-
loading
Solo con l'immagine

Stock sales offers


Elenco delle migliori vendite stock sales offers

Pisa (Toscana)
Sales Assistant Siamo e cerchiamo appassionati di SPORT e di relazione CLIENTE che condividono il SENSO, la MISSION ed i nostri VALORI AZIENDALI. In Decathlon potrai formarti e accrescere la capacità di lavorare in team e di raggiungere obiettivi relazionandoti con clienti e colleghi in modo inclusivo, semplice e digital oriented: un'esperienza COMMERCIALE a 360°! Cerchiamo te:  Sei un Appassionato/a - praticante di Sci o Fitness, ti piace il mondo del commercio, sei curioso/a e prendi l'iniziativa. Ti distingui per esigenza e senso del servizio. Sei interessato/a a vivere un'esperienza nella vendita di articoli e servizi sportivi per entrare a far parte di una rete internazionale fisica e digitale e contribuire in prima persona al suo sviluppo sostenibile. Decathlon è Retail, Logistica, Produzione e Servizi Centrali! SALES ASSISTANT MONTAGNA/SCI, FITNESS: Insieme al tuo team avrai la responsabilità di:  - accogliere ed accompagnare il cliente nell'acquisto desiderato tramite il canale di vendita più adatto che sia esso fisico o digitale. - rendere dinamico il commercio garantendo la disponibilità dello stock. - prendere in autonomia decisioni circa la gestione del layout e del merchandising del tuo negozio - Mettere la tua passione sportiva al servizio di clienti, club e scuole del tuo territorio  - Sviluppare nella tua attività la strategia 4 R (riduco, riuso, riciclo, riparo) Orario di lavoro: part time 20h settimanali.
Vista prodotto
Terni (Umbria)
SALES ASSISTANT SPORT INVERNALI: Decathlon è ideatore, produttore e distributore di articoli e servizi sportivi. Attraverso il sito decathlon.it e gli oltre 1700 store il 59 paesi realizza la propria mission: rendere durevolmente accessibili il piacere ed i benefici dello sport al maggior numero di persone. Con questa promessa DECATHLON inizia la sua avventura in Italia con l'apertura del primo negozio nel 1993 a Baranzate (Milano). Oggi in Italia l'azienda conta oltre 8.400 collaboratori, 136 negozi sparsi su tutto il territorio nazionale, 4 depositi logistici tecnologicamente avanzati e 2 uffici di produzione. Siamo e cerchiamo appassionati di SPORT, di relazione CLIENTE e di COMMERCIO, che condividono il SENSO, la MISSION ed i nostri VALORI AZIENDALI. In Decathlon potrai formarti e accrescere la capacità di lavorare in team e di raggiungere obiettivi relazionandoti con clienti e colleghi in modo inclusivo, semplice e digital oriented: un'esperienza COMMERCIALE a 360°! Cerchiamo te:  Sei un Appassionato/a - praticante di Sport Invernali! Ti piace il mondo del commercio, sei curioso/a e prendi iniziativa. Sei interessato/a a vivere un'esperienza nella vendita di articoli e servizi sportivi per entrare a far parte di una rete internazionale fisica e digitale e contribuire in prima persona al suo sviluppo sostenibile.  Insieme al team avrai la responsabilità di: accogliere ed accompagnare il cliente nell'acquisto desiderato tramite il canale di vendita più adatto che sia esso fisico e digitale; rendere dinamico il commercio garantendo la disponibilità dello stock; prendere in autonomia decisioni circa la gestione del layout e del merchandising del negozio; mettere la tua passione sportiva al servizio di clienti, club e scuole del territorio; sviluppare nella tua attività la strategia 4 R (riduco, riuso, riciclo, riparo). CCNL applicabile: CCNL Terziario Distribuzione e Servizi Tipo di contratto: Contratto a Tempo Determinato. Part-Time.
Vista prodotto
Italia
Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel in Venice, part of Marriott International, is currently recruiting for a Sales Account Director, he/she will report to the Director of Sales and she/he will join a team of passionate professionals. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service Manages and/or provides dedicated account management support to a targeted portfolio of accounts with a focus on the US luxury transient segment. Builds and maintains business relationships with key buyers by applying the principles of strategic account management to achieve account market share goals for the property. Develops strong partnerships with buyers for the purpose of penetrating and growing market share and driving account sales. Leverages Marriotts products and services as a team member within their assigned account portfolio. Responsible for increasing Marriotts preference, loyalty and profitable share within assigned accounts and contribute to overall Sales Team success through the direct sales efforts of revenue generation and value creation. Executes the overall account strategy for assigned accounts to generate and maximize business. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 3 years experience in the sales and marketing or related professional area; OR ? 4-year bachelors degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 2 years experience in the sales and marketing or related professional area. - Right to work in Italy. - Fluency in Italian, English and preferably French. - Total Account Management experience. - Preferable knowledge of US market. CORE WORK ACTIVITIES The role of the Account Director is to support the Hotels Sales Team vision and mission by executing transactional sales excellence. Sales and Account Management - Develops and implements the overall account strategy for assigned accounts. Execute sales strategy to achieve account goals. - Retains, expands and grows account revenue of assigned accounts through total account penetration, margin management, and implementation of sales and marketing initiatives - Penetrates assigned accounts for group and transient, as well as exploring opportunities for extended stay and catering sales business. - Identifies and aggressively solicits new accounts in coordination with any relevant Sales and Marketing. - Accurately qualifies potential accounts; re-qualify existing accounts. - Articulates the financial benefits of a proposal as it pertains to the customers business objectives. - Collects and analyzes key information about the customers business and/or operation. - Counsels internal stakeholders on optimal negotiating stance. - Demonstrates benefits of total account management and team-based sales. - Demonstrates working knowledge of legal issues within industry. - Develops opportunity sales plan with actionable steps to attain revenue goals. - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Maintains account information in Opera Sales and Catering to ensure accurate and up-to-date account reporting. - Qualifies each business opportunity and recommend company products that match both the customer needs as well as the hotels business needs. - Suggests positive alternatives whenever necessary. - Leverages appropriate sales and property Leadership to ensure account saturation pull-through of account strategies and selling solutions at the local property level. - Establishes and maintains accurate and up-to-date customer, account and opportunity data each account in Opera Sales and Catering to ensure accurate reporting. - Manages proactive account, segment or regional sales. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. - Supports data gathering, reporting & tracking functions. - Understands traditional industry processes (pricing, RFPs, proposals, etc) Executes and support Marriotts Customer Service Standards and hotels Brand Standards. - Participates in and practices daily service basics of the brand - MHR Genuine Care Basics - Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. - Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building an Account and loyalty to the company. Revenue Generation - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Relates customer needs to product capabilities. - Routinely quantifies the business impact to both the customer and Marriott. - Works with Revenue Management to support account strategy in-market. - Builds and strengthens accounts with existing and new customers, industry organizations and brand network to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, familiarization ("fam") trips, trade shows, etc. - Pursues initiatives to capitalize on strengths and market opportunities, and to counter competitive threats. - Constantly monitors the competition on the market and anticipates business opportunities Value Creation - Anticipates and quickly seizes opportunities not obvious to others to build customer satisfaction. - Delivers on commitments to customers. - Delivers value-added products and services to create long term customer loyalty. - Focuses on two-way communication to ensure win-win relationship is maintained. - Serves as the accounts "local service guarantee" by promoting outstanding service delivery at every customer touch point, issues are resolved timely and to the customers 100% satisfaction. - Understands the overall market dynamics - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and how to sell to assigned accounts. - Acts as the customers advocate through understanding account needs and opportunities. Identify emerging business opportunities and risks within assigned accounts and provide feedback to key stakeholders (i.e. property Leadership). - Effectively resolves guest issues that arise in the sales process. Bring issues to the attention of property leadership, as appropriate. - Positions self as "Subject Matter Expert" in terms of customer or account activity, business segment activity or market/region activity. - Uses knowledge of Marriotts operations, its markets and competitors to promote dialogue and enrich customer interactions. Market Integration & Team Participation - Monitors that account sales strategies are communicated, implemented and updated as market conditions fluctuate. - Identifies and cultivate relationships with key colleagues and stakeholders in other parts of the organization. - Participates with account team in market pull-through activity. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. Other - Performs other duties as assigned to meet business needs. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
Vista prodotto
Parma (Emilia Romagna)
Leader in innovative hydraulic pumps technology. The Company operates in major market segments such as: Industrial as well as Mobile Equipment, Oil & Gas, Power Generation and through Dealers or with OEM’s. The company is situated in the northern part of Italy. For the European Sales Team we are selecting a dynamic and goal oriented SALES AREA MANAGER German Speaking Countries –Area DACH The Candidate will operate in close collaboration with the European Sales Director. He/She will also have frequent interactions with different internal functions for: • quotations and orders processing • the development of specific projects and • new products and applications. The candidate will be part of the European Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other German Speaking industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the Sales of the Company • scout new application opportunities and Customers • deal with and manage customers like system integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with sales experience, preferably within the hydraulic market. Knowledge of English and German language, as well as a track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet has 3-5 years Sales Experience, is curious, eager to learn and motivated by success and good results, which he/she achieves through strong team spirit, committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and “time manager”. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory, the European Head office is situated in Italy. Company Head Quarter: Piacenza, Area Emilia-Romagna
Vista prodotto
Milano (Lombardia)
Leader in innovative hydraulic pumps technology. The Company operates in major market segments such as: Industrial as well as Mobile Equipment, Oil & Gas, Power Generation and through Dealers or with OEM’s. The company is situated in the northern part of Italy. For the European Sales Team we are selecting a dynamic and goal oriented SALES AREA MANAGER German Speaking Countries –Area DACH The Candidate will operate in close collaboration with the European Sales Director. He/She will also have frequent interactions with different internal functions for: • quotations and orders processing • the development of specific projects and • new products and applications. The candidate will be part of the European Sales Team. Her/his primary role and responsibility will be to develop the Company’s sales to the German and other German Speaking industrial companies in the hydraulic market. She/he will be responsible for the following: • develop the Sales of the Company • scout new application opportunities and Customers • deal with and manage customers like system integrators and OEM’s • sales budget by market segments, product lines and area of responsibility; • develop and expand relationships with existing Customers; • build and manage Client relationships, including contract negotiations; • work as part of the global key accounts sales team to support local key accounts; • report, track and follow-up on contacts and projects using the company support tools; • attend business-specific fairs and exhibitions; • propose and implement market development activities in collaboration with the marketing department; • deal with the technical department for the development of new products and customized solutions. SKILLS Technical competence combined with sales experience, preferably within the hydraulic market. Knowledge of English and German language, as well as a track record in dealing with German and/or other DACH markets is preferential. The candidate we like to meet has 3-5 years Sales Experience, is curious, eager to learn and motivated by success and good results, which he/she achieves through strong team spirit, committed work and attention to details. Willingness to travel in order to visit existing and potential Customers. Very good knowledge of Office Package and flexible minded, a good communicator and “time manager”. The Company offers an excellent opportunity for professional growth in a challenging and stimulating environment represented by major industries and dealers on the territory, the European Head office is situated in Italy. Company Head Quarter: Area Emilia-Romagna How to apply for this position Please send your application, including your CV updated, a covering letter is appreciated also indicating your current salary, to our Senior Executive Consulting: Susanne Kristiansen - mail: s.kristiansen@kpconsulting.it All applicants in line with the “ideal candidate profile" will be contacted within (1) one week time by phone or for a first Skype Interview. K&P Consulting is a registered Company, Ref. No 39/0002041, K&P Consulting invites all candidates (Law 903/77) to read the privacy statement (Article 13 of Legislative Decree 196/2003) on the website www.kpconsulting.it ?
Vista prodotto
Italia (Tutte le città)
The Channel Manager wins, maintains, and expands relationships with channel partners. The Channel Manager is responsible for achieving channel sales, profitability, and partner recruitment objectives. * Responsible for quality, safety and reliability of Data Center offering through the indirect channel * Bid and tender management, providing technical point to point answers, commercial terms and conditions, preparing all the support documentation * Business development and offers definition together with partners * Solution development together with partners * Data base maintenance & CRM reporting * Continuous training to partners and budget management with partners * Sales proposal definition and Sales channel management of the Italian Indirect market * Sales plan definition and management towards the most effective commercial strategy in the indirect channel with System Integrators and Agents * Contribution to clients through Sales delivery up to date methods and deep knowledge of Data Center Industry * Proactively recruits new qualifying partners. * Establishes productive, professional relationships with key personnel in assigned partner accounts. * Meets assigned targets for profitable sales volume and strategic objectives in assigned partner accounts. * Proactively leads a joint partner planning process that develops mutual performance objectives, * Proactively assesses, clarifies, and validates partner needs on an ongoing basis. * Sells through partner organizations to end users in coordination with partner sales resources. * Leads solution development efforts that best address end-user needs, Sales Channel Manager - DatacenterInternational Dartacenter * Professional background developed in Technology Vendors, Colocation Services and System Integrators * Educational background in technical sciences, information technology * Fluent English * Strong Sales culture into the indirect channel market * Solid planning skills combined with structured approach to manage an indirect network * Previous experience (at least 5 years) in the management of indirect channelsInternational DatacenterOttima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 70.000 €/anno
Vista prodotto
Torino (Piemonte)
Provides the best service, assisting the store team and clients through the selling ceremony Welcoming, understanding customer’s needs and orienting them into the departments Providing support while trying the products on Serving as a liason between the sales team and the clients Interacting with customers to ensure client satisfaction Packing and providing support during payment Stock & Inventory Management: Support colleagues with product replenishment and stock activities, to ensure store efficiency Visual Management: Ensure that products are ready for sale by following visual guide lines Administrative Activities: Support colleagues with administrative activities, to ensure store efficiency Job Requirements: Excellent Interpersonal and communication skills Strong understanding of Customer Service needs and Customer priorities Strong attention to detail and multi task Your Skills and Experience: Fluent English and Italian language; knowledge of other languages would be a plus. Ability to adapt to frequent change and a high pressure environment. Ability to initiate contact and communication. Motivated by being a team player with a common goal. Excellent Communication and interpersonal Skills with the ability to build and maintain relationships. Problem solving Contratto di lavoro: Tempo pieno, Tempo determinato Stipendio: €1.250,00 /mese
Vista prodotto
Roma (Lazio)
In qualità di Sales Associate avrai la possibilità di contribuire alla mission di Pandora, garantendo ai nostri clienti un’eccellente esperienza d’acquisto attraverso l’offerta dei gioielli più adatti ad esprimere al meglio la propria personalità e le proprie passioni. AREE DI RESPONSABILITA’ · Partecipa proattivamente ed efficacemente alle attività di vendita online/offline, secondo la Guided Fun Experience di Pandora, contribuendo attivamente al raggiungimento delle performance di vendita rispetto agli obiettivi condivisi · Mantiene standard elevati e costanti di servizio al cliente · Partecipa all’organizzazione del negozio fisico, assicurandosi che il punto vendita, il back office e lo stock siano sempre in ordine · Gestisce resi, ordini individuali, spedizioni, pagamenti e lamentele in maniera seria, disponibile e professionale, attivandosi in prima persona e/o attivando i corretti interlocutori · Gestisce le spedizioni verso il cliente rispettando le linee guida fornite e le policy inerenti la gestione dello stock QUALITA’ PERSONALI: · Eccellente orientamento al servizio clienti: capacità di ingaggiare una relazione positiva con il cliente e di comprenderne bisogni/aspettative, proattività nella ricerca di soluzioni alternative per la risoluzione di problemi · Capacità di comunicare in modo aperto, trasparente e costruttivo e di interagire con persone diverse sia all’interno dell’azienda che con la clientela · Orientamento al risultato · Velocità di apprendimento e capacità di sapersi muovere in un ambiente di lavoro dinamico · Flessibilità, capacità di adattamento e di lavorare in team. Inviaci il tuo Curriculum Vitae all'indirizzo mail.
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Il gruppo Cisalfa Sport, leader omnicanale per sport e lifestyle in Italia, con 155 punti vendita diretti e più di 3400 dipendenti, ricerca un Sales Assistant a Olbia (SS). I nostri Sales Assistant sono fondamentali per il successo dei nostri Store. Stiamo cercando persone determinate, dinamiche e proattive. ATTIVITÀ - Accogliere e accompagnare i clienti durante lesperienza di acquisto in Store; - Supportare nella scelta del prodotto più adatto con disponibilità e professionalità; - Sviluppare e mantenere una adeguata relazione con i clienti, garantendo una significativa Customer Experience grazie anche al supporto di strumenti digitali; - Allestire e mantenere gli spazi del punto vendita declinando le linee guida fornite dal Team Visual; - Mantenere e gestire gli stock di reparto e di negozio, garantendo la disponibilità dei prodotti. PROFILO - Disponibilità a lavorare con flessibilità di orario, anche nei week end; - Esperienza, anche minima, su ruoli analoghi in aziende del settore Retail e GDO/GDS; - Passione per lo sport e lifestyle; - Orientamento al cliente, capacità relazionali e propensione al team working. Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
Il gruppo Cisalfa Sport, leader omnicanale per sport e lifestyle in Italia, con 155 punti vendita diretti e più di 3400 dipendenti, ricerca un Sales Assistant a Olbia (SS). I nostri Sales Assistant sono fondamentali per il successo dei nostri Store. Stiamo cercando persone determinate, dinamiche e proattive. ATTIVITÀ - Accogliere e accompagnare i clienti durante l'esperienza di acquisto in Store; - Supportare nella scelta del prodotto più adatto con disponibilità e professionalità; - Sviluppare e mantenere una adeguata relazione con i clienti, garantendo una significativa Customer Experience grazie anche al supporto di strumenti digitali; - Allestire e mantenere gli spazi del punto vendita declinando le linee guida fornite dal Team Visual; - Mantenere e gestire gli stock di reparto e di negozio, garantendo la disponibilità dei prodotti. PROFILO - Disponibilità a lavorare con flessibilità di orario, anche nei week end; - Esperienza, anche minima, su ruoli analoghi in aziende del settore Retail e GDO/GDS; - Passione per lo sport e lifestyle; - Orientamento al cliente, capacità relazionali e propensione al team working. Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Vorresti conciliare la passione per lo sport al lavoro e far parte di un team dove tutti giocano per raggiungere lo stesso obiettivo? Allora potresti essere l'atleta che stiamo cercando per il ruolo di SALES ASSISTANT in Intersport Superstore! Le tue attività: - Accoglierai i clienti mettendo la tua passione sportiva al loro servizio e li supporterai durante l'acquisto, garantendo una Customer Experience di alta qualità; - Gestirai gli stock di reparto e il riassortimento dell'area vendita garantendo la disponibilità dei prodotti; - Allestirai gli spazi del negozio secondo le linee guida di Visual Merchandising, mantenendoli puliti e ordinati. Profilo Potresti far parte della nostra squadra se: - Lavori con entusiasmo ed energia; - Vivi lo sport con passione, impegno e dedizione continua; - Vuoi far parte di una squadra affiatata e ami lavorare in gruppo; - Sei curioso, flessibile e hai buone capacità di comunicazione. Benefit Troverai un contesto dinamico con: - Flessibilità oraria; - Scontistica sui prodotti venduti in negozio ed e-commerce; - Formazione tecnica di prodotto; - Opportunità di crescita all'interno di una realtà in continua espansione; - Divise brandizzate. Se credi nel tuo talento, candidati! Saremo entusiasti di conoscere le tue qualità! Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Vorresti conciliare la passione per lo sport al lavoro e far parte di un team dove tutti giocano per raggiungere lo stesso obiettivo? Allora potresti essere l'atleta che stiamo cercando per il ruolo di SALES ASSISTANT in Intersport Superstore! Le tue attività: - Accoglierai i clienti mettendo la tua passione sportiva al loro servizio e li supporterai durante l'acquisto, garantendo una Customer Experience di alta qualità; - Gestirai gli stock di reparto e il riassortimento dell'area vendita garantendo la disponibilità dei prodotti; - Allestirai gli spazi del negozio secondo le linee guida di Visual Merchandising, mantenendoli puliti e ordinati. Profilo Potresti far parte della nostra squadra se: - Lavori con entusiasmo ed energia; - Vivi lo sport con passione, impegno e dedizione continua; - Vuoi far parte di una squadra affiatata e ami lavorare in gruppo; - Sei curioso, flessibile e hai buone capacità di comunicazione. Benefit Troverai un contesto dinamico con: - Flessibilità oraria; - Scontistica sui prodotti venduti in negozio ed e-commerce; - Formazione tecnica di prodotto; - Opportunità di crescita all'interno di una realtà in continua espansione; - Divise brandizzate. Se credi nel tuo talento, candidati! Saremo entusiasti di conoscere le tue qualità! Settore: Vendite Ruolo: Commerciale/Vendite Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Vorresti conciliare la passione per lo sport al lavoro e far parte di un team dove tutti giocano per raggiungere lo stesso obiettivo? Allora potresti essere l'atleta che stiamo cercando per il ruolo di SALES ASSISTANT in Cisalfa Sport! Noi siamo presenti con più di 160 negozi in 18 regioni d'Italia. Tu sei pronto ad entrare nella squadra di Cisalfa Sport insieme ai 3.300 collaboratori che ne fanno già parte? Le tue attività: - Accoglierai i clienti mettendo la tua passione sportiva al loro servizio e li supporterai durante l'acquisto, garantendo una Customer Experience di alta qualità; - Gestirai gli stock di reparto e il riassortimento dell'area vendita garantendo la disponibilità dei prodotti; - Allestirai gli spazi del negozio secondo le linee guida di Visual Merchandising, mantenendoli puliti e ordinati. Profilo Potresti far parte della nostra squadra se: - Lavori con entusiasmo ed energia; - Vivi lo sport con passione, impegno e dedizione continua; - Sei proattivo nella comprensione dei bisogni d'acquisto e nella proposta di soluzioni alternative; - Vuoi far parte di una squadra affiatata e ami lavorare in gruppo; - Sei curioso, flessibile e hai buone capacità di comunicazione. Benefit Troverai un contesto dinamico con: - Flessibilità oraria; - Scontistica esclusiva sui prodotti; - Formazione tecnica di prodotto; - Opportunità di crescita all'interno di una realtà in continua espansione. Se credi nel tuo talento, candidati! Saremo entusiasti di conoscere le tue qualità! Contratto di lavoro: Tempo determinato Disponibilità: - Turno diurno - Weekend Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Vorresti conciliare la passione per lo sport al lavoro e far parte di un team dove tutti giocano per raggiungere lo stesso obiettivo? Allora potresti essere latleta che stiamo cercando per il ruolo di SALES ASSISTANT in Cisalfa Sport! Noi siamo presenti con più di 160 negozi in 18 regioni dItalia. Tu sei pronto ad entrare nella squadra di Cisalfa Sport insieme ai 3.300 collaboratori che ne fanno già parte? Le tue attività: - Accoglierai i clienti mettendo la tua passione sportiva al loro servizio e li supporterai durante lacquisto, garantendo una Customer Experience di alta qualità; - Gestirai gli stock di reparto e il riassortimento dellarea vendita garantendo la disponibilità dei prodotti; - Allestirai gli spazi del negozio secondo le linee guida di Visual Merchandising, mantenendoli puliti e ordinati. Profilo Potresti far parte della nostra squadra se: - Lavori con entusiasmo ed energia; - Vivi lo sport con passione, impegno e dedizione continua; - Sei proattivo nella comprensione dei bisogni dacquisto e nella proposta di soluzioni alternative; - Vuoi far parte di una squadra affiatata e ami lavorare in gruppo; - Sei curioso, flessibile e hai buone capacità di comunicazione. Benefit Troverai un contesto dinamico con: - Flessibilità oraria; - Scontistica esclusiva sui prodotti; - Formazione tecnica di prodotto; - Opportunità di crescita allinterno di una realtà in continua espansione. Se credi nel tuo talento, candidati! Saremo entusiasti di conoscere le tue qualità! Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto
Italia
CISALFA SPORT Vorresti conciliare la passione per lo sport al lavoro e far parte di un team dove tutti giocano per raggiungere lo stesso obiettivo? Allora potresti essere latleta che stiamo cercando per il ruolo di SALES ASSISTANT CAGLIARI (Categoria Protetta Art.1) in Cisalfa Sport! Noi siamo presenti con più di 160 negozi in 18 regioni dItalia. Tu sei pronto ad entrare nella squadra di Cisalfa Sport insieme ai 3.300 collaboratori che ne fanno già parte? Le tue attività: - Accoglierai i clienti mettendo la tua passione sportiva al loro servizio e li supporterai durante lacquisto, garantendo una Customer Experience di alta qualità; - Gestirai gli stock di reparto e il riassortimento dellarea vendita garantendo la disponibilità dei prodotti; - Allestirai gli spazi del negozio secondo le linee guida di Visual Merchandising, mantenendoli puliti e ordinati. Profilo Potresti far parte della nostra squadra se: - Lavori con entusiasmo ed energia; - Vivi lo sport con passione, impegno e dedizione continua; - Sei proattivo nella comprensione dei bisogni dacquisto e nella proposta di soluzioni alternative; - Vuoi far parte di una squadra affiatata e ami lavorare in gruppo; - Sei curioso, flessibile e hai buone capacità di comunicazione. Benefit Troverai un contesto dinamico con: - Flessibilità oraria; - Scontistica esclusiva sui prodotti; - Formazione tecnica di prodotto; - Opportunità di crescita allinterno di una realtà in continua espansione. Se credi nel tuo talento, candidati! Saremo entusiasti di conoscere le tue qualità! Settore: Vendite Ruolo: Vendita al dettaglio/Servizi al pubblico Tipo di occupazione: Contratto a tempo determinato
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2025 www.clasf.it.