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International luxury management


Elenco delle migliori vendite international luxury management

Milano (Lombardia)
Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: Divisione Head Hunting Divisione international Research e Selection Divisione Temporary Management Divisione Top Manager Divisione Middle Management Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. In un'ottica di sviluppo della nostra organizzazione, stiamo ricercando per la nostra sede di Milano un profilo di INTERNATIONAL HR BUSINESS DEVOLOPMENT CONSULTANT dedicato specificatamente alle selezioni e sviluppo commerciale clientela international. - www.knethr.com Il Gruppo Knet è composto da due società: Knet Human Resources Srl: società di Recruitment specializzato area Excecutive, Middle e Top management su scala nazionali ed internazionale. Knet Project Srl: Società di Consulenza di Direzione, Turnaround ed attività di M&A Per poter fare parte del nostro gruppo il candidato deve possedere dei valori per noi imprescindibili, quali: etica, riservatezza e trasparenza. Riporto gerarchico/funzionale: Direzione Politica aziendale e ruolo e mansione da svolgere: il Consulente di selezione ricercato si occuperà dell'attività di sviluppo della clientela estera con annessa attività di Recruitment e Head Hunting in ottica prettamente Consulenziale, interfacciandosi con un gruppo di colleghi dinamici e competenti. Nello svolgimento della propria attività sarà il responsabile di ogni progetto di Ricerca e Selezione legato alla Divisione International: Nel dettaglio: - Attività di ricerca e acquisizione Clientela international; - Condivisione del job profile in modo analitico attraverso una corretta e completa analisi della domanda; - Attività di ricerca e selezione/Head Hunting, colloqui di selezione, presentazione candidati e consulenza al cliente fino all’individuazione del profilo più consono a ricoprire il ruolo richiesto; - Gestione trattativa economica. Per questa posizione pensiamo ad un profilo di Consulente HR che abbia maturato esperienza nell'ambito dell'International Search (estero su estero, italia cross estero) operando attivamente nello sviluppo commerciale del mercato internazionale e relative selezioni profili livello Executive, Top e Middle Management. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Necessaria Laurea in discipline preferibilmente economiche o umanistiche Anni di esperienza maturati in analoga posizione: Esperienza pluriennale maturata in analoga posizione. Settore di provenienza: Società di Consulenza ambito Ricerca e Selezione di personale medio-alto livello/Executive. - società di International Search. Non verranno prese in considerazione candidature con esperienza maturata prettamente c/o società di outplacement e società internali. Conoscenze linguistiche: Necessariamente richiesta conoscenza della lingua inglese scritta ed orale livello C1. Preferibile conoscenza di ulteriori lingue straniere. Conoscenze informatiche: persona confident a livello informatico con ottima conoscenza del pacchetto Office e dimestichezza su ATS e CRM. Necessaria ottima conoscenza e praticità di utilizzo dei principali portali di selezione local e international Caratteristiche personali: Candidato dotato di etica, riservatezza, predisposizione ai rapporti interpersonali, apertura alla relazione/comunicazione, curiosità, determinazione, proattività e problem solving. Persona organizzata e abituata a lavorare con procedure definite e obiettivi. Offerta: Livello di inquadramento proposto e durata contrattuale: Contratto a tempo indeterminato con retribuzione in linea con le competenze e seniority maturata. Oppure contratto di collaborazione con P.iva, se preferibile per il candidato. Orario di lavoro: 9.00 - 13.00 14.15 -18.15 Sede di lavoro: Milano centro zona corso porta Nuova - fermata metro TURATI Data prevista per l’inserimento: immediato o compatibile con l'eventuale preavviso del candidato prescelto La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Lecco (Lombardia)
Per restare competitivi non basta fare qualcosa, bisogna farlo meglio degli altri ! INTERNATIONAL TRADING S.r.L. è un azienda che da oltre 20 anni con successo e professionalità si occupa in Emilia Romagna e Lombardia di servizi di FACILITY MANAGEMENT personalizzati ed innovativi per AZIENDE, ENTI, SCUOLE, GRANDE DISTRIBUZIONE e PRIVATI a costi altamente competitivi. Il Concetto fondamentale della nostra azienda, è la personalizzazione del servizio, l'impiego di materiali ed attrezzature di primissima qualità, padronanza ed applicazione di tutte le tecnologie più moderne ed efficaci e l'ottimizzare continuamente strategie di mercato ed organizzazione delle risorse. Il personale addetto alla pulizia è sottoposto a moduli di studio e pratica approfonditi sui metodi migliori per la pulizia, la manutenzione e la sanificazione di qualsiasi STRUTTURA pubblica o privata che sia. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali I NOSTRI PLUS Progettazione, coordinamento, controllo operativo e monitoraggio dei risultati sono le fasi del processo attraverso cui INTERNATIONAL TRADING S.r.L. gestisce quotidianamente con successo l’erogazione dei servizi ai propri clienti. La nostra assistenza da oltre 20 anni garantisce in oltre: • AMPIA SCELTA di servizi erogati • Standard di ALTISSIMA QUALITÀ • AFFIDABILITÀ assoluta ( Attenzione e meticolosità ) • FLESSIBILITÀ • Soluzioni di pulizia e gestione PROPOSTE SU MISURA • PROFESSIONALITÀ di altissimo livello. REGIONI OPERATIVE: • EMILIA ROMAGNA • LOMBARDIA Ogni singolo servizio, ogni soluzione è studiata in totale accordo con il cliente per soddisfarne al meglio le esigenze più diverse. Un piano di controllo finale sulle attività svolte garantisce la nostra corretta prestazione di servizi, la soddisfazione del cliente è la nostra priorità FAME DI RISULTATI ? INTERNATIONAL TRADING ti stupirà ! Prenditi un attimo di tempo in un momento comodo per te e contattaci senza impegno. Ti forniremo, nella massima informalità, risposte concrete e le migliori soluzioni “ studiate ad hoc “ per le tue esigenze e soprattutto a prezzi davvero competitivi ! Ti aspettiamo. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Italia (Tutte le città)
Per azienda di respiro internazionale multibrand, multiplant e multicanale, ricerchiamo: INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER – VENETO ORIENTALE L’obiettivo è di implementare la struttura del CONTROLLO DI GESTIONE inserendo una figura manageriale a coordinamento del team INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER. La risorsa ricercata avrà la responsabilità di dirigere e gestire operativamente il CONTROLLO DI GESTIONE DEL GRUPPO occupandosi, partendo dalla supervisione della contabilità industriale, sia delle attività di reporting che di condivisione con la linea delle informazioni di dettaglio. Data la fase di sviluppo il candidato sarà altresì coinvolto in tutte le attività di BUSINESS PLANNING per le operazioni straordinarie sia in Italia che all’Estero. Ricerchiamo un profilo che sia in grado di supportare la linea di Management nell’impatto economico e finanziario delle scelte strategico organizzative e che abbia competenze strutturate in BUSINESS PLANNING e valutazioni di piani di investimento. E’ fondamentale che il/la candidato/a abbia un’ottima dimestichezza con le soluzioni di INFORMATION TECHNOLOGY atte a verificare la veridicità del dato e automatizzare i processi di business controlling nel rispetto della struttura dei costi e dei ricavi della BU e della HOLDING. COSA OFFRIAMO: contratto a tempo indeterminato - retribuzione commisurata all'esperienza https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GROUP_CONTROLLER_VENETO_ORIENTALE_170377682.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Italia (Tutte le città)
Per azienda di respiro internazionale, ricerchiamo: INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER – VENETO ORIENTALE L’obiettivo è di implementare la struttura del CONTROLLO DI GESTIONE inserendo una figura manageriale a coordinamento del team INTERNATIONAL GROUP CONTROLLER. La risorsa ricercata avrà la responsabilità di dirigere e gestire operativamente il CONTROLLO DI GESTIONE DEL GRUPPO occupandosi, partendo dalla supervisione della contabilità industriale, sia delle attività di reporting che di condivisione con la linea delle informazioni di dettaglio. Data la fase di sviluppo il candidato sarà altresì coinvolto in tutte le attività di BUSINESS PLANNING per le operazioni straordinarie sia in Italia che all’Estero. Ricerchiamo un profilo che sia in grado di supportare la linea di Management nell’impatto economico e finanziario delle scelte strategico organizzative e che abbia competenze strutturate in BUSINESS PLANNING e valutazioni di piani di investimento. E’ fondamentale che il/la candidato/a abbia un’ottima dimestichezza con le soluzioni di INFORMATION TECHNOLOGY atte a verificare la veridicità del dato e automatizzare i processi di business controlling nel rispetto della struttura dei costi e dei ricavi della BU e della HOLDING. COSA OFFRIAMO: contratto a tempo indeterminato - retribuzione commisurata all'esperienza Per info e candidature https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GROUP_CONTROLLER_VENETO_ORIENTALE_170377682.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
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Monza (Lombardia)
Capacità finanziaria, know - how commerciale - tecnico - gestionale, sono la combinazione vincente per INTERNATIONAL TRADING S.r.L. un’azienda di alto livello, che opera con successo in Emilia Romagna e Lombardia nei servizi di Facility Management e che si pone sin da subito sul mercato in competizione con aziende operanti nel settore da molti anni e che ha deciso di puntare tutto sulla qualità dei servizi offerti, pur mantenendo costi altamente competitivi. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. è organizzata per processi controllati nella logica della piena soddisfazione del cliente e vanta un collaudatissimo sistema organizzativo e gestionale certificato vantando una struttura di rete estremamente preparata, attenta e responsabile. I NOSTRI PLUS Progettazione, coordinamento, controllo operativo e monitoraggio dei risultati sono le fasi del processo attraverso cui INTERNATIONAL TRADING S.r.L. gestisce quotidianamente con successo l’erogazione dei servizi ai propri clienti. La nostra assistenza da oltre 20 anni garantisce in oltre: • AMPIA SCELTA di servizi erogati • Standard di ALTISSIMA QUALITÀ • AFFIDABILITÀ assoluta ( Attenzione e meticolosità ) • FLESSIBILITÀ • Soluzioni di pulizia e gestione PROPOSTE SU MISURA • PROFESSIONALITÀ di altissimo livello. REGIONI OPERATIVE: • EMILIA ROMAGNA • LOMBARDIA Dal piccolo edificio per uffici al grande edificio per uffici, enti, scuole, grande distribuzione e privati, abbiamo tutte le risorse per pulire completamente il tuo edificio e ottenere il lavoro estremamente professionale e curato nei minimi particolari. Affidarsi a noi significa affidarsi a uomini preparati ed attenti che lavorano con grande attenzione e meticolosità in considerazione delle aspettative del Cliente. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali Se stai cercando appaltatori per le pulizie di alto livello, ai migliori prezzi sul mercato nazionale e con la massima attenzione, cura di risultati ed efficienza, la tua ricerca termina CON NOI ! Contattaci adesso. Il personale qualificato di INTERNATIONAL TRADING è a vostra completa disposizione, per fornirvi in tempi rapidi dettagli, specifiche e preventivi in merito a tutti i servizi di pulizia civile ed industriale offerti dall'impresa. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Milano (Lombardia)
Knet Human Resources opera con successo nell’ambito della Ricerca e Selezione di personale specializzato con apposite divisioni: - Divisione Head Hunting - Divisione Temporary Management - Divisione Top Manager - Divisione Middle Management - Divisione Studi Professionali La nostra società, autorizzata ad operare dal Ministero del lavoro, non effettua somministrazione di personale, pertanto il rapporto di lavoro viene direttamente regolato tra l’Azienda/Studio committente ed il nostro candidato. Il nostro Cliente Per importante Studio Internazionale di commercialisti, avvocati e revisori legali sito in Milano Centro, ricerchiamo per ampliamento organico una figura di COMMERCIALISTA / CHARTERED ACCOUNTANT FOCUS INTERNATIONAL TAX Riporto gerarchico/funzionale: Titolari Studio. Dettaglio mansioni: Redazione bilanci; Redazione modelli unici; Consulenza fiscale e societaria; Operazioni straordinarie; Adempimenti IVA; International tax litigation. Requisiti richiesti: Titolo di Studio: Laurea Magistrale in ambito economico. Richiesta Abilitazione ed Iscrizione per la Professione di Dottore Commercialista. Apprezzata l'abilitazione da Revisore. Anni di esperienza maturati in analoga posizione: esperienza nel ruolo di almeno 2 anni. Settore di provenienza: PREFERIBILMENTE presso Studi Professionali Internazionali modernamente organizzati. Tale esperienza c/o Studi deve essere recente/attuale o comunque non remota. Conoscenze informatiche: Ottimo uso PC, pacchetto Office: Word, Excel, posta elettronica; conoscenza dei più diffusi gestionali di Studio e fogli di calcolo. Preferibile la conoscenza di Profis. Conoscenze linguistiche: Richiesta ottima conoscenza della lingua INGLESE, orale e scritta per uso abituale. Caratteristiche personali: Capacità di organizzazione e gestione del tempo, abitudine a lavorare con scadenze ed in autonomia su un pacchetto clienti affidato. Capacità di adattamento ad un'ampia gamma di situazioni, adattando l'approccio e sviluppando nuove competenze. Requisiti preferenziali: Domicilio in zona limitrofa allo Studio. Offerta: Livello di inquadramento e retribuzione proposta: Collaborazione in partita Iva. Range di fatturazione 45/50K. Orario di lavoro: full time flessibile Sede di lavoro: Milano Centro Data prevista per l’inserimento: immediato o a seguito del preavviso che il candidato dovrà corrispondere La selezione è rivolta ad ambo i sessi dell’Art. 1 L. 903/77 E’ garantita la massima riservatezza e l’audizione personale con tutti i profili coerenti con quanto ricercato. KNET HUMAN RESOURCES SRL: AUTORIZZAZIONE MINISTERIALE A TEMPO INDETERMINATO Prot. 39/0003074 / MA004.A003
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Cremona (Lombardia)
Cerchiamo Partner con cui condividere la nostra passione e costruire una solida collaborazione solida nel settore del FACILITY MANAGEMENT per sviluppare nuove soluzioni commerciali per i nostri clienti e proporre sul mercato moderni ed innovativi servizi per i vari settori di attività. UOMINI E TECNOLOGIE. Un unione vincente basata sull’ascolto e comprensione del cliente. Questo per noi fa la differenza per tutta l’operatività aziendale. Per questo siamo interessati ad individuare possibili partner esclusivamente in possesso di esperienza, capacità Organizzativa e con spirito imprenditoriale. Operiamo con successo e credibilità da oltre 20 anni in tutta l’EMILIA ROMAGNA e la LOMBARDIA. La fiducia che i Clienti hanno riposto in noi, ha permesso costantemente di ampliare il nostro organico, preparato, attento, professionale, responsabile. I NOSTRI SERVIZI Le nostre procedure di pulizia non sono solo accurate, ma si prendono anche cura dell'ambiente e della sicurezza dei propri clienti. I servizi Tecnico Manutentivi erogati dalla nostra società includono: • PULIZIE CIVILI, I NDUSTRIALI, SANITARIE • FACCHINAGGIO • GESTIONE MAGAZZINI E CARRELLISTI • PORTIERATO (non armato) • MANUTENZIONE del VERDE • MANUTENZIONE IMMOBILIARE • MANUTENZIONE di IMPIANTI civili ed industriali RAGGIUNGERE IL SUCCESSO INSIEME Crediamo nella forza della partnership, che possa favorire la creatività, condividere i fattori di rischio e sfruttare le innovazioni. Siamo entusiasti quando entriamo in contatto con professionisti che condividono il nostro stesso obiettivo: offrire costantemente un servizio di cui essere orgogliosi. Anche per questo siamo convinti che forti partnership uniscono capacità, esperienza e passione alla capacità organizzativa, per rendere disponibili nuovi servizi e per nel miglioramento di quelli attuali. INNOVAZIONE L' INNOVAZIONE ..è come una grande onda. O la cavalchi ..o vieni spazzato via ! Perfino in settori come il nostro. Anche per questo vogliamo stabilire una collaborazione reale e siamo in grado di fornire supporto, formazione e aiuto per proporre le migliori soluzioni che oggi un mercato sempre più attento, esigente e competitivo come il nostro richiede. Per avere maggiori informazioni sulle opportunità di partnership, sul nostro approccio strategico e su come diventare un partner di INTERNATIONAL TRADING, potete contattarci con fiducia e nella massima informalità ai riferimenti sottostanti. Massima apertura e disponibilità a qualsiasi proposta costruttiva e propositiva. INTERNATIONAL TRADING S.r.L. “ Un servizio impeccabile ..e tutta l’esperienza dei GRANDI risultati ! “ Sergio Fabio Zottele General Manager Tel.: 391 - 326 40 07 Mail: direzione@internationaltradingservices.it Mail: international-trading@pec.it Sito: www.internationaltradingservices.it Sede Operativa: Via Madrid 7 - Fontevico ( PR ) Sede Legale: Viale Toschi 4 - Parma ( PR )
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Savona (Liguria)
Società di consulenza manageriale e sta ricercando un giovane neolaureato da assumere nel ruolo di "Management Consultant Junior" per nostre attività a SAVONA(SV). La figura ideale è un giovane con breve esperienza nel settore manifatturiero meglio se nel Fashion/Luxury con forte propensione all'innovazione. Ha una formazione in ambito gestionale/economico/scientifico ed una buona conoscenza delle logiche di Project Management e degli strumenti informatici. Fornirà supporto nell analisi dei processi di innovazione del business e nella gestione di tempi e budget di progetto. Dovrà redigere documentazione di progetto con particolare attenzione anche agli aspetti visivi e di rappresentazione grafica. Responsabilità: Analisi di processo Analisi funzionale e monitoraggio progetto Supporto alla pianificazione delle attività progettuali Monitoraggio tempi e costi delle attività progettuali Redazione reportistica e documenti per l’Alta Direzione Supporto al coordinamento delle Funzioni Aziendali coinvolte nelle attività Il profilo: Laurea magistrale in Ingegneria, Economia, Informatica, Scienze; dinamico ed operativo con ottima capacità di comunicazione; comprovata capacità di analisi e di gestione del tempo; capacità di lavoro in autonomia; capacità di mediazione e di negoziazione; padronanza del pacchetto Office; dimestichezza con tool di grafica e di presentazione avanzata; orientamento al risultato; proattività e predisposizione al lavoro in team; buona conoscenza della lingua inglese. La sede di lavoro è Savona (SV), con saltuarie trasferte. Contratto di lavoro: Tempo pieno Inviare CV via Email
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Italia (Tutte le città)
La/o Store Manager supportato dal team di Management è il responsabile delle attività all'interno dello store e della gestione e dello sviluppo delle risorse del team e si occuperà delle seguenti attività: Gestione del team Conoscenza, analisi e gestione dei KPI's mensili, trimestrali annuali e supporto nel raggiungimento degli stessi Pianificazione e gestione delle presenze Gestione dello stock Gestione del piano vendita e delle priorità Condivisione di feedback costanti al team per il loro sviluppo Predisposizione al lavoro in team Gestione dello store: apertura, chiusura e manutenzione Organizzazione e monitoraggio formazione on the job Store Manager per importante realtà appartenente al settore High Tech- LuxuryImportante realtà appartenente al settore High Tech LuxuryLa/o Store Manager sarà l'interfaccia tra i dipartimenti aziendali di supporto al business e lo store. L'esperienza pregressa nel segemento High Tech e la conoscenza di una seconda lingua straniera costituiscono un plus. Completano il profilo ottime capacità relazionali e comunicative per un'eccellente gestione della clientela e del team.Importante realtà appartenente al settore High TechOttima opportunità di carriera.
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Fermo (Marche)
L’ Agenzia Immobiliare Principe International Luxury Group, Propone in vendita una Villa, suddivisa in più unità abitative, di ca. 1.200 mq sita in Contrada Camera di Torre, da dove si può godere di una vista aperta che si affaccia sulle verdeggianti ed armoniose colline che degradano sino al mare, di Porto San Giorgio, che dista soli 5 km. La proprietà risulta essere molto ben collegata alle principali arterie viarie ed al casello autostradale di Porto San Giorgio e dalla SS16 che dista solo ca. 4 km, rendendola comodamente raggiungibile da chi proviene da fuori città, regalandogli così una grande comodità negli spostamenti. La villa Plurifamiliare è sita nei pressi di tutti i servizi, di parchi avventura, parchi acquatici, spiagge e boschi con suggestivi percorsi naturalistici, quali ad es. il rinomato Bosco Del Cugniolo che dista soli 12 min., inoltre, in virtù dei suoi ca. 3 ha. di terreni ricchi della vegetazione mediterranea con pregiate piante di olivo e ciliegio, vi è possibile realizzare dei rilassati percorsi naturalistici, da poter percorrere sia a piedi che in mountain bike, oppure in merito al fatto che è presente una stalla equina, è anche possibile realizzare un piccolo maneggio e poter fare dei percorsi turistici a cavallo, o magari realizzare sempre all’interno del futuro maneggio un centro di Ippoterapia, soluzione questa molto ricercata, ed unica in zona. La soluzione immobiliare nella sua interezza quindi, ben si presta ad essere riutilizzata anche come un prestigioso Residence, un Bed and Breakfast, una Case vacanze, come Affittacamere, o magari Ostelli per la gioventù, Appartamenti ammobiliati per uso turistico, come Case religiose d’ospitalità, Country house, Agriturismo, come Villaggio turistico, parte di un Albergo diffuso, RTA – residenze turistico alberghiere, sfruttando anche l’ottimo collegamento che ha con il mare. L’Immobile è un vero Affare sia per la location, che risulta essere al contempo riservata, nei pressi di tutti servizi, ben collegata alle principali arterie viarie, ed è a soli pochi minuti dal mare; sia per la grande metratura e l’area verde a disposizione, le quali si prestano a diversi tipi di necessità, siano esse in forma imprenditoriale che privata; sia per lo stato conservativo dell’immobile, che unito al valore di vendita che ha, ne fa un Affare Unico in zona, atto a tutti coloro che sono in cerca di un Immobile, di recente costruzione, in ottime condizioni e dalle importanti metrature. L‘Immobile è costruito con criteri antisismici, armoniosamente integrata nel contesto collinare marchigiano, ed è circondata da terreni di proprietà per c.a tre ettari, muniti di 42 piante di olivi ed un’area dedicata di ca. 1,5 ha. a rimboschimento con pregiate piante di ciliegio, ed ha 2,818 Ha. di terreno adibito a seminativo e 0,348 Ha. adibito a Pascolo Arboreo, inoltre ha ca. 1.780 mq. di corte esterna che avvolge la proprietà, spazio questo ideale per poter realizzare un’esclusiva piscina con area esterna attrezzata, ed ulteriori ca. 1.009 mq di corte esterna adibita a vani non collegati ai vani principali dove insistono un pratico deposito di ca. 22 mq ed una tettoia aperta di ca.30 mq., completa la proprietà una stalla equina di ca. 40 mq. che insiste su una pertinenza esterna di ca. 558 mq. UBICAZIONE E CONTESTO DELL’IMMOBILE Torre di Palme è una delle contrade più antiche e più lontane dal comune di Fermo, si trova a soli pochi passi dal mare, con i suoi 878 abitanti e con una altitudine di m. 104 s.l.m. risulta essere un borgo prediletto da molti turisti, ed è ricca di Arte e di Storia, ha il potere di offrire attrazioni Turistiche, sia di tipo ristorativo che storico/culturali, in virtù di quelle che sono le sue Origini, risalenti al Medioevo. In questo contesto, sita a soli 5 km dal mare, nei pressi di tutti i servizi, armoniosamente integrata nel contesto collinare marchigiano, circondata da terreni di proprietà per c.a tre ettari, muniti di 42 piante di olivi ed un’area dedicata di ca. 1,5 ha. a rimboschimento con pregiate piante di ciliegio, troviamo una esclusiva Villa di ca. 1.200 mq., già sapientemente suddivisa in più unità abitative, da poter utilizzare sin da subito in virtù delle proprie esigenze, siano esse ad uso privato o Imprenditoriale. La proprietà è stata costruita con criteri antisismici, ed ha un alto grado di riservatezza, è sita in un contesto tranquillo, ed avvolti dal verde e immersi nella natura, si può godere di una meravigliosa vista aperta sulle armoniose colline marchigiane che degradano sino al mare! L’Immobile è facilmente raggiungibile provenendo da fuori città, poiché sito in un'area sapientemente collegata ai principali snodi stradali verso tutte le più importanti direzioni, offrendo quindi il massimo confort, tra vicinanza al centro cittadino, al Mare con le sue lunghe spiagge e facilità negli spostamenti. La soluzione Immobiliare ben si presta ad essere adibita, oltre che ad una prestigiosa villa ad uso privato, anche ad essere utilizzata per realizzare un esclusivo residence o una struttura ricettiva in genere, magari con collegamenti turistici sino al mare, personalizzabile in funzione dei propri gusti ed esigenze, con un’ampia area esterna dove poter realizzare una grande piscina dotata di un’area attrezzata adibita al massimo confort dei clienti o di chi li vi abita. Inoltre in virtù del fatto che vi è in essere una stalla equina di ca. 40 mq. con corte esterna dedicata di ca. 558 mq., è possibile utilizzare la struttura per un maneggio o per un centro di Ippoterapia: tecnica medica che prevede l’utilizzo del cavallo per migliorare lo stato di salute di un essere umano la quale ha origini molto antiche, infatti l’uso di cavalli a scopi medici è documentato già nel 400 Ac. In quanto il cavallo, grazie alla sua sensibilità, la sua intelligenza e il suo spirito di adattamento, è da sempre considerato un’ottima terapia “medica” e lo stesso Ippocrate consigliava lunghe cavalcate per sconfiggere l’insonnia e l’ansia. Vi ringraziamo, ed invitiamo a contattarci, per poter avere maggiori informazione e fare una visita, su appuntamento, alla proprietà di vostro interesse. Un Team di esperti vi accoglierà, ed ascolterà le vostre esigenze, al fine di poter essere utili ed efficaci, nell'aiutarvi a trovare la soluzione giusta per Voi! Cordiali saluti
790.000 €
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Italia
Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel in Venice, part of Marriott International, is currently recruiting for a Sales Account Director, he/she will report to the Director of Sales and she/he will join a team of passionate professionals. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service Manages and/or provides dedicated account management support to a targeted portfolio of accounts with a focus on the US luxury transient segment. Builds and maintains business relationships with key buyers by applying the principles of strategic account management to achieve account market share goals for the property. Develops strong partnerships with buyers for the purpose of penetrating and growing market share and driving account sales. Leverages Marriotts products and services as a team member within their assigned account portfolio. Responsible for increasing Marriotts preference, loyalty and profitable share within assigned accounts and contribute to overall Sales Team success through the direct sales efforts of revenue generation and value creation. Executes the overall account strategy for assigned accounts to generate and maximize business. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 3 years experience in the sales and marketing or related professional area; OR ? 4-year bachelors degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 2 years experience in the sales and marketing or related professional area. - Right to work in Italy. - Fluency in Italian, English and preferably French. - Total Account Management experience. - Preferable knowledge of US market. CORE WORK ACTIVITIES The role of the Account Director is to support the Hotels Sales Team vision and mission by executing transactional sales excellence. Sales and Account Management - Develops and implements the overall account strategy for assigned accounts. Execute sales strategy to achieve account goals. - Retains, expands and grows account revenue of assigned accounts through total account penetration, margin management, and implementation of sales and marketing initiatives - Penetrates assigned accounts for group and transient, as well as exploring opportunities for extended stay and catering sales business. - Identifies and aggressively solicits new accounts in coordination with any relevant Sales and Marketing. - Accurately qualifies potential accounts; re-qualify existing accounts. - Articulates the financial benefits of a proposal as it pertains to the customers business objectives. - Collects and analyzes key information about the customers business and/or operation. - Counsels internal stakeholders on optimal negotiating stance. - Demonstrates benefits of total account management and team-based sales. - Demonstrates working knowledge of legal issues within industry. - Develops opportunity sales plan with actionable steps to attain revenue goals. - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Maintains account information in Opera Sales and Catering to ensure accurate and up-to-date account reporting. - Qualifies each business opportunity and recommend company products that match both the customer needs as well as the hotels business needs. - Suggests positive alternatives whenever necessary. - Leverages appropriate sales and property Leadership to ensure account saturation pull-through of account strategies and selling solutions at the local property level. - Establishes and maintains accurate and up-to-date customer, account and opportunity data each account in Opera Sales and Catering to ensure accurate reporting. - Manages proactive account, segment or regional sales. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. - Supports data gathering, reporting & tracking functions. - Understands traditional industry processes (pricing, RFPs, proposals, etc) Executes and support Marriotts Customer Service Standards and hotels Brand Standards. - Participates in and practices daily service basics of the brand - MHR Genuine Care Basics - Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. - Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building an Account and loyalty to the company. Revenue Generation - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Relates customer needs to product capabilities. - Routinely quantifies the business impact to both the customer and Marriott. - Works with Revenue Management to support account strategy in-market. - Builds and strengthens accounts with existing and new customers, industry organizations and brand network to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, familiarization ("fam") trips, trade shows, etc. - Pursues initiatives to capitalize on strengths and market opportunities, and to counter competitive threats. - Constantly monitors the competition on the market and anticipates business opportunities Value Creation - Anticipates and quickly seizes opportunities not obvious to others to build customer satisfaction. - Delivers on commitments to customers. - Delivers value-added products and services to create long term customer loyalty. - Focuses on two-way communication to ensure win-win relationship is maintained. - Serves as the accounts "local service guarantee" by promoting outstanding service delivery at every customer touch point, issues are resolved timely and to the customers 100% satisfaction. - Understands the overall market dynamics - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and how to sell to assigned accounts. - Acts as the customers advocate through understanding account needs and opportunities. Identify emerging business opportunities and risks within assigned accounts and provide feedback to key stakeholders (i.e. property Leadership). - Effectively resolves guest issues that arise in the sales process. Bring issues to the attention of property leadership, as appropriate. - Positions self as "Subject Matter Expert" in terms of customer or account activity, business segment activity or market/region activity. - Uses knowledge of Marriotts operations, its markets and competitors to promote dialogue and enrich customer interactions. Market Integration & Team Participation - Monitors that account sales strategies are communicated, implemented and updated as market conditions fluctuate. - Identifies and cultivate relationships with key colleagues and stakeholders in other parts of the organization. - Participates with account team in market pull-through activity. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. Other - Performs other duties as assigned to meet business needs. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel belonging to Marriott International, is currently recruiting for an Engineer. The Engineer will report to the Chief Engineering and she/he will be part of an Engineering Department. The maintenance worker will work shifts, including night shift. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in more than 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service and uniform The impact youll make First impressions are everything. And youll set the tone for every guests stay. With a genuinely warm welcome, youll be ready with answers to any questions and happy to offer information about hotel services, facilities and the local area. Anything to help make their visit that bit more special. And, creating the smoothest check-out experience, youll make sure they leave us happy too. Your competencies Extensive Technical Knowledge: Proficient in the maintenance and repair of electrical, plumbing, HVAC, and carpentry systems. Preventive Maintenance Expertise: Capable of implementing and adhering to preventive maintenance schedules to ensure operational efficiency. Attention to Detail: Committed to maintaining immaculate standards in safety, appearance, and functionality throughout the property. Analytical and Problem-Solving Skills: Ability to diagnose issues accurately and perform effective repairs in a timely manner. Proficiency with Building Management Systems (BMS): Familiarity with the latest smart hotel technologies and automated building systems. Compliance with Health and Safety Standards: In-depth knowledge of health, safety, and environmental regulations applicable to hospitality environments. Guest-Centric Approach: Discretion and professionalism in all guest interactions, ensuring minimal disruption and maximum satisfaction. Organizational Skills: Efficiently manages multiple priorities, including urgent service requests and long-term projects. Effective Communication: Collaborates closely with all hotel departments, external contractors, and suppliers to ensure seamless service. Flexibility and Availability: Willingness to work flexible shifts, including weekends and public holidays, to support with the team the 24/7 hotel operations. Commitment to Sustainability: Awareness and application of energy-efficient practices and eco-friendly initiatives. Team Player: Works effectively within a multidisciplinary team environment, contributing positively to hotel operations. Emergency Response Competency: Trained and prepared to react to emergency situations such as fire, flood, or system failures. Equipment Operation and Maintenance: Skilled in the safe and effective use of maintenance tools, machinery, and specialized equipment. Accurate Reporting and Documentation: Maintains detailed records of maintenance activities, inspections, and compliance checks. Appearance: Ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. What youll do - Respond and attend to guest repair requests. - Communicate with guests to resolve maintenance issues. - Perform preventive maintenance on tools, kitchen and mechanical room equipment. - Visually inspect tools, equipment, or machines. - Identify, locate, and operate all shut-off valves for equipment and all utility shut-offs for buildings. Maintain maintenance inventory and requisition parts and supplies as needed. - Communicate each days activities and problems that occur to the other shifts using approved communication programs and standards. - Display basic knowledge or ability to acquire knowledge in the following categories: air conditioning and refrigeration, electrical, mechanical, plumbing, pneumatic/electronic systems and controls, carpentry and finish skills, kitchen equipment, energy conservation, and/or general building. - Perform all surface preparation, painting, minor drywall and wood trim repair, light bulb and A/C filter replacement and the complete and thorough cleanup of the painting or repair area. - Test, troubleshoot and perform basic repair on all types of equipment, plumbing, electrical components including lamps, cosmetic items, extension cords, vacuum cleaners, internet devices, replace electrical switches and outlets, and other guestroom items. - Program TVs and perform general housekeeping and engineering-related inventory duties. - Perform repairs on interior and exterior landscaping as well as external landscaping sprinklers. - Display basic computer skills including inputting air handler schedules and making temperature changes. - Follow all company and safety and security policies and procedures. - Report any maintenance problems, safety hazards, accidents, or injuries. - Complete safety training and certifications; and properly store flammable materials. - Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. - Adhere to quality expectations and standards. - Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. - Speak with others using clear and professional language. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 50 pounds without assistance and heavier lifting or movement tasks with assistance. - Move up and down stairs, service ramps, and/or ladders. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. - Enter and locate work-related information using computers. - Perform other reasonable job duties as requested. What were looking for - Regular permit to work in Italy - Languages: Italian and English - Previous experience in Maintenance, in Hotel - Understanding of rooms operations and hospitality - A warm, people-oriented demeanor and a team-first attitude - Flexibility, problem-solving skills and multi-tasking ability - The ability to stand, sit or walk for extended periods of time across a work shift Explore our very big world As a world-class leader in the travel industry, theres no better place than Marriott International to make your mark. Joining us, youll get to entertain and meet people from all over the world as you build your experience. Youll find a place where your personality and ideas are appreciated just as much as the work you do. And youll grow through opportunities to explore the business, opening yourself to various career options. If you have the natural ability to communicate and enjoy working with others, we welcome you to join our global family. Youre welcomed here Our highest priority is making you feel as welcome as our guests. We want you to know youre important to us and that youll make an impact in your role, and for that, youll be appreciated and valued. Marriott International is an equal opportunity employer committed to hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive culture. Marriott International does not discriminate on the basis of disability, veteran status or any other basis protected under federal, state or local laws. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel belonging to Marriott International, is currently recruiting for a F&B Support Expert - Commis di ristorazione. Reporting to the Restaurant Manager, the Commis will be part of a team of high-level professionals with a strong passion for F&B. It is a seasonal full-time role (40-hour working week). This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service ? Associates Restaurant - Uniform - Laundry service The impact youll make You know the finest details of our menu and cant wait to share your expertise with our guests. When they dine with us, your warm greeting, flawless table settings, and your friendly demeanor do not go unnoticed. No matter the day, you set out to provide each guest with a dining experience that will be remembered long after their stay. What youll be doing - Welcome guests and promptly attend to tables - Serve food and beverages to guests - Share your menu knowledge to assist guests with questions and special requests - Check-in with guests to assure satisfaction with each course and beverage - Clean tables, complete closing duties and re-stock tableware and other supplies - Communicate with the kitchen regarding menu questions, the length of wait, recook orders, and product availability, meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Follow cycle time guidelines for all meals. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day. - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. - Follow Standard Operating Procedures and brand identity guidelines at all time What were looking for - You must possess the legal right to work in Italy. Valid work permit for full time role (40 hours/week). - Fluent in English and Italian - Understanding of F&B operations and luxury hospitality - Experience in the same role in fine dining restaurants would be an advantage - A warm, people-oriented demeanour - Great conversational skills and teamwork-oriented This role requires the ability to move and lift up to 25 lbs. Standing, sitting or walking for extended periods of time and ensuring a professional appearance in a clean uniform are also required. Prior to employment, well ask you to complete safety training and certification. Connect your passions with a rewarding opportunity Join us and grow through opportunities to explore the business, opening yourself to various career options. No matter your path, well make sure you feel right at home. Whether youre new to hospitality or a seasoned professional, you can come to us knowing that you will always be appreciated for your natural talents. Your positive energy and people-pleasing mindset are an important part of why our guests stay with us again and again. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco JOB SUMMARY Responsible for the daily shift operations of Housekeeping, Recreation/Health Club and, if applicable, Laundry. Directs and works with employees to ensure property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? High school diploma or GED; 2 years experience in the housekeeping or related professional area. OR ? 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required. CORE WORK ACTIVITIES Managing Housekeeping Operations ? Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner. ? Works effectively with the Engineering department on guestroom maintenance needs. ? Supervises the property general cleaning schedule. ? Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments. ? Inventories stock to ensure adequate supplies. ? Supervises daily Housekeeping shift operations and ensures compliance with all housekeeping policies, standards and procedures. ? Assists in the ordering of guestroom supplies, cleaning supplies and uniforms. ? Supports and supervises an effective inspection program for all guestrooms and public space. ? Communicates areas that need attention to staff and follows up to ensure understanding. ? Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms. Managing Departmental Costs ? Participates in the management of the departments controllable expenses to achieve or exceed budgeted goals. ? Understands the impact of departments operations on the overall property financial goals and objectives and manages to achieve or exceed budgeted goals. ? Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department. Ensuring Exceptional Customer Service ? Responds to and handles guest problems and complaints. ? Strives to improve service performance. ? Empowers employees to provide excellent customer service. ? Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement. Conducting Human Resources Activities ? Participates as needed in the investigation of employee accidents. ? Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs, and financial objectives are met. ? Ensures employees understand expectations and parameters. ? Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and support the Peer Review Process. ? Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals. ? Uses all available on the job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary. ? Participates in the employee performance appraisal process, providing feedback as needed. ? Assists as needed in the interviewing and hiring of employee team members with the appropriate skills. ? Supports a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job. ? Participates in employee progressive discipline procedures. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​ team, and become the best version of you. The St. Regis Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their entire stay. They are empowered to move about their space and do what needs to be done. Whether processing operational needs, addressing guest requests, completing reports, or sharing the highlights of the local area, the Guest Experience Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, maintaining confidentiality, protecting company assets, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Experience Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. CRITICAL TASKS Guest Relations § Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific St. Regis process to resolve issues, delight, and build trust. § Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. § Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. § Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. § Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings, including social media where appropriate. § Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. § Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. § Stay up-to-date on the local area so that you are prepared to provide specific recommendations for guests. § Communicate recommendations in a way that builds excitement and interest among guests and associates. § Perform other reasonable duties as requested. Check-in/Check-out § Keep track of changes in room status (e.g., early check-out, late check-out, room transfer, unexpected stay over) for Housekeeping. § Organize and coordinate check-in/pre-registration procedures for arriving groups. § Process all check-outs including express check-outs, resolving any late and disputed charges, settling account, retrieving room key, and requesting comments on guests stay. § Process all guest check-ins by confirming reservations in computer system (e.g., Fidelio, PMS, FOSSE, OPERA), verifying guest identity, requesting form of payment, assigning room, and issuing room key in accordance with property policies and procedures. § Secure valid form of payment (e.g., credit card, cash) prior to issuing room key. § Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. § Verify and adjust billing for guests. Cash Handling § Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. § Process adjustment vouchers, paid-outs, correction vouchers, and miscellaneous charges. § Count bank at end of shift and secure bank. § Balance and drop receipts according to Accounting specifications. § Obtain manual authorizations and follow all Accounting procedures when computer system is down. § Count bank at the beginning of shift to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. § Follow the requirements and tasks as defined in EMEA Front Desk Cashiering SOP. § Comply with the requirements of the Marriott Cashiering Responsibilities/Petty Cash Fund and Cashier Overage/Shortage SOPs. Reports/Recordkeeping § Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. § Run credit card authorization report and check for discrepancies. § Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks in the absence of a departmental Supervisor. § Print contingency lists to have a record of all guests in case of emergency. Communications § Provides assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. § Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. § Instruct guests on how to access the internet (e.g., dial-up, broadband, wireless). § Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in ones voice, using the callers name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call. Working with Others § Support all co-workers and treat them with dignity and respect. § Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. § Handle sensitive issues with guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality. Policies and Procedures § Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic and professional. § Follow company and department policies and procedures. § Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. § Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. § Protect the privacy and security of guests and coworkers. Quality Assurance/Quality Improvement § Comply with quality assurance expectations and standards. Safety and Security § Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). § Maintain awareness of undesirable persons on property premises. § Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. § Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. CRITICAL COMPETENCIES § Fluent English § Analytical Skills § Learning § Decision-Making § Problem Solving § Computer Skills § Basic Mathematics Interpersonal Skills § Customer Service Orientation § Interpersonal Skills § Team Work § Diversity Relations Communications § English Language Proficiency § Communication § Listening § Applied Reading § Writing Personal Attributes § Integrity § Dependability § Positive Demeanor § Presentation § Adaptability/Flexibility § Stress Tolerance § Initiative Organization § Multi-Tasking Time Management PREFERRED QUALIFICATIONS Education Higher Education, Diploma or equivalent Related work experience is required No supervisory experience is required At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​ team, and become the best version of you. The St. Regis Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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