International deliveriersbureaucracy management
Elenco delle migliori vendite international deliveriersbureaucracy management

Milano (Lombardia)
Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: Divisione Head Hunting Divisione international Research e Selection Divisione Temporary Management Divisione Top Manager Divisione Middle Management Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. In un'ottica di sviluppo della nostra organizzazione, stiamo ricercando per la nostra sede di Milano un profilo di INTERNATIONAL HR BUSINESS DEVOLOPMENT CONSULTANT dedicato specificatamente alle selezioni e sviluppo commerciale clientela international. - www.knethr.com Il Gruppo Knet è composto da due società: Knet Human Resources Srl: società di Recruitment specializzato area Excecutive, Middle e Top management su scala nazionali ed internazionale. Knet Project Srl: Società di Consulenza di Direzione, Turnaround ed attività di M&A Per poter fare parte del nostro gruppo il candidato deve possedere dei valori per noi imprescindibili, quali: etica, riservatezza e trasparenza. Riporto gerarchico/funzionale: Direzione Politica aziendale e ruolo e mansione da svolgere: il Consulente di selezione ricercato si occuperà dell'attività di sviluppo della clientela estera con annessa attività di Recruitment e Head Hunting in ottica prettamente Consulenziale, interfacciandosi con un gruppo di colleghi dinamici e competenti. Nello svolgimento della propria attività sarà il responsabile di ogni progetto di Ricerca e Selezione legato alla Divisione International: Nel dettaglio: - Attività di ricerca e acquisizione Clientela international; - Condivisione del job profile in modo analitico attraverso una corretta e completa analisi della domanda; - Attività di ricerca e selezione/Head Hunting, colloqui di selezione, presentazione candidati e consulenza al cliente fino all’individuazione del profilo più consono a ricoprire il ruolo richiesto; - Gestione trattativa economica. Per questa posizione pensiamo ad un profilo di Consulente HR che abbia maturato esperienza nell'ambito dell'International Search (estero su estero, italia cross estero) operando attivamente nello sviluppo commerciale del mercato internazionale e relative selezioni profili livello Executive, Top e Middle Management. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Necessaria Laurea in discipline preferibilmente economiche o umanistiche Anni di esperienza maturati in analoga posizione: Esperienza pluriennale maturata in analoga posizione. Settore di provenienza: Società di Consulenza ambito Ricerca e Selezione di personale medio-alto livello/Executive. - società di International Search. Non verranno prese in considerazione candidature con esperienza maturata prettamente c/o società di outplacement e società internali. Conoscenze linguistiche: Necessariamente richiesta conoscenza della lingua inglese scritta ed orale livello C1. Preferibile conoscenza di ulteriori lingue straniere. Conoscenze informatiche: persona confident a livello informatico con ottima conoscenza del pacchetto Office e dimestichezza su ATS e CRM. Necessaria ottima conoscenza e praticità di utilizzo dei principali portali di selezione local e international Caratteristiche personali: Candidato dotato di etica, riservatezza, predisposizione ai rapporti interpersonali, apertura alla relazione/comunicazione, curiosità, determinazione, proattività e problem solving. Persona organizzata e abituata a lavorare con procedure definite e obiettivi. Offerta: Livello di inquadramento proposto e durata contrattuale: Contratto a tempo indeterminato con retribuzione in linea con le competenze e seniority maturata. Oppure contratto di collaborazione con P.iva, se preferibile per il candidato. Orario di lavoro: 9.00 - 13.00 14.15 -18.15 Sede di lavoro: Milano centro zona corso porta Nuova - fermata metro TURATI Data prevista per l’inserimento: immediato o compatibile con l'eventuale preavviso del candidato prescelto La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Lecco (Lombardia)
Per restare competitivi non basta fare qualcosa, bisogna farlo meglio degli altri ! INTERNATIONAL TRADING S.r.L. è un azienda che da oltre 20 anni con successo e professionalità si occupa in Emilia Romagna e Lombardia di servizi di FACILITY MANAGEMENT personalizzati ed innovativi per AZIENDE, ENTI, SCUOLE, GRANDE DISTRIBUZIONE e PRIVATI a costi altamente competitivi. Il Concetto fondamentale della nostra azienda, è la personalizzazione del servizio, l'impiego di materiali ed attrezzature di primissima qualità, padronanza ed applicazione di tutte le tecnologie più moderne ed efficaci e l'ottimizzare continuamente strategie di mercato ed organizzazione delle risorse. Il personale addetto alla pulizia è sottoposto a moduli di studio e pratica approfonditi sui metodi migliori per la pulizia, la manutenzione e la sanificazione di qualsiasi STRUTTURA pubblica o privata che sia. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali I NOSTRI PLUS Progettazione, coordinamento, controllo operativo e monitoraggio dei risultati sono le fasi del processo attraverso cui INTERNATIONAL TRADING S.r.L. gestisce quotidianamente con successo l’erogazione dei servizi ai propri clienti. La nostra assistenza da oltre 20 anni garantisce in oltre: • AMPIA SCELTA di servizi erogati • Standard di ALTISSIMA QUALITÀ • AFFIDABILITÀ assoluta ( Attenzione e meticolosità ) • FLESSIBILITÀ • Soluzioni di pulizia e gestione PROPOSTE SU MISURA • PROFESSIONALITÀ di altissimo livello. REGIONI OPERATIVE: • EMILIA ROMAGNA • LOMBARDIA Ogni singolo servizio, ogni soluzione è studiata in totale accordo con il cliente per soddisfarne al meglio le esigenze più diverse. Un piano di controllo finale sulle attività svolte garantisce la nostra corretta prestazione di servizi, la soddisfazione del cliente è la nostra priorità FAME DI RISULTATI ? INTERNATIONAL TRADING ti stupirà ! Prenditi un attimo di tempo in un momento comodo per te e contattaci senza impegno. Ti forniremo, nella massima informalità, risposte concrete e le migliori soluzioni “ studiate ad hoc “ per le tue esigenze e soprattutto a prezzi davvero competitivi ! Ti aspettiamo. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Italia (Tutte le città)
Per azienda di respiro internazionale multibrand, multiplant e multicanale, ricerchiamo: INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER – VENETO ORIENTALE L’obiettivo è di implementare la struttura del CONTROLLO DI GESTIONE inserendo una figura manageriale a coordinamento del team INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER. La risorsa ricercata avrà la responsabilità di dirigere e gestire operativamente il CONTROLLO DI GESTIONE DEL GRUPPO occupandosi, partendo dalla supervisione della contabilità industriale, sia delle attività di reporting che di condivisione con la linea delle informazioni di dettaglio. Data la fase di sviluppo il candidato sarà altresì coinvolto in tutte le attività di BUSINESS PLANNING per le operazioni straordinarie sia in Italia che all’Estero. Ricerchiamo un profilo che sia in grado di supportare la linea di Management nell’impatto economico e finanziario delle scelte strategico organizzative e che abbia competenze strutturate in BUSINESS PLANNING e valutazioni di piani di investimento. E’ fondamentale che il/la candidato/a abbia un’ottima dimestichezza con le soluzioni di INFORMATION TECHNOLOGY atte a verificare la veridicità del dato e automatizzare i processi di business controlling nel rispetto della struttura dei costi e dei ricavi della BU e della HOLDING. COSA OFFRIAMO: contratto a tempo indeterminato - retribuzione commisurata all'esperienza https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GROUP_CONTROLLER_VENETO_ORIENTALE_170377682.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Italia (Tutte le città)
Per azienda di respiro internazionale, ricerchiamo: INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER – VENETO ORIENTALE L’obiettivo è di implementare la struttura del CONTROLLO DI GESTIONE inserendo una figura manageriale a coordinamento del team INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER. La risorsa ricercata avrà la responsabilità di dirigere e gestire operativamente il CONTROLLO DI GESTIONE DEL GRUPPO occupandosi, partendo dalla supervisione della contabilità industriale, sia delle attività di reporting che di condivisione con la linea delle informazioni di dettaglio. Data la fase di sviluppo il candidato sarà altresì coinvolto in tutte le attività di BUSINESS PLANNING per le operazioni straordinarie sia in Italia che all’Estero. Ricerchiamo un profilo che sia in grado di supportare la linea di Management nell’impatto economico e finanziario delle scelte strategico organizzative e che abbia competenze strutturate in BUSINESS PLANNING e valutazioni di piani di investimento. E’ fondamentale che il/la candidato/a abbia un’ottima dimestichezza con le soluzioni di INFORMATION TECHNOLOGY atte a verificare la veridicità del dato e automatizzare i processi di business controlling nel rispetto della struttura dei costi e dei ricavi della BU e della HOLDING. COSA OFFRIAMO: contratto a tempo indeterminato - retribuzione commisurata all'esperienza Per info e candidature https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GROUP_CONTROLLER_VENETO_ORIENTALE_170377682.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Monza (Lombardia)
Capacità finanziaria, know - how commerciale - tecnico - gestionale, sono la combinazione vincente per INTERNATIONAL TRADING S.r.L. un’azienda di alto livello, che opera con successo in Emilia Romagna e Lombardia nei servizi di Facility Management e che si pone sin da subito sul mercato in competizione con aziende operanti nel settore da molti anni e che ha deciso di puntare tutto sulla qualità dei servizi offerti, pur mantenendo costi altamente competitivi. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. è organizzata per processi controllati nella logica della piena soddisfazione del cliente e vanta un collaudatissimo sistema organizzativo e gestionale certificato vantando una struttura di rete estremamente preparata, attenta e responsabile. I NOSTRI PLUS Progettazione, coordinamento, controllo operativo e monitoraggio dei risultati sono le fasi del processo attraverso cui INTERNATIONAL TRADING S.r.L. gestisce quotidianamente con successo l’erogazione dei servizi ai propri clienti. La nostra assistenza da oltre 20 anni garantisce in oltre: • AMPIA SCELTA di servizi erogati • Standard di ALTISSIMA QUALITÀ • AFFIDABILITÀ assoluta ( Attenzione e meticolosità ) • FLESSIBILITÀ • Soluzioni di pulizia e gestione PROPOSTE SU MISURA • PROFESSIONALITÀ di altissimo livello. REGIONI OPERATIVE: • EMILIA ROMAGNA • LOMBARDIA Dal piccolo edificio per uffici al grande edificio per uffici, enti, scuole, grande distribuzione e privati, abbiamo tutte le risorse per pulire completamente il tuo edificio e ottenere il lavoro estremamente professionale e curato nei minimi particolari. Affidarsi a noi significa affidarsi a uomini preparati ed attenti che lavorano con grande attenzione e meticolosità in considerazione delle aspettative del Cliente. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali Se stai cercando appaltatori per le pulizie di alto livello, ai migliori prezzi sul mercato nazionale e con la massima attenzione, cura di risultati ed efficienza, la tua ricerca termina CON NOI ! Contattaci adesso. Il personale qualificato di INTERNATIONAL TRADING è a vostra completa disposizione, per fornirvi in tempi rapidi dettagli, specifiche e preventivi in merito a tutti i servizi di pulizia civile ed industriale offerti dall'impresa. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Milano (Lombardia)
Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: - Divisione Head Hunting - Divisione Temporary Management - Divisione Top Manager - Divisione Middle Management - Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. Il nostro Cliente Per importante Studio Internazionale di commercialisti, avvocati e revisori legali sito in Milano Centro, ricerchiamo per ampliamento organico una figura di COMMERCIALISTA / CHARTERED ACCOUNTANT FOCUS INTERNATIONAL TAX Riporto gerarchico/funzionale: Titolari Studio. Dettaglio mansioni: Redazione bilanci; Redazione modelli unici; Consulenza fiscale e societaria; Operazioni straordinarie; Adempimenti IVA; International tax litigation. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Laurea Magistrale in ambito economico. Richiesta Abilitazione ed Iscrizione per la Professione di Dottore Commercialista. Apprezzata l'abilitazione da Revisore. Anni di esperienza maturati in analoga posizione: esperienza nel ruolo di almeno 2 anni. Settore di provenienza: PREFERIBILMENTE presso Studi Professionali Internazionali modernamente organizzati. Tale esperienza c/o Studi deve essere recente/attuale o comunque non remota. Conoscenze informatiche: Ottimo uso PC, pacchetto Office: Word, Excel, posta elettronica; conoscenza dei più diffusi gestionali di Studio e fogli di calcolo. Preferibile la conoscenza di Profis. Conoscenze linguistiche: Richiesta ottima conoscenza della lingua INGLESE, orale e scritta per uso abituale. Caratteristiche personali: Capacità di organizzazione e gestione del tempo, abitudine a lavorare con scadenze ed in autonomia su un pacchetto clienti affidato. Capacità di adattamento ad un'ampia gamma di situazioni, adattando l'approccio e sviluppando nuove competenze. Requisiti preferenziali: Domicilio in zona limitrofa allo Studio. Offerta: Livello di inquadramento e retribuzione proposta: Collaborazione in partita Iva. Range di fatturazione 45/50K. Orario di lavoro: full time flessibile Sede di lavoro: Milano Centro Data prevista per l’inserimento: immediato o a seguito del preavviso che il candidato dovrà corrispondere La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Cremona (Lombardia)
Cerchiamo Partner con cui condividere la nostra passione e costruire una solida collaborazione solida nel settore del FACILITY MANAGEMENT per sviluppare nuove soluzioni commerciali per i nostri clienti e proporre sul mercato moderni ed innovativi servizi per i vari settori di attività. UOMINI E TECNOLOGIE. Un unione vincente basata sull’ascolto e comprensione del cliente. Questo per noi fa la differenza per tutta l’operatività aziendale. Per questo siamo interessati ad individuare possibili partner esclusivamente in possesso di esperienza, capacità Organizzativa e con spirito imprenditoriale. Operiamo con successo e credibilità da oltre 20 anni in tutta l’EMILIA ROMAGNA e la LOMBARDIA. La fiducia che i Clienti hanno riposto in noi, ha permesso costantemente di ampliare il nostro organico, preparato, attento, professionale, responsabile. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali RAGGIUNGERE IL SUCCESSO INSIEME Crediamo nella forza della partnership, che possa favorire la creatività, condividere i fattori di rischio e sfruttare le innovazioni. Siamo entusiasti quando entriamo in contatto con professionisti che condividono il nostro stesso obiettivo: offrire costantemente un servizio di cui essere orgogliosi. Anche per questo siamo convinti che forti partnership uniscono capacità, esperienza e passione alla capacità organizzativa, per rendere disponibili nuovi servizi e per nel miglioramento di quelli attuali. INNOVAZIONE L' INNOVAZIONE ..è come una grande onda. O la cavalchi ..o vieni spazzato via ! Perfino in settori come il nostro. Anche per questo vogliamo stabilire una collaborazione reale e siamo in grado di fornire supporto, formazione e aiuto per proporre le migliori soluzioni che oggi un mercato sempre più attento, esigente e competitivo come il nostro richiede. Per avere maggiori informazioni sulle opportunità di partnership, sul nostro approccio strategico e su come diventare un partner di INTERNATIONAL TRADING, potete contattarci con fiducia e nella massima informalità ai riferimenti sottostanti. Massima apertura e disponibilità a qualsiasi proposta costruttiva e propositiva. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Italia
Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel in Venice, part of Marriott International, is currently recruiting for a Sales Account Director, he/she will report to the Director of Sales and she/he will join a team of passionate professionals. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service Manages and/or provides dedicated account management support to a targeted portfolio of accounts with a focus on the US luxury transient segment. Builds and maintains business relationships with key buyers by applying the principles of strategic account management to achieve account market share goals for the property. Develops strong partnerships with buyers for the purpose of penetrating and growing market share and driving account sales. Leverages Marriotts products and services as a team member within their assigned account portfolio. Responsible for increasing Marriotts preference, loyalty and profitable share within assigned accounts and contribute to overall Sales Team success through the direct sales efforts of revenue generation and value creation. Executes the overall account strategy for assigned accounts to generate and maximize business. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 3 years experience in the sales and marketing or related professional area; OR ? 4-year bachelors degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 2 years experience in the sales and marketing or related professional area. - Right to work in Italy. - Fluency in Italian, English and preferably French. - Total Account Management experience. - Preferable knowledge of US market. CORE WORK ACTIVITIES The role of the Account Director is to support the Hotels Sales Team vision and mission by executing transactional sales excellence. Sales and Account Management - Develops and implements the overall account strategy for assigned accounts. Execute sales strategy to achieve account goals. - Retains, expands and grows account revenue of assigned accounts through total account penetration, margin management, and implementation of sales and marketing initiatives - Penetrates assigned accounts for group and transient, as well as exploring opportunities for extended stay and catering sales business. - Identifies and aggressively solicits new accounts in coordination with any relevant Sales and Marketing. - Accurately qualifies potential accounts; re-qualify existing accounts. - Articulates the financial benefits of a proposal as it pertains to the customers business objectives. - Collects and analyzes key information about the customers business and/or operation. - Counsels internal stakeholders on optimal negotiating stance. - Demonstrates benefits of total account management and team-based sales. - Demonstrates working knowledge of legal issues within industry. - Develops opportunity sales plan with actionable steps to attain revenue goals. - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Maintains account information in Opera Sales and Catering to ensure accurate and up-to-date account reporting. - Qualifies each business opportunity and recommend company products that match both the customer needs as well as the hotels business needs. - Suggests positive alternatives whenever necessary. - Leverages appropriate sales and property Leadership to ensure account saturation pull-through of account strategies and selling solutions at the local property level. - Establishes and maintains accurate and up-to-date customer, account and opportunity data each account in Opera Sales and Catering to ensure accurate reporting. - Manages proactive account, segment or regional sales. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. - Supports data gathering, reporting & tracking functions. - Understands traditional industry processes (pricing, RFPs, proposals, etc) Executes and support Marriotts Customer Service Standards and hotels Brand Standards. - Participates in and practices daily service basics of the brand - MHR Genuine Care Basics - Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. - Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building an Account and loyalty to the company. Revenue Generation - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Relates customer needs to product capabilities. - Routinely quantifies the business impact to both the customer and Marriott. - Works with Revenue Management to support account strategy in-market. - Builds and strengthens accounts with existing and new customers, industry organizations and brand network to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, familiarization ("fam") trips, trade shows, etc. - Pursues initiatives to capitalize on strengths and market opportunities, and to counter competitive threats. - Constantly monitors the competition on the market and anticipates business opportunities Value Creation - Anticipates and quickly seizes opportunities not obvious to others to build customer satisfaction. - Delivers on commitments to customers. - Delivers value-added products and services to create long term customer loyalty. - Focuses on two-way communication to ensure win-win relationship is maintained. - Serves as the accounts "local service guarantee" by promoting outstanding service delivery at every customer touch point, issues are resolved timely and to the customers 100% satisfaction. - Understands the overall market dynamics - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and how to sell to assigned accounts. - Acts as the customers advocate through understanding account needs and opportunities. Identify emerging business opportunities and risks within assigned accounts and provide feedback to key stakeholders (i.e. property Leadership). - Effectively resolves guest issues that arise in the sales process. Bring issues to the attention of property leadership, as appropriate. - Positions self as "Subject Matter Expert" in terms of customer or account activity, business segment activity or market/region activity. - Uses knowledge of Marriotts operations, its markets and competitors to promote dialogue and enrich customer interactions. Market Integration & Team Participation - Monitors that account sales strategies are communicated, implemented and updated as market conditions fluctuate. - Identifies and cultivate relationships with key colleagues and stakeholders in other parts of the organization. - Participates with account team in market pull-through activity. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. Other - Performs other duties as assigned to meet business needs. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia
Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel belonging to Marriott International, is currently recruiting for an Engineer. The Engineer will report to the Chief Engineering and she/he will be part of an Engineering Department. The maintenance worker will work shifts, including night shift. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in more than 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service and uniform The impact youll make First impressions are everything. And youll set the tone for every guests stay. With a genuinely warm welcome, youll be ready with answers to any questions and happy to offer information about hotel services, facilities and the local area. Anything to help make their visit that bit more special. And, creating the smoothest check-out experience, youll make sure they leave us happy too. Your competencies Extensive Technical Knowledge: Proficient in the maintenance and repair of electrical, plumbing, HVAC, and carpentry systems. Preventive Maintenance Expertise: Capable of implementing and adhering to preventive maintenance schedules to ensure operational efficiency. Attention to Detail: Committed to maintaining immaculate standards in safety, appearance, and functionality throughout the property. Analytical and Problem-Solving Skills: Ability to diagnose issues accurately and perform effective repairs in a timely manner. Proficiency with Building Management Systems (BMS): Familiarity with the latest smart hotel technologies and automated building systems. Compliance with Health and Safety Standards: In-depth knowledge of health, safety, and environmental regulations applicable to hospitality environments. Guest-Centric Approach: Discretion and professionalism in all guest interactions, ensuring minimal disruption and maximum satisfaction. Organizational Skills: Efficiently manages multiple priorities, including urgent service requests and long-term projects. Effective Communication: Collaborates closely with all hotel departments, external contractors, and suppliers to ensure seamless service. Flexibility and Availability: Willingness to work flexible shifts, including weekends and public holidays, to support with the team the 24/7 hotel operations. Commitment to Sustainability: Awareness and application of energy-efficient practices and eco-friendly initiatives. Team Player: Works effectively within a multidisciplinary team environment, contributing positively to hotel operations. Emergency Response Competency: Trained and prepared to react to emergency situations such as fire, flood, or system failures. Equipment Operation and Maintenance: Skilled in the safe and effective use of maintenance tools, machinery, and specialized equipment. Accurate Reporting and Documentation: Maintains detailed records of maintenance activities, inspections, and compliance checks. Appearance: Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. What youll do - Respond and attend to guest repair requests. - Communicate with guests to resolve maintenance issues. - Perform preventive maintenance on tools, kitchen and mechanical room equipment. - Visually inspect tools, equipment, or machines. - Identify, locate, and operate all shut-off valves for equipment and all utility shut-offs for buildings. Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed. - Communicate each days activities and problems that occur to the other shifts using approved communication programs and standards. - Display basic knowledge or ability to acquire knowledge in the following categories: air conditioning and refrigeration, electrical, mechanical, plumbing, pneumatic/electronic systems and controls, carpentry and finish skills, kitchen equipment, energy conservation, and/or general building. - Perform all surface preparation, painting, minor drywall and wood trim repair, light bulb and A/C filter replacement and the complete and thorough cleanup of the painting or repair area. - Test, troubleshoot and perform basic repair on all types of equipment, plumbing, electrical components including lamps, cosmetic items, extension cords, vacuum cleaners, internet devices, replace electrical switches and outlets, and other guestroom items. - Program TVs and perform general housekeeping and engineering-related inventory duties. - Perform repairs on interior and exterior landscaping as well as external landscaping sprinklers. - Display basic computer skills including inputting air handler schedules and making temperature changes. - Follow all company and safety and security policies and procedures. - Report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries. - Complete safety training and certifications; and properly store flammable materials. - Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. - Adhere to quality expectations and standards. - Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. - Speak with others using clear and professional language. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and heavier lifting or movement tasks with assistance. - Move up and down stairs, service ramps, and/or ladders. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. - Enter and locate work-related information using computers. - Perform other reasonable job duties as requested. What were looking for - Regular permit to work in Italy - Languages: Italian and English - Previous experience in Maintenance, in Hotel - Understanding of rooms operations and hospitality - A warm, people-oriented demeanor and a team-first attitude - Flexibility, problem-solving skills and multi-tasking ability - The ability to stand, sit or walk for extended periods of time across a work shift Explore our very big world As a world-class leader in the travel industry, theres no better place than Marriott International to make your mark. Joining us, youll get to entertain and meet people from all over the world as you build your experience. Youll find a place where your personality and ideas are appreciated just as much as the work you do. And youll grow through opportunities to explore the business, opening yourself to various career options. If you have the natural ability to communicate and enjoy working with others, we welcome you to join our global family. Youre welcomed here Our highest priority is making you feel as welcome as our guests. We want you to know youre important to us and that youll make an impact in your role, and for that, youll be appreciated and valued. Marriott International is an equal opportunity employer committed to hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive culture. Marriott International does not discriminate on the basis of disability, veteran status or any other basis protected under federal, state or local laws. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia (Tutte le città)
Main responsabilities:understand the short / medium / long term business requirements of the business and determine the most appropriate HR solutions; partner with key stakeholders and leaders to support the achievement of business priorities, building business leadership capabilities through coaching and support, and making suggestions for continuous improvement; understand the business priorities to offer suggestions and/ or challenge from both an HR and commercial perspective, as well as organisation design and change; proactively plan and implement the people aspects of business change, in a fast paced environment, responding to the needs of an expanding Group, contributing to the development, implementation, embedding and maintenance of HR processes and policies;identify short, medium and long-term resourcing requirements and work with other HR colleagues to support the process and meet the demand, working in partnership with the business from a customer service perspective and with strategic attitude to deliver top-notch candidates;equip the business units with appropriate HR tools and knowledge to effectively manage their people in line with their plans;actively contribute to, and provide advice on, change management initiatives, organisational structures, job role design, etc. to meet business needs;educate and embed HR policies, procedures and practices across the business and maintain effective and regular communication with colleagues on employment legislation changes;support, challenge and coach the business areas on colleague and management development through collaboration with managers and HR colleagues to identify high potential, career paths and succession planning, as well as personnel changes, salary, career, training recommendations and key people retention;embed the performance management culture in the entities assigned as a means of driving business improvement / delivery ensuring clear objectives, feedback and behaviours in line with the company values;liaise with other offices regarding on boarding and assignments during the employees' life cycle, ensuring they are managed timely, safely, appropriately and in line with the local legislation and company policies, dealing with HR administration and/or external providers if necessary;work in partnership with the relevant HR and business units to manage employee relations issues through building management capability and responsibility for these situations;support and challenge the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communication/ engagement plans;coach managers to ensure they take the most appropriate course of action and support appropriate behaviours to ensure colleagues do the right thing in the right way;lead and organise engagement, team building and cultural changes initiatives and activities, as well as support the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communications plan;ensure the appropriate HR reporting for the entities (eg. colleague attrition, HC/FTE), as well as management meetings attendance. International company operating in financial services sectorGreat professional opportunity The ideal candidate for the role of HR Business Partner will be demonstrate the following features:Solid experience with HR practices and employee management;In-depth experience advising and managing HR matters;Depth experience with financial sector and international HR processes and capabilities (including, if possible, experience in the debt collection industry);Strong experience in people management for a variety of functions and a demonstrated capability to manage multiple requisitions and strategic initiatives at once;Good knowledge of the local labour laws;Good knowledge and use of Microsoft packages;Fluent in Italian and in English;University Degree (HR or Economics preferably);Analytical skills and goal oriented;Excellent communication skills (listen, analyse and influence people);Presentation skills, strong planning and organizational skills;Hands-on mentality which fits team and company culture;Confident and comfortable to work independently and on a small team;Highly motivated and organized with a strong sense of can-do attitude;Strong influencing and resilience skills;Strategic thinking;Experience of working in a fast paced and ever-changing organisation would be an advantage;Team building. Listed leading European financial services Group, operating in multiple geographies across Europe. Great growth opportunity.
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Modena (Emilia Romagna)
SERVIZI DI FACILITY MANAGEMENT PER LA TUA AZIENDA ? INTERNATIONAL TRADING : ..UOMINI ..IDEE ..SOLUZIONI ! Grazie all'esperienza maturata ed al consolidato rapporto di Partnership, con primarie società sul mercato nazionale, INTERNATIONAL TRADING S.r.L. è in grado di offrire, con successo e professionalità servizi di Facility Management attraverso personale altamente preparato. Il nostro primo compito è realizzare progetti «ad hoc» partendo da un’analisi organica dei costi – benefici che tenga conto delle reali esigenze dei nostri potenziali Clienti mantenendo come obbiettivo la qualità del servizio offerto . Per ogni cliente, abbiamo un approccio speciale. Prendiamo in considerazione le caratteristiche dei locali e prendiamo in considerazione le funzioni svolte dalla vostra azienda, il che significa che garantiamo la gestione attenta delle vostre attrezzature. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, INDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali I NOSTRI PLUS Progettazione, coordinamento, controllo operativo e monitoraggio dei risultati sono le fasi del processo attraverso cui INTERNATIONAL TRADING S.r.L. gestisce quotidianamente con successo l’erogazione dei servizi ai propri clienti. La nostra assistenza da oltre 20 anni garantisce in oltre: • AMPIA SCELTA di servizi erogati • Standard di ALTISSIMA QUALITÀ • AFFIDABILITÀ assoluta ( Attenzione e meticolosità ) • FLESSIBILITÀ • Soluzioni di pulizia e gestione PROPOSTE SU MISURA • PROFESSIONALITÀ di altissimo livello. REGIONI OPERATIVE: • EMILIA ROMAGNA • LOMBARDIA Qualunque servizio tu richieda, devi solo illuminarci per le esigenze di pulizia e faremo un lavoro di primissimo ordine. Saremo lieti di offrire la gamma di servizi per tutte le tue esigenze. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Italia (Tutte le città)
Role purpose: The National Account Manager (NAM) will manage the local customer relationship for a portfolio of Enterprise accounts across the group operating companies, affiliates and partners and drive profitable revenue contribution and increased market share from integrated product, IT service and solution offerings.Leads account planning and strategy development for a defined portfolio of Enterprise accounts supporting and aligned to the global account plan (as defined by the Global Account Manager, Regional Account Manager and customer)Drive accelerated revenue growth by identifying potential markets for new and existing products and servicesIdentify and pursue sales opportunities and leads which may come from meetings, clients, other sales force, vendors and others. Maximises internal network to get results for customers and to ensure effective problem resolution and problem management Introduces new innovations and concepts to key decision makers within the customer through relationship and stakeholder management of CEO's and Sales Directors within all key clients. Understands up front through engagement at the right business level the customer's strategic and operational issues. Oversees new products, services and mobile solutions of account. Works in partnership with Customer fulfilment and pre and post sales areas to ensure seamless introduction of new product services and solutions to accounts Key performance indicators: New business contract value Yearly revenue Customer retention National Account Manager - Vendor multinazionale leader nel mercato IT Vendro multinazionale leader nel settore ICTCore competencies, knowledge and experience:Maintain expertise of internal procedures and systems (e.g. SFDC) for resigns and acquisitions and managing the progress of quotes through commercial processes to contract production To have the ability to manage own time to ensure market and product knowledge is up to date Ensure sales and churn targets are achieved every month. Experience in solution sales and relationship management (track record of global accounts/enterprise solution selling) within multi-national companies. Knowledge of ICT development and operations, and a technical sales background preferableExperience of identifying customer requirements and developing creative and innovative customer-centric solutions with an international context. Demonstrated understanding of important financial concepts, the IT&T environments, purchasing practices and industry specific aspects of corporate customers An understanding of corporate governance in complex organisations. Demonstrated success in networking at senior levels amongst industry leaders with strong relationship management skillsAccount management with full P&L responsibility for around 20 accounts with combined worth of 5M International IT vendor company - one of the Top 10 companies in the world.Ottima opportunità di carriera.Salario da 50.000 /anno a 68.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
Principal purpose of the position:build and manage relation with corporate clients so as to ensure optimum customer acquisition, retention and income generation maintain high professional standars to provide quality services and competitive pricing to clients identify and exploit cross selling opportunities that embed the bank and its products with customer needs ensure compliance to Know Your Customer (KYC) and Anti Money Laundering(AML) requirements in all dealings with existing and potential customers provide credit analylis with all relevant information to assist in the evaluation of credit risks review of loan documentation to ensure all terms and conditions are satisfied monitor corporate clients' performance and follow up any credit risk issues Prestigious International Bank2-3 years of experience in Relationship Management in CIBvery good writtend and spoken skills in english strong credit analysis, documentation and relationship management skills ability to assess customer needs and develop products that suits their needs deep understanding and knowledge of corporate banking products proven sales experience in client relationship role within corporate banking ability to work to deadlines with proven time management skills Our client is a Prestigious International Bank with local offices in MilanOttima opportunità di carriera.Salario da 40.000 /anno a 45.000 /anno
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Milano (Lombardia)
Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: Divisione Head Hunting Divisione international Research e Selection Divisione Temporary Management Divisione Top Manager Divisione Middle Management Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. RICERCA INTERNA KNET HUMAN RESOURCES In un'ottica di sviluppo della nostra organizzazione stiamo ricercando per la nostra sede di Milano un profilo di CONSULENTE HR dedicato specificatamente alle selezioni interne per la nostra società di Consulenza di selezione ed eventuali selezioni per nostri Clienti. Il Gruppo Knet è composto da due società: Knet Human Resources Srl: società di Recruitment specializzato area Excecutive, Middle e Top management su scala nazionali ed internazionale. Knet Project Srl: Società di Consulenza di Direzione e corporate Finance Per poter fare parte del nostro gruppo il candidato deve possedere dei valori per noi imprescindibili, quali: etica, riservatezza e trasparenza. Riporto gerarchico/funzionale: Direzione Politica aziendale e ruolo e mansione da svolgere: il profilo ricercato si occuperà dell'attività di Ricerca e selezione del figure professionali afferenti il nostro organico aziendali (Hr consultant specializzati, Business developer Manager, Marketing Manager) ed eventuali altre ricerche per clienti terzi. Nello svolgimento della propria attività sarà il responsabile di ogni progetto di Ricerca e Selezione e dovrà rapportarsi con la Direzione. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Necessaria Laurea in discipline preferibilmente economiche o umanistiche Anni di esperienza maturati in analoga posizione: Esperienza pluriennale maturata in analoga posizione. Settore di provenienza: Società di Consulenza ambito Ricerca e Selezione di personale medio-alto livello/Executive. - società di International Search.- società di servizi. Non verranno prese in considerazione candidature con esperienza maturata prettamente c/o società di outplacement e società internali. Conoscenze linguistiche: inglese livello B1/B2 Conoscenze informatiche: persona confident a livello informatico con ottima conoscenza del pacchetto Office e dimestichezza su ATS e CRM. Necessaria ottima conoscenza e praticità di utilizzo dei principali portali di selezione. Caratteristiche personali: Candidato dotato di etica, riservatezza, predisposizione ai rapporti interpersonali, apertura alla relazione/comunicazione, curiosità, determinazione, proattività e problem solving. Persona organizzata e abituata a lavorare con procedure definite e obiettivi. Offerta: Livello di inquadramento proposto e durata contrattuale: Contratto a tempo indeterminato con retribuzione in linea con le competenze e seniority maturata. Oppure contratto di collaborazione con P.iva, se preferibile per il candidato. Orario di lavoro: 9.00 - 13.00 14.15 -18.15 Sede di lavoro: Corso di Porta Nuova, 11 Milano Data prevista per l’inserimento: immediato o compatibile con l'eventuale preavviso del candidato prescelto La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Italia
Hosco JOB SUMMARY Milan, a city of rich history, breathtaking architecture, and a world-leading fashion and design scene, sets the perfect stage for your professional growth. At our exceptional properties ? Sheraton Milan Malpensa, Sheraton Milan San Siro, and The Westin Palace, Milan ? youll have the opportunity to showcase your sales expertise and make a meaningful impact, driving our business to new heights. Responsible for proactively soliciting and managing group/catering-related opportunities. Manages group/catering opportunities not handled by the Event Booking Center. Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves personal and team related revenue goals. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. Provide service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; ? 3 years experience in the sales or related CORE WORK ACTIVITIES Understanding Markets & Maximizing Revenue ? Identifies new group/catering business to achieve personal and property revenue goals. ? Understands the overall market - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them. ? Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs. ? Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy. ? Gains understanding of the propertys primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution both prior to, and during the program/event. Conducting Daily Sales Activities ? Responds to incoming group/catering opportunities for the property that are outside parameters of the Event Booking Center. ? Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts. ? Uses sales resources and administrative/support staff effectively. ? Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence). Providing Exceptional Customer Service ? Supports the companys service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. ? Services our customers in order to grow share of the account. ? Executes and supports the companys Customer Service Standards and propertys Brand Standards. ? Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Partners with Event Management and/or Operations in providing a customer experience that exceeds the customers expectations. ? Sets a positive example for guest relations. ? Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels. ? Attends pre- and post-convention meetings to understand group needs, obtain feedback on quality of product (e.g., rooms, meeting facilities and equipment, food and beverage), service levels and overall satisfaction. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company. Building Successful Relationships ? Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative. ? Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc. ? Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for group/catering sales opportunities. ? Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders. ? Provides accurate, complete and effective turnover to Event Management. Additional Responsibilities ? Utilizes intranet for resources and information. ? Conducts site inspections. ? Creates contracts as required. ? Participates in and practices daily service basics of the brand. Marriott International is committed to set science-based emissions reduction targets to reduce our carbon footprint dramatically by 2030, resulting in the development of Marriotts Climate Action Program (CAP), a comprehensive approach to reduce our carbon footprint and enable climate-smart growth and decision making. Our work to reduce Marriotts global carbon, water, and waste footprints, among other sustainability efforts, is the foundation of Serve 360s Sustain Responsible Operations coordinate At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. The Westin Palace Milan Settore: Altro Ruolo: Altro
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