-
loading
Solo con l'immagine

Continuous delivery


Elenco delle migliori vendite continuous delivery

DELIVERY DRIVER LOG BOOK: DELIVERY DRIVER GIFT | LOG BOOK FOR DELIVERY DRIVERS | TRACK YOUR MILEAGE, TIME, TIPS... DRIVER LOG NOTEBOOK | LOG BOOK FOR DELIVERY DRIVERS |
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    CONTINUOUS DJ MIX BY TUNE BROTHERS
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      CONTINUOUS PAPER ROLL WHITE
      • Brother - DCPOS CONSUMABILI
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      Italia (Tutte le città)
      Process Manager - EU ACES Continuous Improvement Process Manager - EU ACES Continuous Improvement Location IT-Milan Posted Date 1 month ago(11/05/2018 13:19) Job ID 663718 Company Amazon Italia Transport Srl Job Description Process Manager position based in Italy and covering multiple delivery stations working as part of the newly formed Amazon Logistics EU ACES (Amazon Customer Excellence System) Team. Amazon opened its virtual doors in 1995 and strives to be the world’s most customer-centric company, where customers can find and discover anything they might want to buy online. We are looking for an ACES Manager for our EU AMZ...
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Ricerchiamo una figura da DevOps Engineer che si occuperà di analizzare, progettare e gestire, di comune accordo con i reparti Sviluppo e Operations, le pipeline di Continuous Integration & Delivery per le varie linee di sviluppo software. E' prevista la possibilità di gestire l’attività da remoto. Technical Skills Required Laurea in discipline scientifiche. Comprovata esperienza di almeno 5 anni nel ruolo di DevOps Engineer. Conoscenza approfondita delle pratiche di CI/CD (Continuous Integration/ Continuous Delivery) Esperienza su Jenkins, Nexus, Maven, Sonarqube, Helm Conoscenza dei sistemi di versionamento del codice, ed in particolare di Git e della suite GitLab Conoscenza dei container Docker e della piattaforma di orchestrazione Kubernetes Conoscenza di almeno uno dei seguenti linguaggi di programmazione: Python, Scala, Java, Groovy, Linux shell scripting (bash) Conoscenza dei tool di test automation come Selenium o Tool per Performance/Load Testing come Gatling, Apache JMeter. Nice to have Conoscenza delle architetture a micro-servizi e dei principali design pattern Conoscenza delle architetture cloud native Gradita conoscenza di Spinnaker o altro strumento di deploy, Istio, Prometheus e Elasticsearch. ​ Soft Skills Required Problem solving orientato al raggiungimento degli obiettivi Proattività e responsabilità nella conduzione delle attività progettuali Conoscenza lingua inglese. Itconsulting offre: Contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) Accesso ad Academy on site e on line con rilascio di certificati. L’inquadramento contrattuale verrà valutato sulla base dell’effettiva esperienza maturata. L’annuncio è rivolto anche a Professionisti con Partita IVA. L’annuncio è rivolto a candidati di ambo i sessi (L.903 / 77). Ricorda di specificare l’autorizzazione al trattamento dei dati personali contenuti nel Curriculum Vitae ai sensi del D
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Smartercom Italia, azienda specializzata in ambito TLC e consulenza ICT, per ampliamento gruppi di lavoro presso propri clienti di Milano, ricerca uno programmatore java back-end. Il candidato ideale è in possesso di adeguato titolo di studio ed ha maturato almeno 6 anni di esperienza nelle attività richieste in realtà complesse e dinamiche. Il candidato deve avere le seguenti competenze: • Conoscenza linguaggio Java; • Servizi REST; • Esperienza in ambito Web Services. Completano il profilo esperienze con metodologia di lavoro Agile e concetti di continuous Delivery e continuous Integration Sede di lavoro: Milano I candidati di entrambi i sessi interessati ed in possesso dei requisiti elencati, possono proporre la propria candidatura inviando il proprio CV citando nell'oggetto il riferimento "JBK-0618-MI”.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Smartercom Italia, azienda specializzata in ambito TLC e consulenza ICT, per ampliamento gruppi di lavoro presso propri clienti di Milano, ricerca uno sviluppatore front-end. Il candidato ideale è in possesso di adeguato titolo di studio ed ha maturato almeno 6 anni di esperienza nelle attività richieste in realtà complesse e dinamiche. Il candidato deve avere le seguenti competenze: • jQuery, javascript, css3, Html5; • Framework- Nodejs, Reactjs e AngularJs; • REST Web Service Completano il profilo esperienze con metodologia di lavoro Agile e concetti di continuous Delivery e continuous Integration Sede di lavoro: Milano I candidati di entrambi i sessi interessati ed in possesso dei requisiti elencati, possono proporre la propria candidatura inviando il proprio CV citando nell'oggetto il riferimento "FD-0618-MI”.
      Vista prodotto
      Terni (Umbria)
      Azienda leader nello sviluppo di soluzioni software innovative per la Sanità Privata, SELEZIONA un Analista Programmatore.Net da inserire nel proprio team di sviluppo delle soluzioni per la Sanità. SEDI DI LAVORO: BOLOGNA, TERNI Requisiti: -Laurea in disciplina tecnica o economica o cultura equivalente -Almeno due anni di esperienza maturata nello sviluppo di applicazioni.Net -Esperienza nella realizzazione di progetti Web in particolare utilizzando Asp.Net Mvc ed Entity Framework Titoli Preferenziali (non obbligatori): -Esperienza nella programmazione con framework Angular -Conoscenza di MongoDB -Conoscenza di SQL Server -Esperienza nel lavoro in team distribuiti -Esperienza nell’adozione di metodologie Agile, in particolare Scrum -Conoscenza di ambienti di Continuous Integration e Continuous Delivery -Competenza sui principali processi di un’organizzazione sanitaria, ospedali o case di cura -Conoscenza della lingua inglese Completano il profilo: capacità di analisi e problem solving, propensione alla relazione, capacità di teamwork e orientamento al risultato. La persona sarà inserita in un contesto in forte sviluppo con percorsi strutturati di formazione continua, e possibilità di crescita professionale. La retribuzione sarà commisurata al grado di esperienza. Le ricerche si intendono riferite a persone di entrambi i sessi (L. 903/77). Per candidarti invia il CV a job@spheragroup.it citando il Rif. CLAPD. I CV senza riferimento non saranno considerati.
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      ONYX TECHNOLOGY, dinamica società di consulenza in forte crescita sul mercato dell’Information Technology, ricerca: DevOps La risorsa sarà coinvolta in attività di progettazione, gestione e sviluppo di architetture/sistemi on-premises e in cloud. È richiesta una conoscenza base di sistemi operativi. Buona capacità di adattamento e una propensione all'apprendimento. Requisiti tecnici: • Esperienze come DevOps / GitOps • Conoscenza base sistemi operativi Unix-like; • Conoscenza di metodologie di Continuous Delivery, Continuous Integration e Infrastructure as Code; • Conoscenza base Kubernetes o Docker Nice ti have • Conoscenza di strumenti di configuration management e provisioning come Ansible o Terraform; • Conoscenza base di system administration; • Conoscenza di cloud computing e servizi PaaS/IaaS; • Conoscenza sistemi di log ingestion (ELK - ElasticSearch / Logstash / Kibana) + Kafka • Scripting bash, sh, python Sede di lavoro: Milano. Se interessati inviare curriculum aggiornato in formato Word all’indirizzo job@onyxtechnology.it oppure vi invitiamo a consultate la sezione “Lavora con noi” sul nostro sito. La ricerca è rivolta a candidati di entrambi i sessi (L. 903/77 - D.Lgs. n.198/2006 - L.125/91, art.4 comma 3), non ci sono limiti di età né di nazionalità.
      Vista prodotto
      Italia
      DevOps & Cloud System Administrator – Azienda Internazionale – Internet Of Things Fino a €45,000 + Ottimi Benefits – Full Time Remote Working Localizzata in Friuli Venezia Giulia, quest'azienda leader nell'ambito dell'elettronica e delle soluzioni IoT è alla ricerca di un/a esperto/a DevOps & Cloud System Administrator in un'ottica di potenziamento del suo organico. Sei interessato? Come DevOps & Cloud System Administrator, entrerai a far parte di una squadra di specialisti di alto livello, dove focalizzerai i tuoi sforzi lavorativi nel gestire, monitorare ed espandere l'offerta aziendale di soluzioni ed infrastrutture Cloud, con un'attenzione particolare al punto di vista del cliente. Andrai a definire gli standard e le policy per un corretto ed efficiente funzionamento dei prodotti e delle infrastrutture, migliorando ed automatizzando i flussi di CI/CD, così come la configurazione ed il deploy delle piattaforme Cloud aziendali, seguendo ed implementando le corrette procedure anche a livello di security. Collaborando strettamente con un team a respiro internazionale, ti occuperai del Troubleshooting, Problem Solving, della customizzazione dei deployment per i clienti, del monitoraggio della relativa reportistica e della pianificazione del lavoro. Il tuo obiettivo sarà quello di contribuire a migliorare le pratiche di DevOps e Security presenti in azienda, ma avrai anche l'opportunità di interfacciarti con clienti nel prevenire o risolvere eventuali problematiche legate al prodotto. Competenze ed Esperienze Necessarie: - Diploma di Laurea in Ingegneria Informatica e/o simili. - Esperienza minima di 3 anni nel gestire più di 10 server all'interno di un'infrastruttura su Cloud. - Regressa esperienza in multi-site applications, disaster recovery e load-balancing. - Ottime skills tecniche nella gestione, networking e performance tuning di sistemi quali Ubuntu e CentOS. - Forte esperienza lavorativa su ambienti Cloud quali Azure e più particolarmente AWS ed i suoi relativi servizi (VPC, EC2, S3, Route 53, RDS, Elastic Beanstalk e AWS partnership). - Esperienza regressa nella gestione di cluster di grandi dimensioni su DB quali Cassandra, ElasticSearch e MySQL. - Buone competenze in ambito security. - Ottime competenze nell'utilizzo di Git, Java, Maven, Jenkins, Terraform, Ansible, SaltStack, Kubernetes/OpenShift, Prometheus, Grafana, ELK. - Esperienza nell'automatizzazione di flussi di Continuous Integration e Continuous Delivery. - Famigliarità con i processi ITIL e relative procedure sarà considerata un forte plus. - Forti capacità comunicative e spirito d'intraprendenza. - Capacità di lavorare in team, ottime capacità organizzative e una forte motivazione personale. - Buone capacità nella lingua inglese (B2). In cambio, entrerai a far parte di una realtà solida e conosciuta a livello internazionale. Una realtà che ti offre fantastiche prospettive professionali, oltre alla possibilità di lavorare su progetti sfidanti, innovativi e con le ultime tecnologie sul mercato. Non perdere questa fantastica occasione ed invia subito il tuo CV per ulteriori informazioni!
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Java Developer Cerchiamo rinforzi! Java è il tuo linguaggio preferito? ti piace sperimentare? i test sono parte integrante del codice che sviluppi? la collaborazione e la condivisione sono per te importanti? Ti piacerebbe imparare di più? Allora candidati! In Schema31 ti occuperai di: scrivere codice in ambito Open Source per la Pubblica Amministrazione locale; progettare architetture e integrazioni in standard di mercato; supportare il team nel lavoro di progettazione, implementazione e mantenimento delle applicazioni Backend e Frontend; condurre ricerca e sviluppo di librerie ed anche di applicazioni sia in ambito contenerizzato (kubernetes) che nativamente cloud; Must have: buona conoscenza e utilizzo del linguaggio Java 8+ sviluppo in Java EE; conoscenza del framework Spring e Spring Boot; conoscenza protocollo SOAP, Web Service RESTful e API con JSON e XML; conoscenza e interfacciamento codice con database relazionali tramite ORM (MySQL, Oracle); conoscenza strumenti di controllo delle versioni SVN e Git; almeno 4 anni di esperienza; Nice to have: buona conoscenza JBOSS/WildFly; buona conoscenza dei framework CSS Bootstrap, jQuery; buona conoscenza UML; buona conoscenza REACT; buona conoscenza di SonarQube; buona conoscenza di Jenkins; buona conoscenza della metodologia DevOps e degli strumenti standard per Il Continuous Delivery e il Continuous Integration Cosa offriamo periodo di formazione iniziale sugli strumenti aziendali di produzione e sui prodotti da manutenere ed evolvere; possibilità di remote working; ambiente amichevole, collaborativo e stimolante. Ulteriori informazioni contratto di lavoro: Full Time 40 ore settimanali; si prevede un’assunzione a tempo indeterminato e una retribuzione commisurata alle reali competenze maturate; sede operativa: Firenze / Roma / Palermo / remote working; Formazione professionale sede di lavoro: Ro
      Vista prodotto
      Arezzo (Toscana)
      Il DevOps si concentra sulla comunicazione, collaborazione e integrazione tra sviluppatori software ed addetti alle operations IT, con l'obiettivo di supportare un'organizzazione a sviluppare in modo più rapido ed efficiente i prodotti. Combina ottime conoscenze sia di programmazione dei più utilizzati linguaggi, come Java, C#, PHP, Unix Shell, con ottime conoscenze in materia sistemi (distro Linux, Windows server), utilizzando le più moderne tecniche di virtualizzazione (VMWare ESX) e containerizzazione (Docker, Kubernetes, Orchestration, etc…) Il ruolo prevede il coinvolgimento in progetti/servizi complessi presso i nostri principali clienti con l’obiettivo di supportare l’implementazione e l’evoluzione dei processi e dei sistemi dell’area di riferimento in ottica continuous delivery. •Timing Application: 05/09/2019 – 31/12/2019 •Place of work: Arezzo – Firenze •Working time: Full Time •Type of contract: Indeterminato About You: Sei uno sviluppatore di software e sistemista di talento che è in grado di comunicare chiaramente con un pubblico tecnico e non? Sei appassionato di tecnologia ed hai una forte sensibilità aziendale e la capacità di connettersi bene con i clienti? Your Technical Background Likely Includes Experience: •Esperienza pertinente di almeno 2 anni come DevOps •Laurea informatica o discipline affini •Conoscenza dei linguaggi di programmazione •Conoscenza di programmazione di *nix shell •Conoscenza dei sistemi di virtualizzazione (es. VMware ESX) •Conoscenza delle modalità di migrazione da ambienti fisici o altri Hypervisor •Conoscenza della sistemistica distro Linux (Ubuntu e Centos/RedHat) e MS Windows Server. •Conoscenza di MS IIS, Apache/Nginx web server e capacità di configurazione e deploy di un Application server •Conoscenza di Storage protocols (FC, iSCSI, NFS) •Conoscenza di Networking TCP/IP, L2 VLAN e VTP •Conoscenza di un Software di Backup (es. Veeam B&R 9.x, Commvault, NetBackup, Lega
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Sorint Lab is looking for a senior frontend developer to join a new team to create the next generation agile business applications. Sorint Lab growth requires to modernize the enterprise architecture to support the mission critical processes effectively. The goal is to support the architecture with an application framework that incorporates the principles of the agile methodology and allows to implement effective, modern and stimulating new applications and business processes. In addition to the required technical skills listed below, the candidate should have excellent communication and documentation skills, ability to work in teams as well as independently and the desire to solve complex and challenging technical problems. Required Skills • Javascript • UI frameworks (Angular, Vue...) • UI components (vuetifyjs, quasar...) • Npm, node, webpack ecosystem • Unit and integration testing (Jest, Mocha...) • Agile development (Jira) • Code management (Git) Value Add Skills elenco di 3 elementi • REST / JSON web services • Containers • Continuous delivery In addition to the required skills the candidate should have 4+ years experience in a development role and should have graduated in technical or scientific disciplines. The position will be full time, preferably in the Bergamo, Italy area. Salary and benefits will be refined according to the actual experience.
      Vista prodotto
      Italia
      ABOUT WFP The United Nations World Food Programme (WFP) is the world's largest humanitarian agency, fighting hunger worldwide. WFP Technology Division (TEC, formerly known as IT) is the digital business engine of the World Food Programme, providing the business with multi-pronged and resilient technical capabilities able to respond with the agility required in humanitarian operations, be they manmade or in a natural disaster setting. TEC Division continues to increase its activities to meet the constantly growing demand from the organization and implement the initiatives related to digital transformation. ORGANIZATIONAL CONTEXT The Architecture branch (TECA) is seeking a Business Transformation Officer with a passion and vision for building quality technology solutions to support WFP operations. Reporting to the Chief of IT Architecture Branch of the Technology Division, the Business Transformation Officer will play an important role in transforming business objectives into a cohesive and effective WFP Digital Landscape. They will use their substantial technical knowledge, with a focus on technical solution architecture, to analyse business needs and build the blueprint of a modern digital foundation for WFP. Working with the Architecture Team, Solution Architects and other TEC units, the Business Transformation Officer will also be part of thought leadership activities and provide strategic and tactical advice to WFP business units. KEY ACCOUNTABILITIES (not all-inclusive) - Develop and evolve WFP's digital platform strategy, aligned to and prioritized by business priorities; - Support the development of functional work plans, ensuring compliance with the digital platform strategy; - Continuously improve guidelines, processes and procedures to assist Business Relationship Management, Business Analysis and IT Project Management functions; - Participate in identifying business needs and propose well-researched ideas (by maintaining up-to-date knowledge of technology products) for new or improved systems and solutions that assist in meeting WFP objectives; - As a principal role in the TEC Product Journey, use evidence-based criteria to provide in-depth analysis of IT solutions: make key decisions (example: 'Buy before Build'), identify risks and prepare related documentation to support the design and delivery of digital solutions; - Seek out and establish collaboration mechanisms with all teams and branches of the Technology Division, and subject-matter experts from Business Units, to ensure WFP's digital landscape is effective, efficient, secure and robust; - Build and nurture relationships with the business counterparts to understand and anticipate the direction of the business and ensure alignment of solutions with changing business requirements and priorities; - Manage business expectations in servicing business needs and oversee success of solutions, seeking ongoing opportunities to support or increase the business value from those solutions; - Propose change and continuous improvements that supports business capabilities and keep WFP's digital landscape in good health by determining when existing solutions should be retired, rebuilt or transitioned to off-the-shelf solutions to ensure delivering value for business priorities; - Manage a team of staff and/or contractors (as applicable), providing coaching, training and guidance to ensure appropriate development and enable high performance. OTHER SPECIFIC JOB REQUIREMENTS - Broad, conceptual understanding of solution architecture trends with demonstrated proficiency of technologies, frameworks, and languages. - Excellent understanding of software and very strong technology knowledge covering Cloud, ERP (e.g. SAP/HANA) and web (e.g. Python/HTML/CSS/JavaScript). - Ability to work on different levels of abstractions; application frameworks, service-oriented architecture (SOA), microservices, cloud solutions, containers, networking & infrastructure, IAM/CIAM etc. - Deep understanding of modern API platform design, security practices, data architectures. - Technically curious with appetite to learn and master emerging technologies. - Communicate the alignment between business objectives, requirements and solution architecture to make it accessible, understandable and usable in support of decision-making by those involved, at various levels, in technological and architectural decision. DESIRED EXPERIENCE - At least five years' experience in designing and implementing platform architecture and cloud-native application development projects; - Experience working in organizations that apply: Agile, DevOps, Continuous Integration & Continuous Deployment (CI/CD), and Human-Centred Design (HCD); - Demonstrated experience in managing technology projects and supervision of team members; - Experience in transforming business trends into target architectures and new solution designs. INTERPERSONAL COMPETENCIES AND ATTRIBUTES - Building consensus, particularly in the face of competing design requirements; - Ability to influence / coach solution architects on modern evolutionary platform architecture principles and practices; - Well organized and detail oriented with strong judgement/decision-making skills; - Ability to effectively coordinate multiple responsibilities simultaneously; - Ability to plan and organize work and communicate effectively; - Ability to handle a large volume of work and to meet strict deadlines; - Ability to deal tactfully with people of different national and cultural backgrounds. STANDARD MINIMUM QUALIFICATIONS Education Advanced University degree in Computer Science, Information Systems, Mathematics or Engineering or other related fields or First University Degree with additional years of related work experience and/or training/courses. Language - Fluency in oral and written English is essential. - Intermediate knowledge of another official UN language (Arabic, Chinese, French, Russian and Spanish) or Portuguese (one of WFP's working languages). TERMS AND CONDITIONS Mobility is the essence of WFP and continues to be a core contractual requirement. These positions are rotational which means that you shall be subject to the regular reassignment process to any other location on a period of 2 to 4 years unless the position is reclassified as non-rotational. The selected candidate will be employed on a fixed-term as well as a rotational contract with a probationary period of one year. Depending on the duty station, the position may be eligible for Rest and Recuperation (R&R) scheme. WFP offers an attractive compensation and benefits package, including basic salary, post adjustment, relocation entitlement, travel and shipment allowances, 30 days' annual leave, home leave, an education grant for dependent children, pension plan and medical insurance. More details on https://icsc.un.org/ ________________________________________________________________________ This is how cinfo can support you in the application process for this specific position: - Before you apply for this position: Improve your application documents by registering for a Job Application Support. - When invited to the interview: Prepare for the interview by registering for a Job Application Support. This service is offered free of charge to Swiss nationals. Interested in a career with multilateral institutions? Read more: Working with the United Nations Working with International Financial Institutions For Swiss nationals ____________________________________________________________________________________
      Vista prodotto
      Brindisi (Puglia)
      Duty station: Valencia, Spain Application Deadline: 21 May 2020 * THIS IS A LOCAL POSITION FOR WHICH ONLY APPLICANTS WHO ARE SPANISH OR EUROPEAN UNION CITIZENS OR APPLICANTS WHO POSSESS A VALID RESIDENCE AND WORK PERMIT IN SPAIN ARE ELIGIBLE FOR CONSIDERATION * This is a position in UNOPS for supporting projects carried out for the United Nations Secretariat. The incumbent of this position will be a staff member of UNOPS under its full responsibility. Within the Enterprise Application Center (EAC)/ America programme, this post will report to the Information Systems Officer or his designate in the Web Services Development Group in architecting and developing Drupal websites. S/he will assist with customization or development, as well as maintainance of Drupal 7 and Drupal 8 modules and libraries; will assist with the requirements gathering and review; assist with the migration of existing websites from a variety of WCMS platforms to UN standards based Drupal 7 and 8 websites; will assist with incident and problem resolution with Drupal websites. FUNCTIONAL RESPONSIBILITIES Under the overall supervision of UNOPS Senior Programme Manager, the incumbent will directly work under the Information Systems Officer or his designate in New York and will be responsible for the following duties: Assist with the development and the maintenance of full-life cycle implementations of Drupal-based solutions providing support to a focus on maintainability, reliability, scalability, security, and performance. Assist the Manager with the performance of site-building activities, including assistance with creating and modifying views, contexts and blocks to match functionality specified in wireframes and designs. Provide assistance to the theme of responsive websites using Drupal version 7 and 8, and applications as per UN branding, accessibility, and multi-lingual standards. Help the Information Associate with the work related to the evaluation of user requirements, designs, and wireframes during the design and user experience phase. Support the preparation of technical documentation. Perform other duties as may be reasonably required and in line with the incumbent’s scope of services above. Impact of Results This initiative will help support the development of a continuously maintained and enhanced Drupal UN platform with a common core. It will also support the rapid delivery of new low cost features and enrich departmental websites in an Enterprise hosted environment. The initiative will also track UN website standards compliance KPI’s as part of the ICT strategy and the website governance project. Education/Experience/Language requirements Education: Completion of secondary education (High School diploma); University Degree (Bachelor's or Master's) is desirable and may substitute for some of the required number of years of experience. Required: A minimum of five years of experience in providing assistance in the design, development, implementation and maintenance of Drupal websites with a high school degree. A minimum of two years of experience in providing assistance with the development and support of Drupal 8 websites. Experience in assisting with the development of responsive websites using frameworks such as Bootstrap. Proficiency coding in PHP/HTML/CSS/JavaScript and other web development tools. Desirable: Proficiency in using Git for source control management. Experience with Agile project development and product delivery. Experience with REST API integrations Experience with MySQL and MariaDB databases. Ability to use wire-frame and modelling tools like Visio and UML. Knowledge in automated testing, automated deployment processes, and continuous integration. Knowledge of Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Knowledge of project management methodologies such as PRINCE2. Language: Fluency in English is required for this post. Knowledge of one or more official UN languages will be considered an asset. Contract type: Staff Contract level: G5 Contract duration: One year initially, renewable subject to satisfactory performance and funding availability'
      Vista prodotto
      Italia
      Sogetel s.r.l., azienda ICT specializzata nella realizzazione di sistemi e soluzioni avanzate per le grandi e medie imprese, ricerca su Milano i seguenti professionisti: Devops con conoscenza Big Data Requisiti: Esperienze sistemistiche e conoscenze di sviluppo Esperienze di continuous deployment e delivery, conoscenza Agile, conoscenze di architetture e tecnologie Big Data e Cloud. Gestione di cluster, installazione e gestione AWS, conoscenze di reti e VPN Competenze tecniche preferenziali: Framework Mesosphere Si richiede buona conoscenza della lingua Inglese Completano il profilo: capacità di problem solving, flessibilità e dinamismo. La tipologia contrattuale sarà in linea con le caratteristiche del candidato. I candidati interessati possono inviare il CV, citando il riferimento “Devops/1/17/MI" e rilasciando specifica autorizzazione al trattamento dei dati personali (D.Lgs.196/03)
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      SI PREGA DI INVIARE IL CURRICULUM IN INGLESE PER VELOCIZZARE IL PROCESSO DI SELEZIONE Per un’azienda giovane e in rapida espansione ricerchiamo un ingegnere che conosca la metodologia di sviluppo software Devops. Il candidato ideale deve essere un esperto del processo CI/CD (Continuous Integration and Delivery), elaborando con passione nuovi approcci. Egli entrerà a far parte del Team della Piattaforma Java dell’azienda. E’ richiesta un’ottima conoscenza della lingua inglese e disponibilità al trasferimento immediato. Le mansioni consistono principalmente nel: 1) Occuparti del processo CI/CD 2) Valutare nuovi concetti e approcci cloud 3) Lavorare a stretto contatto con gli altri, comprendendo i loro bisogni 4) Identificare i problemi nel flusso di lavoro e risolverli Il candidato ideale possiede: 1) La capacità di comprendere su larga scala complessi sistemi di progettazione 2) Una forte propensione all’automazione che lo porti a identificare strategie anche per il futuro 3) Conoscenza del sistema operativo Linux 4) Capacità di lavorare in autonomia e in cooperazione con gli altri membri del team 5) Capacità di lavorare in un ambiente nuovo e in continua espansione Rappresentano requisito preferenziale: 1) La conoscenza di piattaforma cloud come AWS, GOOGLE CLOUS o AZURE EXPERIENCE 2) Abilitò nel lavorare con strumenti come JENKINS, TEAMCITY, CODESHIP, e database come CASSANDRA, ELASTICSEARCH, SQL… 3) Esperienza progettuale nella creazione di cluster HA Cosa offriamo? 1) La possibilità di lavorare con un team innovativo, giovane e internazionale 2) L’opportunità di far parte di un progetto che creerà un forte impatto sull’industria multimediale globale 3) Continuo investimento sulla tua crescita personale, stipendio adeguato alla mansione e orari di lavoro flessibili 4) Computer aziendali anche per uso privato 5) Attività di gruppo e ambiente di lavoro che ben si adegua a tale mansione, che rifugge ogni noiosa routine, offrendo continue sfide di impatto mondiale
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Java Architect a Roma Illa candidatoa sara’ inseritoa nella software factory di Schema31, e sara’ responsabile della vision architetturale delle soluzioni di progetto, nonché dell’implementazione tecnica delle soluzioni interne perl’intera struttura, relazionandosi e coordinandosi con le strutture di Demand, Test e Operations. La risorsa dovra’ inoltre contribuire a far evolvere la propria struttura attraverso l’adozione progressiva delle nuove metodologie di sviluppo Agile e DevOps. Principali attivita’ • Supervisionare le architetture software, la relativa documentazione e processi di integrazione con gli altri team interni e con i partner esterni • Gestire i Software di delivery e le applicazioni gestite dal team e le relative attivita’ di supporto di secondo livello all’esercizio • Gestire il confronto continuo con gli stakeholder interni e esterni Requisiti • Esperienza di circa 2 anni in design di architetture software; • Esperienza di circa 4 anni in sviluppo in ambiente Java; • Ottima padronanza del linguaggio di programmazione Java 1.8 in ambiente web (J2EE) e tecnologie correlate (JSP,JSTL,Servlet); • Ottima conoscenza dell and rsquo;ecosistema del framework Spring quali Spring core, Spring MVC, Spring Boot, Spring Data, Spring JDBC, Spring Batch; • Ottima conoscenza dei Web Services di tipo RESTful (JAX-RS) e SOAP (JAX-WS); • Ottima conoscenza di almeno un integration framework quale ad esempio Spring Integration o Camel; • Ottima conoscenza dei tool di sviluppo e continuous integration Maven, GIT, Jenkins; • Buona conoscenza SQL e PL/SQL e dei Data Base Relazionali; • Buona conoscenza db NOSql e in particolare MongoDB; • Buona conoscenza delle architetture distribuite Java Enterprise; • Buona conoscenza delle architettura SOA ed esperienza diretta di almeno un sistema di Message Broker (es.: preferenza Kafka, ActiveMQ, RabbitMQ); • Buona conoscenza del performance tuning; • Esperienza diretta di almeno uno dei maggiori application Server Java; • Buona conoscenza della lingua inglese Vai alla Candidatura: Schema31 ricerca una persona JAVA ARCHITECT su WWW.SCHEMA31.IT
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      The Channel Manager wins, maintains, and expands relationships with channel partners. The Channel Manager is responsible for achieving channel sales, profitability, and partner recruitment objectives. * Responsible for quality, safety and reliability of Data Center offering through the indirect channel * Bid and tender management, providing technical point to point answers, commercial terms and conditions, preparing all the support documentation * Business development and offers definition together with partners * Solution development together with partners * Data base maintenance & CRM reporting * Continuous training to partners and budget management with partners * Sales proposal definition and Sales channel management of the Italian Indirect market * Sales plan definition and management towards the most effective commercial strategy in the indirect channel with System Integrators and Agents * Contribution to clients through Sales delivery up to date methods and deep knowledge of Data Center Industry * Proactively recruits new qualifying partners. * Establishes productive, professional relationships with key personnel in assigned partner accounts. * Meets assigned targets for profitable sales volume and strategic objectives in assigned partner accounts. * Proactively leads a joint partner planning process that develops mutual performance objectives, * Proactively assesses, clarifies, and validates partner needs on an ongoing basis. * Sells through partner organizations to end users in coordination with partner sales resources. * Leads solution development efforts that best address end-user needs, Sales Channel Manager - DatacenterInternational Dartacenter * Professional background developed in Technology Vendors, Colocation Services and System Integrators * Educational background in technical sciences, information technology * Fluent English * Strong Sales culture into the indirect channel market * Solid planning skills combined with structured approach to manage an indirect network * Previous experience (at least 5 years) in the management of indirect channelsInternational DatacenterOttima opportunità di carriera.Salario da 50.000 €/anno a 70.000 €/anno
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Main responsabilities:understand the short / medium / long term business requirements of the business and determine the most appropriate HR solutions; partner with key stakeholders and leaders to support the achievement of business priorities, building business leadership capabilities through coaching and support, and making suggestions for continuous improvement; understand the business priorities to offer suggestions and/ or challenge from both an HR and commercial perspective, as well as organisation design and change; proactively plan and implement the people aspects of business change, in a fast paced environment, responding to the needs of an expanding Group, contributing to the development, implementation, embedding and maintenance of HR processes and policies;identify short, medium and long-term resourcing requirements and work with other HR colleagues to support the process and meet the demand, working in partnership with the business from a customer service perspective and with strategic attitude to deliver top-notch candidates;equip the business units with appropriate HR tools and knowledge to effectively manage their people in line with their plans;actively contribute to, and provide advice on, change management initiatives, organisational structures, job role design, etc. to meet business needs;educate and embed HR policies, procedures and practices across the business and maintain effective and regular communication with colleagues on employment legislation changes;support, challenge and coach the business areas on colleague and management development through collaboration with managers and HR colleagues to identify high potential, career paths and succession planning, as well as personnel changes, salary, career, training recommendations and key people retention;embed the performance management culture in the entities assigned as a means of driving business improvement / delivery ensuring clear objectives, feedback and behaviours in line with the company values;liaise with other offices regarding on boarding and assignments during the employees' life cycle, ensuring they are managed timely, safely, appropriately and in line with the local legislation and company policies, dealing with HR administration and/or external providers if necessary;work in partnership with the relevant HR and business units to manage employee relations issues through building management capability and responsibility for these situations;support and challenge the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communication/ engagement plans;coach managers to ensure they take the most appropriate course of action and support appropriate behaviours to ensure colleagues do the right thing in the right way;lead and organise engagement, team building and cultural changes initiatives and activities, as well as support the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communications plan;ensure the appropriate HR reporting for the entities (eg. colleague attrition, HC/FTE), as well as management meetings attendance. International company operating in financial services sectorGreat professional opportunity The ideal candidate for the role of HR Business Partner will be demonstrate the following features:Solid experience with HR practices and employee management;In-depth experience advising and managing HR matters;Depth experience with financial sector and international HR processes and capabilities (including, if possible, experience in the debt collection industry);Strong experience in people management for a variety of functions and a demonstrated capability to manage multiple requisitions and strategic initiatives at once;Good knowledge of the local labour laws;Good knowledge and use of Microsoft packages;Fluent in Italian and in English;University Degree (HR or Economics preferably);Analytical skills and goal oriented;Excellent communication skills (listen, analyse and influence people);Presentation skills, strong planning and organizational skills;Hands-on mentality which fits team and company culture;Confident and comfortable to work independently and on a small team;Highly motivated and organized with a strong sense of can-do attitude;Strong influencing and resilience skills;Strategic thinking;Experience of working in a fast paced and ever-changing organisation would be an advantage;Team building. Listed leading European financial services Group, operating in multiple geographies across Europe. Great growth opportunity.
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Cerchiamo un Team Leader esperto in Java con pregressa esperienza nel ruolo. La figura sarà inserita all'interno di un team strutturato e in forte espansione, nel quale si troverà a cooperare trasversalmente insieme ad altri team, e con proattività esprimerà proposte e suggerimenti relative all'evoluzione dell’area e alle attività del gruppo. Technical Skills Required: • Almeno 4 anni di esperienza professionale • Esperienza di sviluppo Java • Esperienza di progettazione di database relazionali e non relazionali (Oracle, PostgreSQL, HBase, Cassandra) • Gradita esperienza su architettura a Microservizi • Design Pattern • Spring, Spring Cloud • SOAP, REST • Git • Progettazione architetture software • Continuous Integration • Capacità ed esperienza su gestione team di sviluppo • Esperienza delivery in modalità waterfall e/o agile • Capacità pianificazione task di sviluppo progetto • Capacità relazionali con il cliente Soft Skills Required: -Problem solving orientato al raggiungimento degli obiettivi -Proattività e responsabilità nella conduzione delle attività progettuali -Conoscenza lingua inglese. Itconsulting offre: -Contratto di assunzione a tempo indeterminato (CCNL Metalmeccanico) -Benefit aziendali (buoni pasto, supporti elettronici, polizza sanitaria) -Accesso ad Academy on site e on line con rilascio di certificati. L’inquadramento contrattuale verrà valutato sulla base dell’effettiva esperienza maturata. L’annuncio è rivolto anche a Professionisti con Partita IVA. L’annuncio è rivolto a candidati di ambo i sessi (L.903 / 77). Ricorda di specificare l’autorizzazione al trattamento dei dati personali contenuti nel Curriculum Vitae ai sensi del D. Lgs. 196/2003 e all’art. 13 GDPR (Regolamento UE 2016/679) ai fini della ricerca e selezione del personale.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Descrizione Cerchiamo una risorsa da inserire nell'ufficio di Procurement per una sostituzione di maternità nella nostra sede di Torino. Ruolo relativamente junior, quindi un’ opportunità per qualcuno che ha già un minimo di esperienza e desidera apprendere in un’azienda internazionale in crescita come www.planetsmartcity.com o un profilo in transito di carriera che potrebbe comunque aggiungere valore al CV. Contratto a tempo determinato di ~8 mesi da marzo 2022. Responsibilities: • Purchase goods, materials, components, or services in line with specified cost, quality, and delivery targets • Act as an interface between suppliers and other relevant departments on Procurement processes and new projects and activities • Monitor and advise on any issues which present risk or opportunity to the organisation • Monitor market trends, competitor strategies and market suppliers. • Provide analysis on costs, new and existing, and review cost reduction activities • Prepare reports and updates as and when required • Work closely with others in the procurement function and review opportunities for continuous improvement and business improvements • Adhere to any health, safety and environmental policies and procedures to ensure the safety and wellbeing of self, staff, and visitors • Negotiate contracts, improve prices and terms of business with suppliers and review opportunities to make business savings utilising negotiation and procurement best practice tools and methods • Prepare and raise purchase orders and order schedules • Build, maintain and manage supplier relationships and keep up good communications • Ensure that a professional and consistent approach is taken in relation to all supplier relationships • Ensure compliance to company guidelines, procurement policies and procedures and guidance during supplier negotiations and contracts award process • Conduct research for new components, services and suppliers • Compile data relating to supplier performance to enable evaluation • Assess and evaluate suppliers and contribute to performance reviews to ensure contract compliance • Claims management skills • Improvement of green, ethic and impact friendly procurement strategies Skills/competencies: • Able to build and maintain effective and productive relationships with staff, stakeholders, and suppliers • Good communication, negotiation, interpersonal and influencing skills • Analytical, numerically astute with strong demonstrated problem-solving abilities • Able to manage time effectively, prioritise tasks and achieve set targets • Commercial and financial awareness with a full understanding of how failure impacts the production, manufacture, and customer order fulfilment • Able to work well under pressure and handle emergency and stressful situations • Keen attention to detail and accuracy • Demonstrated abilities in ERP based systems such as ORACLE, SAP etc. • Demonstrated abilities in e-procurement tool
      Vista prodotto

      Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.