-
loading
Solo con l'immagine

Smart manager sidesync people


Elenco delle migliori vendite smart manager sidesync people

Palermo (Sicilia)
Smart People S.r.l., partner diretto ENEL, per importante piano di sviluppo su tutto il territorio nazionale seleziona uno STORE MANAGER presso i CENTRI COMMERCIALI CONCA D'ORO E LA TORRE DI PALERMO. La risorsa avrà la responsabilità di gestire e motivare un team di PROMOTER, coordinandone le attività in modo proattivo e strategico, al fine di raggiungere i target aziendali prefissati e garantire gli standard qualitativi e quantitativi degli stand. SI RICHIEDE: - Pregressa e comprovata esperienza nella gestione e nel coordinamento di un team - Forte orientamento al risultato - Esperienza nella vendita di prodotti/servizi - Buone competenze informatiche - Ottime capacità comunicative e di leadership - Buone capacità decisionali SI OFFRE: - Assunzione con CCNL COMMERCIO - 14 Mensilità
Vista prodotto
Catania (Sicilia)
Smart People S.r.l., partner diretto ENEL, per importante piano di sviluppo su tutto il territorio nazionale seleziona uno STORE MANAGER presso i CENTRI COMMERCIALI KATANE' E CENTRO SICILIA DI CATANIA. La risorsa avrà la responsabilità di gestire e motivare un team di PROMOTER, coordinandone le attività in modo proattivo e strategico, al fine di raggiungere i target aziendali prefissati e garantire gli standard qualitativi e quantitativi degli stand. SI RICHIEDE: - Pregressa e comprovata esperienza nella gestione e nel coordinamento di un team - Forte orientamento al risultato - Esperienza nella vendita di prodotti/servizi - Buone competenze informatiche - Ottime capacità comunicative e di leadership - Buone capacità decisionali SI OFFRE: - Assunzione con CCNL COMMERCIO - 14 Mensilità
Vista prodotto
Napoli (Campania)
Smart People S.r.l., partner diretto ENEL, per importante piano di sviluppo su tutto il territorio nazionale seleziona uno STORE MANAGER presso il CENTRO COMMERCIALE LA CARTIERA DI POMPEI. La risorsa avrà la responsabilità di gestire e motivare un team di PROMOTER, coordinandone le attività in modo proattivo e strategico, al fine di raggiungere i target aziendali prefissati e garantire gli standard qualitativi e quantitativi degli stand. SI RICHIEDE: - Pregressa e comprovata esperienza nella gestione e nel coordinamento di un team - Forte orientamento al risultato - Esperienza nella vendita di prodotti/servizi - Buone competenze informatiche - Ottime capacità comunicative e di leadership - Buone capacità decisionali SI OFFRE: - Assunzione con CCNL COMMERCIO - 14 Mensilità
Vista prodotto
Salerno (Campania)
Smart People S.r.l., partner diretto ENEL, per importante piano di sviluppo su tutto il territorio nazionale seleziona uno STORE MANAGER presso il CENTRO COMMERCIALE MAXIMAL DI PONTECAGNANO. La risorsa avrà la responsabilità di gestire e motivare un team di PROMOTER, coordinandone le attività in modo proattivo e strategico, al fine di raggiungere i target aziendali prefissati e garantire gli standard qualitativi e quantitativi degli stand. SI RICHIEDE: - Pregressa e comprovata esperienza nella gestione e nel coordinamento di un team - Forte orientamento al risultato - Esperienza nella vendita di prodotti/servizi - Buone competenze informatiche - Ottime capacità comunicative e di leadership - Buone capacità decisionali SI OFFRE: - Assunzione con CCNL COMMERCIO - 14 Mensilità
Vista prodotto
Italia
LHH For industrial multinational Company we are looking for a Temporary HR Administrator. Responsibilities Reporting to the HR Country Leader, the Temporary HR Administrator will manage HR Admin & Reporting processes for all Italian plants including multiple legal entities. He/she will provide local partnership and advice to local people managers and employees on Payroll, Time & Attendance, Data Management, Employee Life Cycle documentation processes, working in close collaboration with the other HR team members. The role will be based in Vignate plant, with business travel required to the other Italian sites. General Responsibilities: Delivery of the HR services to the different Italian plants ensuring positive customer experience, risk mitigation and process excellence. ? Manage entry, monthly consolidation, and verification of attendance and absence data, taking into account contractual specificities and company agreements, ensuring accurate transfer to payroll, guiding the local HR team members ? Be the first point of contact for internal customers by enhancing the use of employee HR tools and platforms as well as granting successful on-boarding experience; ? Prepare reports and statistics related to personnel; ? Actively monitor the progress of project initiatives, interfacing with the various actors involved ? Identify, in coordination with the competent structures, the adoption actions of the identified solutions ? Guarantee the functional governance of the reference HR application systems ? Supervise all aspects of Personnel administration in coordination with external consultants; ? Production of monthly KPI reports and monitoring; ? Ensure Personnel data maintenance in Success Factors; ? Support annual compensation review cycles; ? Ensuring employment contracts and employee life cycle documentation compliance. Workplace: Vignate. Travel required to other company sites in northern Italy. Your Profile Education: ? Degree in human resources, economics, legal or equivalent experience. Experience: ? 3 to 8 years progressive HR Admin experience ? Working knowledge and application of Italian laws and Industrial Collective Bargaining Agreement. ? Preferred experience in a manufacturing environment ? Experience in working in multiple legal entity environments with multiple Union agreements in place ? Experience in training/change management on new HR tools and local deployment of corporate tools Knowledge, Skills and Abilities: ? Fluent English ? Strong communication skills ? Experience and comfort speaking to multiple stakeholders ? Decision making and problem-solving skills ? Strong initiative ? Planning and organizing What we offer: - Contract duration: 6 months - Full Time ? Dynamic international working environment ? Smart Working Policy and flexible working time ? Equity Grant program ? Welfare program ? Internal canteen ? Linkedin learning access Settore: Altro Ruolo: Ingegneria/Progettazione
Vista prodotto
Torino (Piemonte)
Sorint.lab is looking for Oracle database administrators (Expert and Senior) who will be encharged of databases istallation, configuration, performance and tuning. The ideal candidates are graduate in technical subjects and has at least 3 or 4 years of experience in this role. Responsibilities: The candidate, responding directly to the Project Technical Director / Manager, will actively participate in consulting activities in support of the Company Management. Qualifications: The suitable profile must master the following skills: • Oracle RAC • Oracle DataGuard • Oracle Clusterware • Oracle Enterprise Manager • Oracle Linux/RedHat • Oracle VM • Oracle Advanced Security We looking for young enterprising, dynamic and smart people who want to share experiences and skills in a stimulating environment. Sorint.Lab guarantees a technologically advanced context. Our main objective is the continuous technical growth of our employees that can be achieved through internal courses and certifications that we offer as a benefit. The position will be full time, in Turin with possibility of job activities in other Italian locations. Salary and benefits will be refined according to the actual experience.
Vista prodotto

Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2025 www.clasf.it.