Event manager
Elenco delle migliori vendite event manager

Italia (Tutte le città)
Space Work seleziona EVENT MANAGER per società di servizi DESCRIZIONE DELLATTIVITA: La Persona gestirà ogni processo necessario alla corretta programmazione e realizzazione di eventi, di carattere pubblico o istituzionale. Si occuperà dellideazione e della pianificazione, anche strategica, delle attività, individuazione fornitori e redazione del budget, presentazione del progetto e discussione dei costi con il cliente, coordinamento della produzione e della regia dellevento, verifica qualità e gestione amministrativa della commessa. REQUISITI RICHIESTI: È richiesta pregressa esperienza di almeno 5 anni nel ruolo, preferibile la Laurea in Comunicazione. È richiesta una buona conoscenza della lingua inglese e forte orientamento al cliente ed al business. Spiccate doti di problem solving, dinamismo e creatività completano il profilo. LAZIENDA OFFRE: contratto di assunzione commisurato allesperienza SEDE DI LAVORO: Milano Referente della selezione: Laura Cocca L' offerta di lavoro qui pubblicata si rivolge a candidati di entrambi i sessi ai sensi della legge (D.Lgs. 198/2006)
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Padova (Veneto)
Se ti piace lo Sport, la Danza, il divertimento e lavorare creando gruppi di nuovi amici, l'azienda FIT-LIFE.org seleziona vari collaboratori FULL e PART TIME tra cui: Promoter per volantinaggio ed omaggio alla cittadinanza di corsi Sport e Danza, Personal Trainer, insegnanti di Ginnastica e Danza, Coordinatori sportivi ed Event Manager. Ottima opportunità di guadagno e sviluppo dell'attività. Per partecipare alla selezione trasmettere un proprio curriculum dettagliato.
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Milano (Lombardia)
Siamo una consolidata Azienda nel settore Marketing & Pubblicità. Attivi in Italia da oltre 10 anni, lavoriamo al fianco delle più importanti realtà del panorama non profit. Selezioniamo per la sede di Milano 3 risorse da formare a nostre spese ed inserire con effetto immediato nel Team. Il candidato ideale si distingue per:. Predisposizione, curiosità e passione per la comunicazione al pubblico; Capacità di lavorare in gruppo; Alti livelli di servizio al cliente (gentilezza, cortesia, pazienza,..); Le risorse inserite si occuperanno di tutti gli aspetti inerenti la presentazione al pubblico del Cliente. Il lavoro si svolge principalmente all’interno di Store convenzionati e in luoghi di forte affluenza. Gli Eventi che ospitano i nostri Promoter Commerciali sono fissati dall’Event Manager in accordo con il Cliente stesso. Dato l'alto numero di candidature ricevute, diamo priorità a candidati disponibili full time o per un part time verticale di almeno 3 giorni pieni. L'Azienda offre regolare contratto, pagamenti mensili puntuali, certificazione delle competenze acquisite, contesto lavorativo accogliente e collaborativo. Prospettive: Le risorse inserite che si distingueranno principalmente per onestà, produttività, abilità di leadership e coordinamento, avranno la possibilità di percorrere con l’Azienda una crescita professionale nei ruoli di: Coach, Coordinatore Eventi, Coordinatore Campagna, Team Leader e Manager.
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Milano (Lombardia)
Milano e zona Sud Ovest, ho 29 anni e sono alla ricerca di un nuovo impiego, per i seguenti settori: turismo (tour operator, agenzia di viaggi), mice, organizzazione eventi, event manager e altri. Attualmente lavoro come assistente ma voglio cambiare settore. Ho conseguito la laurea triennale, dimestichezza col PC e tutto il Pacchetto Office. Problem solving, multitasker, professionale, seria, creativa e precisa. Contratti ricercati: indeterminato, sia full time che part time. No secondi fini, no perditempo, no telemarketing, no lavori "strani". Contattatemi solo se davvero interessati al mio indirizzo mail: key-v@hotmail.it. Seguirà invio del mio CV. Cordiali saluti
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Milano (Lombardia)
Milano e zona Sud Ovest, ho 29 anni e sono alla ricerca di un nuovo impiego, per i seguenti settori: turismo (tour operator, agenzia di viaggi), mice, organizzazione eventi, event manager e altri. Attualmente lavoro come assistente ma voglio cambiare settore. Ho conseguito la laurea triennale, dimestichezza col PC e tutto il Pacchetto Office. Problem solving, multitasker, professionale, seria, creativa e precisa. Contratti ricercati: indeterminato, sia full time che part time. No secondi fini, no perditempo, no telemarketing, no lavori b'"'stranib'"'. Contattatemi solo se davvero interessati al mio indirizzo mail: [email protected]. Seguirà invio del mio CV. Cordiali saluti
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Milano (Lombardia)
Descrizione dell'annuncio **Durata contratto: 6 mesi di stage con finalita di assunzione nel organico aziendale** Descrizione dell'azienda: LK Event è un azienda con oltre 20 anni di esperienza nel mondo degli eventi, occupandosi della progettazioene delle realizzazione degli stessi. Descrizione della posizione: La segretaria di direzione affianca il Manager, ne facilita il lavoro prevenendone tutte le esigenze e diventando il suo indispensabile braccio destro: è sempre di più partner nel business dell’azienda, grazie a una visione globale dei processi, delle relazioni e dei flussi di informazione interni all’organizzazione e grazie a una piena consapevolezza delle proprie responsabilità. Soft skills: Ascolto Spiccate doti organizzative e relazionali Proattività Capacità di affiancare figure chiave in azienda Organizzazione Efficienza Autonomia Precisione Capacità di mediazione Ottime doti comunicative Nervi saldi, buona resistenza allo stress Rispetto delle scadenze Affidabilità, discrezione e riservatezza Team-working Mansioni: Organizzazione agenda del Manager Gestione corrispondenza Funzione di filtro fra le comunicazioni in ingresso ed in uscita Organizzazione Business Travel Organizzazione meeting e affiancamento al Manager Redazione documenti, verbali e modulistica Archiviazione pratiche Gestione rapporti con clienti, fornitori, collaboratori, istituzioni Gestione budget è richiesta buona conoscenza del pacchetto Office (particolarmente Word ed Excel) e la conoscenza della ligua inglese Orari flessibili e possibilità di trasferta. **Durata contratto: 6 mesi di stage con finalita di assunzione nel organico aziendale** Contratto di lavoro: Tempo pieno, Tirocinio formativo/Stage Considerazioni sul COVID-19: Al intero dell'azienda è presente un protocollo COVID-19 a tutela dei dipendenti
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Italia (Tutte le città)
Evo srl società di consulenza direzionale per le piccole e medie aziende che vogliono incrementare le proprie quote di mercato, specializzata nello sviluppo delle aziende clienti e nellincremento delle proprie quote di mercato attraverso la gestione delle risorse umane. Proponiamo Scuola di Alta Formazione per Imprenditori, Management, servizi di selezione e organizzazione delle Risorse Umane, Marketing, Leadership, Vendite. Ricerca per implemento del proprio organico: VENDITORE / AGENTE / CONSULENTE COMMERCIALE SENIOR Da avviare al ruolo di Area Manager/Responsabile Vendite Per la regione Emilia Romagna Cerchiamo risorse esperte di vendita, che ci aiutino a sviluppare il nostro portafoglio clienti e desiderose di ricoprire ruoli di responsabilità in azienda; poiché in seguito al raggiungimento di comprovati risultati di vendita avranno lopportunità di carriera fino al ruolo di Responsabile Vendite nazionale. Lazienda per supportare lattività mette a disposizione operatori di telemarketing e attività di marketing quali lorganizzazione di info event. RICHIEDIAMO: Automunito, diploma e/o laurea, precedente esperienza di vendita. OFFRIAMO: nella fase di start up contributo mensile e provvigioni al raggiungimento di risultati minimi mensili, contratto da libero professionista con P.IVA, possibilità di ricoprire il ruolo dapprima di area manager di zona e poi di Responsabile Vendite nazionale, provvigioni tra le più vantaggiose sul mercato, formazione mensile gratuita dal valore di 3.000 euro che verrà erogata per due giornate al mese (che diventano quattro/sei giornate nella fase di start up) nella sede di Bologna. Affiancamenti, training formativo continuo. Opererai nella tua zona di residenza e avrai la possibilità di poter decidere quanto guadagnare perché i tuoi compensi saranno commisurati ai risultati raggiunti ed alle competenze acquisite. Invia la tua candidatura
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Italia
Hosco Night Room Service Chef de Rang Our jobs arent just about putting food on the table that our guests will enjoy until they ask for their bill. Instead, we want to build an experience that is memorable and unique ? with food and drinks on the side. Our Night room service chef de rang take the initiative and deliver a wide range of services to make sure that guests enjoy their meal. Whether setting tables, communicating with the kitchen, interacting and serving guests, or cleaning work areas and supplies, the Guest Service Expert makes transactions feel like part of the experience. No matter what position you are in, there are a few things that are critical to success ? creating a safe workplace, following company policies and procedures, upholding quality standards, and ensuring your uniform, personal appearance, and communications are professional. The Night room service chef de rang will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time; moving over sloping, uneven, or slippery surfaces), managing the menu (read and visually verify information), and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and 50 pounds with assistance; reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Service Experts ? to get it right for our guests and our business each and every time. Working shift: 22.30 p.m ? 07.00 am - Work break: 2.30 a.m ? 3.00 a.m PREFERRED QUALIFICATIONS Education: High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience: 1 year related work experience. Supervisory Experience: No supervisory experience. License or Certification: None CRITICAL TASKS Safety and Security - Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor. - Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment. - Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and security/safety personnel. - Use proper equipment, wear appropriate personal protective clothing (PPE), and employ correct lifting procedures, as necessary, to avoid injury. - Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters). - Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, and machines. - Complete appropriate safety training and certifications to perform work tasks. Policies and Procedures - Protect the privacy and security of guests and coworkers. - Follow company and department policies and procedures. - Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures. - Maintain confidentiality of proprietary materials and information. - Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures. - Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Guest Relations - Address guests service needs in a professional, positive, and timely manner. - Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guests name when possible. - Anticipate guests service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible. - Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell. - Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust. - Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. - Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones). - Assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Communication - Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language. - Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property. Working with Others - Support all co-workers and treat them with dignity and respect. - Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments. - Partner with and assist others to promote an environment of teamwork and achieve common goals. Quality Assurance/Quality Improvement - Comply with quality assurance expectations and standards. Physical Tasks - Read and visually verify information in a variety of formats (e.g., small print). - Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work night shift. - Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance and objects weighing in excess of 50 pounds with assistance. - Grasp, turn, and manipulate objects of varying size and weight, requiring fine motor skills and hand-eye coordination. - Move over sloping, uneven, or slippery surfaces as well as up and down stairs and/or service ramps. - Reach overhead and below the knees, including bending, twisting, pulling, and stooping. General Food and Beverage Services - Maintain cleanliness of work and guest areas by clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area. - Maintain cleanliness of work areas throughout the day, practicing clean-as-you-go procedures. - Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen. - Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards. - Pick-up trays and clean tables as needed to ensure a clean dining area. - Follow appropriate procedures for serving alcohol (e.g., TIPs (Training for Intervention Procedures), CARE (Control Alcohol Risks Effectively)). - Thank every guest upon departure, invite them to return, and wish them a fond farewell. - Retrieve and deliver food and beverage orders in a timely manner. - Perform other reasonable duties as requested. Assists Management - Communicate with guests, other employees, or departments to ensure guest needs are met. Closing - Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning checklist. Beverage/Coffee Cart - Inspect the cleanliness and presentation all china, glass, and silver prior to use. Cash/Bank Handling - Record transaction in MICROS system at time of order. - Process all payment methods in accordance with Accounting procedures and policies. - Follow property control audit standards and cash handling procedures (e.g., blind drops). - Count bank at end of night shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. - Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtaining change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. - Transport bank to/from assigned workstation, following security procedures. - Set up and organize cashier workstation with designated supplies, forms, and resource materials; and maintain cleanliness of workstation at all times. Steps of Service - Present physical and accurate check and process payment, adhering to all cash handling and credit policies/procedures including added and received gratuity. - Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. - Answer questions on menu selections, and check with kitchen staff whenever additional clarification is necessary. - Communicate with the kitchen regarding the length of wait for food items, recook orders, and product availability. CRITICAL COMPETENCIES Interpersonal Skills - Customer Service Orientation - Team Work - Interpersonal Skills - Diversity Relations Communications - Communication - Listening - English Language Proficiency Personal Attributes - Dependability - Presentation - Positive Demeanor - Integrity - Safety Orientation - Stress Tolerance - Adaptability/Flexibility Organization - Multi-Tasking Personal Attributes - Information Retention PREFERRED QUALIFICATIONS Education High school diploma or G.E.D. equivalent. Related Work Experience At least 1 year of related work experience. Supervisory Experience No supervisory experience. License or Certification None At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law. At Westin, we are committed to empowering guests to regain control and enhance their well-being when they need it most while traveling, ensuring they can be the best version of themselves. To achieve the brand mission of becoming the preeminent wellness brand in hospitality, we need passionate and engaged associates to bring the brands unique programming to life. We want our associates to embrace their own well-being practices both on and off property. You are the ideal Westin candidate if you are passionate; you are active and take pride in how you maintain your well-being; you are optimistic; you are adventurous. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing globalteam, and become the best version of you. Westin Excelsior Rome Settore: Altro Ruolo: Altro
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