-
loading
Solo con l'immagine

Recruiting italian restaurant


Elenco delle migliori vendite recruiting italian restaurant

THE MOZZA COOKBOOK: RECIPES FROM LOS ANGELES'S FAVORITE ITALIAN RESTAURANT AND PIZZERIA
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    THE ART OF CRAFTING PASTA: MAKING FABULOUS PASTA AT THE SAME LEVEL AS A STARRED ITALIAN RESTAURANT
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      ITALIAN SEXY SHOP - POLSIÈRE IN ECOPELLE CON IMBOTTITURA"LÈGÀMI" MÀNÈTTÈ MORBIDE E RESISTENTI CON SACCA DI VELLUTO (NERO)
      • Morbide polsière con morbido peluche all'interno. La linea "Lègàmi" offre solo prodotti di qualità, sicuri, certificati e senza sostanze nocive
      • Idea regalo simpatica ed elegante. Perfetta coppia di manètte adatte anche per travestimenti e feste a tema
      • Le pòlsière sono vendute in un elegante sacca di velluto originale "Lègàmi". La sacca di 30x35 cm è molto capiente e potrà contenere tanti bellissimi prodotti all'interno
      • Prodotto originale Italian Sexy Shop. Lègàmi è una linea di Italian Sexy Shop. Tutti i diritti riservati su testi ed immagini
      • Spedizione anonima e privacy garantita se spedito da Italian Sexy Shop
      [Di più]
      Vedi prezzi in Amazon
      Verona (Veneto)
      Spago' Mediterranean & Seafood Restaurant recruiting Italian staff for the spring/summer season 2020. Chef and head waiter/waitress with experience. Staff house available. Send cv at andrea_sperandeo@hotmail.it We will contact you soon.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Chef for Italian Restaurant, within a hotel, right on the Protaras beach. Full time employment from May to October 2021, for a 6-day week, salary according to experience and knowledge. Social Insurance, Medical Insurance, accommodation and board
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      ll Positano restaurant, e' un rinomato ristorante Italiano situato nella rigogliosa cittadina di Guildford a circa 30 km da Londra. Avremmo bisogno di un Cameriere/a con la giusta dose di esperienza e attitudine da aggiungere alla brigata di sala. Il lavoro sarebbe permanente dopo un iniziale prova (pagata) di 2 settimane. Si offre un salario competitivo e la possibilita' di alloggio (a spese del candidato). Il candidato ideale e' pulito, puntuale e capace di lavorare in team. Per ulteriori informazione mandare il CURRICULUM con FOTO. Grazie
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Now recruiting Italian speakers for projects starting January/ feb, are you looking for a change? Lisbon is a great city with about 365 days of sunshine, beaches on the coast and many places to visit!! The company offers relocation package which covers flight and accommodation to suitable candidates, also other benefits like health insurance and free language courses, Part of your daily activities will be: • Address customer concerns, inquiries by interaction in a professional and friendly manner; • Provide Information regarding shipping and delivery; • Assist with questions to products on website; • Answer payment and invoice queries; • Help customers with returns, reclamations, vouchers and discount codes. If you are interested, please send your CV in english to jocelyn.kingereli@cbtalents.com
      Vista prodotto
      Roma (Lazio)
      Offerta di lavoro come Bar Restaurant in Svizzera vitto alloggio RISTORAZIONE in Svizzera: Posizioni aperte in CUCINA e SALA Amplia è una multinazionale che si occupa di reclutamento internazionale e gestione di carriera dei candidati. In questo momento ci troviamo a selezionare personale per alcuni clienti top class in Irlanda, ristoranti premiati con rosette e stelle Michelin, Hotel 4* / 5* che permettono una crescita professionale importante. Al momento stiamo cercando diverse figure da integrare in cucina e in sala: - Commis Chef - Demi Chef - Breakfast Chef (urgente) - Chef de Partie (urgente) - F&B Staff REQUISITI: - almeno 1 anno di esperienza nella posizione richiesta - buon livello di inglese (possibilmente un B2 fluente) - disponibilità a partire nel giro di qualche settimana - Nazionalità italiana (o di un Paese dell'UE) COSA SI OFFRE: - contratto a tempo determinato (rinnovabile) o indeterminato a seconda dell'esigenza del cliente; - disponibilità nell'alloggio o supporto nella ricerca; - salario attrattivo variabile a seconda della posizione in questione; - supporto durante tutto il processo di transizione e integrazione nel nuovo paese; - follow-up costanti dopo l'inizio del nuovo lavoro assicurandosi che tutto stia correndo come previsto. I candidati interessati potranno inviare il loro CV aggiornato, in italian e preferibilmente in formato pdf. Contatteremo nel giro di una settimana i profili che rientrano nei requisiti richiesti. Inserzionista: Amplia
      3.800 €
      Vista prodotto
      Varese (Lombardia)
      Synergie Italia - Agenzia per il Lavoro ricerca per staff interno un/a Hr Recruiting & Administration La risorsa affiancherà il responsabile commerciale della filiale allo scopo di consolidare il pacchetto clienti e offrire ad aziende e lavoratori un servizio competente e di qualità. Il nuovo collega si occuperà in autonomia di ricerca e selezione del personale, sia per la somministrazione sia per il permanent, attivando tutti i canali a disposizione (annunci di lavoro, consultazione di data base per ricerca attiva, contatto con enti e istituzioni del territorio, partecipazione ad eventi, ecc.). Inoltre curerà le attività amministrative di filiale, inserendo e aggiornando le anagrafiche di candidati, lavoratori e aziende clienti, caricando mensilmente le presenze, generando contratti di somministrazione e prestazione, gestendo le variabili collegate alle assunzioni (TFR, detrazioni fiscali, ANF, ecc.) e in generale offrendo un servizio di helpdesk di primo livello a lavoratori e clienti. stiamo cercando una risorsa che abbia maturato esperienza specifica minimo 3 anni nella ricerca e selezione ed amministrazione del personale, proveniente da una agenzia per il lavoro, e sia determinata, orientata all'obiettivo, organizzata, dinamica, comunicativa, che non si spaventi di fronte agli imprevisti, ai ritmi incalzanti e alle sfide quotidiane offerti dal nostro settore. Ti offriamo un percorso di formazione in ingresso e continua, momenti di condivisione e confronto con i colleghi di altre filiali, figure di supporto territoriali, un contesto operativo stimolante e in crescita. L'attività lavorativa si svolgerà invece presso la filiale Synergie di Busto Arsizio dal lunedì al venerdì dalle h9 alle h13 e dalle h14 alle h18. La nuova risorsa sarà assunta con un contratto a tempo determinato con prospettiva di inserimento o indeterminato, a seconda della seniority. L'inquadramento invece sarà discusso nel corso del processo di selezione, CCNL commercio + tickets restaurant. I candidati ambosessi (L.903/77) sono invitati a leggere l'informativa privacy Regolamento (UE) 2016/679 Aut. Min. Prot. N. 1207 - SG del 16/12/2004
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      AL RITROVO italian restaurant pizzerianella rinomata localitab'"' di Aya Napa ricerca personale per la stagione estiva 2024 {periodo Aprile fino alla fine di Ottobre}.ricerchiamo le seguenti figure lavorative aiuto cuoco chef de parti ai primi e ai secondi e aiuto pizzaiolo. si offre vitto allogio..chi fosse interessato puo contattarci via email [email protected] o [email protected]
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      Ricercamy.com,the new recruiting company founded with the aim to rewrite the standards of the sector in Italy, is seeking a: KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING Our client is a multinational company in the automation sector and ask us to search a KEY ACCOUNT SALES MANAGER ATM/BANKING. Job description: ▪ Experience in Key Account Management and Business/Market Development. Ideally some background in Product Management and Marketing for technical products; ▪ Several years in the Italian banking industry with a network to some of the major Italian banks, ideally in the ATM Business. ▪ Sales & Relationship Management to Key Prospects/Customers in the Italian banking industry (Key Account Management). ▪ Develop and establish KEBA as a solution provider at this Prospects/Customers ▪ Enhance and execute the Go-To-Market Strategy and the Business Plan together with the Italian and Austrian Team ▪ Managing the Business relationship to Key Partners in Italy (IT-Centers, SW and local HW Development Companies, …) Skills: ▪ Very good communicative and social skills. ▪ Analytic and strategic thinking / (ideally technical background) ▪ Willingness to travel ▪ English – business fluent Place of work:Milan “Ricercamy Srl is in possession of open-ended ministerial authorization n°39/0000225 granted by the Ministry of Labor and of PS in accordance with D. Lgs. 276/03”
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Profilo: The candidate will be in charge in the italian hq sales department of ldc hotels & resorts. the position will be based in rome. ldc stands for luxury, dream and culture. a hotel group that combines our love for culture with our passion for hospitality in order to make the dreams of our guests come true. ldc hotels & resorts owns a collection of hotels, wedding venues, restaurant & bars in taiwan and italy. our taiwanese brands located in major cities and hottest attractions, including palais de chine hotel (taipei), fleur de chine hotel (sun moon lake), chateau de chine hotels, maison de chine hotels, gala de chine (wedding & event venue), dim sum de chine. in italy, we own 5 elegant hotels & villas in the country’s most charming regions including a.roma lifestyle hotel (rome), palazzo venart (venice), villa ortaglia (florence), villa monte solare (umbria) and relais sant'uffizio (piedmont). Obiettivi: The position oversees sales activities of the five italian hotels belonging to ldc hotels & resorts. he/she will be focused on mice segment, as team member he/she will contribute to define the strategies and best practices in order to finalize the best deployment of the sales action plans.    he/she will be involved in sales calls, roadshows and national and international fairs, looking after the current customer relations and finding new business. interacts with customers to obtain feedback on product quality and service levels; effectively responds to and handles guest complaints. Requisiti: The successful candidate should  have the following requirements: ·         mice segment experience of five years at least. ·         strong written and oral communication skills, initiative and autonomy. ·         high motivation to reach the objectives given by the head of sales & marketing. ·     good knowledge of english.   proactive, highly organized and collaborative. strong client mindset. be able to adapt and react to changes. immediate availability to join ldc hotels & resorts.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      SosTariffe.it è una web company con una missione: rendere sempre più semplice la scelta della tariffa più adatta alle esigenze di ognuno per le utenze di casa, per i prodotti assicurativi e bancari. Cerchiamo una figura di HR manager da inserire nel nostro team amministrativo, che abbia passione per il mondo delle risorse umane declinato in un ambiente smart e digital. Le attività chiave La persona che entrerà avrà una visione a 360° del delle attività dell’azienda, e si occuperà, inizialmente in affiancamento e a tendere in piena autonomia, di: • Recruiting e selezione per tutti i team aziendali (IT, marketing, commerciale e call center); • Amministrazione del personale (contrattualistica, gestione presenze, relazioni con ufficio paghe, assistenza dipendenti); • Office management (organizzazione e gestione attività pratiche riguardanti l’ufficio, contatti con i fornitori); • Organizzazione eventi e trasferte. Chi cerchiamo Cerchiamo una persona che abbia: • almeno 2/3 anni di esperienza in ruolo analogo; • fondamentale aver avuto esperienza nella gestione autonoma di processi di recruiting; • attitudine all’analisi dei dati e buona padronanza del pacchetto Office; • formazione universitaria e conoscenza dell’inglese; • ottime doti comunicative, organizzative e di problem solving; • la provenienza dal mondo del digital sarà considerata un plus. Cosa offriamo: • Contratto a tempo indeterminato, full time, CCNL commercio; • RAL commisurata al livello di esperienza; • Ticket restaurant; • Caffè, frutta e acqua sempre a disposizione; • Area relax con biliardino e ping pong per concedersi il meritato riposo; • Un ambiente di lavoro smart e stimolante, aperto al confronto e che incentiva l’imprenditorialità del singolo all’interno del team. Sede di lavoro: Milano, Corso Buenos Aire (MM Lima).
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      Our Customer is a long-standing brand leader in the food industry with a business strategy focused on international growth and innovation. The Company is headquartered in Emilia. You will work in a fast-paced, high-growth environment. You will report to the Group HR Director and lead a team of 2 HR Specialists. In this role you will be responsible for design, implementation, management and evaluation of the Group Talent Framework including Talent Acquisition, Performance Management, Career and Succession Planning, Leadership Development and Learning Academy. If you have a passion for building something new, this is a chance to do it and to support the organisation in its transformation journey. You are a customer-obsessed HR professional, with strong business acumen and 7+ years experience either in full life-cycle recruiting or in learning & development. You can prioritize strategic initiatives and structure/manage work streams You have the ability to build consensus across diverse stakeholders in a non-hierarchical environment You are able to build and leverage a strong global network You are fluent in English and have good command of written and spoken Italian. We look forward to meeting you so please apply providing your resumé in both English and Italian Male or Female applicants to the position are appreciated. Please send your application to RE.S. STUDIUM sas Autorizzazione Ministero del Lavoro 643/2007 via Zucchi 21 41100 Modena tel. 059.820.728 www.resstudium.it info@resstudium.it skype: resstudium quoting job reference nr. EN 180473 B Rights under Dlgs 276/2003 guaranteed, as from info on our website
      Vista prodotto
      Siena (Toscana)
      Descrizione del ruolo: Imaginewe are recruiting for a marketing coordinator to join the team at rosewood castiglion del bosco, in tuscany.as marketing coordinator, you will support the director of communications in managing rosewood castiglion del bosco communications and provide administrative and operational support to the sales & marketing team. you will build and nurture relationships with your team to ensure they provide an engaging, intuitive and refined service.this person must demonstrate the highest level of hospitality and professionalism in order to achieve the highest standards possible. being part of rosewood castiglion del bosco team means that training and development opportunities are available and with the hotel being a key part of rosewood’s global expansion plans, this role could be a stepping stone to exciting international career opportunities. Caratteristiche del candidato: This role will require an exceptional level of attention to detail, excellent written and spoken english and italian,  advanced microsoft office and indesign.this role's primary responsibilities are the positive promotion of the resort public image, the coordination of messages to always achieve brand consistency and the highest standards for external communications along with a particular focus on social media and all digital initiatives planned.  he/she must demonstrate ability to perform multiple tasks in a busy environment and remain flexible.rosewood hotels & resorts® has been appointed to manage castiglion del bosco, the bucolic italian resort located in montalcino, tuscany. founded by massimo ferragamo, the resort is set within one of the oldest and best-preserved estates in italy and is located in the heart of val d’orcia, a unesco world heritage site.castiglion del bosco is an 800-year-old estate comprising the ruins of a castle, a medieval church, and the borgo, a village that was once an important farming and social hub. the borgo now forms the heart of the resort and 23 suites are housed within its buildings. the resort also offers 10 villas which have been created from restored farmhouses and feature antique furniture, artisanal pieces and modern comforts. an expansion of additional 19 suites will be in place from 2020 season.rosewood hotels & resorts® manages 27 one-of-a-kind luxury properties in 15 countries, with 21 new hotels under development. each rosewood hotel embraces the brand’s a sense of place® philosophy to reflect the individual location’s history, culture and sensibilities. the rosewood collection includes some of the world’s most legendary hotels and resorts, including the carlyle, a rosewood hotel in new york, rosewood mansion on turtle creek in dallas and hôtel de crillon, a rosewood hotel in paris, as well as new classics such as rosewood beijing. rosewood hotels & resorts targets to double its number of hotels in operation by 2020. explorewe believe that life is made of many journeys: inspiration, wonderment, curiosity, or the simple joy of discovering something new every day. we dedicate ourselves to constantly evolve our skills, our practices, our standards and our technologies. we move forward by never standing still. at rosewood, we know that our future depends upon the development for our associates. that is why we devote multiple levels of programs to address the various needs of our associates' career aspirations.
      Vista prodotto
      Italia (Tutte le città)
      We are looking for a Maitre/ head waiter in a restaurant in Milan center With excellent knowledge of English and Italian.
      Vista prodotto
      Siracusa (Sicilia)
      Posizione: Job Description Aim of the Position As Photographer, you will be responsible for catching our Guests most important moments by proposing a high quality photographic product with spontaneity and kindness Main Responsibilities Inviting Guests to purchase photos (i.e. embarkation, restaurant, lounges, outdoor areas, excursions) exposed in the onboard photo gallery Being able to assemble and disassemble the photo sets and providing professional shooting Ensuring that all material and equipment are in good working condition Assuring the opening of the Photoshop for selling activities by guaranteeing that photo products on sale are well displayed to maximize revenues Requisiti: Job Requirements Secondary School Specific experience as Photographer At ease with public speaking Expert in sales techniques Problem solving oriented Computer literacy Knowledge of photo equipment English knowledge B1 Italian knowledge is an advantage Shipboard experience is a plus
      Vista prodotto
      Milano (Lombardia)
      JOJOLLY, the Italian leading company in the food and beverage industry is looking for several candidates for two new opening restaurants in Berlin and Heiligendamm. Do not miss this opportunity! Send us your CV in English; we’are looking for candidates who can fluently speak German and English, with a minimum 2 years exeperience (preferably in starred restaurants or gourmet restaurants) and with strong team work skills. The interview will be in English. We’re hiring: Assistant Restaurant Manager Chef de Rang Demi Chef de Rang Maitre Barman/Bartender Waiter and Waitress Apply for this job by sending your CV in English
      Vista prodotto

      Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.