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Account manager managed services


Elenco delle migliori vendite account manager managed services

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        Italia (Tutte le città)
        ACCOUNT MANAGER B2B Plus Services srl,TIM Business Partner nazionale, seleziona 3 Sales Account per ampliare la Rete Commerciale dedicata al segmento Business in Lombardia. L’attività prevede lo svolgimento di consulenze professionali per proporre soluzioni di Connettività Fibra, Mobile e Cloud IT, riservate alle Piccole e Medie Imprese, con i livelli di qualità e affidabilità che solo Tim può garantire. Il Candidato ideale deve avere, buone doti comunicative, capacità di lavorare per obiettivi, proattività verso i Clienti e disponibilità a muoversi sul territorio assegnato. Possiamo garantire: Appuntamenti prefissati e confermati da Contact Center in sede Inquadramento contrattuale ed economico personalizzato in base all'esperienza Possibilità di fisso mensile e di auto aziendale Formazione professionale Percorso di Certificazione TIM Affiancamenti e supporto alla vendita Opportunità concrete di crescita professionale Back Office dedicato Visibilità per verificare lo stato delle pratiche Se sei dinamico, determinato e possiedi spiccate doti relazionali e di iniziativa, invia il tuo cv a selezione@plus-services.it per entrare in un Team di Eccellenze! Contratto di lavoro: Agente, Partita IVA, Dipendente
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        Italia (Tutte le città)
        Arka Service - Service Desk internazionale, centro informatico multilingua che offre assistenza informatica ad aziende multinazionali con sedi operative in diversi Paesi offre lavoro come SALES ACCOUNT MANAGER Tra le principali responsabilità dell'Account Manager vi saranno: - Identificare nuovi clienti; - Contribuire allo sviluppo di nuove opportunità sul portafoglio dei Clienti esistente; - Presidiare il territorio di riferimento e contribure allo sviluppo della pipe-line in virtù degli obiettivi di crescita di Arka Service; -Sviluppare importanti accordi commerciali con il pacchetto Clienti già esistente e Prospect; - Incidere in maniera positiva sul business e sul budget collaborando con le diverse unità organizzative dell’azienda; - Ottima conoscenza della lingua inglese (almeno livello B2) - Ottime capacità comunicative - Esperienza nella conduzione di contratti volti alla fornitura di Servizi e Soluzioni tecnologiche-infrastrutturali ICT (Business to Enterprise) in modalità Managed Services - Esperienza nella gestione di Clienti Enterprise di media ed alta dimensione e complessità (es: ambienti Corporate) - Certificazioni: ITIL e/o PMP - Disponibilità a frequenti trasferte su MILANO e TORINO L’offerta si intende rivolta ad entrambi i sessi (L. 903/77; 125/91) e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità (D. Lgs. 215/03; 216/03). Le nostre offerte di lavoro rispettano il principio delle Pari Opportunità.
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        Italia (Tutte le città)
        Arka Service - Service Desk internazionale, centro informatico multilingua che offre assistenza informatica ad aziende multinazionali con sedi operative in diversi Paesi offre lavoro come SALES ACCOUNT MANAGER Tra le principali responsabilità dell'Account Manager vi saranno: - Identificare nuovi clienti; - Contribuire allo sviluppo di nuove opportunità sul portafoglio dei Clienti esistente; - Presidiare il territorio di riferimento e contribure allo sviluppo della pipe-line in virtù degli obiettivi di crescita di Arka Service; -Sviluppare importanti accordi commerciali con il pacchetto Clienti già esistente e Prospect; - Incidere in maniera positiva sul business e sul budget collaborando con le diverse unità organizzative dell’azienda; - Ottima conoscenza della lingua inglese (almeno livello B2) - Ottime capacità comunicative - Esperienza nella conduzione di contratti volti alla fornitura di Servizi e Soluzioni tecnologiche-infrastrutturali ICT (Business to Enterprise) in modalità Managed Services - Esperienza nella gestione di Clienti Enterprise di media ed alta dimensione e complessità (es: ambienti Corporate) - Certificazioni: ITIL e/o PMP - Disponibilità a frequenti trasferte su TORINO e MILANO L’offerta si intende rivolta ad entrambi i sessi (L. 903/77; 125/91) e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità (D. Lgs. 215/03; 216/03). Le nostre offerte di lavoro rispettano il principio delle Pari Opportunità.
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        Italia (Tutte le città)
        Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of €5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 68.000 €/anno
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        Italia (Tutte le città)
        Our Sales and Marketing teams sell our services to the world's largest global corporate customers. Our expert sales professionals are dedicated to managing the communications of multinational corporations by simplifying corporate systems and helping our customers reduce costs enabling them to be a ready business. There has never been a better time to join as our Global Account Manager and be a part of our success. As a Global Account Managers or GAMs you will be accountable for the overall relationship management for one or more global clients. Our Global Account Managers are focused on driving business outcomes for accounts; aligning operating companies, affiliates and partners in order to drive profitable and long-term revenue contribution, customer satisfaction and increased market share. These successes will result from knowledge and expertise on integrated products, IT services, converged/unified communications / IoT and mobile solution offerings. Our Global Account Managers lead a client-focused virtual team which include National Account Managers in different regions, commercial solution and service functions depending upon the size of the Client and the complexity of their relationship. Key Accountabilities:Ensures delivery of all financial targets including revenue, connections for voice and data, market share and net margin contribution, as well as responsibility for the delivery of the P&L Responsible for developing and implementing a clear strategic Account plan for driving profitable growth in the Account by aligning key stakeholders across Marketing, Lines of Business, Presales etc. Establishes appropriate relationships with customers and leverages those relationships to win new business. Introduces new products and propositions to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management at C level within all key customers. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Works with OpCo corporate sales areas and customer Fulfilment and delivery areas to ensure that international and national strategies are aligned, complementary and deliver to customers Responsible for driving multi product penetration increasing revenue from the account. Global Account Manager - IT vendor companyTop 10 worldwide ICT companyYou will be a proven and credible operator at C level and have a track record of delivering successful solutions for multi-national corporations. You will be commercially adept, technically sound and able to deliver results through geographically disparate teams. Essential:Track record of global accounts/ enterprise solution selling within multi-national companies Deep understanding of the customer's business, it's market and industry alongside key decision-makers and influencers in account organisation Manage global customer relationship up to C-Level Ability to translate customer's objectives and strategy into relevant propositions Well-versed with consultative selling approach Robust understanding of account P&L. Top 10 worldwide ICT companyOttima opportunità di carriera.Salario da 70.000 €/anno a 85.000 €/anno
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        Verona (Veneto)
        KONVERTO, azienda altoatesina leader nei settori connectivity, cloud services, managed services e support, offre l´inserimento in un´azienda innovativa in forte sviluppo ed espansione territoriale. Siamo alla ricerca di nuove risorse che abbiano voglia di contribuire alla crescita di un team dinamico ed organizzato, composto da professionisti che condividono la passione per la tecnologia. SIAMO ALLA RICERCA DI UNA PERSONA MOTIVATA IN GRADO DI SVOLGERE LE SEGUENTI MANSIONI: Creare nuove relazioni da una lista di clienti del segmento Enterprise, conducendo trattative tra Konverto e il cliente finale, sviluppando strategie commerciali adeguate. Conseguire gli obiettivi aziendali, garantendo la qualità che contraddistingue l´azienda. Cogliere eventuali opportunità sul mercato di riferimento per sviluppare il territorio, rappresentando Konverto konverto eu
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        Lodi (Lombardia)
        OpportunityJob cerca per importante Cliente, un Senior Sales Manager Cloud & Managed Services da inserire all'interno della struttura commerciale per attività di potenziamento della rete di vendita per la proposizione di servizi Cloud e IT. Il candidato svolgerà le seguenti mansioni: - identificare, generare e acquisire nuove opportunità commerciali sul territorio (attività di hunting/prospecting); - gestire l'intero processo di negoziazione; - formulare le offerte commerciali e verificare l'andamento delle attività sul territorio assegnato; - creazione reportistica. Luogo di Lavoro: Lodi (LO) Al candidato si richiede: - esperienza maturata di almeno 5/8 anni nella vendita di soluzioni ICT presso systems integrator; - forte motivazione e abilità di lavoro in team; - gradita l'esperienza di vendita di servizi di locazione operativa; - capacità di lavorare in autonomia, nel rispetto delle scadenze e con un forte orientamento al risultato; - vocazione commerciale, energia e pro attività; - ottime capacità di relazione e negoziazione; - conoscenza della lingua inglese. Assunzione con inserimento diretto in azienda. Candidarsi allegando curriculum vitae in formato Word o PDF all'indirizzo annunci@opportunityjob.it inserendo nell'oggetto della mail il riferimento JO-2001-6832. Candidandosi al presente annuncio si autorizza il trattamento dei dati personali ai sensi dell’art. 13 d. lgs. 30 giugno 2003 n°196 – “Codice in materia di protezione dei dati personali” e dell’art. 13 GDPR 679/16 – “Regolamento europeo sulla protezione dei dati personali". OpportunityJob srl agenzia per il lavoro - Aut. Definitiva Prot39/0011220/MA004.A003. del 2 settembre 2013. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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        Italia (Tutte le città)
        ? Manage a portfolio of accounts to achieve long-term success ? Sell Company services and solutions ? Articulate the value proposition ? Act as the point of contact and handle customers individual needs ? Generate new business using existing and potential customer networks ? Communicate with clients at a senior level to resolve issues and inquiries ? Engage the customer by deliberately linking their business priorities to our value proposition ? Report on the status of accounts and transactions ? Set and track sales account targets, aligned with company objectives ? Monitor sales metrics (e.g. quarterly sales results and annual forecasts) ? Suggest actions to improve sales performance and identify opportunities for growth ? Close each opportunity by monitoring end ensuring spend is capturedKey Account Manager - IT & FintechInternational Company in strong growthAt least 3 years of proven work experience as a Sales in the following markets: Accounting and Payroll Software, Business Credit/Debit Cards, Lunch Vouchers, welfare and other b2b Financial Services industry Hands on experience in sales and an ability to deliver excellent customer experience Market industry and product knowledge (key competitors, terminology, technology, trends and regulations) Understanding the corporate expenses management and treasury concepts which link to and drive the Company value proposition Excellent communication and negotiation skillsInternational Company in strong growthOttima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 55.000 €/anno
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        Italia (Tutte le città)
          Job Description - Executive Account Manager (0068614_P0227601) Job Description  Executive Account Manager-0068614_P0227601 Description  Title: Executive Account Manager Location: Florence or Bologna Area, Italy NCR Corporation (NYSE: NCR) is the global leader in consumer transaction technologies, turning everyday interactions with businesses into exceptional experiences. With its software, hardware, and portfolio of services, NCR enables nearly 700 million transactions daily across retail, financial, travel, hospitality, telecom and technology, and small business. NCR solutions run the everyday transactions that make your life easier. NCR is headquartered in Atlanta,...
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        Italia
        Are you passionate about the automotive industry and have work experience selling cars or working in car dealership? Our client, a Spanish company in the automotive sector, is looking for a Key Account Manager for the Italian market in Milano and Torino. As a Key Account Manager you will search for potential clients and build long term relationships with car dealerships in Italy. You will have to develop and acquire new clients and help with the Italian market expansion of the company. Benefits: Attractive salary You will work in a growing company Join a successful project launched by the largest Spanish venture builder Yourself: Native italian. Fluent English. Strong knowledge of the whole sales car process. Work experience in cars dealers & more precisely in the sales of digital services to car dealerships. Excited to grow with the company. Excellent communication skills. If you are an automotive passionate and have work experience in the Italian automotive sales market, you are the perfect candidate for this offer.
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        Italia
        pubblicato martedì 21 novembre 2017 contatti tipologia indeterminato descrizione La divisione Sales & Marketing di Randstad Professionals, specializzata nella Ricerca e Selezione di profili Middle, Senior e Top Management in ambito commerciale e marketing, per una azienda leader nel settore del automotive services, e in forte crescita ci ha incaricato di ricercare un: Key Account Manager Tra le responsabilità del ruolo: Identificazione e sviluppo di nuove opportunità commerciali Attività di new business su clienti prospect Attività di gestione del parco clienti attuale con focalizzazione sul cross selling ll Key Account Manager è in possesso delle se...
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        Italia (Tutte le città)
        ZP Services Ltd. sta incrementando il personale interno con l'assunzione di figure di Sales agent e Account Manager. Siamo un'azienda multinazionale con sede a MALTA operante nel settore finanziario in continua espansione che ad oggi conta oltre 250 dipendenti. Siamo specializzati nella gestione di attività finanziarie strategiche per quanto riguarda l'acquisizione, la retenzione e l'assistenza clienti. Offriamo una vasta gamma di prodotti nei CFD e nel mercato del Forex per garantire la migliore esperienza di trading. Ti incuriosisce il settore finanziario? Stai cercando una crescita professionale all'estero che ti permetta di sviluppare le tue capacita' e di avere uno stipendio all'altezza delle tue prestazioni? STIAMO CERCANDO PROPRIO TE! COSA CERCHIAMO: Motivazione e voglia di crescita. Propensione al lavoro in team. Buone capacità organizzative e forte ambizione di crescita professionale. Spiccato approccio commerciale. Pregressa esperienza nella vendita diretta e/o telefonica. Intraprendenza e forte determinazione nel raggiungimento degli obiettivi assegnati. COSA OFFRIAMO: Training formativo retribuito Concrete possibilità di crescita e di carriera; Inserimento in un contesto dinamico e stimolante; Salario fisso piu' incentivante sistema di bonus; Relocation per due settimane/un mese in uno dei nostri alloggi per chi verra' selezionato dall'Italia; Buoni pasto.
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        Italia (Tutte le città)
        CONSULTING SQL Server/Oracle DATABASE ADMINISTRATORWhat Impact will you make? YOUR OPPORTUNITY Nell’ambito di una importante strategia di crescita, siamo alla ricerca di un Database Administrator con competenze SQL Server e Oracle per rafforzare il nostro team nelle sedi di Milano, Roma, Avellino. Your Role And Responsibilities Il tuo ruolo sarà focalizzato sull’esecuzione di complesse attività progettuali e sul supporto al Manager nella gestione del cliente. Avrai la responsabilità di condividere la tua esperienza e le tue conoscenze con i colleghi più giovani e di essere per loro un punto di riferimento nella realizzazione della nostra ambizione: “make an impact that matters”. Per...
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        Italia (Tutte le città)
        Overview HP Sales is not for the faint hearted. It requires robust knowledge of HP’s new and existing products and services, as well as communicating complex information to our partners and end-users. The scope is highly collaborative—working with internal and external stakeholders to drive sales activities at multiple organizational levels for overall sales growth. Full Time Level: Middle Travel: Minimal (if any) Glassdoor Reviews and Company Rating Success profile What makes a successful Sales Specialist at HP? Check out the top traits we’re looking for and see if you have the right mix. What it's like to work at HP Rewards Medical Dental Vision...
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        Italia (Tutte le città)
        Leading the development and implementation of global and local category strategies in Facilities and other services by addressing the relevant categories' total spend and supplier base and considering all potential levers to reduce cost and drive improved performance including demand and specification management. Continuously reviewing the relevant supply market to understand best industry practice and ensure that Group is best positioned to maximise its business opportunities and minimise its business risk. Leading the identification and delivery of cost savings opportunities, prioritising and maintaining a pipeline of procurement initiatives within that category by working with key Group stakeholders and leveraging on best practices across different geographies. Leading global negotiations and supporting/supervising other negotiations managed by the local teams by providing category knowledge and where required setting negotiation targets and co-ordinating/representing Group input into local negotiations. By working with Group Legal teams ensuring that awarded agreements are correctly formalised with suppliers and that the contract is accurately registered in the relevant contract management system. Fully utilising Group's eProcurement tools and capability (e-RFPs, e-auctions, workflow management and reporting). When called upon running complex and high-value competitive sourcing competitions in end to end compliance with Group's procurement policy and processes. Leading and managing the appropriate commercial interface with a range of major global and local suppliers in Facilties and other services including tier 1 & 2 suppliers in accordance with Group's supplier management approach. Adopting a holistic commercial approach encompassing the entire spend/activity profile with the supplier including the leveraging of commitment controls to ensure compliance with contract and compliance with the supplier as a preferred source. Identifying the commercial benefit (e.g. cost reductions & process improvements) opportunities arising from those supplier relationships. Projectising those opportunities and leading the resulting commercial supplier interaction at group level. Leading innovative service provider - HQ Milano OvestGlobal Category Manager Services scope EMEAAt least 5 years' experience developing category strategies in Facilities and Consultancy related services, running substantive sourcing events and managing the commercial elements arising from contract implementation, amendments, extensions with a nominated range of suppliers. Experience working in multinational environments and matrix organizations. Experience of using management information from ERP and Purchasing systems Strong negotiating skills and a deep knowledge of the key contractual elements affecting the commercial relationships with third parties. Excellent interpersonal skills and an ability to work with and influence suppliers and internal stakeholders at the highest level Experience in project management and ability to implement and lead cross-functional and/or virtual teams Strong analytical and communication skills Creativity, innovation, problem solving and ability to challenge conventional thinking A willingness and ability to work with the minimum of supervision Educated to degree/post graduate level CIPS (Chartered Institute of Purchasing & Supply) or similar qualification will be valued Fluent in English. Additionally Spanish, French or Italian with be valued Leading innovative service provider - HQ Milano OvestGreat opportunity in a corporate and new role for the Group
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