-
loading
Solo con l'immagine

Technical proposal


Elenco delle migliori vendite technical proposal

TECHNICAL ECSTASY
  • Technical
  • Black
  • Ecstasy
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
TECHNICAL ECSTASY (SUPER DELUXE EDITION)(4CD)
  • Black Sabbath- Technical Ecstasy (Super Deluxe Edition)
[Di più]
Vedi prezzi in Amazon
TECHNICAL TRAINER I'LL SLEEP WHEN I'M DONE NOTEBOOK PLANNER TO DO LIST JOURNAL: OVER 100 PAGES, PRETTY, 6X9 INCH, MONTHLY, HOUR, 5.24 X 22.86 CM, BILL, MEAL, A5, SIMPLE
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    Milano (Lombardia)
    Spina, industrial contractor con sede in Italia opera nei settori dell'Oil & Gas, Petrolchimico, Energia, Industria ed Infrastrutture. Oggi l'azienda, con 3 produzioni made in Italy di passerelle portacavi, cavi strumentali speciali e apparecchiature elettriche antideflagranti, si propone come una realtà strutturata composta da oltre 100 dipendenti, 6 filiali estere e agenzie in tutto il mondo. Spina pone attenzione al singolo, affinché maturi un'esperienza unica ed appagante, basata su valori concreti e condivisi: EXCELLENCE / OPEN MINDNESS / PASSION / TRUST / ENERGY / RESPECT ricerca: JUNIOR TECHNICAL PROPOSAL: Per ampliamento del nostro organico, ricerchiamo figure da inserire nell'area Tecnica che si occuperanno della gestione e preparazione di offerte tecniche- commerciali. La ricerca è orientata a profili Junior con esperienza di 2 nel ruolo. Nello specifico seguiranno le seguenti attività: Gestione e sviluppo delle attività assegnate, nel rispetto dei tempi, costi, qualità e sicurezza, in accordo alle richieste del cliente e nel rispetto delle normative e standards applicabili; Elaborazione ed emissione della documentazione tecnica data sheet, disegni, manuali, certificati, schede manutenzione etc.) come richiesto nella documentazione di gara; Preparazione ed emissione delle tabulazioni tecniche economiche delle offerte; Disegno e progettazione meccanica; Interfaccia con le unità produttive. Si richiede: Diploma e/o Laurea in discipline Tecniche elettriche/elettrotecnica/meccanica Necessaria esperienza nel ruolo e nel settore Industriale/Impiantistica/Oil & Gas; Buona conoscenza della lingua inglese; Buona conoscenza del pacchetto Office, in particolar modo excel; Preferibile Buona conoscenza SAP; Buona conoscenza di Autocad/Inventor e/o altri software di modellazione 2D e 3D; Disponibilità a trasferte. Le ricerche sono rivolte a candidati di entrambi i sessi (L. 903/77)
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Space Work seleziona BUYER per multinazionale operante nel settore impianti meccanici ambito power. DESCRIZIONE DELL’ATTIVITA’: la persona inserita riporterà direttamente al Purchasing Manager, occupandosi della predisposizione degli ordini d’acquisto e della ricerca di nuovi fornitori, valutandone capacità produttive, affidabilità e qualità. Esaminerà le offerte e le proposte tecnico-commerciali valutandone il costo totale di acquisto, con la responsabilità di negoziare i termini dei contratti di fornitura. L’attività verrà svolta in supporto ai team dei Technical Proposal Leader e dei Proposal Engineer, nella fase di stima dei costi dei progetti e nell’individuazione della migliore Vendor List applicabile allo specifico progetto. Infine viene richiesto di segnalare le non conformità ed i reclami di cui viene a conoscenza, gestendone le azioni correttive, preventive e di miglioramento. REQUISITI RICHIESTI: laurea in ingegneria o Diploma di scuola secondaria superiore ad indirizzo tecnico-scientifico. Esperienza nel ruolo nel settore meccanico. Sono richieste ottime capacità di negoziazione, comunicazione, lavoro in team e di organizzazione delle proprie attività. Buon livello di inglese. Sono gradite doti di problem solving, relazionali e di propositività. Sono infine richieste competenze e nell’utilizzo del pacchetto office, e dei software Arxivar e Navision. Preferibile capacità di lettura del disegno tecnico. L’AZIENDA OFFRE: Assunzione e retribuzione commisurata all’esperienza. SEDE DI LAVORO: Brescia Referente della selezione: Dr.ssa Francesca Bonari L' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (D.Lgs. 198/2006)
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Space Work seleziona JUNIOR BUYER per multinazionale operante nel settore impianti meccanici ambito power. DESCRIZIONE DELL’ATTIVITA’: la persona inserita riporterà direttamente al Purchasing Manager, occupandosi della predisposizione degli ordini d’acquisto e della ricerca di nuovi fornitori, valutandone capacità produttive, affidabilità e qualità. Esaminerà le offerte e le proposte tecnico-commerciali valutandone il costo totale di acquisto, con la responsabilità di negoziare i termini dei contratti di fornitura. L’attività verrà svolta in supporto ai team dei Technical Proposal Leader e dei Proposal Engineer, nella fase di stima dei costi dei progetti e nell’individuazione della migliore Vendor List applicabile allo specifico progetto. Infine viene richiesto di segnalare le non conformità ed i reclami di cui viene a conoscenza, gestendone le azioni correttive, preventive e di miglioramento. REQUISITI RICHIESTI: laurea in ingegneria o Diploma di scuola secondaria superiore ad indirizzo tecnico-scientifico. Esperienza nel ruolo nel settore meccanico. Sono richieste ottime capacità di negoziazione, comunicazione, lavoro in team e di organizzazione delle proprie attività. Buon livello di inglese. Sono gradite doti di problem solving, relazionali e di propositività. Sono infine richieste competenze e nell’utilizzo del pacchetto office, e dei software Arxivar e Navision. Preferibile capacità di lettura del disegno tecnico. L’AZIENDA OFFRE: Assunzione e retribuzione commisurata all’esperienza. SEDE DI LAVORO: Provincia di Brescia Referente della selezione: Dr.ssa Francesca Bonari L' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (D.Lgs. 198/2006)
    Vista prodotto
    Brescia (Lombardia)
    Descrizione Offerta Space Work seleziona PROPOSAL ENGINEER per multinazionale specializzata nell'ingegnerizzazione e produzione di impiantistica per la produzione di energia da fonti rinnovabili DESCRIZIONE DELL'ATTIVITA': La Persona inserita risponderà al Technical Proposal Leader e avrà il principale compito di gestire l'attività di Ingegneria dell'offerta, vendendo sul mercato di competenza il prodotto aziendale. Nello specifico dovrà occuparsi delle seguenti attività: - Analisi del mercato di riferimento, dei potenziali player attivi e dei prospect ivi presenti, valutando le specifiche di ciascun cliente; - Dimensionamento di massima dei componenti d'impianto e stima dei costi relativi; - Gestione, in collaborazione con l'area acquisti, dei rapporti con i fornitori durante la fase di offerta e scounting di eventuali fornitori alternativi; -Redazione di elaborati tecnici necessari alla presentazione dell'offerta tecnico/commerciale e partecipazione al work-flow di approvazione degli elaborati tecnici quando previsto. REQUISITI RICHIESTI: Laurea in Ingegneria meccanica o energetica. È richiesta un'esperienza pregressa anche minima, preferibilmente maturata presso società impiantistiche. Buona conoscenza della termodinamica e delle tecniche di progettazione elettro-meccanica d'impianti. Discreta conoscenza della lingua inglese. Completano il profilo buone doti relazionali e organizzative, predisposizione al lavoro in team, capacità di decision making e spiccato problem solving. L'AZIENDA OFFRE: Contratto di assunzione. Inquadramento e retribuzione commisurati all'esperienza. SEDE DI LAVORO: Brescia Referente della selezione: Dott.ssa Francesca Bonari Clicca sul link sottostante "sito web" per inviarci la tua candidatura.
    Vista prodotto
    Lecce (Puglia)
    Position Overview Key Responsibilities •Ensure the organization, scheduling, implementation and monitoring of the project RAMS and V&V activities and ensure compliance with project budget, schedule and quality requirements; •Lead and coordinate the different railway safety contributors working on the Program or Project for the relevant scope; •Represent the company and the project towards third parties for the RAMS related topics; •Ensure the system safety and reliability requirements being responsible and accountable for design solutions against safety objectives; •Ensure the proper RAMS competence project staffing including staff provided by third parties such as consultants; •Ensure and be accountable for the execution, verification, submission and approval of all project RAMS and V&V activities and deliverables, interfacing the main project stakeholders including subcontractors, suppliers, internal departments, and third parties; •Ensure the execution and the sharing of communication to the project team of the following activities: •Workload management with periodic workload updates and analysis of deviations; •Critical path management and alignment of RAMS schedule with project master schedule, to avoid unplanned interruption of activities in RAMS stream; •Proactive risk management for early detection of cost, schedule, technical and resource issues and proposal of recovery plans; •V&V activities and the definition of the relevant budget; •Ensure the safety assessment (ISA) certification. •Support preparation of offers and proposal related to RAMS activities. •Ensure the provision of schedule and cost constrains to relevant Product, Required Knowledge & Skills •Bachelor degree in electric or electronic engineering; •More than 8 years of experience as RAM, Safety and Verification and Validation engineer; •Must have proven work experience within unconventional resources and have a thorough understanding of all aspects within man
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    The successful candidate will be responsible for all aspects of the oversight and performance of assigned portfolio of physical real estate assets. Work to maximize the value, implement the strategies to meet investment objectives, including the oversight and coordination of third parties, negotiating leases, budgeting, external and internal valuations, overseeing capital projects/renovations, inspecting properties and property reporting. In particular, on assigned assets: Optimize property performance and investment returns through the analysis of property efficiencies and identifying value-add opportunities for improved performance also through site visits and reports review Understand cash flow and develop investment projections Review monthly financials from third parts and monitor investment performance Assess impact of prospective tenant leases and capital improvement projects on building valuation Organize and support analysis, draw objective conclusions, present verbal and written recommendations Monitor, assist and support the partners in:understanding desideratapreparing presentation/letting proposal for potential tenantsrunning what if scenarios (supervising the analyst)negotiations (lease contracts/contracts/consultants)liaison with architects or project managers or property managersliaison with lawyers in order to prepare the lease contractsliaison with marketing consultants to market properties efficiently (brochures, advertisement campaign, events, etc) Develop and distribute periodic asset management reports for Senior Management / Clients / Investors as well as modelling financial analysis for each asset from acquisition through disposition Research, evaluate and confirm market, comparable and property data When necessary, provide pre-acquisition input and assistance in due diligence process, including review of financial and operational assumptions When necessary, create approval packages/presentations Review and analyse legal documents and third-party reports as part of the due diligence and closing processReal Estate Senior Manager Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer Strong academic record with emphasis in Real Estate, Architecture or EngineeringMaster Degree - Real Estate or MBA - strongly preferredMinimum of 5 years of experience in real estate asset management, finance, with minimum 5 years of direct and advanced commercial real estate industry experience such as redevelopment and repositioning projectsAnalytical skills and solution provider approachLeadership skills including the ability to lead external teams on repositioning and redevelopment dealsKnowledge: Italian law for leasing contracts, knowledge of technical aspects (due diligence, check lists, draft of technical annexes, project management) of real estate business in order to monitor the entire value chainLanguage: Italian and EnglishAvailability to travel all over Italy (more than 2 days a week) The position will be based in Milan or Rome and will be reporting to the Managing Director and/or the Investor's senior manager. The client is an Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer specialized in Corporate and Debt Restructuring, Real Estate Development, Real Estate Asset Management.Ottima opportunità di carriera.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    The Channel Manager wins, maintains, and expands relationships with channel partners. The Channel Manager is responsible for achieving channel sales, profitability, and partner recruitment objectives. * Responsible for quality, safety and reliability of Data Center offering through the indirect channel * Bid and tender management, providing technical point to point answers, commercial terms and conditions, preparing all the support documentation * Business development and offers definition together with partners * Solution development together with partners * Data base maintenance & CRM reporting * Continuous training to partners and budget management with partners * Sales proposal definition and Sales channel management of the Italian Indirect market * Sales plan definition and management towards the most effective commercial strategy in the indirect channel with System Integrators and Agents * Contribution to clients through Sales delivery up to date methods and deep knowledge of Data Center Industry * Proactively recruits new qualifying partners. * Establishes productive, professional relationships with key personnel in assigned partner accounts. * Meets assigned targets for profitable sales volume and strategic objectives in assigned partner accounts. * Proactively leads a joint partner planning process that develops mutual performance objectives, * Proactively assesses, clarifies, and validates partner needs on an ongoing basis. * Sells through partner organizations to end users in coordination with partner sales resources. * Leads solution development efforts that best address end-user needs, Sales Channel Manager - DatacenterInternational Dartacenter * Professional background developed in Technology Vendors, Colocation Services and System Integrators * Educational background in technical sciences, information technology * Fluent English * Strong Sales culture into the indirect channel market * Solid planning skills combined with structured approach to manage an indirect network * Previous experience (at least 5 years) in the management of indirect channelsInternational DatacenterOttima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 70.000 €/anno
    Vista prodotto
    Padova (Veneto)
    At present for a very challenging and complex project in Padova, we are looking for Master | Senior | Expert | Junior Java developer profiles to hire. We are looking for dynamic and smart people who want to share experiences and skills in a stimulating environment. Availibility requested as soon as possible. Qualifications • Java language (deep knoledge) • PCF (Suite Pivotal Cloud Foundry) • SpringBoot 1.5 • Rabbit • MongoDB, GreenPlum e Gemfire • Docker • Scripting Bash • Maven • Repository Git Good relationship and teamwork skills, dynamism autonomy and flexibility are very appreciated requirements. The position will be full time, preferably in Padova, Italy area. Remuneration and benefits will be refined according to the candidate's actual experience. We evaluate both direct hiring and freelance collaborations. Our company guarantees a continuous path of professional growth by using its internal Academy, supporting its employees in the acquisition of certifications and also organizing courses available on our website. ABOUT US: For 35 years our company has operated in the IT sector collaborating with market leading multinational companies and offers itself as a strategic partner in the designing, management and development of IT infrastructure. Through a culture of service, more than 30 years at the side of our partners (with whom we share the passion for organisation and innovation) and the independence from Hw or Sw vendors. We are able to offer a clear approach that allows us to create VALUES with IT. • Through the use of on-site hybrid and remote 7×24 services desk/Competence Centre based on ISO20000 (ITIL) • With a “holistic” horizontal approach on all problems that renders costs clear and transparent. • With a proactive and collaborative attitude towards the internal IT staff of our partners, maintaining and strengthening governance of services. • With the best consultants in advisory phases, who also have the responsibility to implement solutions. • With transversality and a wide technological portfolio that guarantees the “best of class” in integration services.The strategic partnership proposal, through the offering of our services, helps the client positively marry the factors of cost/quality/agility with a MADE IN ITALY approach, recognised worldwide. We have centralised 90% of the activities of the Service Desk/24×7 (ISO20K certified) in Europe (Italy, Spain, UK, Germany, France, Poland & US), while 10% of the remote day to day activities, and the onsite components (Staff Augmentation Services) remain local, and are managed entirely in the countries in which we operate. For this reason, our challenge for the next few years will be to open an operational site in every European country & in US, which will include software Architects, Advisors for clients, and technical experts who can resolve the most critical problems locally, interacting with local partners with an understanding of cultural and technical dynamics. WE ARE WAITING FOR YOUR APPLICATIONS!
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Our client is a consolidated multinational in the energy sector. We are currently searching for a: Piping material engineer The ideal candidate will report directly to the operations manager and will be responsible for the following activities: • Selection/Endorsement of piping materials and cost estimate during bidding phase and commercial proposal development; • Design of all piping components. • Preparation of mechanical specifications and data sheets for piping components (valves, pipes, fittings). • Contribute to the technical bid evaluation for piping components offers with respect to piping materials. • Check piping material certificates issued by suppliers; • Establish of the project PMMS (piping material management system) and data base (Puma – Cosmo). Required Competences: • Degree in Mechanical Engineering or equivalent. • 7 years of experience in the EPC sector as Piping Material Engineer. • Good Knowledge on painting and coating technologies, hot/cold insulation technologies and welding technologies. • Good knowledge of the following regulations: o ASME; o PED; o API; o ASTM. • Fluidity in English and Italian languages. Location: Pesaro
    Vista prodotto

    Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.