienda di consulenza informatica (ICT) che da 30 anni offre soluzioni d'eccellenza a supporto del business delle imprese, fornendo gli strumenti tecnologici appropriati per soddisfare specifiche necessità di crescita e sviluppo. Nell’ ambito di un progetto di forte carattere internazionale, ricerchiamo la seguente figura professionale: SERVICE DESK TEAM LEADER - Esperienza pregressa nel ruolo di SERVICE DESK IT e nella gestione di persone in ambito internazionale; - Conoscenza del modo Microsoft Client; - Gestione delle problematiche IT dei dipendenti (Pc, smartphone, notebook) con le caratteristiche aziendali; - Fondamentale la conoscenza della lingua inglese a livello C1 per interfacciarsi con i responsabili internazionali dell’ azienda; - Il team è distribuito in tre sedi ed é composto da 6 risorse + 1. Il team leader lavorerà da Roma on site. Gli interessati in possesso dei requisiti richiesti possono inviare il proprio CV indicando: Rif. Team Leader/ RM, ed autorizzazione ai dati personali ai sensi del D.lgs 196/03 Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia
Siamo alla ricerca di un Business Assistant altamente organizzato e responsabile per supportare le attività amministrative e gestionali della nostra azienda. Esperienza minima di 3 anni nella gestione di fatture e contabilità ✔ Esperienza di almeno 3 anni nel customer support service e nella gestione dei clienti ✔ Laurea in ambito tecnico ✔ Eccellenti capacità organizzative, attenzione ai dettagli e autonomia nel lavoro ✔ Iniziativa, precisione e senso di responsabilità Tipo di contratto: Part Time Retribuzione oraria indicativa: 7 - 8 € La retribuzione effettiva potrà essere valutata in base alla reale esperienza del candidato. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03. Settore: Ruolo: Ingegneria/Progettazione
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Italia (Tutte le città)
Main responsabilities:understand the short / medium / long term business requirements of the business and determine the most appropriate HR solutions; partner with key stakeholders and leaders to support the achievement of business priorities, building business leadership capabilities through coaching and support, and making suggestions for continuous improvement; understand the business priorities to offer suggestions and/ or challenge from both an HR and commercial perspective, as well as organisation design and change; proactively plan and implement the people aspects of business change, in a fast paced environment, responding to the needs of an expanding Group, contributing to the development, implementation, embedding and maintenance of HR processes and policies;identify short, medium and long-term resourcing requirements and work with other HR colleagues to support the process and meet the demand, working in partnership with the business from a customer service perspective and with strategic attitude to deliver top-notch candidates;equip the business units with appropriate HR tools and knowledge to effectively manage their people in line with their plans;actively contribute to, and provide advice on, change management initiatives, organisational structures, job role design, etc. to meet business needs;educate and embed HR policies, procedures and practices across the business and maintain effective and regular communication with colleagues on employment legislation changes;support, challenge and coach the business areas on colleague and management development through collaboration with managers and HR colleagues to identify high potential, career paths and succession planning, as well as personnel changes, salary, career, training recommendations and key people retention;embed the performance management culture in the entities assigned as a means of driving business improvement / delivery ensuring clear objectives, feedback and behaviours in line with the company values;liaise with other offices regarding on boarding and assignments during the employees' life cycle, ensuring they are managed timely, safely, appropriately and in line with the local legislation and company policies, dealing with HR administration and/or external providers if necessary;work in partnership with the relevant HR and business units to manage employee relations issues through building management capability and responsibility for these situations;support and challenge the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communication/ engagement plans;coach managers to ensure they take the most appropriate course of action and support appropriate behaviours to ensure colleagues do the right thing in the right way;lead and organise engagement, team building and cultural changes initiatives and activities, as well as support the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communications plan;ensure the appropriate HR reporting for the entities (eg. colleague attrition, HC/FTE), as well as management meetings attendance. International company operating in financial services sectorGreat professional opportunity The ideal candidate for the role of HR Business Partner will be demonstrate the following features:Solid experience with HR practices and employee management;In-depth experience advising and managing HR matters;Depth experience with financial sector and international HR processes and capabilities (including, if possible, experience in the debt collection industry);Strong experience in people management for a variety of functions and a demonstrated capability to manage multiple requisitions and strategic initiatives at once;Good knowledge of the local labour laws;Good knowledge and use of Microsoft packages;Fluent in Italian and in English;University Degree (HR or Economics preferably);Analytical skills and goal oriented;Excellent communication skills (listen, analyse and influence people);Presentation skills, strong planning and organizational skills;Hands-on mentality which fits team and company culture;Confident and comfortable to work independently and on a small team;Highly motivated and organized with a strong sense of can-do attitude;Strong influencing and resilience skills;Strategic thinking;Experience of working in a fast paced and ever-changing organisation would be an advantage;Team building. Listed leading European financial services Group, operating in multiple geographies across Europe. Great growth opportunity.
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Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​team, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Roma (Lazio)
We have exciting opportunities for Business Developers, to drive new business opportunities for one of our Clients by qualifying, nurturing and setting appointments in existing and prospect accounts. 3D2B has enjoyed rapid growth and at present, we are searching for experienced professionals to join our team. Location: Rome, Italy Languages: English (native) You Will… • Qualify leads from marketing campaigns as sales opportunities. • Contact potential clients through cold calling, emailing, and may also include the use of LinkedIn Sales Navigator. • Present client company to potential customers. • Identify prospects’/customers’ needs and suggest appropriate products/services. • Set up meetings between prospects/customers and Account Executives and/or relevant Sales Team. • Report to a dedicated Project Manager. • Stay up to date with new products/services. Apply If You… • Like helping people to find solutions to resolve their challenges. • Like to work in an international environment. • Are a highly motivated person with a competitive personality, strong attention to detail and a hunger to reach and/or exceed your goals. • Have exceptional communication skills, both oral and written, coupled with excellent listening skills and a positive and energetic phone presence. • Can demonstrate an aptitude for technology. A Plus If You… • Are fluent in any other EMEA language (written/spoken – at native level) • Are experienced in telesales, customer service, help desk, and/or inside sales role for at least 1 year • Demonstrate a history of achieving and exceeding sales targets/goals, or other KPIs • Have experience and good working knowledge of CRM technologies/business applications Be part of an innovative, collaborative and winning team! About Us… 3D2B is a leader in the B2B sales arena. Founded by American executives with decades of business to business lead generation, marketing and sales experience, 3D2B's mission is to provide its clients with the highest quality service, strong ROI, and ease of collaboration. What makes us different from other B2B agencies? We do not sell! We create opportunities! Our services help our clients to expand and develop their business, relying on our professionalism, quality, dedication, commitment, and expertise. Mandatory documents required • Valid EU identity card or valid passport • Fiscal Code or documentation providing proof of issue • Valid Foreigners permit to stay and work for non-EU citizens (Permesso di Soggiorno)
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Roma (Lazio)
Senior Business Analyst Piattaforma Sales Force AC&D Technologies è alla ricerca di un Business Analyst Senior (Piattaforma Salesforce) che lavorerà da remoto. Ambienti tecnici • Salesforce service cloud • Soluzioni funzionali Salesforce E2E Ambienti funzionali Il perfetto candidato possiede: • 3 anni di comprovata esperienza nel ruolo di BA sulla piattaforma Salesforce • Comprovata esperienza lavorativa nel guidare tavoli funzionali composti da personale funzionale di business cliente • Comprovata esperienza lavorativa nel definire soluzioni funzionali cross sulla piattaforma Salesforce • Gradita conoscenza processi di vendita e post vendita su Energy & Utilities • Forte dinamicità ed adattamento a contesti con molteplici stakeholders e gestire team di almeno 3 persone • Gradita la esperienza nel gestire team di almeno 3 persone • Capacità ed esperienza nell'identificare requisiti di business e sintetizzarli in documenti funzionali, organizzare attività e interfacciarsi con team tecnico • Abilità di relazionarsi con personale di Business Cliente e in un contesto di elevato stress e parallelismo • Disponibilità ad operare in orari flessibili (extra time e week end) anche prolungati e dipendenti dai piani e le esigenze del cliente • Conoscenza approfondita delle piattaforme Sales Cloud e Service Cloud Gli interessati, in possesso delle caratteristiche richieste, possono inviare il proprio cv in. Doc/.docx e in formato europeo all’indirizzo: ****@****.** (utilizza il modulo di contatto per inviare email) nell’oggetto “PC” ed indicando la propria situazione contrattuale e retributiva. Inserzionista: Ac&d Technologies
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Are you always the local guide, restaurant-picker and hotel connoisseur in your friend circle? Is traveling in your blood? Feels like you and Majorel should have a talk! Is traveling what makes you talk? And on top of that, you love to help people out? Let’s combine spirits and join our team as a travel and tourism success agent! Who we are: We’re Majorel. We design, deliver and differentiate customer experience on behalf of some of the world’s most respected brands. At Majorel we serve customers accross the world. We support them at any time, through every device and in the manner they expect from their brands. We speak their language wherever they are and whatever their culture. At Majorel we combine the best of people, technology and innovation to deliver real value to our clients. We are committed and we believe in equal opportunities between men and women. In the same way, our offered positions are open to people with disabilities. We ensure compliance and all prevention regulations are met, guaranteeing the care for our people’s health and safety both at our facilities and teleworking. Our mission: We create amazing customer experiences that people value and we are proud of. By combining talent, data, and technology. We deliver real impact for our partners. We are driven to go further. Your Responsibilities: •Providing superb support the way you would want to be treated during your vacation! •Inform your customers about the products and services the project provides, and make sure this also includes their policies and processes in a friendly manner •Be aware of current traveling destinations and holiday trends •Evaluate problems and complaints of the callers and provide proper solutions to them (chat, e-mail, phone calls) Your profile: •Excellent communication skills & high focus on customer satisfaction •Excellent language skills (at least C1) in Italian and English, both spoken and written •Customer service-orientated and a high focus on customer satisfaction •Strong administration and organization skills •Keen eye for detail to ensure high accuracy •Very good PC skills •Availability to work on shifts •Team work •A previous experience in Customer Service or similar business is a plus (B2B) Our offer: •Starting paid training path •Continuous improvement and product training •Modern and multinational working environment at an attractive location in Milan with good public transport connection •Excellent reputation as responsible employer •Welcoming and inclusive environment •Shift system (from Monday to Sunday from 7am to 11 pm; festivities included) •Work is performed in our facilities and in teleworking •Belonging to a great international company where you will constantly be learning
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Fermo (Marche)
Live and Work in the United Kingdom as an Appliance Service Engineer You and your family can enjoy a high standard of living in the UK. Legal employment with long term work and residence permit. High basic salary and performance bonus. Full technical training provided Employment program paid by the employer This is a life-changing job opportunity for English-speaking electrical engineers and technicians in the United Kingdom. Our client is one of the leading home appliance repair specialists in London fully licensed as a Tier 2 work permit sponsor with a long-term history of successful employment of none UK citizens. Our home appliance specialists repair different home appliance equipment in customer homes like washers, dryers, stoves, microwaves, and refrigerators. You have a background as an electrical engineer but specific home appliance repair experiences are not required. You will be provided with full maintenance repair training for different appliances and brands. You need to have intermediate English language skills. We will provide you with training and certification options if you have pre-intermediate English skills and have the desire to qualify for one of our next recruiting programs. Family relocation is possible after 6-12 months. Job Requirements You should have: Hands-on experience in the electrical or engineering field Strong understanding of electrical and/or electronic principals Intermediate English skills Valid local driving license Strong desire to learn new skills You should be: Self-motivated Customer-focused Ready to relocate to the UK permanently We offer 3-year work permit sponsorship with an unlimited extension option. Basic salary first year: 2266 GBP = 87494 UAH / month Basic Salary second year: 2493 GBP = 96259 UAH / month Basic salary third year: 2625 GBP = 101355 UAH / month Overtime is paid 1.25 times the basic salary with plenty of opportunities for Saturday work Performance bonus depending on individual results. An engineer with average performance earns between 5000 GBP (193000 UAH) and 7000 GBP (270000 UAH) per year extra in bonus. We have also many engineers who consistently earn above 40000 GBP per year. About us Clarus Eastern Europe is one of the leading recruiting and human resource service companies in Ukraine with a special focus on international clients in Ukraine and abroad. We are licensed for labor export by the Ukrainian government. Our international management follows professional and ethical business standards. Our recruiting programs are paid for by our clients and are free of charge for our candidates. We are checking our clients very carefully and cooperate only with reliable employers. Housing options are evaluated by us. We control the immigration process and make sure that our candidates are working legally abroad without any concerns. Questions and answers Starting a new life in the UK is an important step for our candidates. We are proud to provide our candidates with the best level of transparency and information in the market. Here are some common questions and answers: Question: I would love to use the opportunity to move to the UK but my English is not good enough. Answer: We can provide you with many free and paid options to improve your English level so that you can pass the B1 English Language Test (SELT). We are recruiting regularly for technical positions so that your time investment will be worthwhile. -------------- Question: Why is your customer recruiting in Ukraine? Answer: Our client is recruiting since 2011 foreign staff for their growing business in the UK with the main focus on staff from European Union countries. With the conclusion of BREXIT, Ukrainian candidates are treated equally to EU citizens. --------------- Question: Why is your agency not charging candidates for its services? What is the catch? Answer: Our customers are paying us for our services. It is our task to find the best suitable candidates for our clients. Charging candidates would be unethical as we would have a conflict of interest.
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Italia
For our Client Company, a long-established international leader in the food industry. We are looking for a: ICT Business Partner - SAP Objective of the role The candidate, reporting directly to the Application Manager, will act as a Business Partner for the SAP services of Production, Production Planning, and Quality Management. The Business Partner is responsible for planning and executing projects, analyzing and supporting processes, and guiding service, incident, and problem management in these areas. Will also be involved in managing all core applications operating in the plant. Key responsibilities - Knowledge and understanding of the following end-to-end business processes: production, co-packing/co-manufacturing, supply chain, production scheduling, quality management. - Lead the Projects & system enhancements, coordinating implementation of new functions & features - Coordinate with global teams, internal teams, business users and third-party vendors to ensure alignment on tasks, objectives and deliverables. - Monitor work progress, identifying risks and issues. - Build and maintain strong relationships with the stakeholders, understanding their business needs and providing solutions that add value. - Communicate regularly with various stakeholders and with the internal team to provide updates, address concerns, and gather feedback for continuous improvement in this area. - Lead the requirements definition and convert requirements into necessary functional documentation. - Support testing processes (unit and integration test). - Support Process Owner and Key User in the change process. - Provide support to our business regarding strategies and roadmap planning. Qualifications and competencies - Bachelors degree in computer science, Information Technology - 10 years of experience or 2 full implementation cycles in the S/4 modules listed below (or ECC equivalent): S/4 HANA Manufacturing and IBP or ECC Equivalent S/4 HANA Quality Management or ECC Equivalent - Understand the interaction of production, supply chain, and quality management processes with other business processes, applications and SAP modules (mainly IBP, FICO, SD, and MM) - Experience with Integration in the area like MES, SAP EWM etc. - Extensive and strong experience with project management - Solid analytical and problem-solving abilities, with a focus on driving continuous improvement and delivering value to Lindt business - Proficiency in both written and spoken English is required Work location: Varese Settore: Industria alimentare Ruolo: IT/Technology Tipo di occupazione: Contratto a tempo indeterminato
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Italia
Hosco POSITION SUMMARY Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Guest Service Experts take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. Guest Service Experts will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: Less than 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. When you join the Sheraton family, you become a member of its global community. Weve been a place to gather and connect since 1937. At Sheraton, associates create a sense of belonging in more than 400 communities around the world. We invite, we welcome, and we connect guests through engaging experiences and thoughtful service. If youre a team player who is excited to deliver a meaningful guest experience, we encourage you to explore your next career opportunity with Sheraton. Join us on our mission to be ?The Worlds Gathering Place. In joining Sheraton Hotels & Resorts, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​ team, and become the best version of you. Sheraton Milan Malpensa Settore: Altro Ruolo: Altro
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