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Account pr relations


Elenco delle migliori vendite account pr relations

Parma (Emilia Romagna)
ASTEN S.r.l. - Agenzia per il Lavoro, in fase di sviluppo sul territorio, ricerca con urgenza ACCOUNT DI FILIALE per la filiale di Fidenza (PR). La risorsa, con provata esperienza pregressa nel ruolo presso Agenzie per il Lavoro, si occuperà delle attività di recruiting, gestione amministrativa del personale somministrato, attività commerciali di acquisizione clienti. Requisiti richiesti: - Diploma o laurea in discipline umanistiche, giuridiche e/o economiche; - Spiccate doti comunicative e di negoziazione; - Capacità di project-management; - Buon utilizzo degli strumenti informatici; - Automunita Completano il profilo: determinazione, flessibilità e capacità di auto-organizzazione, autonomia decisionale, attitudine al lavoro in team e per obiettivi. Inquadramento commisurato all’effettiva esperienza maturata, in ogni caso finalizzato all’assunzione a tempo indeterminato. Orario di lavoro: Part- time Sedi di lavoro: Fidenza (PR) Per candidarsi all’offerta, inoltrare la propria candidatura La ricerca è rivolta ai candidati di entrambi i sessi, ai sensi delle L.903/77 e L.125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia (Tutte le città)
Timmagine è un'agenzia di marketing e comunicazione con sede a Salò (Brescia). Struttura di oltre 31 persone e 5 divisioni specifiche (Marketing, Web Marketing, web, video, DTP, Pr e Ufficio Stampa) agenzia di marketing dinamica e molto attenta alle tendenze del settore: l'aggiornamento, la formazione e il know-how di professionisti della comunicazione e del marketing consentono di conoscere il mercato e, quindi, di dare le giuste soluzioni alle richieste e ai bisogno di ogni cliente. POSIZIONE: Account Executive da inserire full time nel reparto. Il candidato/a deve avere minimo 3 anni di esperienza e, oltre che di project management, si occuperà di realizzare nuove proposte verso i prospect, gestire le relazioni con i clienti, coordinare i progetti di comunicazione e marketing interni. Competenze richieste: strategie, strumenti e attività di marketing e comunicazione, spiccata padronanza del mondo digitale. Disponibilità: immediata.
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Padova (Veneto)
Per nuovo progetto editoriale si ricerca giovane per attività di recensione, stesura testi, relazioni esterne e PR (Public Relations). Base su Padova. Predisposizione all'attività di Influencer ed ottima conoscenza Instagram. Gradita studentessa (studente) universitaria delle Facoltà/corsi di Comunicazione, Giornalismo, Lingue. Siamo un team giovane ed affiatato da cui potrai apprendere molto ed avere ottima visibilità per crescere in questo mondo complesso e competitivo. Garantito rimborso spese in base ai risultati ottenuti con opportunità di crescita professionale ed economica.
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Italia
Hosco JOB SUMMARY Milan, a city of rich history, breathtaking architecture, and a world-leading fashion and design scene, sets the perfect stage for your professional growth. At our exceptional properties ? Sheraton Milan Malpensa, Sheraton Milan San Siro, and The Westin Palace, Milan ? youll have the opportunity to showcase your sales expertise and make a meaningful impact, driving our business to new heights. Responsible for proactively soliciting and managing group/catering-related opportunities. Manages group/catering opportunities not handled by the Event Booking Center. Actively up-sells each business opportunity to maximize revenue opportunity. Achieves personal and team related revenue goals. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Responsible for driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. Provide service to our customers in order to grow share of the account on behalf of the company. CANDIDATE PROFILE Education and Experience ? 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; ? 3 years experience in the sales or related CORE WORK ACTIVITIES Understanding Markets & Maximizing Revenue ? Identifies new group/catering business to achieve personal and property revenue goals. ? Understands the overall market - competitors strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them. ? Closes the best opportunities for the property based on market conditions and property needs. ? Monitors same day selling procedures to maximize room revenue and control property occupancy. ? Gains understanding of the propertys primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution both prior to, and during the program/event. Conducting Daily Sales Activities ? Responds to incoming group/catering opportunities for the property that are outside parameters of the Event Booking Center. ? Uses negotiating skills and creative selling abilities to close on business and negotiate contracts. ? Uses sales resources and administrative/support staff effectively. ? Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence). Providing Exceptional Customer Service ? Supports the companys service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience. ? Services our customers in order to grow share of the account. ? Executes and supports the companys Customer Service Standards and propertys Brand Standards. ? Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the brand. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Partners with Event Management and/or Operations in providing a customer experience that exceeds the customers expectations. ? Sets a positive example for guest relations. ? Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels. ? Attends pre- and post-convention meetings to understand group needs, obtain feedback on quality of product (e.g., rooms, meeting facilities and equipment, food and beverage), service levels and overall satisfaction. ? Executes exemplary customer service to drive customer satisfaction and loyalty by assisting the customer and ensuring their satisfaction before and during their program/event. ? Serves the customer by understanding their needs and recommending the appropriate features and services that best meet their needs and exceed their expectations, while building a relationship and loyalty to the company. Building Successful Relationships ? Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative. ? Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc. ? Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for group/catering sales opportunities. ? Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders. ? Provides accurate, complete and effective turnover to Event Management. Additional Responsibilities ? Utilizes intranet for resources and information. ? Conducts site inspections. ? Creates contracts as required. ? Participates in and practices daily service basics of the brand. Marriott International is committed to set science-based emissions reduction targets to reduce our carbon footprint dramatically by 2030, resulting in the development of Marriotts Climate Action Program (CAP), a comprehensive approach to reduce our carbon footprint and enable climate-smart growth and decision making. Our work to reduce Marriotts global carbon, water, and waste footprints, among other sustainability efforts, is the foundation of Serve 360s Sustain Responsible Operations coordinate At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​team, and become the best version of you. The Westin Palace Milan Settore: Altro Ruolo: Altro
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Napoli (Campania)
Agenzia che opera nel settore della comunicazione e della pubblicità cerca un Account per attività di comunicazione, PR e marketing. Retribuzione: 750 euro/mese Principali Attività - Gestione rapporti tra clienti e agenzia; – Realizzazione di comunicati stampa; - Monitoraggio dei media; - Cura della rassegna stampa; – Supporto nella gestione di Social Media. Requisiti: – Laurea triennale o di secondo livello; - Età: massimo 36 anni; - capacità organizzative e gestionali; - capacità di relazionarsi con gli altri; – Ottimo utilizzo del pacchetto Office; - Conoscenza della lingua inglese; – Flessibilità, precisione e autonomia lavorativa. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91. Per candidarsi inviare curriculum aggiornato
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Italia
English version below Per la nostra Direzione Marketing & Communication – e nello specifico all'interno del dipartimento Brand & Corporate Communication – siamo alla ricerca di un Brand & Corporate Communication Senior Specialist che si occuperà principalmente della relazione quotidiana con la stampa e la gestione e dell'implementazione delle strategie di comunicazione aziendale per assicurare una coerente e positiva immagine dell'Azienda e del Brand Ducati in linea con gli obiettivi e le strategie di business. Principali responsabilità: - creazione, sviluppo e mantenimento quotidiano di relazioni con i media (principalmente generalisti ed extra settore), curando inoltre la redazione di comunicati stampa, l'organizzazione di conferenze stampa e le risposte a richieste specifiche da parte dei media su tematiche corporate e di brand; - sviluppo, implementazione e gestione di strategie di comunicazione di brand allineate con gli obiettivi aziendali definendo e implementando piani di comunicazione su diversi canali; - Redazione e revisione dei contenuti per diversi canali di comunicazione, inclusi siti web, social media, newsletter, report annuali e materiali di marketing; - controllo e analisi costante dell'efficacia delle attività di comunicazione e produzione dei report di performance per il management; - coordinamento di progetti di comunicazione ed eventi di tipo media assicurandosi che siano completati nei tempi e nel budget stabiliti; - implementazione e gestione del sistema di rassegna stampa quotidiana e della relativa piattaforma; - supporto al team interno (HR) per coordinamento e gestione delle comunicazioni interne dedicate alla popolazione aziendale su tematiche di Brand; - impostazione di un approccio di relazione interfunzionale all'interno dell'azienda per garantire lo scambio di informazioni con altri dipartimenti (marketing, risorse umane, vendite ecc..) e assicurare una comunicazione coerente e integrata. Si richiede: - Preferibilmente Laurea in Comunicazione, Relazioni Pubbliche, Marketing o campi correlati; - almeno 5 anni di esperienza nel campo delle comunicazioni aziendali o relazioni pubbliche maturata sia in contesto aziendale che di agenzie di PR; - eccellenti abilità di scrittura e comunicazione verbale in italiano; - comprovata esperienza nella gestione delle relazioni con i media e nella produzione di comunicati stampa; - ottima conoscenza della lingua inglese parlata e scritta. La conoscenza di una seconda lingua straniera (preferibilmente tedesco) costituisce requisito preferenziale; - capacità di analizzare dati e metriche per misurare l'efficacia delle strategie di comunicazione; - abilità di gestire e motivare un team, nonché di lavorare in modo collaborativo con diversi stakeholder; - eccellenti capacità di risoluzione dei problemi e gestione delle crisi; - conoscenza delle piattaforme di social media e delle strategie di comunicazione digitale. *** For our Marketing & Communication Department - and specifically within the Brand & Corporate Communication department - we are looking for a Brand & Corporate Communication Senior Specialist who will mainly be responsible for daily relations with the press and the management and implementation of corporate communication strategies to ensure a consistent and positive image of the Company and the Ducati Brand in line with business objectives and strategies. Main responsibilities: - creation, development and daily maintenance of media relations (mainly generalist and non-specialist), also taking care of drafting press releases, organising press conferences and responding to specific media requests on corporate and brand issues; - developing, implementing and managing brand communication strategies aligned with corporate objectives by defining and implementing communication plans on various channels; - drafting and reviewing content for various communication channels, including websites, social media, newsletters, annual reports and marketing materials; - constant monitoring and analysis of the effectiveness of communication activities and production of performance reports for management; - co-ordination of communication projects and media events ensuring that they are completed on time and within budget; - implementation and management of the daily press review system and related platform. - Supporting the internal (HR) team in coordinating and managing internal communications dedicated to the corporate population on Brand issues; - setting up a cross-functional relationship approach within the company to ensure the exchange of information with other departments (marketing, HR, sales, etc.) and to ensure consistent and integrated communication.​ Is required: - Bachelor's degree in Communications, Public Relations, Marketing or related fields is preferred; - At least 5 years of experience in the field of corporate communications or public relations gained either in a corporate or PR agency context; - excellent writing and verbal communication skills in Italian; - proven experience in managing media relations and producing press releases; - excellent knowledge of spoken and written English. Knowledge of a second foreign language (preferably German) is an advantage; - ability to analyse data and metrics to measure the effectiveness of communication strategies; - ability to manage and motivate a team, as well as work collaboratively with different stakeholders; - excellent problem-solving and crisis management skills; - knowledge of social media platforms and digital communication strategies. Ruolo: Marketing/Relazioni esterne Tipo di occupazione: Contratto a tempo indeterminato
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Italia
Hosco Our jobs arent just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their entire stay. They are empowered to move about their space and do what needs to be done. Whether processing operational needs, addressing guest requests, completing reports, or sharing the highlights of the local area, the Guest Experience Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, maintaining confidentiality, protecting company assets, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Experience Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. CRITICAL TASKS Guest Relations § Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific St. Regis process to resolve issues, delight, and build trust. § Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. § Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. § Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. § Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings, including social media where appropriate. § Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. § Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. § Stay up-to-date on the local area so that you are prepared to provide specific recommendations for guests. § Communicate recommendations in a way that builds excitement and interest among guests and associates. § Perform other reasonable duties as requested. Check-in/Check-out § Keep track of changes in room status (e.g., early check-out, late check-out, room transfer, unexpected stay over) for Housekeeping. § Organize and coordinate check-in/pre-registration procedures for arriving groups. § Process all check-outs including express check-outs, resolving any late and disputed charges, settling account, retrieving room key, and requesting comments on guests stay. § Process all guest check-ins by confirming reservations in computer system (e.g., Fidelio, PMS, FOSSE, OPERA), verifying guest identity, requesting form of payment, assigning room, and issuing room key in accordance with property policies and procedures. § Secure valid form of payment (e.g., credit card, cash) prior to issuing room key. § Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. § Verify and adjust billing for guests. Cash Handling § Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. § Process adjustment vouchers, paid-outs, correction vouchers, and miscellaneous charges. § Count bank at end of shift and secure bank. § Balance and drop receipts according to Accounting specifications. § Obtain manual authorizations and follow all Accounting procedures when computer system is down. § Count bank at the beginning of shift to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. § Follow the requirements and tasks as defined in EMEA Front Desk Cashiering SOP. § Comply with the requirements of the Marriott Cashiering Responsibilities/Petty Cash Fund and Cashier Overage/Shortage SOPs. Reports/Recordkeeping § Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. § Run credit card authorization report and check for discrepancies. § Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks in the absence of a departmental Supervisor. § Print contingency lists to have a record of all guests in case of emergency. Communications § Provides assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. § Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. § Instruct guests on how to access the internet (e.g., dial-up, broadband, wireless). § Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in ones voice, using the callers name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call. Working with Others § Support all co-workers and treat them with dignity and respect. § Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. § Handle sensitive issues with guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality. Policies and Procedures § Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic and professional. § Follow company and department policies and procedures. § Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. § Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. § Protect the privacy and security of guests and coworkers. Quality Assurance/Quality Improvement § Comply with quality assurance expectations and standards. Safety and Security § Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). § Maintain awareness of undesirable persons on property premises. § Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. § Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. CRITICAL COMPETENCIES § Fluent English § Analytical Skills § Learning § Decision-Making § Problem Solving § Computer Skills § Basic Mathematics Interpersonal Skills § Customer Service Orientation § Interpersonal Skills § Team Work § Diversity Relations Communications § English Language Proficiency § Communication § Listening § Applied Reading § Writing Personal Attributes § Integrity § Dependability § Positive Demeanor § Presentation § Adaptability/Flexibility § Stress Tolerance § Initiative Organization § Multi-Tasking Time Management PREFERRED QUALIFICATIONS Education Higher Education, Diploma or equivalent Related work experience is required No supervisory experience is required At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. Combining timeless glamour with a vanguard spirit, St. Regis Hotels & Resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50 luxury hotels and resorts in the best addresses around the world. Beginning with the debut of The St. Regis hotel in New York by John Jacob Astor IV at the dawn of the twentieth century, the brand has remained committed to an uncompromising level of bespoke and anticipatory service for all of its guests, delivered flawlessly by a team of gracious hosts that combine classic sophistication and modern sensibility, as well as our signature Butler Service. We invite you to explore careers at St. Regis. In joining St. Regis, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work,​ begin your purpose, belong to an amazing global​ team, and become the best version of you. The St. Regis Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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Italia
Nell'ambito delle nostre attività di espansione, The Hotel St. Pancras accoglie candidature di candidati aventi i requisiti per un eventuale inserimento lavorativo qui a St Pancras Renaissance Hotel. Attualmente stiamo cercando candidati con le iniziative orgogliosi del loro lavoro e le esperienze precedenti. Esistono opportunità in tutte le aree dell'hotel. Capo Ricevimento, Restaurant & Bar Manager, intrattenimento, Operations Manager, Vendite / Marketing Manager, Account e Finance Manager, Food & Catering Manager, Casino Manager, Business Analyst, Risorse Umane Assistente, Customer Relations (Host), Segretario Assistente, Receptionist, Reception Attendant, Account / Finance Officer, Vendite / Marketing Tipo di lavoro: Stato lavoro: Full Time Luogo di lavoro: Londra, Regno Unito
3.100 €
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Lecce (Puglia)
Agenzia Formativa Ulisse seleziona un responsabile Marketing & Communication, conoscitore dell’ aspetto web, mobile e social. Le principali attività riguarderanno: • Stesura e attuazione di piani editoriali MKT e comunicazione aziendale; • Gestione della comunicazione sui canali tradizionali e sul web; • Predisposizione del materiale di marketing web e cartaceo, ideazione, copy; • Gestione delle attività di Digital PR aziendali volte a promuovere servizi, prodotti, progetti o eventi; • Media Relations & Event Planning. Sono richieste: • Ottime conoscenze di Marketing, Web Marketing e Social Media Marketing; • Laurea in discipline Economiche; • Pregressa esperienza nel ruolo di responsabile marketing o ruoli similari; • Forte interesse per la Comunicazione e il Digital Marketing; • Conoscenze delle tecnologie ICT e di come queste possano incentivare lo sviluppo del business aziendale; • Conoscenza approfondita dei Social Network; • Ottima conoscenza della lingua Inglese; • Disponibilità a trasferte; • Buone capacità relazionali e attitudine al lavoro in team; • Pianificazione, capacità organizzativa, problem solving; • Orientamento all’ obiettivo e flessibilità. L'orario di lavoro sarà full-time e la retribuzione sarà determinata dal Contratto Collettivo Nazionale del lavoro (CCNL) di riferimento. Per candidarsi, inviare il proprio curriculum vitae completo di documento di identità ad amministrazione@agenziaformativaulisse.it. La selezione avverrà su colloquio individuale e prova pratica. Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.
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Italia
Il nostro Cliente è un'azienda multinazionale e leader di mercato per la fornitura di servizi/prodotti IT e Cloud e per loro siamo alla ricerca di: Corporate Communication Manager Obiettivo la Risorsa sarà inserita all'interno del dipartimento di Marketing e a riporto diretto del Direttore, avrà la responsabilità di sviluppare e coordinare la strategia di Comunicazione del Gruppo a supporto degli obiettivi strategici e di business aziendali e di garantirne la coerenza e la consistenza su tutte le piattaforme e in tutte le comunicazioni aziendali. Principali Responsabilità: - Intrattenere relazioni costanti con il Board of Directors e con il CEO per essere allineat* sulle priorità strategiche aziendali; - Coordinare ed implementare una strategia di comunicazione integrata che sia funzionale agli obiettivi ed alla strategia aziendali; - Curare il posizionamento e la reputazione del Gruppo a livello di mercato e a livello istituzionale; - Assicurare che le linee guida di branding vengano seguite in tutte le iniziative di marketing e comunicazione; - Coordinare Risorse di Team sia in modo diretto che funzionale; - Lavorare a stretto contatto con i marketing manager delle BU per supportarne l'azione e garantire una comunicazione coerente e integrata; - Supervisionare la gestione di PR, Eventi corporate e Media Relations; - Gestire e curare i rapporti ed il posizionamento dell'azienda rispetto ai diversi Stakeholder; - Supervisionare la preparazione degli interventi delle Spoke Person; - Coordinare e gestire la Comunicazione di Crisi; - Strutturare una comunicazione efficace all'interno dell'organizzazione, definirne le linee guida ed i processi, assicurare che le informazioni raggiungano correttamente i vari livelli organizzativi; - Gestire il Budget di settore; - Monitorare e valutare l'efficacia delle strategie di comunicazione attraverso metriche e KPI e apportando modifiche strategiche basate sui dati. Requisiti del Candidato: - Laurea in Comunicazione o Marketing o cultura equivalente - Esperienza pluriennale di Corporate Communication Management - Comprovata esperienza in creazione, sviluppo e supervisione delle strategie comunicative aziendali - Forte competenza nel seguire i rapporti con Istituzioni e Stakeholder interni ed esterni - Provenienza dal settore Cloud Providing/ Internet Providing/ Technology - Fluenza nella Lingua Inglese - Pensiero strategico - Orientamento al business ed ai risultati - Ottime doti relazionali - Forte dinamicità e flessibilità Punti di forza dell'offerta - Azienda tech riconosciuta come player d'eccellenza del mercato; - Formazione continua con piani di Induction strutturati per i nuovi ingressi in azienda e percorsi specifici in funzione del Ruolo/Area. - ambiente motivante e dinamico; - cultura aziendale human centric; - team affiatato, competente e collaborativo; - progetti sfidanti e ambiziosi. Sede di Lavoro: Remoto o Ibrido in base alle preferenze del candidato, o in una delle numerose sedi sul territorio RAL: Indicativamente dai 70.000 € e comunque commisurata alle competenze del Candidato. Settore: Informatica Ruolo: IT/Technology Tipo di occupazione: Contratto a tempo indeterminato
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