-
loading
Solo con l'immagine

Continuous improvement


Elenco delle migliori vendite continuous improvement

WEALTH: PERSONAL FINANCE, FINANCIAL INDEPENDENCE, MONEY MANAGEMENT, MILLIONAIRE LIFESTYLE, TIME, INTELLIGENCE, SELF DEVELOPMENT, CONTINUOUS IMPROVEMENT, ... & SUCCESSFUL PEOPLE. (ENGLISH EDITION)
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    CONTINUOUS DJ MIX BY TUNE BROTHERS
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      CONTINUOUS PAPER ROLL WHITE
      • Brother - DCPOS CONSUMABILI
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      Italia (Tutte le città)
      CONTINUOUS IMPROVEMENT,TEMPI E METODI ENGINEER Ricerchiamo per importante azienda metalmeccanica con sede in Perugia un Continuous Improvement, tempi e metodi Engineer. La figura avrà il compito di: •Generare e gestire le distinte base di produzione •Supervisionare le dispobonibilità di materie prime in magazzino •Assicurare che vengano utilizzati processi e metodi di sicurezza ed ergonomici appropriati. •Sviluppare report di attività generali dal miglioramento continuo agli indicatori per la produzione. •Proporre idee di miglioramento nel rispetto di tempi e costi •Rilevare i tempi ciclo delle pre serie e definisce i tempi ciclo delle macch •Individuare ed acquistare le attrezzature necessarie per il completamento delle unità nel rispetto delle normative vigenti •Il candidato ideale presenta i seguenti requisiti: •Laurea in Ingegneria Meccanica o Gestionale •Conoscenza della lingua inglese •Capacità di analisi, precisione ed affidabilità •Doti relazionali e chiarezza espositiva; •Capacità di lavorare su progetto e per obiettivi. Si valutano sia profili con esperienza nella mansione che junior da formare Sede di lavoro Perugia
      Vista prodotto
      Italia
      Stai inserendo il tuo curriculum per questa offerta: CONTINUOUS IMPROVEMENT ENGINEER Data: 27/10/2017 - Sede di lavoro: UDINE Tipologia offerta: permanent recruitment - Categoria offerta: Ingegneria/Project Management/Ricerca e sviluppo Descrizione offerta: ADHR cerca CONTINUOUS IMPROVEMENT ENGINEER per azienda di Udine operante nel settore metalmeccanico. Il candidato si occuperà di sviluppare e ottimizzare le tecnologie esistenti in ambito produttivo o di individuarne di nuove, ridisegnare i processi produttivi in ottica di riduzione dei costi di prodotto/processo, realizzare aree e impianti in ottica pull e sviluppare analisi di vsm al fine di ottimizzare i flussi esistenti o...
      Vista prodotto
      Piacenza (Emilia Romagna)
      Rolleri Cultura d’Impresa Srl ricerca e seleziona CONTINUOUS IMPROVEMENT ENGINEER – LAUREANDO/NEAOLAUREATO Per importante azienda multinazionale del settore packaging con sede in provincia di Piacenza REQUISITI RICHIESTI: -Laurea in Ingegneria Meccanica, Chimica o Elettronica; -Buone competenze informatiche, ottima conoscenza di Excel e del pacchetto Office (Power Point, Word,...) -Buona conoscenza dell’inglese -Proattività, entusiasmo e passione -Capacità di lavorare in gruppo -Buone doti di problem solving -Orientamento al cambiamento -Buone doti comunicative -Residenza in Piacenza o zone limitrofe. ATTIVITÀ ASSEGNATE La risorsa affiancherà il Quality & CI Manager e si occuperà di Continuous Improvement, nello specifico di partecipare all’implementazione di progetti di ottimizzazione in ambito Qualità e Produzione, tramite l’utilizzo della metodologia Lean. Sarà inoltre coinvolto in modo importante come Change Agent, nel progetto di implementazione del gestionale SAP, dando supporto nell’area Produzione. Si offre inserimento iniziale in stage (3 mesi) a scopo assunzione. Previsto rimborso spese ed interessante percorso di crescita. Prego inviare candidature solo se in possesso dei requisiti necessari. I candidati ambosessi sono invitati a leggere l’informativa sulla privacy sul sito di Rolleri Cultura d’Impresa.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Il candidato sarà inserito nella funzione Produzione si occuperà di assicurare il miglioramento continuo del processo produttivo e il controllo delle prestazioni da parte dell'organizzazione. Più specificatamente dovrà: effettuare analisi per garantire di individuare gli assi di miglioramento dello stabilimento e della produzione; lanciare metodologie di miglioramento continuo; verificare lo stato di avanzamento dei progetti di miglioramento continuo lanciati; farsi soggetto promotore delle logiche Six Sigma, WCM e 5S diffondendo la cultura del continuous improvement; implementare un sistema di reportistica che consenta di monitorare le performances e i KPI adottati;Azienda del settore Metalmeccanico Opportunità di crescitaIl candidato dovrà possedere i seguenti requisiti: Laurea in Ingegneria; Esperienza di almeno 3 anni nel ruolo; Buona conoscenza della lingua inglese.Azienda del settore MetalmeccanicoOttima opportunità di carriera.
      Vista prodotto
      Caserta (Campania)
      Mansione Per realtà strutturata metalmeccanica della provincia di Caserta, siamo alla ricerca di un Ingegnere Addetto al Miglioramento Continuo. Alle diretta dipendenza del Continuous Improvment Senior Mgr, la risorsa si occuperà dell’implementazione del piano di miglioramento continuo definito in collaborazione con il COO, il Leadership Team e la Proprietà aziendale Responsabilità   -      Il candidato, contribuisce  attivamente alla realizzazione del programma di miglioramento continuo presso gli stabilimenti del Gruppo   -          è membro o anche leader di teams di progetto volti al miglioramento delle performances aziendali in differenti campi di azione: riduzione scarti, miglioramento efficienza impianti, re-design dei processi, miglioramento processi di supply chain, ecc... -          contribuisce ad identificare nuove opportunità di miglioramento dei KPI aziendali ed al corretto monitoraggio degli stessi -          assicura la giusta scelta della metodologia (Six Sigma / Kaizen / 8D / VSM, TPM, ecc…) al fine di garantire l'efficace avanzamento dei progetti sviluppando le competenze all'interno dell’organizzazione attraverso il coaching dei project leaders, degli operatori o dei capi reparto. Competenze -          Almeno 2 anni di esperienza quale lean specialist oppure in ambito gestione della produzione -          Laurea Magistrale in Ingegneria (preferibilmente Meccanica, Industriale, Gestionale) -         Familiarità con gli strumenti del Toyota Production System/ Lean Manufacturing: VSM, 5S, TPM, Pull System, Jidoka… -          Conoscenza di base degli strumenti Six Sigma (la certificazione Green Belt è un plus)  -          Conoscenza degli strumenti di Qualità (FMEA, problem solving, Root Cause Corrective Action Analysis, process control, ecc…) -          Padronanza degli strumenti Office,  conoscenza di Minitab (è un plus) -          Conoscenza della lingua inglese   c
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Process Manager - EU ACES Continuous Improvement Process Manager - EU ACES Continuous Improvement Location IT-Milan Posted Date 1 month ago(11/05/2018 13:19) Job ID 663718 Company Amazon Italia Transport Srl Job Description Process Manager position based in Italy and covering multiple delivery stations working as part of the newly formed Amazon Logistics EU ACES (Amazon Customer Excellence System) Team. Amazon opened its virtual doors in 1995 and strives to be the world’s most customer-centric company, where customers can find and discover anything they might want to buy online. We are looking for an ACES Manager for our EU AMZ...
      Vista prodotto
      Corciano (Umbria)
      Media-work Perugia Srl (Aut. Min 39/0006811/MA004,A003 del 15/05/2012)Ricerca per importante azienda metalmeccanica un ingegnere meccanico da inserire come tecnologo di processo. Si valutano ingegneri meccanici junior o neolaureati. Si offre contratto come dipendete. RAL fino a 30K. La ricerca è rivolta ad ambosessi (ex L. 198.06) e a tutte le nazionalità (ex D. Lgs.215/03 e D. Lgs. 216/03) L'Informativa privacy completa ex art. 13 Regolamento UE n. 2016/679, è reperibile nella sezione "Privacy" del sito www.mediaworkhr.com Inviate la vostra candidatura tramite email: cv@mediaworkhr.com
      Vista prodotto
      Caserta (Campania)
      Mansione Per importante realtà metalmeccanica della provincia di Caserta, siamo alla ricerca di un giovane ingegnere neolaureato in Ingegneria Meccanica/Gestionale, da inserire nel dipartimento del Continuos Improvement Responsabilità La risorsa, alla diretta dipendenza del Continuous Improvment Senior Mgr, si occupa dell’implementazione del piano di miglioramento continuo definito in collaborazione con il COO, il Leadership Team e la Proprietà aziendale.   Principali responsabilità: -        - Contribuire attivamente alla realizzazione del programma di miglioramento continuo presso gli stabilimenti del Gruppo -        - è membro di teams di progetto volti al miglioramento delle performances aziendali in differenti campi di azione: riduzione scarti, miglioramento efficienza impianti, re-design dei processi, miglioramento processi di supply chain, ecc... -       -  contribuire al monitoraggio dei KPI aziendali -        - diffondere la metodologia di miglioramento processo (Six Sigma / Kaizen / 8D / VSM, TPM, ecc…) al fine di garantire l'efficace avanzamento dei progetti. Competenze Competenze e skills: -       - Laurea Magistrale in Ingegneria (preferibilmente Meccanica, Industriale, Chimica, Gestionale) -       -  Preferibile la conoscenza di base con gli strumenti del Toyota Production System/ Lean Manufacturing / Six Sigma: VSM, 5S, TPM, Pull System, Jidoka -       - Conoscenza di base degli strumenti Office (MS Excel, Power Point) -       - Buona conoscenza della lingua inglese (scritto e parlato) Youth@Work approved: ricerca compatibile con profili junior
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Responsible for the installation, service and maintenance of GPI machinery in constumer facilities. The incumbent is a key member of the Technical Service team and oartners with our converting and sales teams to meet the needs of the customers. Key Responsibilities: Conducts top-level troubleshooting, diagnosis and repair of electrical, mechanical and controls related problems on machines installed at customer locations, including overhauls and field upgrades as necessaryParticipates in the development, processing and follow up of specifications during machinery tests, debugging and start up, as well as, during the development and field testing of new carton designsDevelops and maintains productive working relationships with customers and acts professionally and proactively to resolve equipment, cartons or service-related issuesAs the technical expert, partners with sales and converting manufacturing individuals and teams to resolve customer issues, as well as, support new business opportunities and product development projectsApplies continuous improvement concepts and techniques to increase equipment productivity. Participates in process improvement and cost reduction initiatives.Effectively utilizes IT systems (in-house and standard applications)Maintains skill base necessary and consistent with machinery and carton technologyProvides instruction and training to customers' staff on safety, operations, machinery maintenance and proper carton handling proceduresPrepares service reports, modified schematics, standard operating procedures and carton specification updates to support field initiatives and changesReports on progress of projects / assignments to all internal and external stakeholdersConducts audits, evaluations and assessment of machine systems / performance resultsLiaises with other companies / OEM's working on common projects This is a summary of the key responsibilities of this position. The Company reserves the right to require the role-holder to undertake such additional tasks or duties as may be within their capabilities and abide by all reasonable rules and instruction given by the Company. Qualifications and Experience Important Graphic Packaging Holding Company Good career opportunityMain Skills:Higher level of English reading, writing and speaking skills4 or more years of related experience and/or formal training in equipment maintenance, repair and troubleshooting. Knowledge of packaging or similar equipment is advantageousTechnical training with graduation or education of industrial or mechanical engineeringDemonstrated ability to ready electrical, mechanical engineering PLC and operator interface knowledgeWorking knowledge of continuous improvement methods, i.e. Six Sigma methodologyMust be prepared to travel if required on short notice. Working hours are flexible to meet Customer demands. Some shift / out of hours working will be required as necessary.Full clean driving license Key CompetenciesEffective communicator, both orally and written, with internal and external customersSuccessfully identifies root causes and resolves problems and issuesDevelops positive customer relationships through customer-focused mindset, build trustIs a team player, works well with others inside and outside the organizationIs a self-starter, has initiative, can effectively work independently with minimal direct supervisionEffectively manages time, plans, projects and related tasksFlexible approach to ensure timely and professional service to support customer and the internal manufacturing processContinuously meet targets and objectives, accountable for results Important Graphic Packaging Holding Company.Ottima opportunità di carriera.
      Vista prodotto
      Parma (Emilia Romagna)
      LA RISORSA UMANA.IT SRL Divisione Recruitment ricerca Per prestigiosa e strutturata azienda cliente settore alimentare ricerchiamo un CONTINUOUS IMPROVEMENT ENGINEER NEOLAUREATO O JUNIOR in Ingegneria Meccanica o Gestionale. Sede: provincia di Parma. Azienda Per prestigiosa e strutturata azienda cliente settore alimentare ricerchiamo Descrizione Posizione Lavorativa CONTINUOUS IMPROVEMENT ENGINEER NEOLAUREATO O JUNIOR in Ingegneria Meccanica o Gestionale. La risorsa in supporto al senior si occuperà delle seguenti attività: -gestire e lavorare attivamente sulle azioni di miglioramento continuo dei processi coerentemente con gli obiettivi e le priorità dettate dalla Direzione -verifica dello stato di avanzamento dei progetti attivi; -collaborazione con tutte le funzioni dell'Area Supply Chain; -sviluppo e promozione degli strumenti e metodologie di Miglioramento Continuo. Prospettive del ruolo: -Un piano di crescita a medio lungo termine in un contesto solido e dinamico -La possibilità di implementare metodologie e strumenti innovativi, attraverso il lavoro con team multifunzionali e trasversali. Requisiti Figura Ricercata -Neolaureato/a o laureato junior in Ingegneria Meccanica o Gestionale -interesse per il ruolo e per il settore in costante crescita -non aver paura di "sporcarsi le mani" operando e supervisionando direttamente gli impianti di produzione (dalla prima lavorazione al confezionamento) -disponibilità ad inserimento iniziale in apprendistato -flessibilità e precisione completano il profilo. Si offre inserimento iniziale di apprendistato e servizio mensa gratuito. Sede di Lavoro provincia di Parma Autorizzazione Min. e Iscrizione Albo Agenzie per il Lavoro Prot. 0004 del 22/01/2018-Sez.1 Somministrazione di tipo generalista Il presente annuncio é rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Rolleri Cultura d'Impresa ricerca e seleziona VMMC1175 -INGEGNERE MECCANICO RESPONSABILE MESSA A TERRA IMPIANTI Per prestigiosa e strutturata azienda operante nel settore Food and Beverage della provincia di Lodi. REQUISITI RICHIESTI: -Laurea in ingegneria meccanica; -Esperienza lavorativa pregressa di 2/3 anni nella gestione dei processi produttivi in contesti organizzati; -Preferibile, ma non indispensabile, conoscenza delle logiche legate a linee di imbottigliamento; -Gradita conoscenza, delle logiche di Continuous Improvement, o esperienza lavorativa pregressa in contesti gestiti con logiche lean; -Spirito di iniziativa e proattività, buone capacità di relazione e mediazione, precisione, affidabilità; -Residenza in zona Lodi/Piacenza. ATTIVITA’ ASSEGNATE: Il candidato verrà inserito nell’area Ricerca e Sviluppo e, rispondendo al responsabile, si occuperà di studio e messa in pratica degli investimenti per messa a terra  nuovi impianti e di studio dei processi di miglioramento ambito packaging (continuous improvement). Si offre inserimento diretto in azienda e retribuzione allineata alle competenze.  Prego inviare candidature solo se in possesso dei requisiti necessari. I candidati ambosessi sono invitati a leggere l’informativa sulla privacy sul sito di Rolleri Cultura d’Impresa S.r.l.  
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Rolleri Cultura d'Impresa ricerca e seleziona VMMC1175 - INGEGNERE MECCANICO DI PRODUZIONE Per prestigiosa e strutturata azienda operante nel settore Food and Beverage della provincia di Lodi. REQUISITI RICHIESTI: -Laurea in ingegneria meccanica; -Esperienza lavorativa pregressa di 2/3 anni nella gestione dei processi produttivi in contesti organizzati; -Preferibile, ma non indispensabile, conoscenza delle logiche legate a linee di imbottigliamento; -Gradita conoscenza, delle logiche di Continuous Improvement, o esperienza lavorativa pregressa in contesti gestiti con logiche lean; -Spirito di iniziativa e proattività, buone capacità di relazione e mediazione, precisione, affidabilità; -Residenza in zona Lodi/Piacenza. ATTIVITA’ ASSEGNATE: Il candidato verrà inserito nell’area Ricerca e Sviluppo e, rispondendo al responsabile, si occuperà di studio e messa in pratica degli investimenti per messa a terra nuovi impianti e di studio dei processi di miglioramento ambito packaging (continuous improvement). Si offre inserimento diretto in azienda e retribuzione allineata alle competenze. Prego inviare candidature solo se in possesso dei requisiti necessari. I candidati ambosessi sono invitati a leggere l’informativa sulla privacy sul sito di Rolleri Cultura d’Impresa S.r.l.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      For a multinational company, we're looking for a QUALITY ENGINEER. The candidate will develop and maintain a built-in Quality Strategy capable to assure that the highest products quality levels are constantly and efficiently delivered, optimizing control activities, organizing the task of the Quality Control department and orienting the Company towards processes improvement and issues prevention. Responsabilities: · Actively contributing to the continuous improvement of products quality, also implementing a specific KPI system to prevent, control and reduce customer complaints, internal issues, scraps and overconsumption. · In agreement with Central policies, supervising Qualit...
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Main responsabilities:understand the short / medium / long term business requirements of the business and determine the most appropriate HR solutions; partner with key stakeholders and leaders to support the achievement of business priorities, building business leadership capabilities through coaching and support, and making suggestions for continuous improvement; understand the business priorities to offer suggestions and/ or challenge from both an HR and commercial perspective, as well as organisation design and change; proactively plan and implement the people aspects of business change, in a fast paced environment, responding to the needs of an expanding Group, contributing to the development, implementation, embedding and maintenance of HR processes and policies;identify short, medium and long-term resourcing requirements and work with other HR colleagues to support the process and meet the demand, working in partnership with the business from a customer service perspective and with strategic attitude to deliver top-notch candidates;equip the business units with appropriate HR tools and knowledge to effectively manage their people in line with their plans;actively contribute to, and provide advice on, change management initiatives, organisational structures, job role design, etc. to meet business needs;educate and embed HR policies, procedures and practices across the business and maintain effective and regular communication with colleagues on employment legislation changes;support, challenge and coach the business areas on colleague and management development through collaboration with managers and HR colleagues to identify high potential, career paths and succession planning, as well as personnel changes, salary, career, training recommendations and key people retention;embed the performance management culture in the entities assigned as a means of driving business improvement / delivery ensuring clear objectives, feedback and behaviours in line with the company values;liaise with other offices regarding on boarding and assignments during the employees' life cycle, ensuring they are managed timely, safely, appropriately and in line with the local legislation and company policies, dealing with HR administration and/or external providers if necessary;work in partnership with the relevant HR and business units to manage employee relations issues through building management capability and responsibility for these situations;support and challenge the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communication/ engagement plans;coach managers to ensure they take the most appropriate course of action and support appropriate behaviours to ensure colleagues do the right thing in the right way;lead and organise engagement, team building and cultural changes initiatives and activities, as well as support the implementation and embedding of the company values through education, follow up and integration into key people processes and communications plan;ensure the appropriate HR reporting for the entities (eg. colleague attrition, HC/FTE), as well as management meetings attendance. International company operating in financial services sectorGreat professional opportunity The ideal candidate for the role of HR Business Partner will be demonstrate the following features:Solid experience with HR practices and employee management;In-depth experience advising and managing HR matters;Depth experience with financial sector and international HR processes and capabilities (including, if possible, experience in the debt collection industry);Strong experience in people management for a variety of functions and a demonstrated capability to manage multiple requisitions and strategic initiatives at once;Good knowledge of the local labour laws;Good knowledge and use of Microsoft packages;Fluent in Italian and in English;University Degree (HR or Economics preferably);Analytical skills and goal oriented;Excellent communication skills (listen, analyse and influence people);Presentation skills, strong planning and organizational skills;Hands-on mentality which fits team and company culture;Confident and comfortable to work independently and on a small team;Highly motivated and organized with a strong sense of can-do attitude;Strong influencing and resilience skills;Strategic thinking;Experience of working in a fast paced and ever-changing organisation would be an advantage;Team building. Listed leading European financial services Group, operating in multiple geographies across Europe. Great growth opportunity.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Descrizione Cerchiamo una risorsa da inserire nell'ufficio di Procurement per una sostituzione di maternità nella nostra sede di Torino. Ruolo relativamente junior, quindi un’ opportunità per qualcuno che ha già un minimo di esperienza e desidera apprendere in un’azienda internazionale in crescita come www.planetsmartcity.com o un profilo in transito di carriera che potrebbe comunque aggiungere valore al CV. Contratto a tempo determinato di ~8 mesi da marzo 2022. Responsibilities: • Purchase goods, materials, components, or services in line with specified cost, quality, and delivery targets • Act as an interface between suppliers and other relevant departments on Procurement processes and new projects and activities • Monitor and advise on any issues which present risk or opportunity to the organisation • Monitor market trends, competitor strategies and market suppliers. • Provide analysis on costs, new and existing, and review cost reduction activities • Prepare reports and updates as and when required • Work closely with others in the procurement function and review opportunities for continuous improvement and business improvements • Adhere to any health, safety and environmental policies and procedures to ensure the safety and wellbeing of self, staff, and visitors • Negotiate contracts, improve prices and terms of business with suppliers and review opportunities to make business savings utilising negotiation and procurement best practice tools and methods • Prepare and raise purchase orders and order schedules • Build, maintain and manage supplier relationships and keep up good communications • Ensure that a professional and consistent approach is taken in relation to all supplier relationships • Ensure compliance to company guidelines, procurement policies and procedures and guidance during supplier negotiations and contracts award process • Conduct research for new components, services and suppliers • Compile data relating to supplier performance to enable evaluation • Assess and evaluate suppliers and contribute to performance reviews to ensure contract compliance • Claims management skills • Improvement of green, ethic and impact friendly procurement strategies Skills/competencies: • Able to build and maintain effective and productive relationships with staff, stakeholders, and suppliers • Good communication, negotiation, interpersonal and influencing skills • Analytical, numerically astute with strong demonstrated problem-solving abilities • Able to manage time effectively, prioritise tasks and achieve set targets • Commercial and financial awareness with a full understanding of how failure impacts the production, manufacture, and customer order fulfilment • Able to work well under pressure and handle emergency and stressful situations • Keen attention to detail and accuracy • Demonstrated abilities in ERP based systems such as ORACLE, SAP etc. • Demonstrated abilities in e-procurement tool
      Vista prodotto
      Italia
      Azienda facente parte di una multinazionale operante nel settore aereospaziale, ricerca un Trainee HR BUSINESS PARTNER SUPPORT/PROJECTS. Main activities Support the HR team to implement the full range of Airbus HR policies and processes within the subsidiary. The trainee will have the opportunity to learn how to deliver HR services across the subsidiary with a constant focus on continuous improvement of the solution offered within the Italian context. The main areas of activities will be on: • Recruitment & On Boarding • Performance, Talent and Career Development • Organisational Analysis (OM and Grading) • Monitoring of Labour costs and HC Planning • Change Management and Communication Competences Master degree in Business Administration, Social Sciences or Human Resource Management. Knowledge of Italian Labour Law. Some experience Human Resources will be considered as a plus. Passion for innovative HR processes. Advanced skills with MS Office (Power Point and Excel) and ability to handle the management of sensitive data. Project Management and Change Management skills. Hands on approach and ability to adapt to a fast changing environment. Ability to act on feedback. Positive attitude, ability to communicate effectively and to work in team, striving to achieve common objectives. Fluent in Italian and advanced level of English.
      Vista prodotto
      Italia
      MUST - ONE YEAR AS PROJECT MANAGER EXCELLENT opportunity to be mentored by Expert for a year - someone with a strong desire to go into a Project Manager role - plastics as it relates to medical products, global firm. Knowledge of Injection Molded micro components is helpful. is responsible for planning and driving each project to its successful conclusion by ensuring that its scope is well defined, and resource estimates and project schedules are specified and appropriate to the project. The Program Manager organizes and leads activities to ensure completion of the projects on schedule, within budget constraints, and quality that exceeds customers expectations. Requirements: Education, Experience 4 year Engineering Degree or equivalent experience. Experience in the areas of project management, preferably in the medical device field working with minimally invasive, single use medical devices in the endoscopy, cardiovascular, neurovascular, and urology markets. Ideally project management experience in the product or process development of plastic components. Ability to apply engineering principles to an idea or set of user requirements -- and then convert this into design requirements, considering manufacturability, cost of goods, and the regulatory requirements for a device or combination product. Good understanding of Design for Manufacturability principals. Knowledge of product development process according to FDA regulations Proficient with Microsoft Project and very proficient in Microsoft Office products. Experience in building complex schedules utilizing sub-schedule integration structure and logic Experienced with and efficient at capturing and recording technical details and commitments Experienced with and effective in communicating program challenges to appropriate team members Experienced with communicating resource conflicts and effective conflict resolutions Experienced utilizing resource management tools Experienced with complex multi-tasking in leading projects and programs Ability to communicate vertically and horizontally through multiple channels, leverage customer contact network to motivate diverse teams, and enable cross-functional collaboration. Preferably have completed a professional program management training program. Experienced with process verification and validation Authoritative command of complexity and ambiguity, ability to see the big picture, ability to collect, digest and assemble information to enable relevant business analyses and influence decision-making. Continuous improvement methodologies (e.g. Six Sigma, lean manufacturing, etc.) and change management methodologies. Experienced with managing programs with annual budgets of $10K - $5M. Responsibilities: Roles, Tasks Perform Project and program management at a high level of professionalism. This role will be responsible to lead high-profile projects and programs that utilize internal and external personnel, contract firms, and partners. Negotiate and resolve project conflicts and drive consensus among team/functional members to accomplish project and business goals. Manage program resources to meet business objectives. Manages external contractors and suppliers to ensure completion of projects on time and on budget. Manages resource allocations from all areas for project support. Documents labor resources and billing hours. Identifies and manages the resolution of any deviations to contract, Project Master, or project documents. Communicates to clients as required on project updates. Communicates regularly to company management on project schedule, budget and any issues that may affect the completion on projects on schedule and on budget. Negotiates any necessary changes with Customers/Clients. Ensure that Customer/Client issues are resolved and documented to their satisfaction. Support new business activities by evaluating new opportunities, assisting on developing quotes and providing product prototypes if requested.
      Vista prodotto
      Italia
      Per multinazionale operante nel settore della componentistica automotive di alta tecnologia con importante presenza Worldwilde, ricerchiamo Il Capo del Reparto Manutenzione. La risorsa, riportando al Responsabile di Manutenzione, si occuperà della gestione del reparto Manutenzione di Stabilimento. In particolare sarà responsabile del personale del reparto, garantendo il corretto funzionamento meccanico ed elettrico degli impianti e l'efficacia degli interventi di manutenzione preventiva e ordinaria, attraverso una corretta progettazione degli interventi stessi. Assicura inoltre l'analisi dei dati di resa degli impianti e degli eventuali scostamenti, ricercando le possibili cause e progettandone gli interventi di miglioramento, proponendo eventuali soluzioni in ottica di miglioramento continuo assicurando il raggiungimento dei target assegnati, in termini di sicurezza, qualità, efficienza degli interventi, livello di servizio. Contribuirà alla sviluppo ed alla gestione dei rapporti con i diversi enti dell'azienda (Produzione, Industrializzazione, Qualità, reparti Operations, Enti Centrali) Assicurerà l'ottimizzazione e l'efficacia del sistema di Miglioramento Continuo, in accordo con l'ente "Continuous Improvement" sui pilastri di maintenance, supervisionando l'implementazione delle azioni di miglioramento; Assicurerà l'utilizzo corretto delle attrezzature, dando le corrette linee guida al personale del reparto manutenzione. La risorsa sarà inoltre responsabile del mantenimento di un buon clima lavorativo all'interno del reparto, facilitando la comunicazione tra i manutentori, operatori ed i suoi diretti riporti, intervenendo come collegamento tra il personale dei diversi enti favorendone i flussi. Supporta i propri collaboratori nella pianificazione ed esecuzione degli interventi di routine ordinari, individuando eventuali necessità formative. Supporterà inoltre i suoi collaboratori dal punto di vista del problem solving, in caso di situazioni critiche o di emergenza tecnica. Il candidato ideale ha un diploma di perito meccanico, ha maturato esperienza in aziende del settore Auto ed ha una buona conoscenza del WCM e dei protocolli kaizen per la risoluzione di tematiche legate la manutenzione, del pacchetto Office, delle tecniche statistiche e sistemi di elaborazione dati; conoscenza delle norme di sicurezza ambientale e sistemi gestione qualità (es. ISO e IATF). Completano il profilo elevate capacità di problem solving, abilità di lavoro in team, predisposizione ai rapporti interpersonali. Ottima conoscenza della lingua inglese Si offre un'opportunità di sviluppo professionale in un contesto multinazionale e di alta tecnologia su macchinari automatici ad alta produttività. "Il presente annuncio si rivolge a candidati di entrambi i sessi (art. 27 del d.lgs 198/06)". L'interessato invia la propria candidatura rilasciando specifico consenso al trattamento dei dati personali, ai sensi della L. 196/03.
      Vista prodotto
      Italia
      Maw Divisione Search&Selection ricerca per un’importante multinazionale operante in ambito metalmeccanico un INGEGNERE GESTIONALE. La figura, inserita nel team di pianificazione e continuous improvement, si occuperà di effettuare un’analisi in ottica lean dei processi produttivi aziendali, al fine di migliorare in termini di efficacia ed efficienza i processi coinvolti. Requisiti: • Laurea in Ingegneria della produzione o gestionale; • Esperienza pregressa nella mansione di almeno 3 anni; • Ottima conoscenza dei principali strumenti informatici; • Conoscenza lingua inglese; • Ottime doti di Problem solving ed autorevolezza L’azienda offre un inserimento diretto a tempo indeterminato all’interno di una realtà aziendale solida, dinamica e strutturata. Luogo di lavoro: Agrate Brianza (Mb)
      Vista prodotto
      Italia
      Per importante azienda Multinazionale ricerchiamo: WCM PLANT SUPPORT/OPEX MANAGER Si richiedono laurea in Ingegneria Meccanica o affini, un’esperienza di circa 3/5 anni in contesti mutinazionali e strutturati nel mondo della lean Manufacturing o WCM. È inoltre gradita esperienza pregressa nel mondo industriale in area Produzione/Processi e Lean Manufacturing Lo scopo della posizione è quello di sviluppare e supportare progetti di Continuous Improvement su tematiche inerenti alla qualità, sicurezza e interna/external customer satisfation. Supportare il Plant e le funzioni corporate nello sviluppo delle varie tematiche lean. Completano il profilo buone competenze in termini di relazione...
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      MACHINE OPERATIVE Job Description: Working within the automotive sector, working alongside well known automotive brands to ensure the new project and new designs are manufactured correctly. The core responsibilities of this role are: ? Working to the clients highest standards of work ? Following standard operating procedures to ensure the highest quality of products are being produced ? Working to a weekly/daily schedule ? Working under the clients guidance and direction ? Operating Press, Mould and CNC Machines (Mould/In mould) Essential requirements for this position are: ? Strong attention to detail ? Excellent communication skills ? High level of concentration ? Flexibility ? Familiarity with high volume production work ? An attitude to strive for continuous improvement Benefits: ? Pay rates starting from £7.83ph up to 15.66ph ? Various shifts available ? Full time positions on Permanent contract
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Cliente: Per azienda cliente leader di settore Contenuti della posizione: Il candidato individuato, riportando direttamente al Direttore Operations, si dovrà occupare di gestire l’intero processo produttivo. Collaborerà per tutte le attività relative alla industrializzazione prodotto: processi, macchine ed avrà il compito di agire sui processi produttivi secondo i principi “lean” e “continuous improvement”. Sarà responsabile dei costi di produzione e, con il supporto dei collaboratori diretti, della gestione di impianti, uomini, macchine, Sovrintenderà alla pianificazione della produzione. Svilupperà tutta la reportistica relativa i KPI di produzione per la Direzione. Opererà con una costa...
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
        Job Description - Travel Retail Market Intelligence coordinator (000JHA) Job Description  Travel Retail Market Intelligence coordinator ROLE MISSION Reporting to the Kering Travel Retail Manager, the Market Intelligence coordinator will have the primary role to consolidate knowledge of the brands, the market, the locations and the competitors, supporting the travel retail channel (department itself and brands) in the business development and continuous improvement activities. He / she will also be in charge of the Kering TR network monitoring, collecting internal data from brands and developing monthly and ad hoc analysis. KEY ACCOUNTABILITIES M...
      Vista prodotto
      Lucca (Toscana)
      Together Digital (togetherdigital.ie), agenzia Irlandese è alla ricerca di uno Sviluppatore Front End. Lavorerai a Viareggio con altri sviluppatori e fari parte di un team più grande con sede a Dublino, Irlanda. Devi avere un buon livello di inglese per conversare con altri membri del team riguardo ai progetti. La posizione offerta e' a tempo indeterminato e full time. Se sei appassionato di HTML5, CSS3 e JavaScript e vorresti imparare e lavorare usando la tecnologia Headless, consulta l'annuncio integrale qua sotto (le candidature devono essere effettuate tramite una pagina web che verra' inviato a chi risponde all'annuncio): Work for an Irish Agency from Italy! We are looking for an experienced front end web developer to join the Together Digital Agency in Viareggio, Italy. The ideal candidate will have at least 3 years' experience developing websites and integrating with Content Management Systems. This role will focus on languages such HTML5, CSS3 and JavaScript. You will be assisting with the coding, layout, testing, maintenance and support of our clients' websites. You will be responsible for creating a finished product while working with a project manager, designers, other developers and testers. Although this is a developer position, a keen eye for design is desired where you can work with designers to produce beautiful looking and pixel perfect web pages. Because of our broad range of services and variety of projects types, no two days are the same in Together Digital. We instil a culture of respect, continuous improvement, fun and passion. It's important to us that our team is happy with the work that they do. We always work collaboratively and we pride ourselves in always innovating and being at the forefront of new technologies. You will be joining a team of 32 talented back-end, front-end and UX designers and project managers as well as a digital marketing and videography team. Most of the team are based in Dublin but we are hoping to grow our Italian workforce and open an Italian office over the coming months. The successful candidate will need to be available to come to Dublin twice a year to Head Office. Skills We would like the successful applicant to have as many of the following skills as possible but we are open to meeting people who are eager to learn and can grow into some of these skill sets quite quickly. HTML5/CSS3 Responsive Coding Techniques Frontend JS - jQuery, Ajax Google Maps JavaScript API Content Management Systems - Expression Engine, Headless CMS Version Control in Git Knowledge of UX & UI An excellent portfolio, showcasing previous development experience Bonus Skills Any of the following skills would be considered a distinct advantage: PHP, MySQL Experience using Amazon Web Services Server support & providing sys admin support Apply Now If you like the sound of this position and up for the challenge of working on exciting projects that will develop your skills, we want to hear from you. Salary is dependent on experience. Please outline which skills and bonus skills you already have in your application.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      DESCRIZIONE DELL’AZIENDA Dongfeng Motor Corporation L.T.D. The corporation was founded on June 9, 2003, Dongfeng Motor Group Co., Ltd. and Nissan Motor Co., Ltd. jointly merged a large-scale automotive joint venture company. The registered capital of the company is 16.7 billion Yuan, and each party owns 50% of the shares. The current chairman on board is chang Yanfeng, CEO Nei tian cheng. Dongfeng Motor Co., Ltd. with international and professional management concepts and methods, scientific development of strategic layout, taking into account the balanced development of research and development, production and sales, through the promotion of brand power? the continuous improvement of the products and sales services service quality then the increase of market shares, we have achieved an annual sales of over one million vehicles and annual sales revenue of over 100 billion yuan, accumulating a strong competitive strength. Offerte di lavoro Azienda DongFeng Venucia? Luogo di lavoro ? Shang hai ?xu jia hui? - Guang zhou Le competenze richieste a professionisti ? - Buona conoscenza di lingua inglese - Attitudine propositiva, voglia di fare e orientamento ai risultati - Essere in possesso di una laurea riguardante a uno dei seguenti ambiti? Industrial Design ?automotive design ?fashion design Le competenze richieste a overseas students &internship students: - Buona conoscenza di lingua inglese - Attitudine propositiva, voglia di fare e orientamento ai risultati - Essere in possesso di una laurea riguardante a uno dei seguenti ambiti? Industrial design ?automotive design ?visual communication?computing Azienda DongFeng Nissan passenger vihicle technology center? Luogo di lavoro ? Guang zhou Le competenze richieste a professionisti ? - Buona conoscenza di lingua inglese - Attitudine propositiva, voglia di fare e orientamento ai risultati - Essere in possesso di una laurea riguardante a uno dei seguenti ambiti? Automotive engineering?P/Tcontroller system development Mechanical electronics ?electrical electronic/electric engineering? hybrid power control system?automation ?eletronic and electrical equipment ?eletrionic controlling? computing ?new energy ?automatic pilot ? electrochemistry ?automotive Le competenze richieste a overseas students? - Buona conoscenza di lingua inglese - Attitudine propositiva, voglia di fare e orientamento ai risultati - Essere in possesso di una laurea riguardante a uno dei seguenti ambiti? computing ? communication?microelectronics, software development and software engineering direction Per candidarsi inviare CV INGLESE a ? yunhe.international2018?chiocciola?gmail.com Per ulteriori informazioni piu' dettagliate del lavoro si prega di contattare Li zian ?+39 320 362 0339 La ricerca è rivolta ad ambo i sessi (Legge 903/77 e 125/91). Si richiede esplicito consenso al trattamento dei dati personali (ex D.Lgs 196/03).
      Vista prodotto
      Torino (Piemonte)
      Project Engineer Manager: IMS leader company in engineering advisoring  is looking for a Project Engineer Manager for one of our client specialized in delivering steel, aluminum and other non ferrous metal plants. JOB DESCRIPTION Communicate with customers, third party project representatives, and others to meet assigned project requirements for safety, quality, budget, and schedule while ensuring regional needs or requirements are built into processes, work instructions or templates globally. Work directly with the customer on location in order to perform pre-sale activitiesincluding, site surveys, customer meetings, and other engineering activities, in collaboration with the Pursuit Team (Project Team Leader, Account Manager, etc.), as necessary. Review, Develop, and Prepare project documentation and drawings following standards, practices, and use of company engineering tools. Proactively identify customer solutions and reinforce compliance to pre-determine standards and execution practices. Assist in the development and scope of control strategies and software requirements. Configure and conduct tests on control systems and develop specifications for third party equipment and instrumentation. Daily participation in continuous improvement and Lean Daily Management to efficiently execute projects and provide solutions within budget, scope and schedule. Recognize where costs of projects are coming from and how those costs could be better utilized. Ensure ERP, Supporting Documentation, Time Allocation, and Scheduled activities are documented. Respond to change productively and handle other duties as required. Follow all company safety policies and procedures. QUALIFICATIONS & EXPERIENCE 8 years of experience in control systems engineering or related field. Or related experience and/or equivalent combination of education and experience. Project Management Certification or professional engineering license preferred. IMMEDIATELY AVAILABLE
      Vista prodotto
      Modena (Emilia Romagna)
      Per fidelizzato Cliente Multinazionale settore automotive con Plant in Provincia di Modena, ricerchiamo TECNOLOGO LAVORAZIONI MECCANICHE - MANUFACTURING. Al candidato che si interfaccerà direttamente con il Responsabile Plant Manufacturing, sono richieste skill necessarie: Conoscenza tecnico meccanica per Diploma oppure Laurea in Ingegneria Esperienza professionale specifica nel ruolo di GESTIONE PROCESSI LAVORAZIONI MECCANICHE, nello specifico piani carico macchine asportazione truciolo, cicli di lavoro e programmi per i Centri di Lavoro, andando ad implementare i nuovi codici sia per i prototipi, che successivamente per la produzione standard. Specializzatosi nell'analisi e nella condivisione delle tematiche e delle strategie basate sui principi Kaizen, Lean Manufacturing, Continuous Improvement (il prodotto finale segue gli standard di certificazione IATF). Attività funzionali integrative del ruolo prevederanno, redazione delle specifiche tecniche in consolidamento, proposta delle azioni migliorative, analisi e gestione redditività dei progetti di investimento industriale. Buona conoscenza della lingua inglese. Completano le skill della risorsa ideale, la capacità di eleborazione e di utilizzo degli strumenti di controllo delle attività legate al Manufacturing Engineering; in possesso di spiccate attitudini nel rivestire un ruolo Manageriale, sia per la sua propria autonoma capacità organizzativa professionale, sia per l'interfacciamento ad alto livello e trasversalmente previsto, con i colleghi Manager dell'Area Produttiva, Area Manutentiva, Area Acquisti, Area Tecnica (e con colleghi dislocati presso altri Plant strategici Europei). Saranno prese in ottima considerazione le candidature Senior; ambiente lavorativo interfunzionale, manageriale, meritocrativo. Rif. TECNOLOGO LAVORAZIONI MECCANICHE - MANUFACTURING D19 info mobile 3389622158 info at hr-personalequalificato.com Policy Privacy D.L. 196/2003 - GDPR UE 2016/679 - codice etico professionale
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Plant/Industrial Controller will have the follow responsibilities:To ensure cost center accounting and standard costs are accurate To ensure inventories (count and valuation) are accurate To support plant organization for more cost effective operations To provide timely detailed production variance analysis To provide product cost calculations for purchased or manufactured products as needed To forecast plant result according to group processes and rules To support working capital management (inventories) To provide investment analysis, including actual pay-back of closed projects To identify cost savings opportunities To support continuous improvement programsMultinational Company near TurinPlant/Industrial ControllerQualifications:Minimum of four years of relevant work experience in cost accounting and standard costing in manufacturing company. Bachelor's degree in Business/Economics or equivalent Knowledge of IT systems (HFM, SAP R/3, OrderPlan, Microsoft office tools etc.) High level of initiative and independence in managing responsibilities Excellent analytic skills and ability to challenge business decisions at a plant level Able to manage the details while being able to discuss business issues Fluent written and oral English Good written and verbal communication skills as well as teamwork skillsMultinational company, leader in Manufacturing and Production sector and located near Turin, looks for a Plant/Industrial Controller to insert inside its own structure. As a Plant/Industrial Controller (m/f) you will need to be able to evaluate, control and interpret the product costs and profitability of the division products ideally combined with a good technical understanding in this field. Location: Cintura ovest di Torino Ral: 45k-50kSalario da 45.000 €/anno a 50.000 €/anno
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Performs general accounting activities such as statutory book, Intercompany AP/AR, Monthly/annual fiscal and statutory fulfilments etc… Ensure compliance with all statutory, Fiscal and Corporate policies Support on fiscal issues (Iva) Executes accounting analyses and reports assigned; Ensures the continuous improvement of the production of reports, statement of accounts and reconciliations; Enforce accounting techniques and standard practices to the classification and recording of financial transactions; Participates in the preparation of the relevant documentations for internal audit. ACCOUNTANT CON INGLESE PERO (MI)Importante azienda del settore medicaleHigh School Diploma with experience in this area 4/5 years of experience in an Italian accounting/fiscal role; Microsoft Office (excel) and ERP knowledge; Fiscal and civil law knowledge. Italian: Mother Tongue - English Fluent IFRS knowledge Sense of organisation Communication skills Our customer is an important Healthcare CompanyLocation: Pero Salary: 35.000€-40.000€ Salario da 35.000 €/anno a 40.000 €/anno
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      ll Candidato, che andrà a ricoprire il ruolo di Industrial Performances Specialist (M/F), si occuperà di:Fornire supporto al processo di Demand Planning e convertirlo in Pianificazione della Produzione;Garantire l'ottimizzazione e l'efficienza dei flussi di produzione;Gestione FIFO e tracciabilità;Fornire supporto nella gestione dei materiali;Partecipare attivamente ai processi di ottimizzazione produttiva;Fornire supporto alle iniziative di conformità e sicurezza alimentare e sul posto di lavoro. Azienda leader del settore alimentareIndustrial Performances Specialist/ Continuous Improvement/ Production PlannerIl Candidato ideale, che ricoprirà il ruolo di Industrial Performances Specialist (M/F), è preferibilmente in possesso delle seguenti caratteristiche:Laurea in Ingegneria Gestionale o Agro-alimentare;Esperienza di almeno tre anni in ruolo analogo in Azienda del settore alimentare;Conoscenza dei processi di produzione e packaging nel settore alimentare;Conoscenza dei sistemi di Qualità ISO22000 e 9001;Conoscenza delle certificazioni del biologico;Conoscenza FSC e FDA;Disponibilità ad effettuare trasferte all'estero;Ottima conoscenza della lingua Inglese.Storica Azienda del settore alimentare, riconosciuta a livello internazionale per l'alta qualità della materia prima utilizzata e del prodotto finale, del quale è uno degli indiscussi leader di settore. La filiera produttiva, completamente interna, e il ciclo produttivo automatizzato, rispondono ad alti standard tecnologici che garantiscono e tutelano il posizionamento guadagnato nel tempo dall'Azienda.Ottima opportunità di carriera.
      Vista prodotto

      Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.