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Elenco delle migliori vendite global manager page

MANAGER LIVELLO SBLOCCATO - REGALO GIOCATORE PER INIZIARE UN NUOVO LAVORO FELPA CON CAPPUCCIO
  • Questo è un regalo perfetto per un Manager che ama giocare e si considererebbe un giocatore, per festeggiare l'inizio di un nuovo lavoro o carriera
  • Questo dice: Manager Livello sbloccato. È un regalo perfetto per qualcuno che sta iniziando un nuovo lavoro o ha ottenuto una promozione che ama il gioco e funziona come Manager
  • 241 g, taglio classico, collo rinforzato con nastro in twill
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GLOBAL CARE MARKET, MASSAGGIATORE INFRAROSSI A ULTRASUONI MULTIFUNZIONALE, IDEALE PER TERAPIE DIMAGRANTI E ANTIDOLORIFICHE
  • 1. Questo prodotto può fornire tre tipi di terapie: terapia a ultrasuoni, terapia del calore, terapia di massaggio a micro correnti/terapia di massaggio elettrico.
  • 2. Terapia a ultrasuoni: la sonda del massaggiatore può creare vibrazioni a ultrasuoni alla velocità di 1.000.000 di volte al secondo adatte per la cura del corpo e della pelle. La vibrazione ultrasonica può apportare modifiche di volume e movimento a ogni cellula, comportando quindi un effetto di massaggio molto fine, chiamato massaggio cellulare.
  • 3. Terapia del calore a infrarossi: i raggi infrarossi possono arrivare in profondità nella cute e nei tessuti sottocutanei. La lunghezza d'onda degli infrarossi creata dal dispositivo è molto simile alla frequenza di vibrazione delle molecole cellulari del vostro corpo ed è in grado di provocare vibrazioni simpatiche all'interno delle cellule del corpo. Tramite l'assorbimento di risonanza, l'attrito tra le molecole genera calore, aumentando così la temperatura dei tessuti sottocutanei e acceler
  • 4. Terapia di massaggio a micro correnti/terapia di massaggio elettrico: questa terapia EMS a micro correnti è un metodo di tecnologia avanzata per promuovere la salute del corpo e il benessere. Il movimento passivo dei muscoli consuma calore e brucia i grassi. Le micro correnti vengono inviate nel corpo secondo schemi specifici per ottenere un'azione snellente tramite una serie di terapie. Questo metodo dimagrante è pensato per ridurre il grasso in eccesso intorno alla vita, all'addome, alle co
  • 5. Bonus !! Vieni con uno speciale omaggio gratuito da parte del Global Care Market. 1 anno di garanzia soddisfatto solo da Happy Healthy Life (Global Care Market)!
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GLOBAL RELAX ZEN SHAPER® PLUS PEDANA VIBRANTE - NERO (MODELLO 2021) – BODY SHAPER DIMAGRANTE CON MASSAGGIO VIBRATORIO E BASCULANTE - LETTORE MUSICALE MP3-2 ANNI DI GARANZIA
  • Design unico (brevettato) della piattaforma vibrante per ottenere ottimi risultati – La plattaforma di massaggio vibrante è suddivisa in 3 zone di esercizio: Passeggiata – Jogging - Corsa
  • Potenza: 95 W - 3 Modalità Automatiche / 10 Modalità Manuali – Timer per selezionare il tempo dell’esercizio da 05 fino a 30 minuti – Simulatore delle calorie consumate e dei chilometri percorsi
  • Dispone di alcune corde elastiche di fitness per combinare il movimento vibrante della piattaforma con un’ampia moltitudine di esercizi (in piedi; disteso; allungamento della braccia, spalle e gambe; ...)
  • Connettore USB per riprodurre la musica in formato MP3 / Sincronizzazione musicale con il sistema di massaggio - Pannello di controllo LED a Colori di facile uso, situato sulla piattaforma di massaggio – Bracciale di controllo wireless per configurare comodamente tutte le funzioni del massaggiatore
  • QUALITÀ EUROPEA: Venduto da Global Relax Italia (TO) - GARANZIA UFFICIALE di 2 ANNI - Opzionale: Estensione di GARANZIA PLUS 5 ANNI (2 3 Anni). Per ulteriori informazioni contattate il Servizio Clienti di Global Relax - Manuale di Istruzioni in Italiano - Dimensioni: 42 X 20 X 80 cms. - Peso: 18 kgs
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Italia (Tutte le città)
Our Sales and Marketing teams sell our services to the world's largest global corporate customers. Our expert sales professionals are dedicated to managing the communications of multinational corporations by simplifying corporate systems and helping our customers reduce costs enabling them to be a ready business. There has never been a better time to join as our Global Account Manager and be a part of our success. As a Global Account Managers or GAMs you will be accountable for the overall relationship management for one or more global clients. Our Global Account Managers are focused on driving business outcomes for accounts; aligning operating companies, affiliates and partners in order to drive profitable and long-term revenue contribution, customer satisfaction and increased market share. These successes will result from knowledge and expertise on integrated products, IT services, converged/unified communications / IoT and mobile solution offerings. Our Global Account Managers lead a client-focused virtual team which include National Account Managers in different regions, commercial solution and service functions depending upon the size of the Client and the complexity of their relationship. Key Accountabilities:Ensures delivery of all financial targets including revenue, connections for voice and data, market share and net margin contribution, as well as responsibility for the delivery of the P&L Responsible for developing and implementing a clear strategic Account plan for driving profitable growth in the Account by aligning key stakeholders across Marketing, Lines of Business, Presales etc. Establishes appropriate relationships with customers and leverages those relationships to win new business. Introduces new products and propositions to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management at C level within all key customers. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Works with OpCo corporate sales areas and customer Fulfilment and delivery areas to ensure that international and national strategies are aligned, complementary and deliver to customers Responsible for driving multi product penetration increasing revenue from the account. Global Account Manager - IT vendor companyTop 10 worldwide ICT companyYou will be a proven and credible operator at C level and have a track record of delivering successful solutions for multi-national corporations. You will be commercially adept, technically sound and able to deliver results through geographically disparate teams. Essential:Track record of global accounts/ enterprise solution selling within multi-national companies Deep understanding of the customer's business, it's market and industry alongside key decision-makers and influencers in account organisation Manage global customer relationship up to C-Level Ability to translate customer's objectives and strategy into relevant propositions Well-versed with consultative selling approach Robust understanding of account P&L. Top 10 worldwide ICT companyOttima opportunità di carriera.Salario da 70.000 €/anno a 85.000 €/anno
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Italia (Tutte le città)
Leading the development and implementation of global and local category strategies in IT by addressing the relevant category's total spend and supplier base and considering all potential levers to reduce cost and drive improved performance including demand and specification management. Continuously reviewing the relevant supply market to understand best industry practice and ensure that Group is best positioned to maximise its business opportunities and minimise its business risk. Leading the identification and delivery of cost savings opportunities, prioritising and maintaining a pipeline of procurement initiatives within that category by working with key Group stakeholders and leveraging on best practices across different geographies. Leading global negotiations and supporting/supervising other negotiations managed by the local teams by providing category knowledge and where required setting negotiation targets and co-ordinating/representing Group input into local negotiations. By working with Group Legal teams ensuring that awarded agreements are correctly formalised with suppliers and that the contract is accurately registered in the relevant contract management system. Fully utilising Group's eProcurement tools and capability (e-RFPs, e-auctions, workflow management and reporting). When called upon running complex and high-value competitive sourcing competitions in end to end compliance with Group's procurement policy and processes. Leading and managing the appropriate commercial interface with a range of major global IT suppliers including tier 1 & 2 suppliers in accordance with Group's supplier management approach. Adopting a holistic commercial approach encompassing the entire spend/activity profile with the supplier including the leveraging of commitment controls to ensure compliance with contract and compliance with the supplier as a preferred source. Identifying the commercial benefit (e.g. cost reductions & process improvements) opportunities arising from those supplier relationships. Projecting those opportunities and leading the resulting commercial supplier interaction at group levelLeading innovative service provider - HQ Milano Ovest Global IT Category Manager scope EMEAAt least 5 years' experience developing category strategies, running substantive sourcing events and managing the commercial elements arising from contract implementation, amendments, extensions with a nominated range of IT suppliers.Experience working in multinational environments and matrix organisations.Experience of using management information from ERP and Purchasing systemsStrong negotiating skills and a deep knowledge of the key contractual elements affecting the commercial relationships with third parties.Excellent interpersonal skills and an ability to work with and influence suppliers and internal stakeholders at the highest levelExperience in project management and ability to implement and lead cross-functional and/or virtual teams Leading innovative service provider - HQ MilanoOvestChallenging role in a multinational and dynamic context
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Italia (Tutte le città)
Leading the development and implementation of global and local category strategies in Facilities and other services by addressing the relevant categories' total spend and supplier base and considering all potential levers to reduce cost and drive improved performance including demand and specification management. Continuously reviewing the relevant supply market to understand best industry practice and ensure that Group is best positioned to maximise its business opportunities and minimise its business risk. Leading the identification and delivery of cost savings opportunities, prioritising and maintaining a pipeline of procurement initiatives within that category by working with key Group stakeholders and leveraging on best practices across different geographies. Leading global negotiations and supporting/supervising other negotiations managed by the local teams by providing category knowledge and where required setting negotiation targets and co-ordinating/representing Group input into local negotiations. By working with Group Legal teams ensuring that awarded agreements are correctly formalised with suppliers and that the contract is accurately registered in the relevant contract management system. Fully utilising Group's eProcurement tools and capability (e-RFPs, e-auctions, workflow management and reporting). When called upon running complex and high-value competitive sourcing competitions in end to end compliance with Group's procurement policy and processes. Leading and managing the appropriate commercial interface with a range of major global and local suppliers in Facilties and other services including tier 1 & 2 suppliers in accordance with Group's supplier management approach. Adopting a holistic commercial approach encompassing the entire spend/activity profile with the supplier including the leveraging of commitment controls to ensure compliance with contract and compliance with the supplier as a preferred source. Identifying the commercial benefit (e.g. cost reductions & process improvements) opportunities arising from those supplier relationships. Projectising those opportunities and leading the resulting commercial supplier interaction at group level. Leading innovative service provider - HQ Milano OvestGlobal Category Manager Services scope EMEAAt least 5 years' experience developing category strategies in Facilities and Consultancy related services, running substantive sourcing events and managing the commercial elements arising from contract implementation, amendments, extensions with a nominated range of suppliers. Experience working in multinational environments and matrix organizations. Experience of using management information from ERP and Purchasing systems Strong negotiating skills and a deep knowledge of the key contractual elements affecting the commercial relationships with third parties. Excellent interpersonal skills and an ability to work with and influence suppliers and internal stakeholders at the highest level Experience in project management and ability to implement and lead cross-functional and/or virtual teams Strong analytical and communication skills Creativity, innovation, problem solving and ability to challenge conventional thinking A willingness and ability to work with the minimum of supervision Educated to degree/post graduate level CIPS (Chartered Institute of Purchasing & Supply) or similar qualification will be valued Fluent in English. Additionally Spanish, French or Italian with be valued Leading innovative service provider - HQ Milano OvestGreat opportunity in a corporate and new role for the Group
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Italia (Tutte le città)
Per azienda italiana e multinazionale, leader nella produzione e commercializzazione di componenti per veicoli industriali ricerchiamo il: GLOBAL SALE DIRECTOR – COMPONENTI VEICOLI INDUSTRIALI - TREVISO Rispondendo al General Manager avrà l’obiettivo di consolidare e sviluppare l’attività di business per tutte le aree nelle quali opera il gruppo, condurre trattative e negoziati commerciali, gestire risorse dedicate alle vendite e al post vendita e implementare ulteriormente il portafoglio clienti principalmente rappresentato da aziende e partner che necessitano di componenti standard o personalizzati in genere utilizzati nella produzione di veicoli industriali. Il ruolo dovrà essere di stimolo per l’area R&D che sarà indirizzata alle aree dell’innovazione e diversificazione di prodotto e quella di Marketing nella individuazione di nuovi e differenti mercati e opportunità commerciali. Per maggiori info e candidature https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GLOBAL_SALES_DIRECTOR_COMPONENTI_VEICOLI_INDUSTRIALI_TREVISO_175161762.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al D. Lgs. 196/03. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy D. Lgs. 196/03. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77.MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi del D.lgs. 276/2003: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Italia (Tutte le città)
Per azienda italiana e multinazionale, leader nella produzione e commercializzazione di componenti per veicoli industriali ricerchiamo il: GLOBAL SALE DIRECTOR – COMPONENTI VEICOLI INDUSTRIALI - TREVISO Rispondendo al General Manager avrà l’obiettivo di consolidare e sviluppare l’attività di business per tutte le aree nelle quali opera il gruppo, condurre trattative e negoziati commerciali, gestire risorse dedicate alle vendite e al post vendita e implementare ulteriormente il portafoglio clienti principalmente rappresentato da aziende e partner che necessitano di componenti standard o personalizzati in genere utilizzati nella produzione di veicoli industriali. Il ruolo dovrà essere di stimolo per l’area R&D che sarà indirizzata alle aree dell’innovazione e diversificazione di prodotto e quella di Marketing nella individuazione di nuovi e differenti mercati e opportunità commerciali. COSA OFFRIAMO: Contratto a tempo indeterminato RAL in grado di soddisfare le esperienze più qualificate Per info e candidature https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GLOBAL_SALES_DIRECTOR_COMPONENTI_VEICOLI_INDUSTRIALI_TREVISO_175161762.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al D. Lgs. 196/03. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy D. Lgs. 196/03. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77.MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi del D.lgs. 276/2003: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Italia (Tutte le città)
Per azienda italiana e multinazionale, leader nella produzione e commercializzazione di componenti per veicoli industriali ricerchiamo il: GLOBAL SALE DIRECTOR – COMPONENTI VEICOLI INDUSTRIALI - TREVISO Rispondendo al General Manager avrà l’obiettivo di consolidare e sviluppare l’attività di business per tutte le aree nelle quali opera il gruppo, condurre trattative e negoziati commerciali, gestire risorse dedicate alle vendite e al post vendita e implementare ulteriormente il portafoglio clienti principalmente rappresentato da aziende e partner che necessitano di componenti standard o personalizzati in genere utilizzati nella produzione di veicoli industriali. Il ruolo dovrà essere di stimolo per l’area R&D che sarà indirizzata alle aree dell’innovazione e diversificazione di prodotto e quella di Marketing nella individuazione di nuovi e differenti mercati e opportunità commerciali. COSA OFFRIAMO: Contratto a tempo indeterminato RAL in grado di soddisfare le esperienze più qualificate Per candidarsi https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GLOBAL_SALES_DIRECTOR_COMPONENTI_VEICOLI_INDUSTRIALI_TREVISO_175161762.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al D. Lgs. 196/03. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy D. Lgs. 196/03. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77.MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi del D.lgs. 276/2003: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Azienda operante nel settore della lubrificazione per l’industria e per l’autotrazione, ricerca La risorsa, in collaborazione con la Direzione Generale e divisione Regionale, si occuperà dello sviluppo del business del settore OEM automotive, in Italia e nel mondo. Si richiede: • Esperienza pluriennale nel settore, preferibilmente nel ruolo di Key Account Manager. • Elevate competenze di valutazione strategica •Capacità di promuovere attivamente la comunicazione sia all’interno dell’organizzazione sia con la rete esterna di clienti • Ottima conoscenza della lingua inglese • Dimestichezza con il Software SAP • Disponibilità a frequenti trasferte su territorio estero, in particolare Sta...
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Italia (Tutte le città)
Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of €5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 68.000 €/anno
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La risorsa avrà il compito di supportare i consulenti nelle loro attività professionali giornaliere, in particolare nelle seguenti mansioni:Attività di Head Hunting, volta all'individuazione dei professionisti in linea ai mandati in carico Studi di settore e identificazione dei target sui quali concentrarsi Attività di mappatura di mercato Supporto nella stesura dei Dossier dei candidati Accoglienza dei candidati in sede di colloquio, ricezione delle chiamate Convocazione dei candidati a colloquio Redazione e pubblicazioni annunci Screening curricula, organizzazione e affiancamento ai colloquiGestione dell'agenda giornaliera del team e relative attività di supporto nell'organizzazione dell'ufficio Attività di back office Contesto multinazionale sfidantePossibilità di inserimento Laurea triennale o magistrale Conoscenza del pacchetto Office Buone capacità di scrittura e di comunicazione Spiccate capacità relazionali, di team working e di gestione dello stress Flessibilità Requisito fondamentale è la conoscenza fluente della lingua inglese, scritta e parlata. Page Executive è la boutique del Gruppo Page che si occupa di ricerche di profili executive, quali CEO, Managing Director, CFO, General Manager, Partner, e altre figure di Top Management. Ottima opportunità in un contesto multinazionale sfidante che offre accesso e visibilità sul mercato del lavoro domestico e internazionale. Per candidarsi, scrivere direttamente a serena.ravasio@pageexecutive.com
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Italia (Tutte le città)
Responsible for the implementation of the company H&S target zero objectives and program.Responsible for all OHS efforts. These efforts include definition, application and supervision of policies and procedures, and OHS metrics reporting (monthly and annual consolidation and analysis).Provide significant OHS support and execution for global integration-related initiatives.Work effectively across the full range of OHS disciplines and be able to work with the business management team and senior colleagues.Be confident in representing the Company/Sites with regulatory and industry bodies, the wider community and the corporate organization.Influencing & motivating personnel on Safety matters at all levels of the organization, with the ability to take a stand on the critical safety issues.Develop and conduct occupational safety training for various workgroups, including evaluation and modification of programs to meet local legislative requirementsPlan, design, develop, implement, and evaluate occupational safety events.Provide guidance to site personnel with safety briefings and toolbox talks. Ensure that all OHS communications and alerts are translated into Italian for dissemination.Be the Super user on Intelex OHS system.Support Incident recording and reporting.Provide Incident investigation support.Lead internal audits program and execution and participate in cross-audits.To be the custodian of OHS documentation ensuring document storage and version control for policies and procedures are effective.Coordinate and participate in inspections, investigations, and occupational safety activities with sites.Collate and review the balanced scorecard data, identifying the needs for new or modified occupational safety programs.Identify opportunities for improvements in tracking and reporting procedures.Lead and/or participate on teams with safety, technical, management, and other functional teams representing the OHS function as required. Great job opportunity - Energy sector Milano Must possess required knowledge, skills, abilities and experience and be able to explain and demonstrate, with or without reasonable accommodations, that the essential functions of the job can be performed:In depth, up-to-date knowledge of relevant H&S regulations and legislation applicable in ItalyKnowledge of power plant processes with relevant experience in a high hazard utilities environmentMinimum 3 years of experience in OHS managing role, developed preferably at power sector.Be an experienced manager of people in both direct and indirect situations with excellent delegation and team leading skills.Leadership ability and strong management skills.Technical excellence.Organizational skills, particularly in terms of planning, budget development and tracking. Excellent communication (written, verbal and presentational situations) and personnel motivation skills.Professionalism and reliability.Ability to travel. Languages:Fluent Italian & English Travel requirementsWillingness and ability to travel independently to all worksites as needed.Travel expected in the range of 30% to 40%. Our client have a global teams applies our best-in-class technical and management expertise in traditional and innovative technologies to energize local economies and communities around the world.This job offers an excellent opportunity to work in partnership with the business on a range of interesting and challenging initiatives, and to propose and to implement new areas of development.
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Vertical Sales Manager - Canale OEM (293429) JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page. Loading... Skip to Main Content Vertical Sales Manager - Canale OEM (293429) Req ID 293429 - Posted 05/16/2018 - Italy - Padova - Digital Factory - Sales - Experienced Professional - Siemens Employee - Full time only ? Job Description Print Preview Post for this job Apply Using LinkedIn™ Save Job Email Job to Friend Return to List Job Title: Vertical (indirect) Sales Manager canale OEM Siemens è alla ricerca di un Sales Manager canale OEM da assumere a tempo indeterminato, per la sede di Padova, che svolga il ruolo di Responsabile d...
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Italia (Tutte le città)
Future Manager Group è l’azienda leader nell’executive search di giovani manager, in Italia ed all’estero. Il nostro Gruppo aziendale è unico nel proprio target di riferimento, non solo in Italia attraverso Future Manager Recruitment e Future Manager Consulting, ma anche all’estero attraverso Future Manager Alliance. La Future Manager Academy è il programma dedicato ai laureandi o neolaureati che desiderano sviluppare le proprie competenze professionali in ambiente HR. Il piano formativo al centro della nostra Academy permette di avere una visione a 360° delle nostre expertise in ambito risorse umane ed essere preparati al meglio per il ruolo che si andrà a ricoprire al termine del percorso. La job rotation e un costante affiancamento da parte di un “buddy” aziendale sono i punti di forza del nostro percorso formativo in Future Manager. Tutto questo permette di sviluppare reali competenze in ambito Ricerca e Selezione, Talent Acquisition, Digital Marketing, Ricerca e Sviluppo, Global Business Development. Sei pronto a metterti in gioco in un contesto internazionale e dinamico? Sei una persona che vuole imparare e crescere continuamente? Noi facciamo emergere il manager che c’è in te! CANDIDATI AL NOSTRO GRADUATE PROGRAM 6 mesi insieme (contratto di stage finalizzato all’inserimento), almeno 2 job rotations sfidanti, 4 percorsi di crescita in base alle tue attitudini: PERCORSO IN RICERCA E SELEZIONE DEL PERSONALE La risorsa avrà l’occasione di conoscere l’area produttiva dell’azienda e si occuperà di gestire uno o più progetti di ricerca e selezione del personale per i nostri clienti. Le attività prevedono il coinvolgimento della risorsa in prima persona dalla pubblicazione, allo screening dei CV, alle interviste, fino all’inserimento dei candidati. PERCORSO IN DIGITAL MARKETING La risorsa – in base alle proprie attitudini personali – avrà la possibilità di crescere nell’area Marketing, seguendo i nostri progetti di comunicazione. PERCORSO IN RICERCA E SVILUPPO/ TALENT ACQUISITION & EMPLOYER BRANDING La risorsa avrà la possibilità di seguire progetti di survey, ricerche sociali e di mercato, relative a: mercato del lavoro, employer branding, analisi di settore, strategie di talent acquisition. PERCORSO DI BUSINESS DEVELOPMENT INTERNAZIONALE La nostra vocazione fortemente globale permette di seguire progetti anche a livello extra-nazionale. La risorsa avrà la possibilità – in base alle proprie attitudini personali – di seguire anche progetti con l’estero, sia interfacciandosi con i nostri clienti sia con i nostri colleghi internazionali. Requisiti: Laureando o Neolaureato in Economia, Management, Lingue, Giurisprudenza, Scienze Politiche o affini; Indispensabile la conoscenza fluente dell’inglese; Preferibile la conoscenza di una seconda/terza lingua; Entusiasmo, curiosità, proattività; Spirito di squadra, flessibilità, problem solving; Imprenditorialità, coraggio, apertura al cambiamento. Il nostro processo di selezione: Application form Skype interviews Assessment center Colloqui individuali Il progetto sulla risorsa sarà unico, individuale e personalizzato: vogliamo portare la risorsa ad acquisire sempre maggiori responsabilità, operando in ambito nazionale e internazionale. We are waiting for you!
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Italia (Tutte le città)
Career Opportunities: Sr. Client Manager (48323) JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page. Loading... Skip to Main Content Career Opportunities: Sr. Client Manager (48323) Reference Code 48323 - Posted 17/07/2017 - Italy - Milano - Functional Area (1) - Regular Full-Time Employee ? Job Description Print Preview Apply Apply Using LinkedIn™ Save Job Return to List Sr. Client Manager About Swiss Re Swiss Re Reinsurance provides clients and brokers with reinsurance products, insurance-based capital market instruments and risk management services. Reinsurance operates globally through two segments – Property & Casualty...
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Brescia (Lombardia)
Società con sede a Brescia ricerca un Digital Marketing Specialist con esperienza pregressa nel settore per ampliamento Ufficio comunicazione e marketing. La risorsa dovrà collaborare alla progettazione di un piano editoriale social, nonché alla creazione di campagne Ads coerentemente con le direttive e gli obiettivi. Nello specifico la risorsa si occuperà di: - Redigere un piano editoriale in collaborazione con l’Ufficio comunicazione; - Analizzare i profili dei competitors; - Strutturare campagne Google Ads e Facebook Ads; - Creazione di campagne di digital marketing, in particolare Landing page, Funnel e Direct Email Marketing; - Sponsorizzazione dei contenuti social; - Creare grafiche accattivanti in tema legal; - Gestire i canali social dell’azienda (Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Twitter); - Gestire la comunicazione online e offline. Si richiedono: - Esperienza pregressa in tale mansione; - Ottima conoscenza approfondita delle piattaforme social, quali Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, Twitter, YouTube; - Ottima conoscenza di Google Analytics; - Capacità di redazione e gestione delle campagne di sponsorizzazione (Facebook Ads e Google Ads); - Ottima capacità di creazione e gestione delle campagne di digital marketing (landing page, dem, funnel, Google AdWords); - Buona conoscenza del pacchetto Adobe (in particolare Photoshop, Lightroom e Illustrator); - Creatività e ottime capacità di scrittura in ottica SEO; - Buone competenze di grafica. Completano il profilo: - Ottime capacità analitiche; - Serietà e proattività; - Ottima capacità di lavoro in team; - Problem solving. E' richiesta la presenza quotidiana presso la sede di Brescia. Contratto di lavoro: part-time (valutabile anche full-time) a partita Iva. L’annuncio è rivolto ad ambo i sessi ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Frosinone (Lazio)
Società con sede nel Cassinate ricerca un Digital Marketing Specialist con esperienza pregressa nel settore per ampliamento Ufficio comunicazione e marketing. La risorsa dovrà collaborare alla progettazione di un piano editoriale social, nonché alla creazione di campagne Ads per e-commerce. Nello specifico la risorsa si occuperà di: - Redigere un piano editoriale in collaborazione con l'Ufficio comunicazione; - Analizzare i profili dei competitors; - Strutturare campagne Google Ads e Facebook Ads; - Creazione di campagne di digital marketing, in particolare Landing page, Funnel e Direct Email Marketing; - Sponsorizzazione dei contenuti social; - Creare grafiche in linea con i brands; - Gestire i canali social dell'azienda (Facebook, Instagram, - Gestire ed implementare l'aumento della comunity - E-mail marketing / newsletter Si richiede: - Esperienza pregressa dimostrabile nel settore; - Ottima conoscenza approfondita delle piattaforme social e funzionamento e-commerce - Ottima conoscenza di Google Analytics; - Capacità di creazione e gestione delle campagne di sponsorizzazione (Facebook Ads e Google Ads); - Creazione e gestione delle campagne di digital marketing (landing page, dem, funnel, Google AdWords); - Buona conoscenza del pacchetto Adobe - Buone competenze di grafica. E' richiesta la presenza quotidiana presso la sede.
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