-
loading
Solo con l'immagine

Hr set


Elenco delle migliori vendite hr set

LOEFFLER HR. SET TRANSTEX WARM LANG – DUNKELOLIV
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    SIGMA SPORT ROX 4.0 NERO HR SET| CICLOCOMPUTER SENZA FILI CON NAVITAGORE GPS E SENSORE DI FREQUENZA CARDIACA| NAVIGATORE GPS OUTDOOR CON ALTIMETRO
    • CICLOCOMPUTER GPS - Le 30 funzioni del Bike Computer accompagnano durante qualsiasi escursione in bicicletta. Sul grande display vengono mostrati i dati relativi all’altezza, la velocità e la distanza percorsa
    • FACILE NAVIGAZIONE - Il ROX 4.0 può essere collegato all’app Outdoor GPS di komoot, la quale invia al computer le indicazioni stradali e le mostra direttamente sul display sotto forma di freccia o all’interno del Red Circle
    • E-BIKE READY - Il ciclocomputer con GPS può essere collegato a un sistema E-Bike compatibile e sul display possono essere mostrati, ad esempio, i dati relativi alla distanza, lo stato della batteria o il livello di supporto
    • HARDFACTS –Con il ciclocomputer SIGMA è possibile impostare il profilo sportivo desiderato e salvare fino a 100 ore di attività. Il ciclocomputer GPS è dotato di display di 2.4", ha un’autonomia di 25 ore, un livello di protezione dall’acqua IPX7 e connettività ANT+ e BLE
    • FORNITURA - Ciclocomputer SIGMA ROX 4.0, Overclamp Butler, trasmettitore frequenza cardiaca R1 DUO Comfortex+, cavo USB-C, istruzioni per iniziare
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    SIGMA SPORT ROX 11.1 EVO BLACK HR SET| COMPUTER DA BICICLETTA SENZA FILI CON NAVIGATORE, GPS, SHORT BUTLER E SENSORE DI FREQUENZA CARDIACA| NAVIGATORE GPS PER ESTERNI CON MOLTE FUNZIONI INTELLIGENTI
    • CICLOCOMPUTER GPS - Con più di 150 funzioni: misurazione di velocità e distanza via GPS, rilevamento dell’altezza e navigazione tramite tracker o komoot, supporta il ciclista durante l’allenamento o nel tempo libero
    • SMART - I dati possono essere salvati e mostrati sul LIVE Screen dell’app SIGMA RIDE. Il Crash Alert è dotato di sensore di caduta e se il dispositivo è stato collegato allo smartphone, invierà subito una notifica che apparirà sul display del ciclocomputer
    • E-BIKE & INDOOR TRAINER - è possibile collegare il ciclocomputer con GPS ai sistemi e-bike compatibili. Il ciclocomputer SIGMA SPORT è inoltre adatto anche alle Spinning Bike
    • HARDFACTS - Il ciclocomputer SIGMA può salvare fino a 100 ore di attività, è dotato di display a colori di 1.77", ha un’autonomia di 18 ore, un livello di protezione dall’acqua IPX7, connettività ANT+ e BLE
    • FORNITURA - Ciclocomputer SIGMA ROX 11.1 EVO, SHORT BUTLER, trasmettitore frequenza cardiaca R1 DUO Comfortex+, cavo USB-C, istruzioni per iniziare
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    Italia (Tutte le città)
    Per un progetto di lunga visibilità siamo alla ricerca, per la sede di Napoli, di uno Sviluppatore Adobe AEM con comprovata esperienza nella progettazione, realizzazione e configurazione di soluzioni web utilizzando nello specifico tale sistema client-server. Il progetto prevede uno start immediato, ed un primo periodo di svolgimento dell'attività in modalità Smart Working! Queste le competenze che cerchiamo: -Esperienza sulla Piattaforma AEM (Adobe Experience Manager) -SQL (SQL Server, Oracle) -AWS Nice to have: -Html5, Css3, Javascript -Angular -Java/J2EE -Rest/Soap -GIT, Jira Perché i nostri colleghi ci scelgono: In Itconsulting sono sempre coinvolti in processi di condivisione delle conoscenze e formazione continua su nuove metodologie e tecnologie, lavorando in team con diverse seniority e professionalità e mettendo le mani su più progetti. Il nostro processo di selezione è tempestivo e prevede: -Un colloquio conoscitivo con HR -Un colloquio tecnico con i responsabili di progetto per apprendere le tue capacità e i tuoi interessi -Se possiedi le caratteristiche giuste il nostro Responsabile HR sarà lieto di darti il benvenuto presentandoti la nostra offerta di collaborazione. Ti offriamo: -Da subito, contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) -Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) -Possibilità di puntare sulla formazione continua del tuo Set Skill mediante l’accesso ad Academy on line e on site, che prevedono il rilascio di certificati. Sei ancora interessato? Cerchiamo il tuo talento! Inviaci il tuo CV aggiornato e dettagliato con autorizzazione al trattamento dei dati personali ai sensi della Legge 196/03 e art.13 GDPR 679/13. Al resto ci pensiamo noi!
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    In partnership with the company's CIO and senior management team, you will responsible to enhance Trendy's technology capacity/solution and service on the company's existing strong retail business and brand equity of Trendy and to ensure the planning, development, implementation and transformation of IT infrastructure, enterprise system, IT best support and deliverable that link with business needs and growth.Support the company IT strategy, provide technological guidance within an organisation, be capable to envision & influence business & technology, change to use technology as enabler for advancing quality, effectiveness, convenience & efficiency.Work closely the Chief Digital Officer to establish the best strategy to approach the digital transformation and the omnichannel strategy of the Group.Cross fertilisation will be a key to set a new vision and a cross functional approach with all the divisions and business units of the company.You will identify opportunities and risks for business, including identification of technology trends, opportunities for innovation, and assessment of marketplace obstacles and technical hurdles to the business success.You will establish and supervise the software development process, setting short-term and long-term objectives and assessing progress as defined by the selected software development methodology.Direct development and execution of an enterprise-wide information security plan that protects the confidentiality, integrity, and availability of the company's data and servers.Direct development and execution of an enterprise-wide disaster recovery and business continuity plan. Aligning the IT strategy with the overall business strategy of the organisation, you will manage the day-to-day operations of the information technology department, ensure IT operations, implementation, restructuring, innovation and service link with the needs from the various units of an organisation (such as accounting departments, risk management, HR, design, marketing, digital, retail operation, e-commerce, BUs and so on). Ensure that IT infrastructure and digital assets are working efficiently and effectively as well as technology standards and best practices are maintained across the organisation. You will maintain up-to-date knowledge of technology standards, industry trends, emerging technologies, and software development best practices and share knowledge, mentor, and educate the management, staffs, partners, customers, and stakeholders with regard to the company's technological vision, opportunities, and challenges. Collaborate with the appropriate departments to assess and recommend technologies that support company organisational needs. Ensure company technical problems are resolved in a timely and cost-effective manner. Develop, track, and control the development and deployment annual operating and capital budgets for purchasing, staffing, and operations. Temporary Omnichannel Project Challenging IT Transformation Program University degree or above in the field of engineering, computer science, information technology.A Master/PHD or MBA degree is preferred.A minimum of 10 years related working experience with at least 5 years in IT/ CIO position or a similar managerial role.Deep knowledge and substantial experience of designing/developing IT systems and planning IT implementation, project management in a leading sizeable Multinational companies.Proven leadership ability. Strategic thinking combined with strong capability in execution. A temporary manager with a specific focus on the business, someone able to convey a vision, with strategy and management skills and diplomatic approach. Monitoring in which way the ICT/Digital is impacting the company, in terms of sales, internal mood and brand awareness. Ability to set and manage priorities judiciously. Self-motivated and directed as well as service orientation mind-set. Superior analytical, evaluative, and problem-solving abilities. Excellent interpersonal skills, with the ability to motivate in a team-oriented, collaborative environment. Excellent written and oral communication skills.Fluency in Italian and English is required. Our client is a leading International retail group. Great career opportunity within multinational environment.
    Vista prodotto
    Italia
    Articolo 1 Soluzioni HR ricerca e seleziona per importante realtà: ANIMATORI PARCO GIOCHI PER BAMBINI Le risorse verranno inserite all'interno di un centro commerciale e dovranno avere esperienza nella mansione all'interno di ludoteche e/o come educatori/rici. Le risorse dovranno: -Organizzare un evento con animazione -Conoscere le teniche per fare le sculture con palloncini -Trucca bimbi -Gestire una festa di compleanno (accoglienza degli ospiti e gestione del tempo della festa) -Gestire bambini -Curare la composizione delle vetrine -Assistere il cliente: gestione della post-vendita -Gestire il denaro -Seguire programmi didattici ed elaborarne in autonomia Inoltre: Conoscere Photoshop per eventi nel parco giochi (feste di compleanno) Passione per la fotografia: Set fotografico, fotografia ambientata, luci, composizione fotografica, foto con bambini Si offre iniziale contratto di somministrazione con possibilità di proroghe Sede di lavoro: Bussolengo (Vr)
    Vista prodotto
    Verona (Veneto)
    Articolo1 Srl - Soluzioni HR, ricerca un/una: STAMPATORE OFFSET La risorsa verrà inserita nel reparto produttivo di un'azienda grafica e si occuperà della gestione delle macchine offset. Riceve il programma di produzione dal proprio referente; Esegue il set up e la messa in funzione della macchina impiegata nel reparto, predisponendo i materiali e gli strumenti necessari; Legge le cartelle di lavorazione, applica le regolazioni secondo gli standard procedurali e conduce la macchina sulla base delle informazioni disponibili; Effettua le verifiche di funzionamento della macchina prima dellâ€(TM)avviamento; Controlla il buon funzionamento della macchina, lo stato del prodotto durante le lavorazioni, compila le schede di lavorazione, opera secondo le norme di sicurezza e segnala gli scarti di lavorazione; Opera interventi di piccola manutenzione ordinaria e/o ne segnala la necessità. Requisiti: Titolo di studio coerente con la posizione; Qualche anno di esperienza in ruolo analogo; Conoscenza dei processi di stampa e dei macchinari Offset. Orario di lavoro: 40 ore settimanali A GIORNATA Contratto: somministrazione con agenzia Sede di lavoro: San Martino Buon Albergo Le offerte sono rivolte a candidati ambosessi (L.903/77). Si invitano i candidati a leggere lâ€(TM)informativa sulla privacy (D.lgs. 196/03)
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Grom è alla ricerca di un/una brillante neolaureato/a da inserire all’interno del team Marketing e Comunicazione. Il candidato ideale è brillante e curioso. Ha una personalità creativa, passione per i social e per la fotografia. La risorsa inserita avrà l’opportunità formativa di affiancare il digital marketing specialist nelle seguenti attività: - Collaborazione nella realizzazione di piani editoriali per le pagine social Facebook e Instagram - Collaborazione nella realizzazione di campagne digital - Community management per le pagine Facebook e Instagram di Grom Italia - Gestione pagine Grom Francia e US - Supporto nelle produzioni foto e video: dal brief, all’organizzazione del set fino all’approvazione finale - Gestione e aggiornamento dei contenuti del sito internet - Supporto nella globalizzazione della struttura del sito web di Grom Si richiedono: - Laurea triennale o specialistica - Ottima conoscenza della lingua inglese - Ottima conoscenza dei principali digital tools (Facebook, Instagram, Twitter, Google Analytics) - Ottime doti di relazione, comunicazione e dinamicità La sede di svolgimento dello stage è Mappano (TO). La ricerca è rivolta a candidature di entrambi i sessi (L. 903/77). Se interessati, inviare la propria candidatura a hr@grom.it con oggetto “Stage – Social media support”.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    B4Y SAGL is a software house company based in Switzerland offering different services for web projects, ERP integrations, blockchain solutions including: system analysis and requirements definition, ad-hoc software development integration and testing. For our growing team based in Chiasso we are looking for the following profile: JOB DESCRIPTION: The full-stack developer will be introduced into the current team and for the assigned internal and customer’s projects will be responsible for the development of: - API and database structure; - Backend interface; - Front-end interface; - Custom plugins; Regular reporting of the assigned project: time, cost and deliverable. REQUIREMENTS: - Degree in Information Technology or equivalent; - Minimum 2 years of experience within a similar role in another company; - Knowledge of relational databases. MSSQL will be a plus; - Advanced knowledge of a server-side language: PHP and/or C#. Other programming languages will be a plus; - Advanced knowledge of JavaScript or other scripting language. - Knowledge of HTML / CSS; - Willing to work in a small company and ability to set own deadline and work unsupervised; - Italian as a first language, good written and spoken English. Other languages will be a plus. We are looking forward to receiving your online application at hr@b4y.ch. Information for recruiters: B4Y SAGL does not accept applications from recruiters for this position. Thank you for your understanding.
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
    Vista prodotto

    Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.