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Head of digital


Elenco delle migliori vendite head of digital

HEAD OF THE FAMILY
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    HEAD OF STATE
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      HEAD OF PAIN
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        Italia
        He/She reports to: Managing Director Front Office He/She leads: Project Management Team (Project management Assistants and 1 senior Project Manager) - n. 1 Internal Communication Specialist Works closely with: Managing Directors, Bank Branch Manager, Directors & Head of Departments Purpose of position The Head of Project Management will be responsible for a multidisciplinary unit, reporting directly to the MD Front Office, focused on strategy and project management. Main tasks of the organizational unit are: Support the definition and maintenance of the projects portfolio in close alignment with internal departments; Increasing the focus of the organization on PMO and project management activities, tailoring at local level group methodologies and spreading the project management culture across the organization; Directly manage most relevant and strategic projects, from idea definition through implementation; Implement ROUTE2025 in the Italian market; Communicate effectively strategy contents to the whole company; Reporting to MDs; The Head of project management in order to reach our long term strategic goals (ROUTE2025) leads a team to guide the successful delivery of programs and projects through the provision of strategic and operational support, including operational reporting, risk and issue tracking, quality control and post project benefits tracking and reporting. Skills Experience (6/8 years) in Program and Project Management tasks within complex and multinationals environments; Project Management Certification (e.g. PMP, PRINCE 2); Proven experience in managing multidisciplinary teams; Fluency in English; Ability to combine strategic vision and operational effectiveness; Previous experience in Digital Transformation Program, preferably in the finance/banking industry. Proven attitude towards problem solving, decision making, sound judgment, assertiveness; Excellent oral and written communication skills as well as excellent presentation skills with ability to conduct presentations comfortably to large groups; Strong relationship building and interpersonal skills; Experienced user of MS Project and MS Office toolset (Word, Excel and PowerPoint)
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        Italia (Tutte le città)
        Kelly Services è specializzata nel reclutamento e nella selezione di personale temporaneo e a tempo indeterminato per le aree Amministrazione, Contabilità, Finanza, Banche ed Assicurazioni. Per maggiori informazioni visita il sito www.kellyservices.it. Kelly Financial Resources, per giovane realtà del settore digital in forte crescita, ricerca un Head of Accounting & Controlling Descrizione Mansione A diretto riporto della Direzione, la risorsa avrà la responsabilità dell’attività amministrativa della società. Nello specifico, seguirà le seguenti aree: revisione e supporto nelle operazioni di chiusura mensile; predisposizione della reportistica mensile e trimestrale, con control...
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        Italia (Tutte le città)
        Importante gruppo industriale, per potenziamento del proprio organico, ci ha incaricati di ricercare un/una Head of Trade Marketing & Marketing Communication Il/la quale, rispondendo al Direttore Marketing di gruppo, avrà la responsabilità dell’attività di comunicazione interna ed esterna, coordinando le risorse dedicate alla gestione dei siti web, dei canali social, del procurement marketing e field marketing, delle realizzazioni ed elaborazioni grafiche per le varie attività e pubblicazioni. Dovrà gestire i fornitori per la parte media, digital, eventi, materiale promozionale e gadget, pubblicazioni e stamperia. In collaborazione con le agenzie si occuperà della redazione e dei follow-up dei piani editoriali dei media offline e dei media online per web e social, di tipo istituzionale o mirati a singoli progetti. Avrà la responsabilità di coordinare e realizzare gli eventi istituzionali pianificati con la Direzione, in collaborazione con lo staff e con fornitori esterni. Sarà di supporto alle attività di relazioni esterne e press conference. Infine coordinerà le risorse interne ed esterne, per progetti strategici di sviluppo o di supporto ai canali di business e/o all’area commerciale sia in Italia che all’estero. Il/la candidato/a ideale è in possesso di Laurea ad indirizzo Marketing e Comunicazione ed ha maturato un’ esperienza pluriennale in ambito comunicazione e marketing, nel coordinamento di risorse per i vari progetti e nella gestione di fornitori esterni, in realtà strutturate con prodotti preferibilmente a contenuto tecnico, dove ha acquisito competenze nella pianificazione media on e off-line e nella gestione di campagne di social media marketing e di progetti internazionali. Ha ottima padronanza nell’utilizzo dei vari social networks, ottime doti di comunicazione; è dotato di spirito di iniziativa ed è in grado di motivare un team di lavoro. Ha buona padronanza della lingua inglese e dei principali applicativi Office. Resistenza allo stress, flessibilità e ottime doti organizzative e precisione nella gestione delle scadenze e nel monitoraggio delle spese di budget completano il profilo. Si richiede disponibilità a brevi trasferte anche all’estero. Sede di lavoro: provincia di Verona
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        Milano (Lombardia)
        For an ICT multinational company we are looking for the Head of Accounting. Reports to CFO - Manage and oversee the daily operations of the accounting department including: IFRS accounting, local statutory accounting, tax and regulatory filings, month and end year process, accounts payable/receivable, cash receipts, general ledger, treasury, trust account statement reconciliations according to the IFRS, supply chain management and VAT. - Monitor and analyse accounting data and produce financial reports or statements managing the reporting according to headquarter processes/procedures. - Oversee the administrative processes outsourced through the Share Service Centre. - Plays a lead specialist role of senior team of subject matter experts (relative to financial responsibility). - Leads the budgetary and financial control activities for a defined financial area within a business unit to meet needs of all stakeholders Corporate, Government and statutory bodies. - Owns relationship with and influences at DR to LOB CFO level. - Resource management responsibility. - Subject matter expert within a defined specialist area and have specialist advanced qualification. KEY RESPONSIBILITIES Functional Knowledge - Knowledge of industry skills to make an impact, including non-financial skills (e.g. process, telecommunications, contracts). - Drives financial performance and gives financial guidance to senior leadership teams and guides more junior roles. - Advises and coaches on financial policy and practices that support company long term goals. - Expert in a number of finance work areas - Specialist roles at this level should be recognised internally for expertise. Complexity of Role - Manages transformation complexity with ownership for delivery of key business unit specific organisation-wide finance programmes. - Ownership and delivery of planning, facilitation and completion of finance programmes - Drives judicious use of resources to maximise productivity and drive cost
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        Italia (Tutte le città)
        Ricerchiamo un Head of Quality and Standards da inserire nel nostro organico. Siamo una realtà industriale operante nel settore dell’imballaggio metallico da più di 50 anni. Lo stabilimento è ubicato in provincia di Salerno a Fisciano, dove occupa una superficie di 30.000 mq con un organico di 130 risorse in crescente incremento. Il profilo ideale proveniente da studi in Ingegneria Alimentare, di Tecnologo Alimentare, Ing. Gestionale ed equipollenti si occuperà di garantire il mantenimento costante dei sistemi di gestione della qualità e dei processi. In particolare si dovrà occupare riportando al GM: di definire con i vari Responsabili di Funzione, le risorse, gli indicatori e le azioni necessarie per raggiungere gli obiettivi richiesti dai Clienti e dalla strategia aziendale; strutturare e monitorare un sistema di qualità efficace, assicurando il mantenimento delle procedure e la loro stretta osservanza; garantire supporto alla direzione vendite al fine di effettuare corrette analisi di customer satisfaction attraverso flussi costanti di informazioni; assicurare il rispetto delle procedure per specifici clienti in maniera tale che le attività poste in essere e programmate siano aderenti alle richieste; gestire eventuali anomalie legate al sistema e/o al prodotto; gestire il team di professionisti in organico al sistema della qualità, garantendo formazione e monitoraggio dei kpy di ciascuno. Altresì dovrà gestire: • il piano di Audit interni e, in collaborazione con il Responsabile Supply Chain, quelli ai fornitori, al fine di monitorare la conformità dei processi e dei prodotti. • Redigere la necessaria reportistica col DG e le aree coinvolte. • pianificherà con l’Ente di Certificazione del Sistema Qualità il periodo di esecuzione del rinnovo e/o mantenimento della certificazione Il profilo che desideriamo incontrare in aggiunta ai requisiti tecnici dovrà essere portatore di un complesso ventaglio di competenze trasversali e manageriali che gli consentano di rappresentare nelle sue funzioni un punto di riferimento nonché un conoscitore dei meccanismi organizzativi che regolano l’azienda e, dunque, una figura di riferimento alla quale tutti potranno rivolgersi per trovare un valido supporto nella risoluzione di problemi di tipo organizzativo e gestionale. Gradita la pregressa esperienza in aziende del comparto alimentare. Offriamo contratto di inserimento al corrispondente livello del CCNL di riferimento adottato. Per candidarsi inviare il proprio curriculum vitae con lettera di presentazione all’ufficio Risorse Umane all’indirizzo hr@easytechclosures.com con autorizzazione al trattamento dati citando nell’oggetto il riferimento I profili in linea con i requisiti verranno convocato per un colloquio di approfondimento.
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        Italia (Tutte le città)
        Ricerchiamo un Head of Quality and Standards da inserire nel nostro organico. Siamo una realtà industriale operante nel settore dell’imballaggio metallico da più di 50 anni. Lo stabilimento è ubicato in provincia di Salerno a Fisciano, dove occupa una superficie di 30.000 mq con un organico di 130 risorse in crescente incremento. Il profilo ideale proveniente da studi in Ingegneria Alimentare, di Tecnologo Alimentare, Ing. Gestionale ed equipollenti si occuperà di garantire il mantenimento costante dei sistemi di gestione della qualità e dei processi. In particolare si dovrà occupare riportando al GM: di definire con i vari Responsabili di Funzione, le risorse, gli indicatori e le azioni necessarie per raggiungere gli obiettivi richiesti dai Clienti e dalla strategia aziendale; strutturare e monitorare un sistema di qualità efficace, assicurando il mantenimento delle procedure e la loro stretta osservanza; garantire supporto alla direzione vendite al fine di effettuare corrette analisi di customer satisfaction attraverso flussi costanti di informazioni; assicurare il rispetto delle procedure per specifici clienti in maniera tale che le attività poste in essere e programmate siano aderenti alle richieste; gestire eventuali anomalie legate al sistema e/o al prodotto; gestire il team di professionisti in organico al sistema della qualità, garantendo formazione e monitoraggio dei KPI di ciascuno. Gradita la pregressa esperienza in aziende del comparto alimentare. Offriamo contratto di inserimento al corrispondente livello del CCNL di riferimento adottato. Per candidarsi inviare il proprio curriculum vitae con lettera di presentazione all’ufficio Risorse Umane rispondendo al presente annuncio con autorizzazione al trattamento dati citando nell’oggetto il riferimento I profili in linea con i requisiti verranno convocato per un colloquio di approfondimento.
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        Italia (Tutte le città)
        Importante Gruppo Internazionale del settore automobilistico, con 5 plant produttivi, per il proprio headquarter situato nella provincia di Vercelli ci ha incarico di selezione un HEAD OF CONTROLLING La risorsa, riportando al CFO,  avrà la responsabilità del controlling per i 5 plant di riferimento (tre situati in Italia, uno in Brasile e uno in Polonia). A stretto contatto con il Plant Manager del sito adiacente all’headquarter elaborerà il conto economico direttamente di Plant mentre coordinerà i controller degli altri plant. Nel suo ruolo avrà una visione sul controlling di prodotto, di progetto, di plant e di gruppo. Per ricoprire con successo la posizione si richiede un’esperienza nel Controllo di Gestione Aziende industriali con produzione in serie, conoscenza e implementazione delle BOM di prodotto di supporto Ente Tecnico, calcolo costo prodotto previsivo e consuntivo, calcolo di tassi orari di stabilimento (Macchina e uomo), Plant Controlling, gestione Centri di Costo e competenze in ambito di World Class Manufacturing. Necessaria inoltre esperienza nella preparazione dei Budget & Plan di Plant e societari, nel reporting Mensile e Consolidato in HFM o altri software simili di consolidamento. Si richiede infine la conoscenza dei principi di Contabilità e Bilancio ITA GAAP e IFRS, ottima conoscenza di Microsoft Excel and ACCESS. Gradita infine una pregressa esperienza nell’utilizzo di ERP SAP / BPCS per i moduli CO, FI, MM. Completano il profilo ottime capacità organizzative, relazionali, la precisione e il rigore, l’orientamento al risultato, l’approccio proattivo e un’ottima conoscenza della lingua inglese.  Si offre inserimento all’interno di un ambiente di lavoro internazionale, altamente professionalizzante, in grado di far crescere le candidature più motivate e interessate a strutturare un percorso di crescita. Sede di lavoro: provincia di Vercelli About Job è un'Agenzia di Ricerca e Selezione del Personale autorizzata dal Ministero del Lavoro al prot. 13/I/0012148 che offre consulenze integrate nell'ambito della gestione delle Risorse Umane. I candidati sono invitati a leggere sul nostro sito aboutjob l'informativa sulla privacy (GDPR Regolamento UE 679/2016). Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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        Italia (Tutte le città)
        La figura ricercata si occuperà di: Management e gestione di un team composto da Account / project manager senior oltre ad altre risorse più junior. People management Verifica dei KPI e degli Obiettivi del Team Gestione rapporto con i clienti Relazione commerciale e corporate con i clienti top della società Negoziazione di deal e accordi e commerciali Presentazione clienti e attività di supervisione in ambito project management Gestione del rapporto con stake holder aziendali interni ed esterni Riportare il proprio operato direttamente alla Direzione Generale Servizi offerti: Field marketing services Head of Field Marketing Service Division - Marketing OperativoSocietà leader nel settore del Field Marketing e Marketing operativoIl candidato ideale possiede:Provenienza dal settore del Field Marketing / Marketing operativoEsperienza nella gestione e coordinamento di un teamOttima conoscenza del pacchetto OfficeEccellente background analitico e numericoBuona conoscenza della lingua ingleseCapacità di Team WorkingFlessibilità e leadership Importante società leader nel mercato del field marketing e marketing operativo con oltre 300 dipendenti e diverse sedi in ItaliaOttima opportunità di carriera.Salario da 40.000 €/anno a 60.000 €/anno
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        Torino (Piemonte)
        Key responsibilities will be: • To generate high-quality Learning leads and convert to sales for Certification Services and other SAI Global products and services by executing managed business-to-business conversations • Focus to be on the core target markets for SAI Global Assurance in CESA, specifically Retail, Food Processing & its Supply Chain and Primary Processing. Including Management systems and other certification services • To work closely with the General Manager â€" Strategic Accounts to identify new business potential and plan coordinated Learning business development strategies to maximise SAI Globalâ€(TM)s exposure and opportunities • To gather business environment data; position product/service features and benefits with prospective clients and to match these to identified business needs; qualify prospectâ€(TM)s need, authority, timeframe to purchase and budgetary information, converting to sales where appropriate Duties: • Outbound prospecting, engaging with decision makers within focus groups, industry bodies and major food processing organisations to produce lead generation • Growing the Learning division through the effective management of business development activities within the Division. Direct the activities of the CESA sales group for the achievement of short and long-term business objectives, increased profit & market control. • Generate appointments for meetings and present to prospects with identified needs • Responsible for developing and implementing Learning plans that support the implementation of the above. • Deal professionally and efficiently with incoming leads and enquiries, as allocated, quickly identifying the need and matching with appropriate product/service and business area and following up these leads as appropriate • Manage client retention targets, through engagement with existing SAI Global clients to ensure continued service and identify new sales opportunities for other SAI Global products and services • Ensure the sales team have performance reviews in line with company procedures and identified training requirements are fulfilled to allow the company to achieve business objectives. • Prepare the CESA Learning sales budgets, reports and forecasts (pipelines) and ensure they are presented in a timely manner to the GM CESA. • Enter information received from learning sales activities into the company internal database to ensure that all prospect information is captured accurately and promptly • Capture customer feedback and market intelligence on trends, opportunities and challenges based on above activities and report on this information through internal channels • Meet or exceed required output levels Personal/Other Skills: To be successful, the role requires: • excellent phone, oral communication and presentation skills; • strong written communication skills; • the ability to develop a good rapport with external clients and prospects as well as colleagues within the SAI Global business; • the ability to influence, persuade and direct individuals to convert to sales; • confidence to deal with contacts at senior management and board level; • the ability to manage the complete sales cycle including; â€~closingâ€(TM) appointments, setting and agreeing next stage objectives, producing compelling business cases and proposals and winning sales; • a positive, â€~can doâ€(TM) attitude; • self-motivation and drive, goal-orientated with the ability to work on own initiative while also contributing effectively as part of a team; • strong organizational skills In personal terms, the successful candidate must possess energy, initiative, flexibility and enthusiasm. First class interpersonal skills are essential to facilitate close working relationships and build the trust of clients and peers. Minimum Education/Professional Qualifications & Experience Required: The candidate should have: • 5 yearsâ€(TM) experience in the related area • Experience in planning and implementing Learning sales strategies. • Relevant business-to-business Learning sales experience, dealing with decision makers in the areas of lead generation, sales conversion, account development, enquiry management and lead nurturing • Connections and experience in the Learning Industry (preferably in the certification sector) • Demonstrable track record of success in a similar “Solution sales" environment • Good IT literacy and writing skills with experience of MS Office and of using customer database systems (ideally SalesForce.com) • Some European and CESA area travel and unsocial hours will be required. As SAI Global is a worldwide business, some intercontinental travel may be required • A university degree level education is preferred • Excellent English language skills
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        Italia (Tutte le città)
        Descrizione Lavoro Vision: it’s a worldwide group which provides financial services to a wide range of international clients. Locations: Milan. Job profile:  Overall responsibility for the Legal, Risk & Compliance function across the Debt and Banking Solutions (D&BS) business in Italy. The candidate will also provide thought leadership and Contributeactively to the company’s achievement of strategic objectives as a key member of the seniormanagement team. Key activities: assist the members of the Italian entity in achievingcore functions of enabling sustainable growth in Banking and Debt solutions by managing legal risk and compliance requirements....
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        Italia (Tutte le città)
        Req Id 148221 - Posted 02/06/2018 - M&S Sales Management/Admin (MS-1) - Milano - Europe - Italy - Marketing and Sales - Full-time - Permanent - Management Position: Regional Industry SUB Vertical Manager Fashion Retail Surname / Name: TBA Department/ Location: Regional Marketing and Sales Position Title: Head of Luxury Fashion Europe Line Reporting: SVP CRF Europe - Wade Thompson Matrix Reporting: Head of Sales and Marketing Italy/France Hiring Date: Last Revision Date: December 2017 Purpose of the role The Regional SUB IV Manager is responsible for executing the IV strategy with a 3-year growth in the Region, while driving collaboration between Reg...
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        Italia (Tutte le città)
        Qualifications Bachelor's degree; Master's degree is a plus 10+ years of related leadership expertise leading global organizations; Global experience preferred Exceptional intrinsics and working knowledge of developing, executing, and monitoring people strategies; Expertise in the areas of human capital, leadership development, executive education, or learning is strongly preferred Exceptional leadership and operational capabilities, including positive track record of leading teams to overcome obstacles and drive change Demonstrated results in driving operational impact, bringing to bear a strong mix of strategic and execution skills, and a collaborative style that effectivel...
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        Italia
        Per strutturata e prestigiosa Azienda Cliente operante in ambito DIGITAL/VIDEO/MULTIMEDIA COMMUNICATION (NO CONSULENZA/NO BODY RENTAL) stiamo ricercando un/a: DIGITAL ART DIRECTOR - E-comm, Web and App AREA We're seeking a skilled and highly motivated Sr. Digital Art Director to join the Brand Creative Team. This specialized role is responsible for the concept development, content creation and optimization, design and execution of digital assets to be used in online advertising and digital marketing. The ideal candidate is someone who is passionate about creating highly-intuitive, beautifully-crafted, well-communicated designs across web, mobile and app.While this role sits within brand creative, the Digital Art Director will be dedicated to the e-comm, web and app teams, and will also work in close partnership with Integrated Marketing. This person will be responsible for the development of digital campaigns that align to our brand in voice, tone and style and must have strong experience across a range of mediums including digital, social, integrated and even traditional media.RequirementsThis role requires a deep understanding of user-centered research, copywriting, interactive development and content strategy with core strengths in design and communication. The ideal candidate is a go-getter who jumps to new opportunities, passionate for their craft and works fast and flexibly to get the job done. This is a fast-paced environment, so attention to detail and the ability to handle multiple projects with ease are a must. You're a visionary and create strategically You keep it together – organized, methodical and timely Own and produce high-quality visual designs, concept ideation, through flows and wireframes, to full-fidelity professional visual design Provide technical input and advice on all projects You lead with energy and passion for your craft, driving innovation in each campaign Ensure timely delivery, to specification, and to quality targets You're a fantastic communicator. Communicate effectively in a cross-functional team and at an executive level Confident in presenting and articulating your design process, inspiration, and decisions to internal stakeholders including C-suite executives Ability to think through feedback and develop alternate creative solutions and optimize on-the-fly Maintain consistent creative quality while applying brand guidelines Perform design review and provide feedback to software developers during development process Be a standard-bearer for our culture and values. Actively practice and evangelize customer-centric thinking You have a passion for amazing brands Education And Experience A solid online portfolio of digital work, specifically for creative brands 5+ years previous experience in an agency or corporate environment. Committed, independent, service-minded with proven client management skills. Thorough understanding and competency with digital design tools (Sketch, Adobe CC) for diverse formats (web, social, video, email, etc.) Solid understanding of typography and layout Deeply understand business goals and challenge its requirements as necessary Solid comprehension of UX principles and their application across responsive web and app environments as well as understanding of the opportunities and limitations of the modern web Rigorous attention to detail Ability to work through multiple iterations and work quickly. Use quantitative data and qualitative feedback to inform the design decisions iteratively Ability to work independently, but also be an excellent collaborator with the team Experience of working in a fast-paced environment where priorities are constantly changing Ability to work within brand style guides to produce work that is both original and on-brand Not afraid of rolling up your sleeves and doing work at all skill levels You have a humble attitude (no egos here!) and are a competent leader Inserimento: immediato. Sede di lavoro: RIMINI Inquadramento e retribuzione indicativi: contratto di lavoro subordinato a tempo indeterminato, full-time, etribuzione in linea con le capacità e con le esperienze effettivamente maturate. RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS Per partecipare alla selezione è possibile iscriversi al presente annuncio o inviare cv aggiornato citando il RIF: ARTDGER2020/QUOJOBIS a: technology@quojobis.it Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91 e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03
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        Location: Padua (Padova) Job ID: 22485 Start date: immediately Type of employment: Full time Length of contract: Permanent Job description As a Team Manager Digital you will lead the team responsible for implementation of digital functions of our Automotive Power Supplies. In your new role you will: Lead the development team of Digital Designers, Verification Engineers and Physical Designers. Ensure front to back digital development capabilities, for concept, design implementation, verification, synthesis and physical implementation, test pattern generation Provide the development methodology of digital blocks and ensure optimal integration into the analog mixed signal prod...
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        Digital and e-commerce Manager JOB DESCRIPTION: KEY RESPONSIBILITIES Responsible for defining the digital strategy of Abbott brands to achieve the assigned financial targets in terms of Net Sales, Margin and Market Share Build a relevant on-line metrics to understand how we are performing and what it is driving our performance Responsible to define, update and revise the annual on-line business (including online media) plan in synergy with the overall brand business plan Maintain and further develop existing e-commerce platform as well as coordinate and implement new strategic functionalities in cooperation with internal stakeholders and eventually Third Party service providers....
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