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Elenco delle migliori vendite property

Italia (Tutte le città)
Property Manager, MyHo Casa, società giovane e dinamica, operante nel settore dell’ospitalità in Marche, Abruzzo, Puglia e Sardegna, ricerca per la provincia di Chieti, Ascoli Piceno, Ancona e Lecce. La risorsa si occuperà di: • Ricerca immobili • Coordinamento staff reparti operativi e fornitori esterni (addetti alle pulizie, noleggiatori set biancheria etc) • Contatti con gli ospiti e pianificazione arrivi • Accoglienza (check in e check out), assistenza durante il soggiorno e gestione dei reclami • Tenuta registro dei corrispettivi e altri documenti contabili obbligatori Si richiede: • Conoscenza specifica e diretta del territorio e della ricettività turistica del luogo in cui si andrà a operare • Flessibilità di orario e disponibilità a lavorare nel weekend • Conoscenza necessaria della lingua inglese • Patente B, Automunito • Residenza a Vasto, San Benedetto del Tronto, Grottammare, Senigallia, Otranto e/o comuni limitrofi Unisciti al nostro team! Invia il tuo curriculum a [email protected]
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Estate Partners, centro servizi immobiliari con sede principale in piazza Duomo a Crema, apre le selezioni per CONSULENTI PROPERTY FINDER nella provincia di Lodi. Se sei attratto dal mondo immobiliare e ti piace stare a contatto con le persone, questa potrebbe essere la posizione lavorativa che fa per te. (Aperte anche le selezioni per Property Finder operativi nella zona di Crema e la provincia di Cremona) COSA OFFRIAMO: - Possibilità di lavorare fin da subito su lead e clienti istituzionali; - Una realtà in espansione a livello nazionale; - Una specializzazione lavorativa nuova, dal respiro internazionale - Percorso di formazione strutturato per livelli, con possibilità di workshop di specializzazione per la crescita di carriera - Percorso di carriera interna all'azienda per gli interessati a ruoli di team manager COSA CERCHIAMO - Doti relazionali - Intraprendenza - Voglia di costruirsi una carriera Caratteristiche preferenziali: esperienza commerciale, possesso di P.IVA Se ritieni di avere tutte le carte in regola e desideri avere maggiori informazioni, non esitare a inviarci la tua candidatura! Estate Partners aspetta proprio te! info@estatepartners.it www.estatepartners.it
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Estate Partners, centro servizi immobiliari con sede principale in piazza Duomo a Crema, apre le selezioni per CONSULENTI PROPERTY FINDER nella provincia di Cremona. Se sei attratto dal mondo immobiliare e ti piace stare a contatto con le persone, questa potrebbe essere la posizione lavorativa che fa per te. (Aperte anche le selezioni per Property Finder operativi nella zona di Crema e la provincia di Lodi) COSA OFFRIAMO: - Possibilità di lavorare fin da subito su lead e clienti istituzionali; - Una realtà in espansione a livello nazionale; - Una specializzazione lavorativa nuova, dal respiro internazionale - Percorso di formazione strutturato per livelli, con possibilità di workshop di specializzazione per la crescita di carriera - Percorso di carriera interna all'azienda per gli interessati a ruoli di team manager COSA CERCHIAMO - Doti relazionali - Intraprendenza - Voglia di costruirsi una carriera Caratteristiche preferenziali: esperienza commerciale, possesso di P.IVA Se ritieni di avere tutte le carte in regola e desideri avere maggiori informazioni, non esitare a inviarci la tua candidatura! Estate Partners aspetta proprio te! info@estatepartners.it www.estatepartners.it
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Italia (Tutte le città)
Descrizione Estate Partners, centro servizi immobiliari con sede principale in piazza Duomo a Crema, apre le selezioni per CONSULENTI PROPERTY FINDER. Se sei attratto dal mondo immobiliare e ti piace stare a contatto con le persone, questa potrebbe essere la posizione lavorativa che fa per te. (Aperte anche le selezioni per property finder operativi nella città di Cremona e di Lodi) COSA OFFRIAMO: - Possibilità di lavorare fin da subito su lead e clienti istituzionali; - Una realtà in espansione a livello nazionale; - Una specializzazione lavorativa nuova, dal respiro internazionale - Percorso di formazione strutturato per livelli, con possibilità di workshop di specializzazione per la crescita di carriera - Percorso di carriera interna all'azienda per gli interessati a ruoli di team manager COSA CERCHIAMO - Doti relazionali - Intraprendenza - Voglia di costruirsi una carriera Caratteristiche preferenziali: esperienza commerciale, possesso di P.IVA Se ritieni di avere tutte le carte in regola e desideri avere maggiori informazioni, non esitare a inviarci la tua candidatura! Estate Partners aspetta proprio te! info@estatepartners.it www.estatepartners.it
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Italia (Tutte le città)
MyHo Casa Srl, società di affitti case vacanze estive, è alla ricerca di un PROPERTY MANAGER per la GESTIONE DEGLI APPARTAMENTI e per lo sviluppo delle iniziative di accoglienza turistica a VIESTE. DESCRIZIONE DEL RUOLO: •RICERCARE E INDIVIDUARE APPARTAMENTI a Vieste, attraverso ricerche online e sul territorio, interfacciarsi direttamente con possibili partner, proprietari, agenzie immobiliari, clienti e istituzioni per prendere in locazione gli alloggi •GESTIONE DEI RAPPORTI TRA PROPRIETARI IMMOBILIARI E LA SEDE CENTRALE: prevista l’attività di sopralluoghi, consegna chiavi •CONTROLLO QUALITÀ DEGLI ALLOGGI: supervisionare gli appartamenti •COORDINAMENTO STAFF reparti operativi e fornitori esterni (pulizie e manutenzione) •GESTIONE DELL'ACCOGLIENZA E DEL SOGGIORNO DEGLI OSPITI: attività di check-in e check-out, assistenza durante il soggiorno e gestione di eventuali reclami •Tenuta registro dei corrispettivi e altri documenti contabili obbligatori Requisiti: •Conoscenza specifica e diretta del territorio e della ricettività turistica di Vieste •Flessibilità di orario e disponibilità a lavorare nel weekend •Buone doti commerciali, definizione delle priorità, problem solving e flessibilità •Competenze comunicative •Conoscenza della lingua inglese •Spiccate capacità organizzative, attenzione al dettaglio e capacità di pianificazione •Automunito •Residenza a Vieste Completano il profilo forte predisposizione alla flessibilità, capacità di gestione dello stress, motivazione a lavorare per obiettivi, ottime doti organizzative, attitudine al problem solving.
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Milano (Lombardia)
Habyt è una società di co-living di Berlino con più di 100 appartamenti e 400 stanze tra Germania, Portogallo, Spagna e Italia e che attualmente sta sviluppando un team di agenti immobiliari freelance e/o esperti nel settore RE milanese, bolognese o torinese. Habyt è una società con progetti estremamente ambiziosi, quindi inserirsi all'interno della società in questa fase iniziale garantirà sviluppi di carriera estremamente interessanti. Come anticipato Habyt è alla ricerca di risorse con una conoscenza solida e provata del mercato immobiliare milanese, torinese o bolognese e che abbiano competenze commerciali e organizzative. L’attività principale sarà quella di seguire l’attività di business development e scouting di opportunità immobiliari. Alcune, tra le varie attività, saranno: · Identificare opportunità sul mercato immobiliare milanese, o torinese o bolognese. · Prendere contatto con i proprietari e/o gli agenti immobiliari che gestiscono gli appartamenti in affitto; · Effettuare una prima valutazione dell’immobile in termini di costo di affitto, spese condominiali, space planning e altro; · Prendere contatto con il proprietario e/o l’agente immobiliare per capire le marginalità di negoziazione e discutere alcune clausole specifiche Requisiti: · Esperienza: minimo 6 mesi di esperienza nel mercato immobiliare di Milano, Torino o Bologna (es. Lavoro in agenzia o altro) · Lingue: italiano madre lingua · Inizio: disponibilità fin da subito Contratto di lavoro: Partita IVA Stipendio: da €0,00 a €60.000,00 /anno (retribuzione a provvigione)
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Milano (Lombardia)
Tipologia di lavoro: affiancare/gestire le attività dell’ufficio Property (gestione del patrimonio immobiliare). MANSIONI: verificare, gestire e archiviare la documentazione presente in archivio, i contratti immobiliari in essere, i rapporti con le proprietà. REQUISITI: grande precisione, affidabilità e interesse. Veloce ed interessata ad imparare. Buon utilizzo del pc. Abitare a Milano o comuni limitrofi o zona da cui si può raggiungere facilmente l'ufficio. Buona presenza e proprietà della lingua italiana. Buone doti organizzative, gestionali, relazionali. Sede di lavoro: Assago (MI), vicinissima alla fermata della metropolitana Assago Milanofiori Nord. Astenersi se non fortemente motivati. Grazie. Si prega cortesemente di inviare CV con foto, indicando nell'oggetto della mail “RIF: COLLABORATORE PRESSO L’UFFICIO PROPERTY”. Grazie! N. B. Si ringraziano in anticipo i candidati che vorranno sottoporre il proprio CV. Lo studio contatterà i candidati ritenuti idonei.
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![Gestione immobili [property manager] milano - curriculum candidato Gestione immobili [property manager] milano - curriculum candidato](/static/img/caticons/servicios.png)
Italia (Tutte le città)
Salve sono valerio, ragioniere con interesse in campo immobiliare. Cerco proprietari in provincia di milano e dintorni, novara e dintorni o pavia e dintorni che vogliano aumentare la redditività del loro appartamento. Sono un privato, non un'agenzia o un venditore. Mi occupo della gestione di appartamenti per affitti brevi (Property Manager - Property Managment), in particolare: - Pubblicazione di annunci e foto professionali sui migliori portali di affitti brevi e case vacanza. - Gestione giornaliera dei prezzi e comunicazione con i clienti. - Check in e check out degli ospiti. - Pulizie professionali. MI OCCUPO IO DELLE FOTO AGLI INTERNI DELLA CASA ESSENDO APPASIONATO DI FOTOGRAFIA ED ESSENDO IN POSSESSO DI TUTTO IL MATERIALE FOTOGRAFICO PROFESSIONALE (REFLEX ECC) Ho nozioni gestionali/amministrative in ambito di contratti e gestione di pratiche immobiliari per gli affitti brevi. I vantaggi rispetto all'affitto tradizionale sono: 1. nessun rischio di morosità. 2. le piattaforme garantiscono copertura assicurativa per qualsiasi danno. (fino un milione di euro per soggirono per qualsiasi danno arrecato all'immobile) 3. costante pulizia professionale dell'immobile 4. incremento del valore in caso di vendita. 5. minore usura dell'immobile. E' MIO INTERESSE TENERE L'IMMOBILE IN CONDIZIONI ECCELLENTI PROPRIO PER MOSTRARLO OGNI VOLTA SULLE PIATTAFORME DOVE PUBBLICHERO' GLI ANNUNCI IN OTTIMO STATO HAI BISOGNO DI AIUTO NELLA GESTIONE DEL TUO IMMOBILE? IO POSSO AIUTARTI! Contattatemi per maggiori informazioni. Primo contatto preferibilmente via messaggio.
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Italia (Tutte le città)
Selezioniamo per un nostro cliente, importante broker assicurativo nazionale sempre pi in espansione anche su mercati internazionali, un impiegato assicurativo per rafforzare lufficio dedicato principalmente ai rischi commerciali e industriali. Il profilo ideale ha gi maturato una esperienza nella gestione dei settori Property e RCT/O/P, rischi industriali e rischi commerciali, ambiti in cui dovr: Gestire i clienti attivando rinnovi Supportare l'area commerciale predisponendo preventivi Fornire un servizio di back office Idealmente con 5 anni di esperienza nei rami elementari presso Broker, Agenzie o Compagnie, deve conoscere i testi di polizza Property e Casualty ed essere in grado di elaborare i preventivi. La conoscenza delle polizze Cyber considerato un elemento preferenziale. Competente, efficace e predisposto a collaborare con un team di commerciali, veloce e puntuale nelle scadenze. richiesto un minimo di livello B2/C1 della lingua inglese per lutilizzo frequente nel lavoro. Lofferta prevede un contratto a tempo determinato da trasformarsi poi in indeterminato o direttamente un indeterminato, a seconda delle competenze del candidato, iniziale affiancamento e la concreta possibilit di crescita allinterno del team. Se hai scelto questo settore e sei alla ricerca di unazienda sana, in crescita e sviluppo, tutta made in Italy, inviaci il tuo cv con rif. PFM351. Sede di lavoro Roma Nord.
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Italia (Tutte le città)
La risorsa supporterà l'Account Executive nella gestione del portafoglio assicurativo del Cliente per tutti i rami; tra le principali attività:Supporto tecnico al Cliente e assistenza nella gestione amministrativa della polizzaPiazzamento dei rischi: gestione trattative, richiesta quotazioni alle Compagnie Assicurative, analisi e comparazione tra le diverse proposteAttività di back-office polizze: rinnovi, quietanze, gestione pagamenti, regolazioni premio, verifica e controllo dei documenti ricevutiRinegoziazione periodica del portafoglio assicurativoEmissione polizze/appendici per conto delle compagnie Importante Società di Brokeraggio Assicurativo Almeno tre anni di esperienza presso Agenzia Assicurativa o Broker Il profilo ricercato ha le seguenti caratteristiche:Diploma o laureaAlmeno tre anni di esperienza presso Agenzia Assicurativa o Broker con particolare focus sui rami: Property, Liability, EngineeringBuona padronanza della lingua ingleseOttime doti comunicative e relazionaliSpirito flessibile, dinamico e proattivo Il nostro cliente è un'importante Società di Brokeraggio Assicurativo di respiro internazionaleOttima opportunità di carriera.Salario da 26.000 /anno a 27.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
Deposito e rinnovo delle domande di registrazione dei marchi in Unione Europea, presso WIPO e nei Paesi EsteriRedigere preventivi per il deposito dei marchiCorrispondenza con clienti in merito al deposito dei marchi; segnalazione ai clienti pubblicazione dei marchi; invio certificati di registrazione /rinnovo e di tutte le notifiche emesse dai vari uffici in merito al portafoglio marchi /design;Monitoraggio e gestione delle scadenze relative al portafoglio marchi dei clienti, sia cartaceo che informatico.Redigere bozze di report azioni ufficiali a clienti;Invio degli avvisi di scadenza marchi/design a clienteTrasmettere e redigere istruzioni ai corrispondenti esteri in materia di marchiGestione del database informatico DIAMSFatturazione ai clientiPrestigioso Studio Legale internazionaleIntellectual Property Paralegal Significativa esperienza pregressa nel ruolo e conoscenza approfondita in ambito Intellectual PropertyLa provenienza da studi specializzati in marchi e brevetti costituirà requisito preferenzialeConoscenza fluente della lingua inglesePrecisione, proattività, flessibilità Il nostro cliente è un prestigioso studio legale internazionale con uffici in Milano centro.Ottima opportunità di carriera.Salario da 30.000 /anno a 50.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
Le principali attività della risorsa saranno:analisi della documentazionesupporto nell'assunzione del rischioattività di back office relative alla polizzaCompagnia Assicurativa Internazionale Inglese fluente e conoscenza del ramo propertyIl candidato ideale possiede:esperienza pregressa maturata sul ramo property in compagnie assicurative o società di brokeraggio assicurativocirca tre anni nel ruolo di assistant underwriterconoscenza fluente della lingua inglesedisponibilità immediata per un contratto iniziale a tempo determinatoIl nostro cliente è una compagnia assicurativa internazionale, con sede in MilanoCCNL ANIA, iniziale contratto a tempo determinato di circa sei mesiSalario da 30.000 /anno a 35.000 /anno
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Italia (Tutte le città)
In collaborazione con una societ italiana con oltre 12 anni di esperienza nella gestione di case vacanza, offriamo l'opportunit di collaborare come partner indipendente su tutto il territorio nazionale. Chi cerchiamo: Professionisti operanti nel ruolo di Property Manager o Agenti Immobiliari Persone interessate ad intraprendere un percorso nel settore della gestione delle case vacanza (con formazione gratuita) Cosa offriamo: Collaborazione a progetto con piena autonomia operativa Formazione specialistica gratuita per supportare il tuo ingresso nel settore Possibilit di sviluppare la propria attivit in un settore in crescita Se sei interessato per saperne di pi, contattami in privato per ulteriori dettagli. Si prega di inviare un messaggio privato per informazioni e modalit di collaborazione.
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Italia (Tutte le città)
La nuova risorsa si occuperà principalmente di:attività di back office quali emissioni, regolamentazioni premi su polizze propertypiazzamento rischi in tutto il mondodefinire benchmark per le comparazioni tariffariesupporto all'underwriter nello sviluppo di nuovi prodottiCompagnia Assicurativaesperienza di almeno 5 anni nel ruoloIl/la candidato/a ideale ha maturato almeno 5 anni di esperienza in compagnia assicurativa con attività di back office a supporto dell'area assuntiva. Ottima conoscenza della lingua inglese.Il cliente è una compagnia assicurativa internazionale. La sede di Lavoro è in Milano.Ottima opportunità di carriera. CCNL Ania.Salario da 40.000 /anno a 50.000 /anno
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Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco JOB SUMMARY Milan, a city of rich history, breathtaking architecture, and a world-leading fashion and design scene, sets the perfect stage for your professional growth. At our exceptional properties ? Sheraton Milan Malpensa, Sheraton Milan San Siro, and The Westin Palace, Milan ? youll have the opportunity to showcase your sales expertise and make a meaningful impact, driving our business to new heights. Responsible for proactively soliciting and managing group/catering-related opportunities. Manages group/catering opportunities not handled by the Event Booking Center. Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves personal and team related revenue goals. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. Provide service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; ? 3 years experience in the sales or related CORE WORK ACTIVITIES Understanding Markets & Maximizing Revenue ? Identifies new group/catering business to achieve personal and property revenue goals. ? Understands the overall market - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them. ? Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs. ? Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy. ? Gains understanding of the propertys primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution both prior to, and during the program/event. Conducting Daily Sales Activities ? Responds to incoming group/catering opportunities for the property that are outside parameters of the Event Booking Center. ? Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts. ? Uses sales resources and administrative/support staff effectively. ? Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence). Providing Exceptional Customer Service ? Supports the companys service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. ? Services our customers in order to grow share of the account. ? Executes and supports the companys Customer Service Standards and propertys Brand Standards. ? Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Partners with Event Management and/or Operations in providing a customer experience that exceeds the customers expectations. ? Sets a positive example for guest relations. ? Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels. ? Attends pre- and post-convention meetings to understand group needs, obtain feedback on quality of product (e.g., rooms, meeting facilities and equipment, food and beverage), service levels and overall satisfaction. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company. Building Successful Relationships ? Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative. ? Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc. ? Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for group/catering sales opportunities. ? Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders. ? Provides accurate, complete and effective turnover to Event Management. Additional Responsibilities ? Utilizes intranet for resources and information. ? Conducts site inspections. ? Creates contracts as required. ? Participates in and practices daily service basics of the brand. Marriott International is committed to set science-based emissions reduction targets to reduce our carbon footprint dramatically by 2030, resulting in the development of Marriotts Climate Action Program (CAP), a comprehensive approach to reduce our carbon footprint and enable climate-smart growth and decision making. Our work to reduce Marriotts global carbon, water, and waste footprints, among other sustainability efforts, is the foundation of Serve 360s Sustain Responsible Operations coordinate At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. The Westin Palace Milan Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia (Tutte le città)
The successful candidate will be responsible for all aspects of the oversight and performance of assigned portfolio of physical real estate assets. Work to maximize the value, implement the strategies to meet investment objectives, including the oversight and coordination of third parties, negotiating leases, budgeting, external and internal valuations, overseeing capital projects/renovations, inspecting properties and property reporting. In particular, on assigned assets: Optimize property performance and investment returns through the analysis of property efficiencies and identifying value-add opportunities for improved performance also through site visits and reports review Understand cash flow and develop investment projections Review monthly financials from third parts and monitor investment performance Assess impact of prospective tenant leases and capital improvement projects on building valuation Organize and support analysis, draw objective conclusions, present verbal and written recommendations Monitor, assist and support the partners in:understanding desideratapreparing presentation/letting proposal for potential tenantsrunning what if scenarios (supervising the analyst)negotiations (lease contracts/contracts/consultants)liaison with architects or project managers or property managersliaison with lawyers in order to prepare the lease contractsliaison with marketing consultants to market properties efficiently (brochures, advertisement campaign, events, etc) Develop and distribute periodic asset management reports for Senior Management / Clients / Investors as well as modelling financial analysis for each asset from acquisition through disposition Research, evaluate and confirm market, comparable and property data When necessary, provide pre-acquisition input and assistance in due diligence process, including review of financial and operational assumptions When necessary, create approval packages/presentations Review and analyse legal documents and third-party reports as part of the due diligence and closing processReal Estate Senior Manager Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer Strong academic record with emphasis in Real Estate, Architecture or EngineeringMaster Degree - Real Estate or MBA - strongly preferredMinimum of 5 years of experience in real estate asset management, finance, with minimum 5 years of direct and advanced commercial real estate industry experience such as redevelopment and repositioning projectsAnalytical skills and solution provider approachLeadership skills including the ability to lead external teams on repositioning and redevelopment dealsKnowledge: Italian law for leasing contracts, knowledge of technical aspects (due diligence, check lists, draft of technical annexes, project management) of real estate business in order to monitor the entire value chainLanguage: Italian and EnglishAvailability to travel all over Italy (more than 2 days a week) The position will be based in Milan or Rome and will be reporting to the Managing Director and/or the Investor's senior manager. The client is an Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer specialized in Corporate and Debt Restructuring, Real Estate Development, Real Estate Asset Management.Ottima opportunità di carriera.
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Hosco The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel in Venice, part of Marriott International, is currently recruiting for a Sales Account Director, he/she will report to the Director of Sales and she/he will join a team of passionate professionals. This is a great opportunity to work in a place of exceptional art and elegance, where history and culture are met with renewed Venetian style. The Gritti is known for impassioned service, a delectable culinary experience and an intimate wellness haven. The reference point for the worlds elite at international city events such as the Biennale, Carnival and the Venice Film Festival. What we offer - Professional career progression at international level in 9000 Marriott hotels - Learning and development opportunities online, on the job and in class - Discounts on hotel rooms, gift shop items, food and beverage - Experienced management & motivated and engaging colleagues - Charity events, Wellbeing activities and voluntary work in the community of Venice through the TakeCare program - Canteen service Manages and/or provides dedicated account management support to a targeted portfolio of accounts with a focus on the US luxury transient segment. Builds and maintains business relationships with key buyers by applying the principles of strategic account management to achieve account market share goals for the property. Develops strong partnerships with buyers for the purpose of penetrating and growing market share and driving account sales. Leverages Marriotts products and services as a team member within their assigned account portfolio. Responsible for increasing Marriotts preference, loyalty and profitable share within assigned accounts and contribute to overall Sales Team success through the direct sales efforts of revenue generation and value creation. Executes the overall account strategy for assigned accounts to generate and maximize business. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 3 years experience in the sales and marketing or related professional area; OR ? 4-year bachelors degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major and 2 years experience in the sales and marketing or related professional area. - Right to work in Italy. - Fluency in Italian, English and preferably French. - Total Account Management experience. - Preferable knowledge of US market. CORE WORK ACTIVITIES The role of the Account Director is to support the Hotels Sales Team vision and mission by executing transactional sales excellence. Sales and Account Management - Develops and implements the overall account strategy for assigned accounts. Execute sales strategy to achieve account goals. - Retains, expands and grows account revenue of assigned accounts through total account penetration, margin management, and implementation of sales and marketing initiatives - Penetrates assigned accounts for group and transient, as well as exploring opportunities for extended stay and catering sales business. - Identifies and aggressively solicits new accounts in coordination with any relevant Sales and Marketing. - Accurately qualifies potential accounts; re-qualify existing accounts. - Articulates the financial benefits of a proposal as it pertains to the customers business objectives. - Collects and analyzes key information about the customers business and/or operation. - Counsels internal stakeholders on optimal negotiating stance. - Demonstrates benefits of total account management and team-based sales. - Demonstrates working knowledge of legal issues within industry. - Develops opportunity sales plan with actionable steps to attain revenue goals. - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Maintains account information in Opera Sales and Catering to ensure accurate and up-to-date account reporting. - Qualifies each business opportunity and recommend company products that match both the customer needs as well as the hotels business needs. - Suggests positive alternatives whenever necessary. - Leverages appropriate sales and property Leadership to ensure account saturation pull-through of account strategies and selling solutions at the local property level. - Establishes and maintains accurate and up-to-date customer, account and opportunity data each account in Opera Sales and Catering to ensure accurate reporting. - Manages proactive account, segment or regional sales. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. - Supports data gathering, reporting & tracking functions. - Understands traditional industry processes (pricing, RFPs, proposals, etc) Executes and support Marriotts Customer Service Standards and hotels Brand Standards. - Participates in and practices daily service basics of the brand - MHR Genuine Care Basics - Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. - Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building an Account and loyalty to the company. Revenue Generation - Identifies key purchase points and decision-makers that influence the "buy" decision. - Relates customer needs to product capabilities. - Routinely quantifies the business impact to both the customer and Marriott. - Works with Revenue Management to support account strategy in-market. - Builds and strengthens accounts with existing and new customers, industry organizations and brand network to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, familiarization ("fam") trips, trade shows, etc. - Pursues initiatives to capitalize on strengths and market opportunities, and to counter competitive threats. - Constantly monitors the competition on the market and anticipates business opportunities Value Creation - Anticipates and quickly seizes opportunities not obvious to others to build customer satisfaction. - Delivers on commitments to customers. - Delivers value-added products and services to create long term customer loyalty. - Focuses on two-way communication to ensure win-win relationship is maintained. - Serves as the accounts "local service guarantee" by promoting outstanding service delivery at every customer touch point, issues are resolved timely and to the customers 100% satisfaction. - Understands the overall market dynamics - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and how to sell to assigned accounts. - Acts as the customers advocate through understanding account needs and opportunities. Identify emerging business opportunities and risks within assigned accounts and provide feedback to key stakeholders (i.e. property Leadership). - Effectively resolves guest issues that arise in the sales process. Bring issues to the attention of property leadership, as appropriate. - Positions self as "Subject Matter Expert" in terms of customer or account activity, business segment activity or market/region activity. - Uses knowledge of Marriotts operations, its markets and competitors to promote dialogue and enrich customer interactions. Market Integration & Team Participation - Monitors that account sales strategies are communicated, implemented and updated as market conditions fluctuate. - Identifies and cultivate relationships with key colleagues and stakeholders in other parts of the organization. - Participates with account team in market pull-through activity. - Supports in-market needs of properties in a given regional area. Other - Performs other duties as assigned to meet business needs. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand ? a collection of Europes most celebrated and iconic properties ? serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler. From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale ? a portal to the destinations cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destinations heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their entire stay. They are empowered to move about their space and do what needs to be done. Whether processing operational needs, addressing guest requests, completing reports, or sharing the highlights of the local area, the Guest Experience Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, maintaining confidentiality, protecting company assets, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Experience Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. CRITICAL TASKS Guest Relations § Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific St. Regis process to resolve issues, delight, and build trust. § Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. § Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. § Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. § Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings, including social media where appropriate. § Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. § Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. § Stay up-to-date on the local area so that you are prepared to provide specific recommendations for guests. § Communicate recommendations in a way that builds excitement and interest among guests and associates. § Perform other reasonable duties as requested. Check-in/Check-out § Keep track of changes in room status (e.g., early check-out, late check-out, room transfer, unexpected stay over) for Housekeeping. § Organize and coordinate check-in/pre-registration procedures for arriving groups. § Process all check-outs including express check-outs, resolving any late and disputed charges, settling account, retrieving room key, and requesting comments on guests stay. § Process all guest check-ins by confirming reservations in computer system (e.g., Fidelio, PMS, FOSSE, OPERA), verifying guest identity, requesting form of payment, assigning room, and issuing room key in accordance with property policies and procedures. § Secure valid form of payment (e.g., credit card, cash) prior to issuing room key. § Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. § Verify and adjust billing for guests. Cash Handling § Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. § Process adjustment vouchers, paid-outs, correction vouchers, and miscellaneous charges. § Count bank at end of shift and secure bank. § Balance and drop receipts according to Accounting specifications. § Obtain manual authorizations and follow all Accounting procedures when computer system is down. § Count bank at the beginning of shift to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. § Follow the requirements and tasks as defined in EMEA Front Desk Cashiering SOP. § Comply with the requirements of the Marriott Cashiering Responsibilities/Petty Cash Fund and Cashier Overage/Shortage SOPs. Reports/Recordkeeping § Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. § Run credit card authorization report and check for discrepancies. § Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks in the absence of a departmental Supervisor. § Print contingency lists to have a record of all guests in case of emergency. Communications § Provides assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. § Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. § Instruct guests on how to access the internet (e.g., dial-up, broadband, wireless). § Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in ones voice, using the callers name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call. Working with Others § Support all co-workers and treat them with dignity and respect. § Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. § Handle sensitive issues with guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality. Policies and Procedures § Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic and professional. § Follow company and department policies and procedures. § Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. § Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. § Protect the privacy and security of guests and coworkers. Quality Assurance/Quality Improvement § Comply with quality assurance expectations and standards. Safety and Security § Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). § Maintain awareness of undesirable persons on property premises. § Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. § Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. CRITICAL COMPETENCIES § Fluent English § Analytical Skills § Learning § Decision-Making § Problem Solving § Computer Skills § Basic Mathematics Interpersonal Skills § Customer Service Orientation § Interpersonal Skills § Team Work § Diversity Relations Communications § English Language Proficiency § Communication § Listening § Applied Reading § Writing Personal Attributes § Integrity § Dependability § Positive Demeanor § Presentation § Adaptability/Flexibility § Stress Tolerance § Initiative Organization § Multi-Tasking Time Management PREFERRED QUALIFICATIONS Education Higher Education, Diploma or equivalent Related work experience is required No supervisory experience is required At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The St. Regis Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Hosco JOB SUMMARY Responsible for the daily shift operations of Housekeeping, Recreation/Health Club and, if applicable, Laundry. Directs and works with employees to ensure property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? High school diploma or GED; 2 years experience in the housekeeping or related professional area. OR ? 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required. CORE WORK ACTIVITIES Managing Housekeeping Operations ? Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner. ? Works effectively with the Engineering department on guestroom maintenance needs. ? Supervises the property general cleaning schedule. ? Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments. ? Inventories stock to ensure adequate supplies. ? Supervises daily Housekeeping shift operations and ensures compliance with all housekeeping policies, standards and procedures. ? Assists in the ordering of guestroom supplies, cleaning supplies and uniforms. ? Supports and supervises an effective inspection program for all guestrooms and public space. ? Communicates areas that need attention to staff and follows up to ensure understanding. ? Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms. Managing Departmental Costs ? Participates in the management of the departments controllable expenses to achieve or exceed budgeted goals. ? Understands the impact of departments operations on the overall property financial goals and objectives and manages to achieve or exceed budgeted goals. ? Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department. Ensuring Exceptional Customer Service ? Responds to and handles guest problems and complaints. ? Strives to improve service performance. ? Empowers employees to provide excellent customer service. ? Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement. Conducting Human Resources Activities ? Participates as needed in the investigation of employee accidents. ? Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs, and financial objectives are met. ? Ensures employees understand expectations and parameters. ? Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and support the Peer Review Process. ? Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals. ? Uses all available on the job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary. ? Participates in the employee performance appraisal process, providing feedback as needed. ? Assists as needed in the interviewing and hiring of employee team members with the appropriate skills. ? Supports a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job. ? Participates in employee progressive discipline procedures. At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. The St. Regis Venice Settore: Altro Ruolo: Altro
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Verona (Veneto)
Sei un Agente Immobiliare e vorresti collaborare con una grande azienda che valorizzi la tua determinazione? Realizza ti offre l’opportunità di un lavoro stimolante e dinamico, con grandi possibilità di crescita professionale, corsi di specializzazione ed aggiornamento dedicati. Presente su tutto il territorio nazionale con una rete di Property Finder in continua crescita, Realizza è una realtà indipendente che lavora in sinergia con aziende leader nel settore della mediazione creditizia ed assicurativa. Può inoltre contare su strumenti tecnologici ed App esclusivi, creati appositamente per supportare l’Agente Immobiliare in ogni fase lavorativa e su costanti attività digital, web e social marketing che garantiscono un flusso continuo di clientela interessata all’acquisto e/o alla vendita di immobili. Fai la differenza, entra nella nostra rete e diventa un Property Finder. Fatti formare da chi fa questo lavoro da oltre 25 anni! Profilo ricercato Siamo alla ricerca di nuovi professionisti. Il candidato ideale ha già maturato esperienza nel settore ed ha l’abilitazione come Agente Immobiliare, tuttavia prendiamo in considerazione anche giovani di che vogliono intraprendere per la prima volta questa attività se fortemente motivati. Automunito. Diplomato o Laureato. Profilo giuridico Partita IVA*. *Si valuta contributo spese per avviamento attività. Requisiti I nostri collaboratori prendono a cuore il raggiungimento degli obiettivi dei loro clienti come fossero i loro. Questo significa fare la differenza. Accogliere e seguire ogni potenziale cliente, comprendendo le sue necessità ed offrendogli la soluzione migliore con professionalità, competenza, cortesia e attenzione. Per svolgere questo compito sono richieste: Capacità di lavorare in gruppo. Spiccate doti commerciali, capacità di pianificazione, forte orientamento al risultato ed al lavoro per obiettivi. Ambizione Zona di ricerca Basso Veronese Verona e provincia CONTATTARE OD INVIARE CURRICULUM: Cell. + 39 329 46 78 999
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Treviso (Veneto)
Sei un Agente Immobiliare e vorresti collaborare con una grande azienda che valorizzi la tua determinazione? Realizza ti offre l’opportunità di un lavoro stimolante e dinamico, con grandi possibilità di crescita professionale, corsi di specializzazione ed aggiornamento dedicati. Presente su tutto il territorio nazionale con una rete di Property Finder in continua crescita, Realizza è una realtà indipendente che lavora in sinergia con aziende leader nel settore della mediazione creditizia ed assicurativa. Può inoltre contare su strumenti tecnologici ed App esclusivi, creati appositamente per supportare l’Agente Immobiliare in ogni fase lavorativa e su costanti attività digital, web e social marketing che garantiscono un flusso continuo di clientela interessata all’acquisto e/o alla vendita di immobili. Fai la differenza, entra nella nostra rete e diventa un Property Finder. Profilo ricercato Siamo alla ricerca di nuovi professionisti. Il candidato ideale ha già maturato esperienza nel settore ed ha l’abilitazione come Agente Immobiliare, tuttavia prendiamo in considerazione anche coloro che vogliono intraprendere per la prima volta questa attività se fortemente motivati. Automunito. Profilo giuridico Partita IVA*. *Si valuta contributo per avviamento attività. Requisiti I nostri collaboratori prendono a cuore il raggiungimento degli obiettivi dei loro clienti come fossero i loro. Questo significa fare la differenza. Accogliere e seguire ogni potenziale cliente, comprendendo le sue necessità ed offrendogli la soluzione migliore con professionalità, competenza, cortesia e attenzione. Per svolgere questo compito sono richieste: Capacità di lavorare in gruppo. Spiccate doti commerciali, capacità di pianificazione, forte orientamento al risultato ed al lavoro per obiettivi.
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Italia
Il nostro cliente è un importante broker assicurativo indipendente, operativo a livello nazionale e internazionale, con sedi a Roma e Milano. Forte di una stabilità di rapporto con importanti clienti corporate, punta sulla sua costante presenza attiva e sul continuo e costante confronto con il mercato mondiale delle compagnie di assicurazione e riassicurazione per dare soluzioni a tutti i problemi assicurativi sia nel pubblico che nel privato, a livello nazionale e internazionale. La sua crescita costante porta alla ricerca di un account executive per la sede di Roma. La figura, competente e poliedrica, dovrà occuparsi di: - Gestione e fidelizzazione di un portafoglio clienti corporate, PMI e/o clienti istituzionali, - Analisi dei bisogni assicurativi del cliente e predisposizione di programmi personalizzati, - Coordinamento delle attività di quotazione e collocamento delle coperture assicurative, sia sul mercato domestico che internazionale, - Monitoraggio delle scadenze contrattuali, gestione dei rinnovi e aggiornamento delle condizioni di polizza, - Supporto nella gestione dei sinistri in sinergia con le funzioni interne dedicate, - Redazione di offerte commerciali, presentazioni e documentazione tecnica, - Sviluppo di nuove opportunità di business tramite attività di cross selling e up selling. Questo porta a una serie di competenze necessarie per poter svolgere al meglio il lavoro: - Esperienza pregressa di almeno 5 anni in ruoli analoghi all'interno di società di brokeraggio assicurativo o compagnie, - Conoscenza delle principali linee di business assicurative (Property, Liability, Cauzioni, RC professionali, etc.), - Conoscenza avanzata della lingua inglese, sia scritto che parlato. - Capacità di relazione e commerciali con clienti di livello Una laurea in materie giuridiche o economiche così come la padronanza dei principali strumenti informatici completano il profilo. L'offerta prevede un contratto a tempo indeterminato tarato sulle competenze del candidato con un variabile legato alla produzione, un portafoglio clienti da gestire e un supporto costante di back office. Le competenze tecniche possono portare la persona a crescere notevolmente, arrivando alla gestione dell'intero ufficio. Se ricerchi un'azienda in cui poter esprimere in libertà il tuo potenziale e portare avanti al meglio i tuoi contatti contando su professionalità ed esperienza, inviaci il tuo cv con rif. PAC640. Sede di lavoro Roma sud ovest. Settore: Assicurazione Ruolo: Commerciale/Vendite Gestisce altre persone: Sì Tipo di occupazione: Contratto a tempo indeterminato Inquadramento: Impiegato Account Executive Corporate Property e Casualty Polizze
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Italia
Effetto Domino Il nostro cliente è un importante broker assicurativo indipendente, operativo a livello nazionale e internazionale, con sedi a Roma e Milano. Forte di una stabilità di rapporto con importanti clienti corporate, punta sulla sua costante presenza attiva e sul continuo e costante confronto con il mercato mondiale delle compagnie di assicurazione e riassicurazione per dare soluzioni a tutti i problemi assicurativi sia nel pubblico che nel privato, a livello nazionale e internazionale. La sua crescita costante porta alla ricerca di un account executive per la sede di Roma. La figura, competente e poliedrica, dovrà occuparsi di: - Gestione e fidelizzazione di un portafoglio clienti corporate, PMI e/o clienti istituzionali, - Analisi dei bisogni assicurativi del cliente e predisposizione di programmi personalizzati, - Coordinamento delle attività di quotazione e collocamento delle coperture assicurative, sia sul mercato domestico che internazionale, - Monitoraggio delle scadenze contrattuali, gestione dei rinnovi e aggiornamento delle condizioni di polizza, - Supporto nella gestione dei sinistri in sinergia con le funzioni interne dedicate, - Redazione di offerte commerciali, presentazioni e documentazione tecnica, - Sviluppo di nuove opportunità di business tramite attività di cross selling e up selling. Questo porta a una serie di competenze necessarie per poter svolgere al meglio il lavoro: - Esperienza pregressa di almeno 5 anni in ruoli analoghi all'interno di società di brokeraggio assicurativo o compagnie, - Conoscenza delle principali linee di business assicurative (Property, Liability, Cauzioni, RC professionali, etc.), - Conoscenza avanzata della lingua inglese, sia scritto che parlato. - Capacità di relazione e commerciali con clienti di livello Una laurea in materie giuridiche o economiche così come la padronanza dei principali strumenti informatici completano il profilo. L'offerta prevede un contratto a tempo indeterminato tarato sulle competenze del candidato con un variabile legato alla produzione, un portafoglio clienti da gestire e un supporto costante di back office. Le competenze tecniche possono portare la persona a crescere notevolmente, arrivando alla gestione dell'intero ufficio. Se ricerchi un'azienda in cui poter esprimere in libertà il tuo potenziale e portare avanti al meglio i tuoi contatti contando su professionalità ed esperienza, inviaci il tuo cv con rif. PAC640. Sede di lavoro Roma sud ovest. Settore: Assicurazione Ruolo: Commerciale/Vendite Gestisce altre persone: Sì Tipo di occupazione: Contratto a tempo indeterminato Account Executive Corporate Property e Casualty Polizze
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Italia
Hosco Human Resources Coordinator Create and maintain filing systems. Create and type office correspondence using a computer. Distribute and route mail. Order and track Human Resources office supplies and forms. Answer phone calls and record messages. Create new employee personnel file. Assist walk-in candidates with application procedures. Maintain space designated for completing applications and ensure it is clean, well maintained, and accessible to individuals with disabilities. Respond to questions, requests, and concerns from employees and management regarding company and Human Resources programs, policies and guidelines. Inform Human Resources management of issues related to employee relations within the division or property. Maintain confidentiality and security of employee and property records, files, and information. Ensure accurate maintenance of all employee records and files (e.g., interview documents, I-9s). Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Welcome and acknowledge all guests according to company standards. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Ensure adherence to quality expectations and standards. Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. When you join the Sheraton family, you become a member of its global community. Weve been a place to gather and connect since 1937. At Sheraton, associates create a sense of belonging in more than 400 communities around the world. We invite, we welcome, and we connect guests through engaging experiences and thoughtful service. If youre a team player who is excited to deliver a meaningful guest experience, we encourage you to explore your next career opportunity with Sheraton. Join us on our mission to be ?The Worlds Gathering Place. In joining Sheraton Hotels & Resorts, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you. Sheraton Milan Malpensa Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia (Tutte le città)
Il candidato si dovrà occupare di: - aspetti tecnico-manutentivi dell'asset immobiliare ad uso commerciale e residenziale; - analisi delle migliori soluzioni tecniche; - saper coordinare un complesso sistema interdisciplinare, costituito dai mutevoli comportamenti umani e da inaspettate alterazioni dei sistemi tecnici degli immobili; - pianificazione e coordinamento della manutenzione ordinaria e straordinaria di impianti meccanici ed elettrici; - monitoraggio dello stato generale degli immobili; - gestione del rapporto con i fornitori di servizi; - gestione del rapporto con il cliente. Primaria realtà del settore Real EstateOpportunità su MilanoIl candidato ideale possiede i seguenti requisiti: - esperienza di almeno 3 anni in ambito Real Estate Property/Facility; - laurea in discipline tecnico/economiche o diploma in ambito tecnico; - conoscenza di AUTOCAD. Costituirà titolo preferenziale l'iscrizione a un albo professionale che legittimi a effettuare valutazioni immobiliari, qualifica RICS o REV o la certificazione UNI 11558.Settore Real EstateOttima opportunità di carriera.
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Milano (Lombardia)
Cerco un esperto di social media marketing per farmi lezione on line, sono amministratore di una piccola società di trasporti e una di property manager
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Roma (Lazio)
Agenzia di Property Management operante nel centro storico di Roma nel segmento luxury ricerca Guest relation manager da inserire nel proprio team. La figura dovrà occuparsi principalmente dei check-in e dei check-out. Richiesta esperienza pregressa e inglese fluente.
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Torino (Piemonte)
Studio Andrea BUDA con esperienza ventennale nel settore delle perizie assicurative sui sinistri property. Ricerca ambosessi da inserire nel proprio organico come collaboratore di studio. I candidati laureati e/o diplomati dovranno essere automuniti, avere predisposizione a lavorare in team, al problem solving, buona dialettica e capacità di organizzazione del proprio lavoro. La figura professionale ricercata junior, anche senza esperienza, e/o senior in ambito peritale avrà come mansione la gestione del sinistro dal sopralluogo alla stesura della relazione finale con i suoi vari step intermedi. Si prega inviare proprio cv corredato di foto. I candidati ambosessi (L.903/77) sono invitati a leggere l'informativa privacy Regolamento (UE) 2016/679 Aut. Min. Prot. N. 1207 - SG del 16/12/2004
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Milano (Lombardia)
The Best Rent, azienda che opera nel campo del property management e gestisce a Milano appartamenti per affitti di breve e medio periodo, ricerca: 1 – Stageur Curriculare Guest Hospitality & Operations - Milano La risorsa individuata sarà inserita all’interno del reparto operativo con le seguenti mansioni: - check-in e check-out, con spostamenti su tutto il territorio di Milano; - gestione della comunicazione con i Clienti; - supporto alle attività logistiche; - piccoli interventi di manutenzione (sostituzione lampadine, configurazione canali tv, verifica connettività internet, etc.etc.) Sono richiesti i seguenti requisiti: - Laurea o master in corso (OBBLIGATORIO PER STAGE CURRICULARE) preferibilmente in ambito turismo o lingue; - Disponibilità a lavorare su turni, anche in orari serali, festivi compresi; - Capacità di guidare lo scooter; - Esperienza in ambito turistico/ricettività sarà considerata un plus; - Ottima conoscenza della lingua inglese; - Ottimi rapporti interpersonali, capacità comunicative e capacità di gestire situazioni sotto stress; - Domicilio a Milano città (no provincia); - Capacità di problem solving; Per candidarsi si prega di inviare il Curriculum con l'autorizzazione al trattamento dei dati personali
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