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Operational analyst


Elenco delle migliori vendite operational analyst

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        Pavia (Lombardia)
        CEVA Logistics è uno dei principali operatori logistici e di trasporto al mondo. Propone soluzioni di Supply Chain Management all'avanguardia, per aziende di grandi e medie dimensioni, nazionali e multinazionali. Per il nostro sito di Stradella (PV)  siamo alla ricerca di giovani laureandi o neolaureati in Ingegneria che vogliano intraprendere un percorso in ambito logistico attraverso un periodo di stage come: OPERATIONAL ANALYST (STAGE): Il candidato ideale ha un'ottima padronanza del pacchetto Office (in particolare Excel e Power Point) e buona conoscenza della lingua inglese. Sa affrontare le situazioni in modo analitico e possiede una forte attitudine alla relazione e al lavoro in team, mostrando capacità di comunicare efficacemente con diverse tipologie di interlocutori. Principali attività: Supporto al responsabile nella gestione delle attività di impianto; Supporto al Team per migliorare l'operatività di magazzino, attraverso l'analisi dei flussi logistici; Supporto al Team in attività e progetti di miglioramento continuo;  Monitoraggio in tempo reale delle performance del magazzino; Collaborazione all'avvio di start up nuovi clienti. Requisiti: Laurea in Ingegneria, preferibilmente con indirizzo gestionale/dei sistemi logistici e di trasporto; Buona padronanza pacchetto Office Residenza/Domicilio nei pressi della sede di lavoro (Stradella) Automunito/a
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        Novara (Piemonte)
        CEVA Logistics è uno dei principali operatori logistici e di trasporto al mondo. Propone soluzioni di Supply Chain Management all'avanguardia, per aziende di grandi e medie dimensioni, nazionali e multinazionali. Per il nostro sito di San Pietro Mosezzo (NO) siamo alla ricerca di giovani laureandi o neolaureati in Ingegneria che vogliano intraprendere un percorso in ambito logistico attraverso un periodo di stage come: OPERATIONAL ANALYST (STAGE): Il candidato ideale ha un'ottima padronanza del pacchetto Office (in particolare Excel e Power Point) e buona conoscenza della lingua inglese. Sa affrontare le situazioni in modo analitico e possiede una forte attitudine alla relazione e al lavoro in team, mostrando capacità di comunicare efficacemente con diverse tipologie di interlocutori. Principali attività: Supporto al responsabile nella gestione delle attività di impianto; Supporto al Team per migliorare l'operatività di magazzino, attraverso l'analisi dei flussi logistici; Supporto al Team in attività e progetti di miglioramento continuo;  Monitoraggio in tempo reale delle performance del magazzino; Collaborazione all'avvio di start up nuovi clienti. Requisiti: Laurea in Ingegneria, preferibilmente con indirizzo gestionale/dei sistemi logistici e di trasporto; Buona padronanza pacchetto Office Residenza/Domicilio nei pressi della sede di lavoro Automunito/a
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        Firenze (Toscana)
        CEVA Logistics è uno dei principali operatori logistici e di trasporto al mondo. Propone soluzioni di Supply Chain Management all'avanguardia, per aziende di grandi e medie dimensioni, nazionali e multinazionali. Per il nostro sito di Firenze siamo alla ricerca di giovani laureandi o neolaureati in Ingegneria che vogliano intraprendere un percorso in ambito logistico attraverso un periodo di stage come: OPERATIONAL ANALYST (STAGE): Il candidato ideale ha un'ottima padronanza del pacchetto Office (in particolare Excel e Power Point) e buona conoscenza della lingua inglese. Sa affrontare le situazioni in modo analitico e possiede una forte attitudine alla relazione e al lavoro in team, mostrando capacità di comunicare efficacemente con diverse tipologie di interlocutori. Principali attività: Supporto al responsabile nella gestione delle attività di impianto; Supporto al Team per migliorare l'operatività di magazzino, attraverso l'analisi dei flussi logistici; Supporto al Team in attività e progetti di miglioramento continuo;  Monitoraggio in tempo reale delle performance del magazzino; Collaborazione all'avvio di start up nuovi clienti. Requisiti: Laurea in Ingegneria, preferibilmente con indirizzo gestionale/dei sistemi logistici e di trasporto; Buona padronanza pacchetto Office Residenza/Domicilio nei pressi della sede di lavoro Automunito/a
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        Padova (Veneto)
        CEVA Logistics è uno dei principali operatori logistici e di trasporto al mondo. Propone soluzioni di Supply Chain Management all'avanguardia, per aziende di grandi e medie dimensioni, nazionali e multinazionali. Per il nostro sito di Monselice (PD) siamo alla ricerca di giovani laureandi o neolaureati in Ingegneria che vogliano intraprendere un percorso in ambito logistico attraverso un periodo di stage come: OPERATIONAL ANALYST (STAGE): Il candidato ideale ha un'ottima padronanza del pacchetto Office (in particolare Excel e Power Point) e buona conoscenza della lingua inglese. Sa affrontare le situazioni in modo analitico e possiede una forte attitudine alla relazione e al lavoro in team, mostrando capacità di comunicare efficacemente con diverse tipologie di interlocutori. Principali attività: Supporto al responsabile nella gestione delle attività di impianto; Supporto al Team per migliorare l'operatività di magazzino, attraverso l'analisi dei flussi logistici; Supporto al Team in attività e progetti di miglioramento continuo;  Monitoraggio in tempo reale delle performance del magazzino; Collaborazione all'avvio di start up nuovi clienti. Requisiti: Laurea in Ingegneria, preferibilmente con indirizzo gestionale/dei sistemi logistici e di trasporto; Buona padronanza pacchetto Office Residenza/Domicilio nei pressi della sede di lavoro Automunito/a
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        Roma (Lazio)
        Join the world’s largest virtual company! Work from anywhere – Flexible hours – Training & travel opportunities Scopic Software is seeking a skilled Remote Financial Operations Analyst to join our team of 250+ professionals in over 40 countries. This is an ideal position for motivated individuals looking for a diverse, fast-paced, fully remote environment. Responsibilities: • Assist the team in maintaining and monitoring the KPIs dashboard, ensuring the protection of data integrity • Gather and analyze data to prepare ad hoc financial and operational reports to assess business performance • Monitor the company-wide budgeting process and assist in preparing monthly revenue forecasts • Provide support services in the monthly reports related to cost and profitability monitoring and advise on optimizing performance and profitability At Scopic, we believe talent can be found in every corner of the globe, and you shouldn’t be limited by location. Our employees work in nearly every time zone, from whenever they feel most comfortable, and our software benefits from this diversity of perspectives and expertise. Grow Your Skills and Your Career, Fast We offer training opportunities to keep your skills sharp and encourage you to stay up-to-date with ever-evolving technologies. As your skills grow and you take on additional responsibility, you will have opportunities to move up in the company. If you work hard and deliver quality results, you will do very well here. Pay raises and promotions are completely merit-based, so your success is in your hands. Become a Valuable Part of a Small, Dynamic International Team Unlike huge tech corporations like Google and Microsoft, Scopic employees don’t get lost in bureaucracy or sidelined doing the same boring tasks day after day. Most projects last six months to one year, so all team members have the opportunity to try their skills on a diverse range of applications. Scopic employees work independently and are entrusted with considerable responsibility. Contribute to Meaningful Applications for Clients Invested in Your Success All Scopic projects involve working with challenging, innovative applications. The applications Scopic works on are the cornerstone of our clients’ businesses. Clients and users will rely on you to ensure the delivery of quality software products. Why Work With Scopic Software? • Flexible working hours, set your own schedule • Freedom to travel and work from anywhere in the world • Ability to work wherever you are most comfortable (home, office, park, café, etc.) • Reliable, consistent workload • Flexible payment options in $US – salaried and hourly positions available • Annual pay increases for good performance • Paid training and other professional growth opportunities • International travel opportunities (not required) • Interesting, challenging projects using the latest technologies Requirements: • 1+ year of full-time professional experience in Finance, Accounting or Data Analytics • Strong communication skills, both written and verbal • Ability to be proactive, identify issues, and resolve tasks in a timely manner • Excellent attention to detail • Independent and disciplined • Knowledge of the IT/software industry, preferred • Advanced written and spoken English • Bachelor's degree in Accounting, Business Administration, Finance, Economics or a related field Salary: Negotiable depending on skills and experience. Please apply online: https://scopicsoftware.recruiterbox.com/jobs/fk03cg5?source=Bakeca%20IT Have questions about this position? Contact us at jobs@scopicsoftware.com. About Scopic Software Scopic Software is the world’s largest virtual company. Founded in 2006, we have grown consistently by delivering innovative, cutting-edge software and marketing services to our clients and creating an empowering environment for our employees. We build and market advanced software for clients and users around the globe. With 10+ years in the industry and 1000+ projects under our belt, we’ve brought to life software for Manufacturing, Media and Entertainment, Fintech, Healthcare, Food and Fitness, and Gaming. Check out our work on our portfolio: scopicsoftware.com/portfolio/. Learn more about career opportunities at Scopic: scopicsoftware.com/careers.
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        Italia (Tutte le città)
        The successful candidate will be responsible for all aspects of the oversight and performance of assigned portfolio of physical real estate assets. Work to maximize the value, implement the strategies to meet investment objectives, including the oversight and coordination of third parties, negotiating leases, budgeting, external and internal valuations, overseeing capital projects/renovations, inspecting properties and property reporting. In particular, on assigned assets: Optimize property performance and investment returns through the analysis of property efficiencies and identifying value-add opportunities for improved performance also through site visits and reports review Understand cash flow and develop investment projections Review monthly financials from third parts and monitor investment performance Assess impact of prospective tenant leases and capital improvement projects on building valuation Organize and support analysis, draw objective conclusions, present verbal and written recommendations Monitor, assist and support the partners in:understanding desideratapreparing presentation/letting proposal for potential tenantsrunning what if scenarios (supervising the analyst)negotiations (lease contracts/contracts/consultants)liaison with architects or project managers or property managersliaison with lawyers in order to prepare the lease contractsliaison with marketing consultants to market properties efficiently (brochures, advertisement campaign, events, etc) Develop and distribute periodic asset management reports for Senior Management / Clients / Investors as well as modelling financial analysis for each asset from acquisition through disposition Research, evaluate and confirm market, comparable and property data When necessary, provide pre-acquisition input and assistance in due diligence process, including review of financial and operational assumptions When necessary, create approval packages/presentations Review and analyse legal documents and third-party reports as part of the due diligence and closing processReal Estate Senior Manager Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer Strong academic record with emphasis in Real Estate, Architecture or EngineeringMaster Degree - Real Estate or MBA - strongly preferredMinimum of 5 years of experience in real estate asset management, finance, with minimum 5 years of direct and advanced commercial real estate industry experience such as redevelopment and repositioning projectsAnalytical skills and solution provider approachLeadership skills including the ability to lead external teams on repositioning and redevelopment dealsKnowledge: Italian law for leasing contracts, knowledge of technical aspects (due diligence, check lists, draft of technical annexes, project management) of real estate business in order to monitor the entire value chainLanguage: Italian and EnglishAvailability to travel all over Italy (more than 2 days a week) The position will be based in Milan or Rome and will be reporting to the Managing Director and/or the Investor's senior manager. The client is an Italian Real Estate Asset Management firm and Special Servicer specialized in Corporate and Debt Restructuring, Real Estate Development, Real Estate Asset Management.Ottima opportunità di carriera.
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