-
loading
Solo con l'immagine

Global brand


Elenco delle migliori vendite global brand

THE GLITTER PLAN: HOW WE STARTED JUICY COUTURE FOR $200 AND TURNED IT INTO A GLOBAL BRAND (ENGLISH EDITION)
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    GLOBAL CARE MARKET, MASSAGGIATORE INFRAROSSI A ULTRASUONI MULTIFUNZIONALE, IDEALE PER TERAPIE DIMAGRANTI E ANTIDOLORIFICHE
    • 1. Questo prodotto può fornire tre tipi di terapie: terapia a ultrasuoni, terapia del calore, terapia di massaggio a micro correnti/terapia di massaggio elettrico.
    • 2. Terapia a ultrasuoni: la sonda del massaggiatore può creare vibrazioni a ultrasuoni alla velocità di 1.000.000 di volte al secondo adatte per la cura del corpo e della pelle. La vibrazione ultrasonica può apportare modifiche di volume e movimento a ogni cellula, comportando quindi un effetto di massaggio molto fine, chiamato massaggio cellulare.
    • 3. Terapia del calore a infrarossi: i raggi infrarossi possono arrivare in profondità nella cute e nei tessuti sottocutanei. La lunghezza d'onda degli infrarossi creata dal dispositivo è molto simile alla frequenza di vibrazione delle molecole cellulari del vostro corpo ed è in grado di provocare vibrazioni simpatiche all'interno delle cellule del corpo. Tramite l'assorbimento di risonanza, l'attrito tra le molecole genera calore, aumentando così la temperatura dei tessuti sottocutanei e acceler
    • 4. Terapia di massaggio a micro correnti/terapia di massaggio elettrico: questa terapia EMS a micro correnti è un metodo di tecnologia avanzata per promuovere la salute del corpo e il benessere. Il movimento passivo dei muscoli consuma calore e brucia i grassi. Le micro correnti vengono inviate nel corpo secondo schemi specifici per ottenere un'azione snellente tramite una serie di terapie. Questo metodo dimagrante è pensato per ridurre il grasso in eccesso intorno alla vita, all'addome, alle co
    • 5. Bonus !! Vieni con uno speciale omaggio gratuito da parte del Global Care Market. 1 anno di garanzia soddisfatto solo da Happy Healthy Life (Global Care Market)!
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    GLOBAL RELAX ZEN SHAPER® PLUS PEDANA VIBRANTE - NERO (MODELLO 2021) – BODY SHAPER DIMAGRANTE CON MASSAGGIO VIBRATORIO E BASCULANTE - LETTORE MUSICALE MP3-2 ANNI DI GARANZIA
    • Design unico (brevettato) della piattaforma vibrante per ottenere ottimi risultati – La plattaforma di massaggio vibrante è suddivisa in 3 zone di esercizio: Passeggiata – Jogging - Corsa
    • Potenza: 95 W - 3 Modalità Automatiche / 10 Modalità Manuali – Timer per selezionare il tempo dell’esercizio da 05 fino a 30 minuti – Simulatore delle calorie consumate e dei chilometri percorsi
    • Dispone di alcune corde elastiche di fitness per combinare il movimento vibrante della piattaforma con un’ampia moltitudine di esercizi (in piedi; disteso; allungamento della braccia, spalle e gambe; ...)
    • Connettore USB per riprodurre la musica in formato MP3 / Sincronizzazione musicale con il sistema di massaggio - Pannello di controllo LED a Colori di facile uso, situato sulla piattaforma di massaggio – Bracciale di controllo wireless per configurare comodamente tutte le funzioni del massaggiatore
    • QUALITÀ EUROPEA: Venduto da Global Relax Italia (TO) - GARANZIA UFFICIALE di 2 ANNI - Opzionale: Estensione di GARANZIA PLUS 5 ANNI (2 3 Anni). Per ulteriori informazioni contattate il Servizio Clienti di Global Relax - Manuale di Istruzioni in Italiano - Dimensioni: 42 X 20 X 80 cms. - Peso: 18 kgs
    [Di più]
    Vedi prezzi in Amazon
    Italia (Tutte le città)
    Per Gruppo industriale con una posizione di mercato di assoluta leadership a livello italiano ed internazionale, che opera in un mercato B2B2C, con approccio strutturato MULTICANALE sia wholesale che retail per il potenziamento della propria struttura ricerca: GLOBAL SALES DIRECTOR – MULTICHANNEL - PADOVA Il candidato assumerà la responsabilità della gestione e sviluppo della funzione commerciale sia esterna che di customer service a livello globale. Andrà a gestite i responsabili commerciali dei differenti BRAND organizzati sia per MERCATI che per CANALI di vendita, risponderà direttamente alla DIREZIONE GENERALE per la definizione e il raggiungimento degli obiettivi prefissati. La figura ideale ha maturato una precedente esperienza in un ambiente a forte RESPIRO INTERNAZIONALE, ha ottime doti di coinvolgimento e leadership, approccio moderno al business e al rapporto con il mercato. Laurea, MBA, ottima conoscenza di almeno una lingua estera oltre all’inglese, costituiranno elemento preferenziale per la valutazione del cv. PRINCIPALI RESPONSABILITA’: Gestione e sviluppo dei responsabili commerciali e relative forze vendita Gestione e sviluppo del dipartimento di customer service Ottima collaborazione con il demand planning e il mktg aziendale Definizione delle strategie di sviluppo e presidio dei nuovi mercati COSA OFFRIAMO: DIRIGENTE – RAL 120/150 K + MBO + BENEFITS Per candidarsi https://candidatimodulogroup.altamiraweb.com/Annunci/Jobs_GLOBAL_SALES_DIRECTOR_MULTICHANNEL_PADOVA_175777790.htm I dati saranno trattati e conservati esclusivamente per finalità di selezioni presenti e future, garantendo i diritti di cui al GDPR 679/2016. Gli interessati/e sono invitati a leggere sul sito l’informativa sulla Privacy GDPR 679/2016. La ricerca è rivolta a persone di entrambi i sessi L.903/77. MODULO Group Autorizzazione Ministero del Lavoro e della Previdenza Sociale ai sensi GDPR 679/2016: PROT. 39/001298/MA004.A003
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Consumer & category insightsDefines and sizes the target of the brand, taking into account the consumption and social trendsTransforms the deep consumer & shopper understanding into insights and opportunities at brand / range levelDefines the direct and indirect competition and the key sources of growth for the brandTransforms the deep category understanding into insights and opportunities at brand / range levelFeeds the sales department with relevant category insights at a brand / range level Category and Brand strategyDefines an exhaustive diagnosis at a category, brand and range levels: drivers and barriers, key marketing activities that worked and didn't workDefines the brand positioningLeverages the brand vision and the brand purpose in all brand activitiesBuilds and sizes the yearly marketing plan in line with brand strategyRecommends relevant KPIs Product innovation & renovationBuilds differentiated innovation /renovation concepts in response to insightsAssesses the ideas / concepts vs business opportunities, brand strategy, R&D constraints, trade, supply constraints, expected profitabilityRecommends and implements actions on product (formula) and packaging to reach the best mixPuts in place research to test innovation/renovation ideas with CMI department Pricing strategyRecommends a price and format strategy considering the brand positioning, other products of the brand, competitive set, elasticity, potential cost of goods evolution and global profitabilityRecommends adjustments if necessary on the global price and format strategCo-defines trade promotion strategy with Sales department: promotional mechanics, relevant format, visibility strategy, seasonality Brand ExperienceWrites a clear integrated communication brief based on the brand ideaAligns internal partners & agencies on the brief, timing, roles & responsibilitiesDefines the overall touch points orchestration for the campaign: roles of the claim / play / talk and prioritization of the touch point planRecommends the right budget for each touch point including the media planDefines the right KPIs for each touch point and for the overall campaignFinancial managementRecommends the brand / range budget aligned with yearly marketing planManages and controls the brand /range budget aligned with defined priorities Communication and Digital leader Transversal responsibilities:Lead and coordinate Communication and Digital strategies with MD and another BMLead and coordinate Communication Digital transversal processes with communication agenciesImplementation and assessment of digital performance toolsInspire the team with updated external digital knowledgeCollaborate with MD, GM and HR in the Company´s digital transformation process FMCG Multinational CompanyInteresting & Challenging OpportunityUniversity Degree and ideally Master in Business, MKT or DigitalMinimum of a 5 years' experience in MKT brand management in multinational environments dealing with Headquarters, media/communication, and digital oriented agencies. FMCG ideallySolid in Digital environments to challenge agencies and inspire local teams: Strategy, content, Social Media, data management, media planning (on line video, programmatic, youtube, facebook, etc.). influencersExperience and knowledge on agile methodologiesExperience in product developmentBusiness holistic approach: MKT, trade, financeStrong analytics strengths: market trends, consumer understanding, media and digital performance, etcStrong communication and persuasive skillsHigh level of English and ItalianUser level computer skills. Databases (SAP; Nielsen; internal computer programs).Solid Social Media and digital tools knowledgeIT skills: daily user of IT tools (SAP, windows, internet) FMCG multinational company guided by a sense of purpose and responsibility and respect for the world. Fast-growing FMCG Company High internal exposure
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Solution Sales - Brand Specialist for IBM Global Financing 120648BR Employee in this role will be responsible for offering and sale of IBM Global Financing products including Lease, Loan and Installment Payment Plan. The role includes planning and executing an effective sale strategy and maintaining long-term business relationships at the senior level with key decision makers - CFO, Treasury, CIO and Procurement. Global Financing Sales Representative identify and prioritize IT financing opportunities on assigned territory, develop them, involving business partners, IBM'ers and influencers as appropriate. Employee in this role also cooperate and supports all other IBM mainlines. Plan and faci...
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Jr Brand Manager ONE YEAR TEMPORARY CONTRACT Role Description Develop and implement strategically and cross-functionally aligned customer-focused brand plans, programs and initiatives for the local market to ensure Pfizer meets Brand Revenues and Profit goals. All over the world, Pfizer colleagues are working together to positively impact health for everyone, everywhere. As we continue to develop healthcare products and expand our business globally, we are consistently looking for new talents. Currently we are looking for an enthusiastic and highly motivated Junior Country Brand Manager Inflammation & Immunology in Rome. Pfizer is a global leader in developing medicines for p...
    Vista prodotto
    Bergamo (Lombardia)
    ALFAPARF GROUP,  Multinazionale Italiana Leader nel settore del canale professionale per acconciatori e per l'estetica professionale con marchi di prestigio quali DIBI e Alfaparf Milano, al fine di ampliare il proprio organico ricerca un: SENIOR BRAND MANAGER DIVISIONE HAIRCARE: La risorsa inserita nella Corporate del Gruppo, a diretto riporto dello Global Marketing Manager Haircare, si occuperà della gestione del brand affidato, assicurandone lo sviluppo internazionale e l'implementazione di un piano di marketing al fine di garantire il raggiungimento degli obiettivi aziendali (di fatturato e margine). La risorsa avrà la possibilità di collaborare con tutti i reparti aziendali coinvolti nella gestione del brand e avrà le seguenti responsabilità: Definizione del piano di marketing strategico tramite quantificazione del mercato potenziale, segmentazione dell'attuale e analisi opportunità di new business Ideazione e sviluppo nuovi progetti (linee prodotti/tecnologie/servizi) Definizione delle attività di marketing operativo (strategie di prezzo, canali distributivi, comunicazione/promozione) Gestione budget investimenti a supporto del piano marketing condiviso con il Marketing Manager  e/o  Responsabili di Funzione Gestione relazioni con agenzie grafiche e di comunicazione per la realizzazione degli strumenti di supporto Attività di supporto dell'existing (analisi dati, monitoraggio andamento vendite, stock magazzino) Attività di presentazione FV/key customer Formazione di collaboratori junior  Il candidato ideale possiede i seguenti requisiti: Laurea e/o Master in materie economiche o scientifiche Almeno 4/5 anni di esperienza professionale maturata in funzioni di marketing, preferibilmente nel mondo della cosmesi o nel settore chimico-farmaceutico Buone conoscenze informatiche: programmi Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP, capacità navigazione internet (posta elettronica, social network) Buona conoscenza della lingua inglese,  preferibile anche la conoscenza dello spagnolo L' inquadramento, il livello contrattuale, la retribuzione saranno commisurati alle caratteristiche professionali maturate. I candidati interessati a questa posizione lavorativa, possono inviare il loro Curriculum Vitae, cliccando nell'apposita area dedicata e seguendo la procedura di registrazione guidata. Le selezioni saranno svolte nel rispetto della parità tra donne e uomini, come sancito dalle leggi 093/77 e 125/91 ed i dati ricevuti saranno trattati solo ed esclusivamente ai fini di ricerca  e selezione, garantendo il rispetto della Privacy individuale in adempimento dell'ex Dlg. n. 193/03.
    Vista prodotto
    Italia
    Description Position at Mediacom Following the appointment of MediaCom as the global media network serving PSA Group and their three brands (Peugeot, Citroen and DS), we are in the process of crafting three global brand teams. Working across 20 markets and with a cross-brand PSA Group shared resource unit spanning Data, Analytics, Search and Programmatic, we are building our best in class teams that will combine individual channel and function experts with our local market experts to provide a globally and locally attuned communication solutions. Putting data and tech at the heart of our connected communication strategies is fundamental. Working within the global media team in Paris, y...
    Vista prodotto
    Varese (Lombardia)
    Mystery Shopper - Boutique - Brand Lusso, Fashion, Design, Orologeria di Alta Gamma, Gioielli Hai una forte passione per il mondo del lusso (moda, orologi, cosmetici, gioielli, etc.) e del design? Adori fare shopping nelle boutique piuâ€(TM) esclusive? Ti piacerebbe condividere le tue esperienze in merito e contribuire a migliorare il livello della customer experience? Se la tua risposta alle precedenti domande eâ€(TM) SI, ti invitiamo a candidarti alla seguente offerta, in modo da avere lâ€(TM)opportunitaâ€(TM) di diventare un Mystery Shopper presso Albatross Global Solutions. Albatross Global Solutions è una società di ricerche di mercato, dedicata alla comprensione dei bisogni dei consumatori di marchi di lusso, che collabora attualmente con oltre 200 brand prestigiosi in piuâ€(TM) di 60 Paesi. Dal 2005 Albatross Global Solutions eâ€(TM) anche membro del MSPA (Mystery Shopping Providerâ€(TM)s Association). Essere un Valutatore presso la nostra azienda significa avere la possibilitaâ€(TM) di valutare il servizio al cliente fornito dai Consulenti di Vendita delle boutique dei piuâ€(TM) importanti e prestigiosi brand del lusso, attraverso una visita in store e la compilazione di un questionario online. Sarai comunque tu a decidere a quante e a quali visite candidarti, in base alla tua disponibilitaâ€(TM) e al tuo interesse. Si tratta infatti di unâ€(TM)opportunitaâ€(TM) molto flessibile, che ti permette di coniugare le tue passioni con i tuoi impegni. Ricerchiamo continuamente nuovi candidati per visite da effettuare in tutta Italia e anche all'Estero. Se sei interessato rispondi a questa offerta, illustrandoci eventuali dubbi, domande e curiositaâ€(TM). Siamo a tua completa disposizione per fornirti tutte le informazioni e lâ€(TM)assistenza di cui hai bisogno. Ti aspettiamo! Albatross Global Solutions / Team Italy
    Vista prodotto
    Firenze (Toscana)
    Mystery Shopper - Boutique - Brand Lusso, Fashion, Design, Orologeria di Alta Gamma, Gioielli Hai una forte passione per il mondo del lusso (moda, orologi, cosmetici, gioielli, etc.) e del design? Adori fare shopping nelle boutique piuâ€(TM) esclusive? Ti piacerebbe condividere le tue esperienze in merito e contribuire a migliorare il livello della customer experience? Se la tua risposta alle precedenti domande eâ€(TM) SI, ti invitiamo a candidarti alla seguente offerta, in modo da avere lâ€(TM)opportunitaâ€(TM) di diventare un Mystery Shopper presso Albatross Global Solutions. Albatross Global Solutions è una società di ricerche di mercato, dedicata alla comprensione dei bisogni dei consumatori di marchi di lusso, che collabora attualmente con oltre 200 brand prestigiosi in piuâ€(TM) di 60 Paesi. Dal 2005 Albatross Global Solutions eâ€(TM) anche membro del MSPA (Mystery Shopping Providerâ€(TM)s Association). Essere un Valutatore presso la nostra azienda significa avere la possibilitaâ€(TM) di valutare il servizio al cliente fornito dai Consulenti di Vendita delle boutique dei piuâ€(TM) importanti e prestigiosi brand del lusso, attraverso una visita in store e la compilazione di un questionario online. Sarai comunque tu a decidere a quante e a quali visite candidarti, in base alla tua disponibilitaâ€(TM) e al tuo interesse. Si tratta infatti di unâ€(TM)opportunitaâ€(TM) molto flessibile, che ti permette di coniugare le tue passioni con i tuoi impegni. Ricerchiamo continuamente nuovi candidati per visite da effettuare in tutta Italia e anche all'Estero. Citta' in cui e' possibile effettuare le visite: Catania, Milano, Roma, Firenze, Venezia, Genova, Torino, Napoli e molte altre. Se sei interessato, rispondi a questa offerta, illustrandoci eventuali dubbi, domande e curiositaâ€(TM). Siamo a tua completa disposizione per fornirti tutte le informazioni e lâ€(TM)assistenza di cui hai bisogno. Ti aspettiamo! Albatross Global Solutions / Team Italy
    Vista prodotto
    Venezia (Veneto)
    Mystery Shopper - Boutique - Brand Lusso, Fashion, Design, Orologeria di Alta Gamma, Gioielli Hai una forte passione per il mondo del lusso (moda, orologi, cosmetici, gioielli, etc.) e del design? Adori fare shopping nelle boutique piuâ€(TM) esclusive? Ti piacerebbe condividere le tue esperienze in merito e contribuire a migliorare il livello della customer experience? Se la tua risposta alle precedenti domande eâ€(TM) SI, ti invitiamo a candidarti alla seguente offerta, in modo da avere lâ€(TM)opportunitaâ€(TM) di diventare un Mystery Shopper presso Albatross Global Solutions. Albatross Global Solutions è una società di ricerche di mercato, dedicata alla comprensione dei bisogni dei consumatori di marchi di lusso, che collabora attualmente con oltre 200 brand prestigiosi in piuâ€(TM) di 60 Paesi. Dal 2005 Albatross Global Solutions eâ€(TM) anche membro del MSPA (Mystery Shopping Providerâ€(TM)s Association). Essere un Valutatore presso la nostra azienda significa avere la possibilitaâ€(TM) di valutare il servizio al cliente fornito dai Consulenti di Vendita delle boutique dei piuâ€(TM) importanti e prestigiosi brand del lusso, attraverso una visita in store e la compilazione di un questionario online. Sarai comunque tu a decidere a quante e a quali visite candidarti, in base alla tua disponibilitaâ€(TM) e al tuo interesse. Si tratta infatti di unâ€(TM)opportunitaâ€(TM) molto flessibile, che ti permette di coniugare le tue passioni con i tuoi impegni. Ricerchiamo continuamente nuovi candidati per visite da effettuare in tutta Italia e anche all'Estero. Citta' in cui e' possibile effettuare le visite: Milano, Roma, Firenze, Venezia, Genova, Torino, Napoli e molte altre. Se sei interessato, rispondi a questa offerta, illustrandoci eventuali dubbi, domande e curiositaâ€(TM). Siamo a tua completa disposizione per fornirti tutte le informazioni e lâ€(TM)assistenza di cui hai bisogno. Ti aspettiamo! Albatross Global Solutions / Team Italy
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Main Job Scope:Economical and functional main responsibility for all respective programs throughout the entire product life cycle (from pre-acquisition through end of production). Implementation of agreed project goals and responsible contact person to all external and internal costumers Key ResponsibiltiesAttainment of all agreed project goals according to defined criteria (Deadlines, Costs, Quality)Implementation (concept, quoting, program award, product development, supplier selection, launch, post-production performance, & lessons learned) of all supported programs according to Company Program Management System and according to all Program Management related standardized methods and proceduresPlanning and Coordination of all concerned Company locations and of all project tasks related to the following process steps: offer phase, series development phase and series production phase (if applicable).Ongoing controlling and reporting of progress regarding the current programs (Deadlines, Costs, Quality). In case of deviation, definition and implementation of corrective action.Ongoing documentation on program progress and reporting to management. Global Automation brandVery interesting job opportunityRequirements, Qualifications & Competencies:Degree of a Technical University, University of Applied Sciences or Polytechnic Engineering.Several years of relevant experience in the area of Program Management (processes, planning and mentoring of programs)Leading experience in lateral guidance in a matrix environment: drive results and decisions, self-initiative, team orientation, orientation on solutions, communication skills, assertiveness, motivating, people, conflict-solving skills, multi-frame and multinational collaborationMethodological skills: analytical competence, planning and implementation methods, moderating and presentation skills, mentoring and controlling skillsProfound customer orientation and relationship building skills: Keen listener, eloquence both to internal and external costumers on different hierarchical levels, credibility, ability to create trust and commitmentKnowledge of relevant automotive quality standards (GQS, APQP/VDA 6.3, PPAP) Global automotive brand, leader in electro-mechanical componentsVery interesting career opportunity
    Vista prodotto
    Siena (Toscana)
    Descrizione del ruolo: Imaginewe are recruiting for a marketing coordinator to join the team at rosewood castiglion del bosco, in tuscany.as marketing coordinator, you will support the director of communications in managing rosewood castiglion del bosco communications and provide administrative and operational support to the sales & marketing team. you will build and nurture relationships with your team to ensure they provide an engaging, intuitive and refined service.this person must demonstrate the highest level of hospitality and professionalism in order to achieve the highest standards possible. being part of rosewood castiglion del bosco team means that training and development opportunities are available and with the hotel being a key part of rosewood’s global expansion plans, this role could be a stepping stone to exciting international career opportunities. Caratteristiche del candidato: This role will require an exceptional level of attention to detail, excellent written and spoken english and italian,  advanced microsoft office and indesign.this role's primary responsibilities are the positive promotion of the resort public image, the coordination of messages to always achieve brand consistency and the highest standards for external communications along with a particular focus on social media and all digital initiatives planned.  he/she must demonstrate ability to perform multiple tasks in a busy environment and remain flexible.rosewood hotels & resorts® has been appointed to manage castiglion del bosco, the bucolic italian resort located in montalcino, tuscany. founded by massimo ferragamo, the resort is set within one of the oldest and best-preserved estates in italy and is located in the heart of val d’orcia, a unesco world heritage site.castiglion del bosco is an 800-year-old estate comprising the ruins of a castle, a medieval church, and the borgo, a village that was once an important farming and social hub. the borgo now forms the heart of the resort and 23 suites are housed within its buildings. the resort also offers 10 villas which have been created from restored farmhouses and feature antique furniture, artisanal pieces and modern comforts. an expansion of additional 19 suites will be in place from 2020 season.rosewood hotels & resorts® manages 27 one-of-a-kind luxury properties in 15 countries, with 21 new hotels under development. each rosewood hotel embraces the brand’s a sense of place® philosophy to reflect the individual location’s history, culture and sensibilities. the rosewood collection includes some of the world’s most legendary hotels and resorts, including the carlyle, a rosewood hotel in new york, rosewood mansion on turtle creek in dallas and hôtel de crillon, a rosewood hotel in paris, as well as new classics such as rosewood beijing. rosewood hotels & resorts targets to double its number of hotels in operation by 2020. explorewe believe that life is made of many journeys: inspiration, wonderment, curiosity, or the simple joy of discovering something new every day. we dedicate ourselves to constantly evolve our skills, our practices, our standards and our technologies. we move forward by never standing still. at rosewood, we know that our future depends upon the development for our associates. that is why we devote multiple levels of programs to address the various needs of our associates' career aspirations.
    Vista prodotto
    Parma (Emilia Romagna)
    *** URGENTE - Opportunità a carattere d'urgenza *** ************************************ Our Client is a young Software Product Company providing an advanced Process and Operational Intelligence Solution to Customers operating in various sectors. Technology, Innovation and Excellence are represented in all parts of the organisation, the Company has been named Cool Vendor 2016 in Analytics by Gartner. To join the team and organisation located in the Reggio Emilia Area we are selecting the MARKETING ASSISTANT Fluency in English WEB Marketing and Lead Generation Reporting and in strong collaboration with the Marketing Manager he/she will manage, assist, contribute and collaborate in the promotion of the the Product and the Company Brand through digital, social media communication and other online applications. The responsibilities of the Marketing Assistant will include the following activities: • Definition of an integrated marketing strategy along with the CMO and the CEO, • Management of the global content/marketing strategies, • Management of the digital marketing team, • Plan and coordinate online paid campaigns on Social network, • Coordinate and execute/support social media activities, • Manage and coordinate a content editorial team for inbound lead generation, • Plan, coordinate and execute SEO-optimization activities, • Plan, coordinate and execute Direct E-mail marketing activities, • Plan, optimize and increase the inbound lead generation, • Evaluate, plan, execute and attend international Events, • Ideate, organize, execute and attend local Events, • Manage, maintain and optimize the Corporate website and landing pages, • Support on marketing analysis, • Management of product Listing and Directories for lead generation. The Candidate we would like to meet has a University Degree or equivalent education, fluency in English, an excellent knowledge of social and digital communication tools including website, intranet, blogs, e-newsletters, mobile marketing and other online applications. The position requires skills, experience and attitude such as: • Excellent verbal and written communication skills • Project management and flexibility • Good team working and relationship skills at all levels • Excellent diplomacy in dealing with the media • Good customer service orientation The Ideal Candidate has a keen awareness of Industry Best Practice and technology developments, thorough knowledge of hand coding HTML and CSS, Email Service Provider or Marketing Automation software experience, as well as Content Management System experience. The Company offers an excellent opportunity in a challenging and stimulating environment, taking part in a StartUp business. Work location: Reggio Emilia Area
    Vista prodotto
    Italia
    Our Client is a young Software Product Company providing an advanced Process and Operational Intelligence Solution to Customers operating in various sectors. Technology, Innovation and Excellence are represented in all parts of the organisation, the Company has been named Cool Vendor 2016 in Analytics by Gartner. To join the team and organisation located in the Reggio Emilia Area we are selecting the MARKETING ASSISTANT Fluency in English WEB Marketing and Lead Generation Reporting and in strong collaboration with the Marketing Manager he/she will manage, assist, contribute and collaborate in the promotion of the the Product and the Company Brand through digital, social media communication and other online applications. The responsibilities of the Marketing Assistant will include the following activities: • Definition of an integrated marketing strategy along with the CMO and the CEO, • Management of the global content/marketing strategies, • Management of the digital marketing team, • Plan and coordinate online paid campaigns on Social network, • Coordinate and execute/support social media activities, • Manage and coordinate a content editorial team for inbound lead generation, • Plan, coordinate and execute SEO-optimization activities, • Plan, coordinate and execute Direct E-mail marketing activities, • Plan, optimize and increase the inbound lead generation, • Evaluate, plan, execute and attend international Events, • Ideate, organize, execute and attend local Events, • Manage, maintain and optimize the Corporate website and landing pages, • Support on marketing analysis, • Management of product Listing and Directories for lead generation. The Candidate we would like to meet has a University Degree or equivalent education, fluency in English, an excellent knowledge of social and digital communication tools including website, intranet, blogs, e-newsletters, mobile marketing and other online applications. The position requires skills, experience and attitude such as: • Excellent verbal and written communication skills • Project management and flexibility • Good team working and relationship skills at all levels • Excellent diplomacy in dealing with the media • Good customer service orientation The Ideal Candidate has a keen awareness of Industry Best Practice and technology developments, thorough knowledge of hand coding HTML and CSS, Email Service Provider or Marketing Automation software experience, as well as Content Management System experience. The Company offers an excellent opportunity in a challenging and stimulating environment, taking part in a StartUp business. Work location: Reggio Emilia Area
    Vista prodotto
    Italia (Tutte le città)
    Our Customer is a long-standing brand leader in the food industry with a business strategy focused on international growth and innovation. The Company is headquartered in Emilia. You will work in a fast-paced, high-growth environment. You will report to the Group HR Director and lead a team of 2 HR Specialists. In this role you will be responsible for design, implementation, management and evaluation of the Group Talent Framework including Talent Acquisition, Performance Management, Career and Succession Planning, Leadership Development and Learning Academy. If you have a passion for building something new, this is a chance to do it and to support the organisation in its transformation journey. You are a customer-obsessed HR professional, with strong business acumen and 7+ years experience either in full life-cycle recruiting or in learning & development. You can prioritize strategic initiatives and structure/manage work streams You have the ability to build consensus across diverse stakeholders in a non-hierarchical environment You are able to build and leverage a strong global network You are fluent in English and have good command of written and spoken Italian. We look forward to meeting you so please apply providing your resumé in both English and Italian Male or Female applicants to the position are appreciated. Please send your application to RE.S. STUDIUM sas Autorizzazione Ministero del Lavoro 643/2007 via Zucchi 21 41100 Modena tel. 059.820.728 www.resstudium.it info@resstudium.it skype: resstudium quoting job reference nr. EN 180473 B Rights under Dlgs 276/2003 guaranteed, as from info on our website
    Vista prodotto

    Pubblicare Annunci Gratuiti - comprare e vendere usato in Italia | CLASF - copyright ©2024 www.clasf.it.